שתף קטע נבחר

דיווח: הפועל ת"א מעוניינת בסהר ולולה

על פי ה'אל מונדו דפורטיבו', האדומים כבר הגישו טיוטה ראשונית של הצעות עבור החלוץ הישראלי והקשר הסרבי. העברתו של דה סילבה לליל על סף סגירה, ביום א' ייפתחו האימונים

חיזוק אדום בדרך? העובדה שהפועל ת"א רוצה את בן סהר אינה חדשה, אבל על פי פרסומים ב'אל מונדו דפורטיבו' הקטאלני, גם לולה סמיליאניץ', קפטן נבחרת סרביה הצעירה לשעבר, נמצא חזק על הכוונת של אלי גוטמן.

 

 

על פי הדיווח, הפועל אף הגישה טיוטה רשונה של הצעה עבור השניים, אך באספניול לא ימהרו לשחרר את החלוץ הישראלי בו מעוניין המאמן מאוריסיו פוצ'טינו, למרות שההחלטה תלויה גם בסהר עצמו.


דה סילבה. העברתו לליל תיסגר בימים הקרובים (צילום: אלי אלגרט)

 

בעוד סהר נמצא בישראל, בעיצומה של טירונות בת שבועיים וחצי, הקשר בן ה-23, ששיחק העונה בהשאלה בספורטינג חיחון, הינו שם פחות מוכר עבור חובב הכדורגל הישראלי.

 

סמיליאניץ' החל את הקריירה המקצוענית בפרטיזן בלגארד, אך ב-2007 עבר לאספניול ושיחק במדיה 49 פעמים, מבלי שכבש שער. הקשר האחורי גם מחזיק בשש הופעות בין לאומיות בנבחרת סרביה, אך לא זומן למונדיאל בדרום אפריקה.

 

העברתו של הבלם דגלאס דה סילבה לקבוצת ליל הצרפתית צפויה להיסגר בימים הקרובים. האדומים יקבלו 2.75 אירו על כרטיסו של הברזילאי המצטיין, אותו יחליף ביוואן פרנסמן שחתם השבוע בקבוצה. מחר תפתח הקבוצה את האימונים בסגל חסר. כבכל שנה, גם הפעם יתמקדו באימונים הראשונים בסדרות כושר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים