יוקרה בת"א: יצרנית השעונים אודמר פיגה מגיעה לישראל

המותג, ששעוניו נמכרים ב-58 אלף שקלים ויותר, חונך חלל ייחודי במרכז תל אביב • מנכ"ל החברה: "מכירים היטב את השוק הישראלי"

שעוני היוקרה של אודמר פיגה, צילום: יח"צ

יצרנית שענות העילית השוויצרית אודמר פיגה (Audemars Piguet) פותחת לראשונה בישראל את בית AP - חלל אירוח ומכירות בשדרות רוטשילד שבתל אביב.

החלל הוא אחד מעשרת בתי AP שהחברה משיקה בעולם במהלך 2021 ו־2022. בית AP שבתל אביב משתרע על פני קומת קרקע של 280 מ"ר, בבניין ארט דקו היסטורי, ומעניק חוויית קנייה ואירוח אלגנטית, הכוללת בר משקאות עשיר, סלון רחב ידיים ופאטיו. 

לחברה יש כיום 75 בוטיקים ובתי AP ברחבי העולם, כולל שבעה בוטיקים ברחבי המזרח התיכון. בראיון ראשון, שנערך עם מנכ"ל החברה הבינלאומית ממקום מושבו בשווייץ, מסביר פרנסואה הנרי בנהמיאס את האסטרטגיה לשיווק מוצרי יוקרה ואת הרציונל לפתיחת בתי AP, עם צפי מחזור של כ-1.5 מיליארד פרנק שוויצרי לשנת 2021. "הבית שלנו בתל אביב מיישר קו עם האסטרטגיה הזו, ונועד לספק ללקוחות תחושה אישית וביתית הכוללת תשומת לב ומסירות. הבניין ההיסטורי בשדרות רוטשילד, שהוקם בשנת 1925, הוא מיקום מושלם במובן זה ועולה בקנה אחד עם הגישה שנקטנו בכמה ערים ברחבי העולם", אומר בנהמיאס.

בנהמיאס, צילום: יח"צ

רק 45 אלף שעונים בשנה

מותג היוקרה מציע שעונים בעבודת יד במחירים של החל מ-58 אלף שקלים. הרכבת שעון בחברה אורכת כשמונה חודשים, כך שהחברה מייצרת עד 45 אלף שעונים בשנה בלבד.

לשאלת "ישראל היום" מיהו הלקוח הטיפוסי שאליו הם מכוונים, משיב בנהמיאס: "אין לנו לקוח 'טיפוסי'. אנחנו לא מתייגים לקוחות, הם בכל מקום בעולם. הם יכולים להיות בני 17 או 87 ומכל תחומי החיים. זה היופי של העולם שלנו.

"אנו מצפים לפגוש את הלקוחות שלנו בתל אביב בעזרתו של השותף המקומי שלנו, עקיבא גוטהלף, שמכיר את השוק היטב. לגוטהלף יש ניסיון של יותר מ־20 שנה בתעשיית השעונים בתל אביב. הוא מביא ידע יוצא דופן של השוק".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר