1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
(רדאד ג'בארה)
כמו במשחק מול לאסק, הדבר שצריך להדאיג לא מעט את מכבי תל אביב הוא שהקהל שלה מצביע ברגליים ומראה חוסר אמון מוחלט במועדון. הצהובים מאוכזבים מאוד מהנעשה מאז הקיץ וחרף הבעת אמון גדולה בזמן של חוסר ודאות בחודשים יוני-יולי עם רכישה מעל 18 אלף מנויים, את האכזבה הנוכחית הם כבר לא מצליחים לשים בצד.
אמש (רביעי) לאצטדיון בלומפילד הגיעו 10,240 אוהדים בלבד, כמה בודדים היו של נוף הגליל. מתוך מעל 18 אלף מנויים של הצהובים, המשמעות היא כי כ-8,000 מנויים בחרו להישאר בביתם או לעשות משהו אחר מאשר להגיע לאצטדיון ולתמוך בקבוצה. אפשר לתרץ תירוצים כמו מזג אוויר קר או חנוכה, אבל לאף אחד אין בכלל ספק שאם מכבי ת”א הייתה בפסגת הטבלה, שבבלומפילד היו אמש לכל הפחות 18 אלף אוהדים.
מספיק לבקר ברשתות השונות כדי להבין את האכזבה העצומה. הקהל מרגיש שלא נותנים לו הסברים, שלא מתייחסים אליו, הוא רותח מכך שמיץ’ גולדהאר לא מביע שום עמדה ולא משגר עבורם שום מסר. הם מרגישים שמזלזלים בהם ובעיקר הם מתוסכלים מכך שהקבוצה לא טובה, ולמען ההגינות עם הקהל, הם ראו לאורך כל הקיץ לאן העונה הזו הולכת ועדיין את המנויים שלהם קנו.
את הדוגמה לכך קיבלו כבר לפני. אחרי קמפיין וניסיונות שכנוע מאסיביים דרך כל המדיות, רק 12,203 אוהדים הגיעו למשחק מול לאסק שנגמר במפח נפש. המשחק שהוגדר על ידי המועדון כגדול ביותר שלו באירופה בשנים האחרונות, משך כמות קהל שלא הייתה ממלאת את בלומפילד הישן. מהמסר הזה קשה להתעלם.