שתף קטע נבחר

צילום: Getty Images imagebank

לואיס פביאנו נגד חואן ורון: "הוא איש מריר"

שחקנה של נבחרת ברזיל הגיב לדברי הארגנטיני, שעקץ את הברזילאים ואמר שלא זוכים בגביע העולם בריקודים ובצהלות: "אנחנו נבחרת שמחה וככה אנחנו משחקים"

ברזיל וארגנטינה יוכלו להיפגש במונדיאל, אם וכאשר, רק בחצי הגמר, אולם המלחמה המילולית בין שתי הנבחרות החלה כבר מזמן. לפני כמה ימים אמר שחקנה של ארגנטינה, חואן ורון, כי לא ניתן לזכות בגביע העולם בריקודים ובצהלות.

 

"אם נבחרת היתה זוכה בגביע העולם בזכות הריקודים שלה, אז ברזיל היתה אלופה בכל טורניר", אמר ורון. התגובה מהצד הברזילאי לא איחרה להגיע, והיום (ש') אמר חלוצה של סביליה הספרדית, לואיס פבאינו, כי "ורון הוא פשוט איש מריר".


ורון. פתח את הפה וספג תגובה קשה לא פחות (AFP)

 

"ברזיל היא מדינה שמחה, וברור שניקח את המנטליות הזאת איתנו גם למונדיאל", הוסיף פביאנו. "השמחה תמיד באה מבפנים, אבל אין לי ספק שיש אנשים מרירים מטבעם".

 

חלוצה של ברזיל גם ביטל את טענות הארגנטיני, שאמר כי הברזילאים ייאבקו על העלייה מבית ז', שכונה גם "בית המוות", עם פורטוגל, חוף השנהב וצפון קוריאה. "פורטוגל וחוף השנהב הם יריבות קשות, אבל ברזיל היא ברזיל. נעלה לשלב הבא עם לפחות שני ניצחונות ולא נספוג שערים", אמר פביאנו. ברזיל תתמודד במשחק הראשון במונדיאל מול צפון קוריאה ב-15 בחודש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים