שתף קטע נבחר

קווינס: נאדאל עף, ארליך וג'וקוביץ' בחצי הגמר

המדורג 1 נוצח 7:6, 6:4 ע"י לופס ונעצר לאחר 24 ניצחונות ברציפות. גם אנדי מארי בחוץ. זוגות: הצמד ישראלי-סרבי גבר על מודי הדרום-אפריקני ונורמן הבלגי בדרך לשלב הבא

חימר זה לא דשא. אלוף הרולאן גארוס רפאל נאדאל, הפסיד היום (ו') בטורניר הדשא בקווינס שבאנגליה לפלסיאנו לופס (5) 7:6, 6:4. היה זה ההפסד הראשון של הספרדי מאז נוצח ע"י אנדי רודיק במיאמי ב -2 באפריל, לאחר שהשיג רצף של 24 משחקים ללא הפסד.

 

המדורג ראשון בעולם הפסיד את המערכה הראשונה לאחר שובר שוויון, אותו ניצח לופז בתוצאה 5:7. המערכה השנייה היתה גם כן צמודה ולאורך שמונת המשחקונים הראשונים, שני השחקנים שמרו על ההגשות שלהם.


נאדאל מברך את לופס לאחר ההפסד (רויטרס)

  

אולם במשחקון התשיעי ולאחר שקיבל טיפול רפואי והתלונן על הדשא החלק, נאדאל נשבר, לאחר שביצע שגיאה כפולה שעלתה לו ביוקר בהפסד המשחק. לופס יתמודד בחצי הגמר מול מארדי פיש, שניצח את מיכאל לודרה ברבע הגמר.

 

יותר מאוחר הודיע נאדאל על פרישה ממשחק הזוגות, אותו הוא משחק עם חברו הטוב ויריבו לאימונים מארק לופז, ואמר לכתבים: "אני מרגיש מוכן לחזור הביתה ולנוח, ליהנות עם המשפחה והחברים ובמזג האוויר הטוב שבבית ואולי לערוך איתם ארוחה. אני אשחק קצת גולף, דבר חיובי שיעזור לי להגיע מרוכז לווימבלדון".

 

גם אלוף השנה שעברה, אנדי מארי המקומי, מצא את עצמו בחוץ, לאחר שהשלים את משחקו מאתמול שהופסק בגלל החשיכה, מול מארדי פיש האמריקני, בתוצאה 6:4, 1:6, 6:7.

 

את הבשורות האלו קיבל בשמחה הוא דודי סלע, שיתמודד במגרש המרכזי הערב מול ריינר שוטלר הגרמני (82 בעולם). המאזן בין השנים הוא חד צדדי לישראלי שמוביל 0:3, כשהמפגש האחרון ביניהם היה לפני כשנה בסיבוב השני בווימבלדון.


דודי סלע. ניצח בכל שלושת המפגשים מול שוטלר (רויטרס)

 

זוגות: יוני ארליך ונובאק ג'וקוביץ' בחצי הגמר

 הישג נפלא ליוני ארליך ונובאק דיוקוביץ' שעלו לחצי גמר טורניר הזוגות לאחר

שניצחו את ווסלי מודי הדרום אפריקני ודיק נורמן הבלגי, המדורגים 2 בטורניר.

 

המשחק דווקא נפתח ביתרון של הצמד היריב, ששבר על ההתחלה בדרך ל-4:6 במערכה הראשונה. המערכה השנייה היתה הרבה יותר צמודה לכל אורכה והגיעה לשובר שוויון, אותו ניצח הצמד ישראלי - סרבי.

 

המערכה השלישית והקובעת, אשר שוחקה בשיטת שובר שיוויון עד 10, היתה כולה של ארליך וג'וקוביץ', שניצחו 3:10 בדרך לשלב הבא. יריביהם בחצי הגמר ייקבעו במשחק בין הצמד הצרפתי ג'וליאן בנטו ומיכאל לודרה, לבין לאנדריי גולובב הקזחי ודניס איסטומין האוזבקי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אנדי מארי. גם הוא בחוץ
צילום: רויטרס
מומלצים