שתף קטע נבחר

צילום: רויטרס

סלט יווני: נבחרת יוון הפסידה 2:0 לדרום קוריאה

אלופת אירופה לשעבר, שהעפילה מהבית "הישראלי" במוקדמות המונדיאל, הציגה משחק חלש ונכנעה למהירות והכישרון של האסייאתים. לי ג'ונג-סו (7') ו-פארק ג'י-סונג (52') כבשו

מזל שאנחנו לא שם. נבחרת יוון, זו שעלתה מבית המוקדמות של ישראל, נראתה אחר הצהריים (ש') זקנה, עייפה וחלשה, ללא שום מענה ליכולות של הדרום קוריאנים. האסייאתים הזכירו את הנבחרת המצוינת שהגיעה למקום הרביעי לפני 8 שנים, עם שערים של ג'ונג-סו (7') ו-פארק ג'י-סונג (52'). רק במזל גדול הניצחון לא הפך לתבוסה.

 

 

הקבוצה של אוטו ראהגל נותרה עדיין ללא נקודה וללא שער במונדיאלים (השתתפה גם בגביע העולם 94' בארצות הברית), והמפגשים מול ניגריה ב-17 ביוני, ולאחר מכן מול ארגנטינה ב-22 בחודש, לא צפויים לשפר את המאזן המביך הזה. 

 

למרות שרבים לא חשבו כך, דרום קוריאה הוכיחה כי היא ראויה להתמודד עם ארגנטינה וניגריה על שני הכרטיסים מבית ב' לשמינית הגמר.


צ'ה דו-רי מול גיאורגיוס סאמראס. דרום קוריאה שולטת במשחק (AFP)

 

מהלך המשחק

דקה 3: קרן מצוינת של גיאורגיס קאראגוניס מצאה את ואסילאס צורסידיס חופשי, אך הוא בעט החוצה מ-5 מ'.

 

7' - גול! - 0:1 לדרום קוריאה. כדור חופשי מצד שמאל הועלה בצורה מושלמת לרחבת יוון, ולי ג'ונג-סו הלא מכוסה דחק עם הרגל פנימה. יתרון מוצדק לנבחרת מאסיה.


לי ג'ונג-סו כובש את השער לדרום קוריאה (AP)

 

28': פארק צ'ו-יאנג קיבל את הכדור במרכז המגרש, עבר את המגינים היוונים והגיע למצב של אחד על אחד מול אלכסנדר צורבאס, שהדף בקושי עם רגלו החוצה.

 

45': צורסידיס העלה כדור לרחבת דרום קוריאה, אבל אנגלוס חריסטיאס לא הגיע בזמן והשוער קלט. דקה לפני כן העלה צורסידיס כדור מצד ימין לרחבת דרום קוריאה, אבל תאופניס גקאס החמיץ את הנגיחה.


דרום קוריאה חוגגת. יש לה על מה (AFP)

 

52' - גול! 0:2 לדרום קוריאה. היתרון הברור של דרום קוריאה המשיך גם במחצית השניה. פארק ג'י-סונג ניצל טעות של אברם פאפדופולוס, חטף את הכדור, פרץ את ההגנה היוונית הבלתי מורגשת וגלגל לשער מתחת לגופו של צורבאס.

 

63': הגבהה נהדרת של צ'ה דו-רי פגשה את הראש של פארק צ'ו-יאנג, שנגח החוצה מקרוב.

 

70': שיתוף פעולה בין שני מחליפי יוון. דימיטריס סלפיגידיס מסר רוחב נהדר לפאנטליס קפטאנוס, אבל חלוצה של סטיאווה בוקרשט בעט גבוה ומעל לשער.

 

דקה 81: גקאס בועט ברגל שמאל בסיבוב בתוך הרחבה, אבל תגובה מהירה וטובה של שוער דרום קוריאה, ריונג ג'ו-סונג, מוציאה את הכדור לקרן.

 

דקה 86: דרום קוריאה הייתה יכולה להשפיל סופית את היוונים האומללים, כשלי צ'ונג יאנג בועט חופשי לגמרי מחוץ לרחבה שטוח לפינה הימנית, אבל צורבאס מונע מאלופת אירופה לשעבר תבוסה.

 

הרכבים:

דרום קוריאה: ריונג ג'ו-סונג, לי ג'ונג-סו, צ'ו יונג-היונג, לי יאנג-פיו, צ'ה דו-רי, קי סונג-יאנג (קים נאם-איל, 75), קים ג'ונג-וו, לי צ'ונג-יאנג( צ'י-סאנג, 91'), פארק ג'י-סונג, פארק צ'ו-יאנג (לי סיונג-יול, 87'), יום קי-האן.

 

יוון: אלכסנדר צורבאס, אברם פאפדופולוס, לוקאס וינטרה, ואסילאס צורסידיס, סוטיריוס קירגיאקוס, קוסטאס קאצוראניס, אלכסנדרוס ציוליס, גיאורגיס קאראגוניס (חריסטוס פאטסאטצוגלו, 45), גיאורגיוס סאמראס (דימיטריס סלפיגידיס, 59), תאופניס גקאס, אנגלוס חריסטיאס (פאנטליס קפטאנוס, 61). 


פורסם לראשונה 12/06/2010 14:16

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'ונג-סו וג'ונג-וו מרוצים מהתוצאה
צילום: AFP
מומלצים