שתף קטע נבחר

צילום: gettyimages imagebank

עיתוני אנגליה: "גרין אסון, היד של הטיפש"

כצפוי, כלי התקשורת בממלכה הבריטית התעסקו בטעות הקשה של שוער הנבחרת ב-1:1 מול ארה"ב: "טעות שלא תישכח, שום כדורגלן מקצוען לא יכול לצפות בדבר כזה בנוחות"

אנגליה מאוכזבת ומיואשת. התיקו 1:1 אמש (ש') מול ארצות הברית במשחק הראשון של הנבחרת במונדיאל לא יכול בשום מקרה להתקבל בשלווה, בוודאי כאשר טעות קשה של השוער גרמה לכך. כלי התקשורת במדינה התעסקו כצפוי בהשמטה האומללה של רוברט גרין, אשר איפשרה לכדור הפשוט שבעט האמריקני קלינט דמפסי לחדור לשער, ומחקה את היתרון המוקדם של סטיבן ג'רארד.

 

 

וכשיש שעיר לעזאזל, הצהובונים מתנפלים עליו ללא רחמים. אכזרי מכולם היה ה'דיילי מירור', שפירסם כותרת מפוצצת: "היד של הטיפש" (פרוש המילה CLOD באנגלית הוא גם 'טיפש' וגם 'גוש עפר' -ת.ג), בהקשר למשפט המפורסם 'Hand of god’ משער היד של מראדונה ב-86'. בהמשך נכתב: "רוברט גרין בחר לבצע בלילה הכי גדול שלו את הטעות שתרדוף אותו עד סוף ימיו. במיוחד אם אנגליה תודח מהמונדיאל".


הטעות האיומה של רוברט גרין. "טעות שלא תישכח לעולם" (צילום: AP)

 

ה'דיילי מייל' דיווח לקוראיו בכותרת רעשנית: "אסון, רוברט גרין נראה כאילו הכל גמור אחרי שהטעות הטפשית שלו גרמה לכך שאנגליה איבדה ניצחון". ה'סאן': "אנגליה הוכתה בגלל קללת השוערים, הנקודות היקרות חמקו מידיו של גרין".

 

ה'גארדיאן': "הטעות של גרין לא תישכח לעולם, שום כדורגלן מקצוען לא יכול לצפות בזה בנוחות. אנגליה רק החלה היטב וזה לא היה משחק גדול שלה. השער האמריקני הובקע אולי במזל, אבל זה קרה בגלל שהאנגלים התגוננו יותר מדי והניחו ליריבה לבעוט לשער".


נבחרת ארה"ב מודה לקהל. ישחזרו את ההישג מהקונפדרציות? (AFP)

 

ה'טיימס': "רגע הסיוט יגרום לכך שאחד מהשניים - ג'ו הארט או דייויד ג'יימס יעמוד בשער ביום שישי נגד אלג'יריה. השחקנים של קאפלו נראו חלשים

במחצית השנייה". ה'ניוז אוף דה וורלד': "הלם ותיקו".

 

אגב, אלפים באי הבריטי החמיצו את השער הראשון של ג'רארד בעקבות תקלה טכנית. אלה שרצו לצפות במשחק הפתיחה של נבחרת אנגליה בטכנולוגיית HD ראו בדקות הראשונות פרסומת לחברת יונדאי, ששודרה בטעות על ידי חברת ITV, המשדרת את המונדיאל בטכנולוגיה זו. 

 

בארה"ב התרגשו: "תוצאה היסטורית"

בארצות הברית נהנו מההפקר. ה'ניו יורק טיימס': "תוצאה היסטורית, טעות של השוער עזרה להשיג נקודה. משחק מושלם של סטיב צ'רונדולו". ה'לוס אנג'לס טיימס': "גרין חרט את שמו בהסטוריה של מדינתו, כאשר עזר למחוק פתיחה לא טובה של ארה"ב וגרם לאנגליה לאבד נקודות. עכשיו נראה אם האמריקנים יחזרו על ההישג מגביע הקונפדרציות, כאשר ניצחו את ספרד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים