2 צפייה בגלריה
אופיר מרציאנו על רקע שחקני סלביה
אופיר מרציאנו על רקע שחקני סלביה
אופיר מרציאנו על רקע שחקני סלביה
(רויטרס)
שלב הבתים בקונפרנס ליג נכנס לשלבי ההכרעה, והליגיונרים הישראלים במוקד. הערב (חמישי) במסגרת המחזור החמישי במפעל השלישי בחשיבותו באירופה, אופיר מרציאנו שיחק 90 דקות ב-2:2 של פיינוקד לסלביה פראג בבית של מכבי חיפה. בנוסף, אלי דסה שותף ב-3:3 של ויטסה עם ראן, וליאל עבדה עלה כמחליף בהפסד 3:2 של סלטיק לבאייר לברקוזן בליגה האירופית.

סלביה פראג – פיינורד 2:2

אופיר מרציאנו קיבל את הצ’אנס בין הקורות של ההולנדים, שהתבססו במקום הראשון בבית עם הירוקים מחיפה. המארחת כבשה ראשונה כאשר השוער הישראלי שגה ומסר כדור לא מספיק טוב, אלכסנדר בה השתלט עליו והעביר לפיטר אולאינקה, שכבש בדקה ה-12. סירייל דסרס הבקיע את השוויון של האורחת בדקה ה-31, אולם חמש דקות בלבד אחר כך חוס טיל הורחק באדום ישיר והותיר את קבוצתו בחיסרון מספרי. בדקה ה-66 יאן קושטה כבש שוב לזכות המארחת, אבל עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-93, דסרס השלים צמד שהבטיח לקבוצתו את המקום הראשון
2 צפייה בגלריה
חוס טיל מורחק
חוס טיל מורחק
חוס טיל מורחק
(רויטרס)

ראן – ויטסה 3:3

אלי דסה לא פתח בהרכב של הקבוצה ההולנדית, אך נכנס כמחליף בדקה ה-53, במצב של פיגור 2:1. בסופו של דבר קבוצתו סיימה בתיקו משער שוויון בדקה ה-90, ועדיין נותר לה סיכוי להעפיל לשלב הבא מהמקום השני, עקב ההפסד של טוטנהאם.
# ביברס נאתכו לא שותף בהפסד 1:0 של פרטיזן בלגרד לפלורה טאלין.
# אסף צור השלים 90 דקות ושמר על רשת נקייה ב-0:1 של אנורתוזיס על גנט. קבוצתו השיגה ניצחון בכורה במפעל, אך לא תהה בשלב הבא.
# בבית של מכבי תל אביב, הלסינקי גברה 0:1 על אלשקרט, כאשר שתי הקבוצות איבדו סיכוי להעפיל.

ליגה אירופית:

באייר לברקוזן – סלטיק 2:3

ליאל עבדה עלה לשחק כמחליף בדקה ה-71, כשקבוצתו כבר הוליכה 1:2 על הגרמנים משערים של יוסיף ג’ורנוביץ’ בפנדל וז’וטה. לקראת הסיום, המארחת השלימה מהפך גדול משערים של רוברט אנדריך (82) ומוסא דיאבי (87). אנדריך גם כבש ראשון לזכותם של הגרמנים.