גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #722619 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 722619        
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49605 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:21   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

סקירת עדות ניר חפץ אתמול (היום השלישי לחקירתו) במסגרת משפט נתניהו (איתמר ב''ז, העין השביעית)  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.11.21 בשעה 21:26 בברכה, Prodigy
 
סקירת היום הראשון לחקירה:
https://rotter.net/forum/scoops1/722390.shtml

סקירת היום השני:
https://rotter.net/forum/scoops1/722485.shtml

בסוף כל מסרון שנשלח מבלפור יושב נתניהו עם טוש ולוח מחיק – כך, פחות או יותר, אפשר לסכם את גרסתו של עד המדינה ניר חפץ למסכת האירועים שמרכיבים את "תיק 4000". אתמול (24.11), ביום השלישי לחקירתו הראשית, העדות של חפץ היתה הרמטית לגמרי – חוץ מבמקרים שלא. לאורך כל הדיון נע חפץ בין שני קטבים: לפרקים טען שיש לו זיכרון חי ומפורט מהסיטואציות שהוצגו לו, אך במקרים אחרים לא זכר דבר. ביחס לאדם שנחלץ ממשפט פלילי רק בזכות הסכמתו להעיד נגד הבוס שלו, נדמה שחפץ שכח יותר מדי.

כדי לכפר על כך, חפץ ניסה לא פעם לשער מה קרה במקרים שעליהם התבקש לדבר – ובכך אילץ את הפרקליט שחקר אותו, עו"ד אמיר טבנקין, לתקן אותו ולהזכיר לו שבחקירתו במשטרה סיפק גרסאות מעט שונות. זה קרה לו גם בשני ימי החקירה הראשונים. לפי הקולות שנשמעו משולחן הסנגורים, ברור כבר עכשיו שכשתגיע החקירה הנגדית ינוצלו פערי הגרסאות והזיכרון הרעוע כדי לכרסם בעדותו.

אבל עד שזה יקרה, עדותו של חפץ מספקת מבט נדיר – גם אם לא לגמרי אמין – אל תוככי מכונת התעמולה של בנימין נתניהו בשנות השיא של הקריירה הפוליטית שלו. חפץ, יועץ התקשורת הצמוד של נתניהו ובני משפחתו, ממלא תפקיד מרכזי במארג הראיות של "תיק 4000". עסקת השוחד המתוארת בכתב האישום גורסת שנתניהו, בכובעו כשר התקשורת, סיפק הטבות רגולטוריות בשווי של מאות מיליוני שקלים לפחות לבני הזוג שאול ואיריס אלוביץ', הבעלים לשעבר של קבוצת בזק. האלוביצ'ים, בתמורה, רתמו למענו את אתר האינטרנט שבו החזיקו, "וואלה", והעניקו לו דריסת רגל חריגה בתכנים – ובמקרים מסוימים אף זכות וטו על איוש תפקידים בכירים במערכת.

רגע השיא של מסכת הקח-תן הזאת היה מערכת הבחירות של 2015, שבה ניצח נתניהו בקרב שרוב הזמן נראה צמוד. האפיזודה הזאת, לטענת חפץ, דווקא נחקקה היטב בזכרונו. לפרקים, נדמה היה שהוא שש לחזור ללחץ ולאופוריה, לשכרון הכוח ולימים שבהם קרבתו לראש הממשלה סיפקה פרנסה בשפע.

הסקרים הפומביים האחרונים במערכת הבחירות ההיא ניבאו לליכוד הפסד, או לפחות תיקו עם המתחרה הראשית – רשימת המחנה-הציוני בראשות יצחק הרצוג, כיום נשיא המדינה. חפץ, בעדותו, מנה שלושה אירועים שלטענתו הפכו את הקערה על פיה. אחד מהם היה נאומו של נתניהו בקונגרס – על אפו וחמתו של הנשיא דאז ברק אובמה – מעשה שנתפס בקרב תומכי ראש הממשלה כהפגנת כוח יוצאת דופן.

שני האירועים האחרים שהציג חפץ היו עצרת ימין גדולה שהתקיימה בכיכר רבין, והסרטון שהופץ באמצע יום הבחירות והתריע מפני ערביי ישראל ש"נעים בכמויות אדירות לקלפי". בשני המקרים הללו, שלדעת חפץ מילאו תפקיד מכריע בהטיית הכף, "וואלה" נטל תפקיד מרכזי במסע התעמולה של הליכוד.

"'וואלה' היה מגויס באופן מוחלט לניצחון של נתניהו בבחירות", אמר חפץ, ומיהר לחדד שכשהוא מדבר על "וואלה" הוא מתכוון לשאול אלוביץ' ולמנכ"ל אילן ישועה, ולא למערכת האתר, שנאבקה לשמור על סטנדרטים עיתונאיים כלשהם. "ב'וואלה' היתה השליטה הכי גבוהה על איך ייראו האייטמים, מה יהיו הכותרות, כמה זמן זה יהיה בהומפייג'", הסביר בהמשך. "היתה רמת שליטה גבוהה מאוד במה שנקרא קבוצת ערוץ 20 – ובכל היתר הרבה פחות, אפילו ב'ישראל היום'. אבל 'וואלה' היה בקצה של הפירמידה. המגדלור בנושא הזה היה 'וואלה'".

חפץ יזם אייטמים ב"וואלה", שלח חומרים, הציג בקשות ודרישות – ובכל המקרים הללו, לטענתו, עשה זאת עקב הוראות ישירות שקיבל מנתניהו. חלק מהחומרים, הדגיש, נוסחו אישית על-ידי נתניהו – ואחרים בסיועו או לפחות באישורו. אחד המקרים שהוצגו בדיון נגע לידיעה של הכתב עמרי נחמיאס על כך שנתניהו פונה לציבור ומבקש הצעות לשני מועמדים שישוריינו מטעמו ברשימת הליכוד. "הרעיון הזה הוא רעיון של נתניהו, הוא אישר אותו או אפילו הגה אותו", אמר חפץ.

לדבריו, נתניהו לא היה מרוצה מכך שב"וואלה" סיקרו עצרת בחירות של מפלגות השמאל – ועל רקע זה היה מעורב באופן אישי בדרישה לשדר את עצרת הימין, שהתקיימה פחות מ-48 שעות לפני פתיחת הקלפיות. "נתניהו ביקש ממני לוודא ש'וואלה' משדרים את העצרת בשידור חי", טען חפץ, אך אמר שהוא לא זוכר אם ראש הממשלה בעצמו פנה ישירות לאלוביץ'. לדברי חפץ, לשידור העצרת ב"וואלה" היתה משמעות מיוחדת בגלל דיני התעמולה הישראליים. "התקבלה החלטה של יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, אני לא זוכר אם נאסר על כלי התקשורת לשדר את העצרת או שנקבע שאפשר לשדר, אבל בדיליי – כדי שהעורכים יוכלו לנקות בעריכה את התעמולה", סיפר.

למרות ההחלטה, הוסיף חפץ, המנכ"ל ישועה הבהיר לו שהעצרת תשודר ב"וואלה" באופן רציף וחי – ובהמשך גם הודיע לו שהאתר הוציא הודעת פוש למיליון או שני מיליון ישראלים עם הזמנה לצפות בשידור. "הוא אמר שהוא משקיע כמה עשרות אלפי שקלים בקידום ברשתות החברתיות ובעיקר בפייסבוק, וביקש שאת כל המידע הזה – זה שהוא משדר בחי, שיש כאלה פושים ושהוא משקיע כסף – שאני אגיד את זה באופן אישי לנתניהו. הוא פשוט ביקש את זה באופן מפורש", אמר חפץ. "עצרת הימין נתפסה כנקודת פיתול, והיא אכן היתה כזאת. יחד עם סרטון 'הערבים נוהרים' והנאום בפני שני בתי-הקונגרס – אלו היו שלושת האירועים שנתפסו בעינינו כמכריעי הבחירות".

"הוא פשוט התפוצץ"

על שיתוף הפעולה הקדחתני בין מטה נתניהו לקברניטי האתר העיבה תקרית שעוררה זעם רב בבלפור, וכבר נידונה ארוכות במשפט: ראיון הבחירות שערך עם נתניהו מגיש "וואלה" דאז דב גיל-הר שישה ימים לפני הבחירות. "אני זוכר שנתניהו מלכתחילה הסתייג מכך שגיל-הר יהיה המראיין", שיחזר חפץ בעדותו. "לנתניהו היו שני תנאים: אחד, שזה יהיה ראיון אחד-על-אחד, ולא שני מראיינים עליו; והשני, שהמראיין לא יקטע אותו, שייתן לו להשלים את דבריו. הוא, בתמורה, היה מוכן לא להאריך בדברים ולא לפתוח בנאומים. זה היה התנאי שהצגנו לכל הראיונות, כי היה ביקוש גדול".

"נתניהו באופן ספציפי לא רצה את גיל-הר", ציין חפץ, "לא בגלל עמדותיו, אלא משום שהוא טען שהוא מראיין שמקנטר את המרואיין ומתפרץ לדבריו ולא נותן להשלים משפטים. הייתי לדעתי היחיד שיכול היה לשכנע אותו ללכת נגד רצונו, ואחרי שישועה ואבי אלקלעי, שהיה העורך הראשי בפועל או ממלא מקום, שִכנעו אותי שזה בסדר וגיל-הר מודע לתנאי הזה וייתן לו להשלים את הדברים. אני שכנעתי את נתניהו, נגד רצונו, להסכים".

"נתניהו, למיטב הבנתך, היה שבע רצון מהראיון?", שאל עו"ד טבנקין.

"בוא נגיד שכמו בפעמים רבות בנושאים תקשורתיים הוא צדק, וגיל-הר קטע אותו בלי סוף – והוא פשוט התפוצץ", השיב חפץ. "הוא קם מהראיון הזה והלך בזעם לחדר שלו, שהיה כמה צעדים משם, ופשוט התפוצץ. ואז החל מחול שדים ממש בחדר העבודה שלו, בסלון ובפאטיו, שבמסגרתו הוא שוחח שיחות טלפון כעוסות מאוד עם שאול אלוביץ'. אני עמדתי ליד נתניהו, וחלק מהזמן הזה אני גם יוצא החוצה ומדבר עם המשולש ישועה-אלוביץ'-אלקלעי, כשנתניהו ואני מהצד השני. השיחות שלי עסקו בעיקר בהפרת ההבטחה שלהם – יש תנאים לראיון, ומאוד נדיר שכלי תקשורת מפר תנאי כזה".

"היו כמה שיחות, והכל בטונים גבוהים, סערה אדירה. צריך להבין שזו תקופת בחירות ואנשים, הם על הקצה", הוסיף חפץ. "נתניהו דרש שהראיון הזה ייגנז. הוא לא רצה שזה יתפרסם. הכעס היה לגמרי מוצדק – היתה התחייבות מפורשת שלא קוימה. הוא רק ביקש שיתנו לו להשלים את המשפטים". לדבריו, כששוחח על כך עם גיל-הר שמע ממנו שההוראה לא להיכנס לדבריו של נתניהו כלל לא הועברה אליו.

חפץ סיפר כיצד אלוביץ', ישועה ואלקלעי ניסו להציע פתרונות שיכשירו את הראיון. "אלוביץ' נתן הוראה לא לפרסם את הראיון בלי אישור של נתניהו", הדגיש. "ואז, ביוזמתו של ישועה, הוא פשוט שלח לנו את הקובץ הערוך כדי שנגיד מה מפריע. ואז על הלפטופ שלי בחדר העבודה בבלפור הראיתי לנתניהו את הווידיאו, ועל דף רשמתי איזה קטעים מפריעים לו, ואת הזמנים – ואלה הוראות שאני העברתי, שבנימין נתניהו נתן". לדבריו, בכל ימיו כדובר הוא מעולם לא העביר הוראות עריכה כאלה לכלי תקשורת לגבי ראיון שטרם פורסם.

עו"ד טבנקין הקריא לו מסרונים שקיבל מהמנכ"ל ישועה: "אל תגיד לאבי או דוביק כלום, אתה לא קיבלת את החומר מעולם, תיזהר. אני אומר שזה ממני, החלטה שלי, כי הבטחתי". חפץ אישר, והבהיר לישועה: "אם פעם מישהו יגיד משהו, נתאם בינינו תשובה".

"אתה יכול להסביר את ההתכתבות הזאת?", שאל עו"ד טבנקין.

"מבחינת מערכת עיתונאית כלשהי זו חציית קו אדום לשלוח למרואיינים כותרות לאישור, קו אדום אתי. אילן ישועה הוא המנכ"ל, ולכן הוא מבקש שבמערכת לא יידעו על זה. הוא עושה פה מבחינתו מעשה חמור", השיב חפץ. "אני באותה שעה לא עיתונאי אלא מנהל מטה בחירות – מצדי שכולם ישלחו לי את הכותרות לעריכה, מצוין. המחויבות שלנו היא לציבור שאנחנו מייצגים ולנצח בבחירות". בהמשך, בתשובה לשאלה שהציג לו הפרקליט, הבהיר חפץ: "אני לא זוכר שאי פעם מישהו אחר שלח לנו כותרות לפני הפרסום – גם כל כלי התקשורת שנחשבים ידידותיים. אף פעם".

כשנשאל חפץ האם בימיו כעורך חווה מקרים דומים, הוא שוב השיב בשלילה נחרצת. "לא נתקלתי בדבר כזה אף פעם בקריירה שלי", טען, "זה פחות או יותר מאיין את כל היסוד שעליו בנוי כלי תקשורת. כל האסנס, כל המהות של כלי התקשורת". גיל-הר, אגב, זכר שבתקרית היה עוד פרק: בתום הראיון, כשהבחין ברגשות הזעם של נתניהו, הוא הורה לצלמים לקחת את כרטיסי הזיכרון של המצלמות ולצאת במהירות מהמעון. מאוחר יותר מסרו לו אלקלעי וישועה שנתניהו ואנשיו רוצים שיחזור פנימה וישאל עוד כמה שאלות.

הערבים נעים להומפייג'ים

ביום הבחירות, שיתוף הפעולה בין "וואלה" למטה נתניהו הגיע לשיאו. הקדימון הגיע בבוקר. הראיון של נתניהו עם גיל-הר אמנם עוכב ופורסם רק כשבביצה התקשורתית החלו להתרוצץ שמועות על גניזה, אבל ראש הממשלה שב להתראיין אצלו ימים אחדים לאחר מכן – לראיון שפורסם בבוקר יום הבחירות תחת הכותרת "נתניהו ל'וואלה חדשות': ציפי מחזיקה את הרצוג בגרון". הפעם נלוותה לגיל-הר המגישה הילה קובו, כיום דוברת פרקליטות מיסוי וכלכלה, שמתוקף תפקידה מלווה באופן שוטף את משפט המו"לים.

יום לפני פרסום הראיון עם קובו וגיל-הר, חפץ סגר את התנאים לקיומו עם אלוביץ' וישועה. "הם רוצים ראיון מלטף ומפנק עם מראיין אוהד", כתב אלוביץ' לישועה במסרון. חפץ, במקביל, קיבל מ"וואלה" הודעה שלפיה המראיינים לא יעלו סוגיות מביכות מבחינת נתניהו – פרשת הבקבוקים של רעייתו שרה ובעיית יוקר המחיה, למשל. עצם קיום הראיון לא היה חריג, ציין חפץ בדיון. נתניהו בדיוק היה בבליץ של ראיונות – להערכת חפץ, הוא קיים יותר מ-60 או 70 ראיונות בשלושת הימים שלפני הבחירות. "מה שחריג פה הוא רק העובדה שמראש מסכימים שלא יהיו בקבוקים – שסוגיות שאנחנו לא רוצים שיעלו, לא יעלו כלל", אמר.

אחרי הפרסום, ישועה עדכן את חפץ שהראיון עלה לכותרת הראשית של "וואלה". חפץ השיב לו במסרון: "הראיתי לביבי מה יש בראשית – מבסוט'". כשנשאל חפץ האם אכן הראה לנתניהו את הכותרת, הוא השיב בחיוב: "חד-משמעית כן. ביום הבחירות הגעתי מוקדם מאוד בבוקר לבלפור, הלכתי עם מר וגברת נתניהו לקלפי שבה הם הצביעו, ולא משתי מבנימין נתניהו עד שמונה או תשע בערב, שאז ירדתי לגני התערוכה. אני האדם שליווה אותו לאורך כל היום – אחרים באו והלכו, ואני הייתי איתו כל הזמן".

בערך באותן שעות החלה להתפתח בסביבת ראש הממשלה תזזית מציקה: חפץ תיאר זאת כחשש אמיתי ובוער שלפיו שיעורי ההצבעה במגזר הערבי גבוהים מבעבר – ואילו בריכוזי אוכלוסין שבאופן מסורתי מזוהים עם תמיכה בליכוד שיעורי ההצבעה דווקא נמוכים מהרגיל. "קשה לשכוח את האירוע הזה. בערך בסביבות השעה תשע-עשר בבוקר ביום הבחירות זה הופך להיות האישיו המרכזי של נתניהו", אמר חפץ. מי שסיפק את הנתונים היה לדבריו שלמה פילבר, כיום עד מדינה במשפט המו"לים ואז מנהל קמפיין הליכוד – תפקיד שאחריו מינה אותו נתניהו למנכ"ל משרד התקשורת.

"נעשות הרבה שיחות טלפון בין נתניהו לפילבר, ואני שומע אותו והוא גם מעביר לי את הנתונים, עיר-עיר, הרבה מאוד שיחות טלפון", שיחזר חפץ. הוא נסע עם נתניהו לשתיים מהערים שבהן זוהתה החולשה, אשדוד ואשקלון, ומשם הם היו אמורים להמשיך לבאר-שבע. "הדאגה גוברת, מצב הרוח שלו משתנה ונהיה גרוע ביותר – וגם מאוד עצבני – ואז הוא קוטע את הסיור, הוא מאוד מודאג מהסוגיה, וזה הופך להיות כל עולמנו. חוזרים לבלפור כשמצב רוחו של ראש הממשלה ממש גרוע. הוא מאוד מודאג מזה, ואז בשעות הצהריים נכנסים לחדר העבודה שלו בבלפור הוא עצמו, אני ומי שהיה אז ראש מטה הניו-מדיה של קמפיין הליכוד ולאחר מכן יועץ ראש הממשלה לניו-מדיה, בחור ששמו טופז לוק".

חפץ תיאר את הרגעים שבהם צולם סרטון "הערבים נעים" של נתניהו. "לוק מצלם באייפון 6 או משהו כזה את השלושה טייקים של הסרטון, אני עומד עם שתי ידיים על דלת ההזזה. זה היה ממש רגע דרמטי – וידאנו שאף אחד לא ייכנס – ונתניהו בוחר משלושת הטייקים את הסרטון שנראה לו הכי טוב", נזכר חפץ. "היתה הכנה מראש באמצעים טכנולוגיים", הוסיף. "גם רוכשים מראש מקום בחברות הסלולר כדי שהסמסים ירוצו לפני סמסים רגילים, אתה קונה מקום בתור – וגם בווטסאפ. ותוך משהו כמו 20 דקות מהרגע שאני משגר לפילבר את הסרטון הזה, והוא מפיץ אותו – פילבר מדווח ש-700 אלף מכשירים ניידים קיבלו את זה".

המצביעים המטורגטים, ציין חפץ, היו כולם מאזורים שזוהו כמוקדי הצבעה מסורתיים של הליכוד. "אחרי עוד 20 או 25 דקות זה כבר מגיע ל-1.4 מיליון איש, ואז הסרטון הופך כמו אש בשדה קוצים ומהווה ממש פרמטר דרמטי בהשפעה על התוצאות", סיפר בהתלהבות.

"ואכן, אחרי כמה שעות בודדות, ביישובים ה'ליכודיים' יש תורים בקלפיות, זה פשוט ממריץ את הציבור לצאת – לא ראיתי אף פעם דבר כזה, השפעה כל-כך דרמטית של סרטון אחד. נרשמו הרבה אגדות, והרבה אנשים קשרו כתרים לעצמם על איך הופק הסרטון הזה ומה קרה – אבל זה תיאור אחד לאחד. אני הייתי שם, וכל היתר – שיהיה להם בהצלחה. לא סיפרתי לאיש כי כיבדתי את זה שראש הממשלה ביקש בזמנו לא להוציא את הדברים האלה, אבל פה זה בית-משפט".

מבין גופי התקשורת הגדולים, "וואלה" היה זה שהתגייס באופן המובהק ביותר להדהוד הסרטון, שכיכב שם בכותרת הראשית במשך ארבע שעות – פרק זמן ארוך מאוד, ובמיוחד ביום בחירות שבו סדר היום החדשותי מתחלף ומתהפך בקצב גבוה בהרבה מהרגיל. חפץ אולי זכר אחד לאחד כיצד צולם הסרטון, אבל הוא לא זכר מה סיפר לחוקרי המשטרה על התפקיד המיוחד שמילא "וואלה". כשעו"ד טבנקין שאל אותו על כך, חפץ אפילו לא ניסה לשחזר את מילותיו – ונציג הפרקליטות נאלץ לצטט מתוך תמליל החקירה.

"ביום הבחירות אסור לכלי תקשורת מפוקחים רגולטורית, כגון ערוצים 2 ו-10, לפרסם סרטון שיש בו את המשפט 'הצביעו מחל כדי לסגור את הפער בינינו לבין מפלגת העבודה'", אמר חפץ לחוקריו. "לכן פרסום הסרטון ב'וואלה', אתר אינטרנט בעל תפוצה רחבה אשר כפוף לחוקים אבל אין עליו פיקוח רגולטורי, זה דבר חשוב. אני לא בטוח שגם ל'וואלה' היה מותר לפרסם את הסרטון הזה, אבל את זה אני משאיר פתוח כי אני לא יודע. לגבי ערוץ 2 אני בטוח שאסור היה להם לפרסם את זה".

קבינט בלפור

סוגיה אחרת שאיימה לפגוע בקמפיין הבחירות של נתניהו ב-2015 היתה פרשת המעונות – שם כולל לשלל אי-סדרים, התעמרויות, פורענויות ובזבוז כספי ציבור שנקשרו להתנהלותם של בני משפחת נתניהו במעון הרשמי. בעת ההיא, חפץ ועמיתיו היו שרויים בעיצומו של קמפיין הכפשה נגד מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון, שחשף חלק מהפרשה והפך לאחד ממבקריו הבולטים של נתניהו. בדיון אתמול חפץ שב והדגיש כי נתניהו מילא תפקיד פעיל ועמוק בקמפיין – ואישר כל פנייה בנושא שיצאה ל"וואלה".

כשעו"ד טבנקין ביקש ממנו לאפיין את המעורבות של נתניהו בקמפיין למסמוס פרשת המעונות, חפץ הסביר ש"המעורבות היא עד כדי כך גבוהה, שהמלה 'מעורבות' חוטאת לאמת – הוא ניהל את זה באופן מוחלט ועסק בזה עשרות רבות של שעות. העיסוק ברובו התבצע בבלפור, כשאני ועוד רבים נמצאים שם, עם לוח מחיק גדול שהוא בעצמו רשם עליו את הנקודות ואת תתי-הפרקים. אחר-כך, כשזה עבר למצגות הוא ישב על המחשב עם אנשים – זה הכל הוא. אין שום דבר שזה לא הוא בכל מה שקשור לנושא הזה".

לטענת חפץ, פרשת המעונות נתפסה על-ידי נתניהו וכל בכירי הקמפיין כאירוע שיכול להכריע את הבחירות. הסיבה לכך, לדבריו, לא היתה תוכן העדויות על מאורעות המעון אלא העובדה שהעיסוק בהם הסיט את הדיון הציבורי מהשדה המדיני-בטחוני ל"עניינים של המשפחה, טוהר מידות, בזבוז, נהנתנות", שהם "אזור לא טוב להיות בו בימים האחרונים" של מערכת הבחירות. "זה פשוט היה הדבר הכי חשוב. התעסקנו בזה ימים שלמים כמעט – כל סיעת הליכוד, למעלה מ-20 חברי-כנסת, כולל השרים, הגיעו כדי שאנחנו נתדרך אותם – ואנחנו אמרנו להם מה להגיד ושיגרנו אותם לכלי התקשורת".

"בנושא הזה שנקרא לו 'פרשת המעונות' וכולם קראו לו אם תרצה 'מני נפתלי' הוקם צוות שאני עמדתי בראשו", הוסיף חפץ. "אני עבדתי מול נתניהו, אבל היה לו גם מגע עם אנשי הצוות, שכלל שני עורכי-דין פרטיים שגויסו מבחוץ, יעקב בורובסקי ושולי אשבול, ואני שמתי עוד אדם מתוך המטה, נדמה לי שזה היה בועז סטמבלר, לימים יועץ התקשורת של ראש הממשלה. כולנו לפעמים הגענו לישיבות אצל נתניהו – יכול להיות שגם דוד שמרון היה שם – ואני עמדתי בראש הדבר הזה, כי זה היה הדבר הכי חשוב באותה העת, מול בנימין נתניהו".

לדברי חפץ, גם בעניין המעונות נתניהו ושליחיו קיבלו יד חופשית להשתמש ב"וואלה" לקידום המסרים. "ההיענות של האתר היתה טוטאלית במובן שלמעשה אנחנו, מטה הליכוד, קבע מה יהיו האייטמים, וכל מה שביקשנו נעשה עד הסוף – ללא שום הסתייגות", אמר. חפץ סיפר כיצד נתניהו נתן לו הוראות קונקרטיות לפרסם ב"וואלה" אייטמים נגד מני נפתלי, לעתים בשיתוף עם עו"ד יוסי כהן, פרקליט הבית של משפחת נתניהו. במקרה אחד כזה פורסמו ב"וואלה" טענות שלפיהן נפתלי גנב מצרכים מהמעון הרשמי, ובמקרים אחרים האשמות על עבירות מין – תלונות שהולידו חקירות משטרה שנסגרו בלא כלום, ככל הנראה משום שמדובר היה בתלונות שווא.

בנספח לכתב האישום מתוארים שלושה מקרים ממרץ 2016 שבהם חפץ פנה לאלוביץ' וישועה ודרש מהם לדווח על נסיונות של פוליטיקאיות מהליכוד, בראשן השרה מירי רגב וח"כ שרן השכל, להעלות לתודעה הציבורית את ההכפשות שהוטחו במני נפתלי. שתי הדרישות נענו, והניבו שתי ידיעות בלתי חתומות שאחת מהן נשאה את הכותרת "ח"כית ליועמ"ש: 'לחקור התנהלות המשטרה בחקירתו של מני נפתלי'", והאחרת הבליטה את דברי הביקורת של הפוליטיקאיות: "המשטרה זנחה תלונות על הטרדה מצד מני נפתלי".

במקרה אחר, חפץ סיפר כיצד ביקש מישועה לפרסם ב"וואלה" מאמר מאת עו"ד חגי אדורם ובו מסרים מקדימים ונוחים מבחינת נתניהו בנוגע לדו"ח שמבקר המדינה עמד לפרסם: הטלת ספק בעצם יכולתו של המבקר לקבוע אמות מידה לשימוש של ראש הממשלה בתקציבי המעון, ופקפוק באפשרות שמישהו ממשפחת נתניהו עשוי היה לעבור על החוק (לימים, כזכור, הורשעה שרה נתניהו בפלילים בגין האופן שבו ניצלה את תקציב האירוח). במסרון ששלח לישועה, חפץ הבהיר שפרסום המאמר "מאוד חשוב" ל"חבר" שלו – כלומר לנתניהו.

"כשאני כותב שזה 'מאוד חשוב לחבר שלי', דה-פקטו אין סיכוי של אחד למיליארד אפילו שזה לא יקוים", טען חפץ. "ברור שמה שהוא מבקש עושים".
"מי זה?! הוא מתווכח?!"

חלק ניכר מהדיון אתמול הוקדש לתיאור השילוש ביבי-שרה-יאיר, ועל חלקם של רעייתו של נתניהו ובנו במסכת השחיתות שהולידה את כתב האישום. במרכז הדיון בעניינם עמדה ידיעה בלתי חתומה שפורסמה במדור הרכילות של "וואלה" באפריל 2015 וכלל לא עסקה במשפחת נתניהו. הידיעה, שנשאה את הכותרת "אשת הפוליטיקאי הבכיר שאיימה על המאהב של בנה", גרסה שהאמא המדוברת שלחה "אנשי יחידה מובחרת" שהסבירו ל"בחור המפוחד" שעדיף לו להתרחק מבנו של הפוליטיקאי – ובכך יצרה תקרית דיפלומטית שהושתקה.

כחודש לאחר הפרסום, חפץ פנה לישועה והעביר לו בקשה: לפרסם הבהרה שלפיה הידיעה לא עוסקת במשפחת נתניהו. ישועה לא היה שבע רצון; הידיעה לא כללה אזכור כלשהו של יאיר או שרה נתניהו, ולדעת ישועה פרסום ההבהרה היה גורם יותר נזק מתועלת – במיוחד לנוכח הזמן הרב שעבר מאז עליית הידיעה. יאיר נתניהו, שמדי פעם מתואר על-ידי אביו כגאון יחצני, לא קיבל את הגישה הזאת. באולם בית-המשפט הושמעו קטעים משיחות שקיים עם חפץ, שבהן דרש ממנו בתוקף לכופף את אלוביץ' כך שייענה לבקשה.

באחד הקטעים, ששודר בחדשות 12 שעות אחדות לאחר הדיון, עלה על הקו גם בנימין נתניהו. מדבריו עולה שהוא מודע לכך שאלוביץ' אמור לטפל בפניותיו לשביעות רצונו. "צריך לטפל פה בשני דברים, אחד זה אלוביץ'. למה לא אמרת לי שהוא לא עשה כלום? שהוא סירב לך להוריד את זה?", נשמע נתניהו אומר. חפץ, מתגונן, השיב לו שהסוגיה נתונה בוויכוח. "מי זה?! הוא מתווכח?!", צעק נתניהו, "איך אתה לא חוזר אלי?". חפץ ניסה להצטדק, ואמר שכבר שוחח עם אלוביץ' וישועה, אך נתניהו האב לא נרגע. "איך אתה לא אומר לי דבר כזה", אמר, "צריך להגיד לו שיגיד שזה לא אנחנו, שיגיד שזה מישהו אחר – לא אנחנו".

"הדפוס הזה שבו יאיר, ויכול להיות שגם שרה, מעלים איזשהו עניין שקשור בתפקידים שלי ואז בנימין נתניהו עולה לשיחה מולי, או שיחת ועידה, ופעמים רבות בהשתתפות עורכי-הדין – למשל יוסי כהן – זה בוצע מאות פעמים. לעתים רק בשישי-שבת בין עשר לעשרים פעמים", אמר חפץ בדיון. "בענייני יאיר נתניהו לא היה לי מנדט לסגור את הדברים עם יאיר וללכת החוצה, אלא לעבור דרך בנימין נתניהו", ציין. "ודאי שאם יש דעות שונות, המלה האחרונה היא תמיד של נתניהו, והאישור הוא שלו".

בסופו של דבר נמצא פתרון לאייטם שהטריד את יאיר נתניהו: אנשי "וואלה" יפרסמו ידיעת רכילות מתואמת שבה צלם יתעד את נתניהו הבן בעת בילוי עם בת זוג – וכך יתפוגגו השמועות על נטייתו המינית. "בלשון המקצועית, זה פפראצי מבוים או יזום", אמר חפץ, וציין שהוא הכיר את התופעה מימיו כעורך הראשי של רשת המקומונים של "ידיעות אחרונות" ומוסף "7 ימים". "זה כלי מקצועי שבאמצעותו אפשר להעביר את המסר בצורה יותר משכנעת, שנתפסת גם כיותר אותנטית מאשר לעשות הבהרה או תיקון", הסביר.

הפשרה יצאה לפועל, וחפץ סיפר שישועה ואלוביץ' השגיחו על התהליך כדי ש"לא יקרה משהו", כהגדרתו. "אם אתה רוצה ללכת על בטוח, זה המקום ללכת אליו. שם זה מוקפד מרמת המנהלים", אמר.

ובכל זאת, עורכי מדור הרכילות מצאו דרך לעקוץ: אחת מתמונותיו של נתניהו הבן עם צעירה בשם רומי שטריקר, שהוצגה כבת זוגו, אמנם שובצה בגדול בראש העמוד, אבל כבר בכותרת המשנה הוצג ההקשר המביך, לצד רמיזה עבה על כך שמדובר באייטם מלאכותי. "ימים לא קלים עברו על בנו של ראש ממשלת ישראל, יאיר נתניהו", נמסר לקוראים. "לא, לא בגלל מצב העוני המקומי וגם לא בגלל המשבר הנמשך עם מדינות ערב – נתניהו ג'וניור היה צריך להוכיח בימים האחרונים כי הוא לא חובב את בני מינו".

https://www.the7eye.org.il/437118



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  צריך לעדכן בכותרת ''בעניין מאמצי הפרקליטות לחזק את תפירת התיקים והכנסה לכלא של אדם זכאי'' גם זה יעבור 25.11.21 21:30 1
  בלה בלה הקבוע של אתר השנאה הרל״בי micmic 25.11.21 21:32 2
     זה ממש לא בלה בלה, זה תיאור מפורט הכולל ציטוטים. snoopy 25.11.21 21:36 3
         גם אלי ציפורי מביא ציטוטים אוהב-ציון 25.11.21 21:52 9
             אני לא קורא לציפורי בלה בלה, לגופו של עניין כל אחד יכול לסקר באיזה צורה שהוא רוצה. snoopy 25.11.21 22:08 15
         זה ממש בלה בלה, ללא ראייה אחת שמחזקת את העדות שלו. רועיקו 25.11.21 22:21 21
         כמו התיקים... זה ממחשבות לא מעובדות הישראלי 26.11.21 01:17 46
     בהחלט צודקת וחבל על האנרגיה שלך , שמרי עליה , היא חשובה . Braveheart 25.11.21 21:36 4
     איפה הסיכום של הציפורים? לבטח מסתכם בשורה אחת: זו עדות רכילות, סברה, שקרים, העד הפך לעד הגנה אקטואלי 25.11.21 21:43 6
         עוד יום של מבוכות לפרקליטות ולתביעה במשפט נתניהו, כאשר עד המדינה, ניר חפץ, ממשיך להתפתל על דוכן העדים, ובפועל KnightRider 25.11.21 22:06 14
             נניח שיש מבוכות וכל מיני תרוצי ביבי, אבל יש גם ראיות טובות ומגוונות עם תמיכה אקטואלי 25.11.21 23:06 31
                 חפץ עשה עבודה של דובר שזיף ירוק 25.11.21 23:43 40
                     לא יעזור כלום: ביבי ואלוביץ יצטרכו להעיד כדי לסתור את עדותו המפלילה של חפץ אקטואלי 26.11.21 00:26 43
                         עם איך שעדות חפץ מתקדמת כרגע, אין תסריט שנתניהו או אלוביץ עולים להעיד מדמחיסט 26.11.21 02:56 49
                             גם בפרשיות שרה נתניהו רימו אותכם שלא יהיה כלום, ובסוף סגרו עסקת טיעון בה היא הודתה בעבירה פלילית אקטואלי 27.11.21 10:21 52
     בדיוק בלה בלה בלה ולילה טוב Mr_Black 26.11.21 02:41 48
  ##תודה. הנה סיכום השבוע של עדות חפץ, לפי YNET אקטואלי 25.11.21 21:39 5
  מעבר לכך שזה מתאר (בערך) יום בחיי יועץ תקשורת, יש פה שטויות מוחלטות ברמת המביך eli_s 25.11.21 21:44 7
     זה פשוט טיפשות של כותב ה''סיקור'' הזה , חוסר הבנה מוחלט והתעלמות מעובדות ברזל ממש Braveheart 25.11.21 21:57 11
         מאיזה עובדות ברזל הוא התעלם? מאירקה 25.11.21 22:13 18
             לא משהו שיעניין אותך ע''פ מה שראיתי שאתה כותב פה , ללט Braveheart 25.11.21 22:19 19
                 סחטיין על ההתחמקות... מאירקה 25.11.21 22:33 23
                     אי התאמצות , לא התחמקות. זה שונה . Braveheart 25.11.21 22:34 25
     חבל להתייחס ולהביא לכאן זבל מזוקק. בשביל זה יש את ערוץ 12 ו 13 שגם הם פושטים רגל כך נרצח רבין 25.11.21 22:01 13
     הממבו ג'מבו הזה נועד לספק חומר גלם לשופטים לניסוח פסק דין מפולפל בן 2000 עמודים, בו הם יסבירו את היסוד הנפשי ארנון 25.11.21 22:39 26
     זה בדיוק מה שהפרקליטות ומדברריהם בתקשורת פה עושים. הם מבקשים באמצעות ניצול של הליכים פליליים לחדור לאחורי berale 25.11.21 22:48 29
  הניחוש הפרוע שלי לסיום המשפט: עסקת טיעון, ביבי מודה באשמה, מקבל עונש מאסר על תנאי, ופורש מהחיים הפוליטיים מאירקה 25.11.21 21:48 8
     הבנו שזהו מסר משליחי מנדבליט שחש שהקרקע נשמטת. לא נוותר על השפלת האיש הבזוי עד עפר. מחכים לחקירה נגדית כך נרצח רבין 25.11.21 21:58 12
     השאלה מי יסגור ראשון עסקת טיעון: האלוביצים או ביבי. לא יציעו להם עסקת טיעון בלי מאסר של כמה חודשים בפועל אקטואלי 25.11.21 22:20 20
         אתה מנסה למכור סחורה פגומה... זה כמו ששחקן שחמט יושיט יד לתיקו לאחר שהוריד ליריב את המלכה! כך נרצח רבין 25.11.21 22:34 24
         זה לא תיק סגור ב 100% - הפרקליטות תקבל הודאה באשמה, ביבי ימנע ממאסר בפועל, סוג של WIN-WIN מאירקה 25.11.21 22:41 27
             חפץ גם הפליל את אלוביץ בשיבוש חקירה. אם אלוביץ סוגר עסקה, אז הוא כמובן מודה בעובדות ומפליל את ביבי אקטואלי 25.11.21 23:03 30
                 אתה צודק, אבל אני חושב שכדי להפליל את ביבי לא מספיק שיודה בעובדות, צריך גם להעיד בפועל כעד מדינה מאירקה 25.11.21 23:23 34
                 כל פעם שהמילה ''עיסקה'' מופיעה שוב ע''י הרלבים הסכוי שהיא תיקרה הולך ופוחת כי הפאניקה של הרלבים מחזקת כך נרצח רבין 25.11.21 23:33 38
                     מתי תבינו שביבי מרמה אתכם? גם שרה נתניהו הכחישה הכל ולבסוף סגרה עסקת טיעון עם הרשעה פלילית אקטואלי 26.11.21 00:31 44
             וככה יושלם הפוטש של אויבי הדמוקרטיה נגד עם ישראל - לא תודה. תאכלו את הדייסה שבישלתם. הקירקס חייב להימשך! כך נרצח רבין 25.11.21 23:28 36
  מגוחך הרב 25.11.21 21:54 10
  רמז ברור משלמה פילבר… KnightRider 25.11.21 22:12 16
     מנדבליט חש שחלום הבלהות שלו ממשמש ובא! כבר אין לו שליטה על מה שעומד לקרות, השופטים מגלים סימפטיה גוברת להגנה כך נרצח רבין 25.11.21 22:22 22
     ציוץ סופר מעניין popay 25.11.21 22:42 28
  ''עדותו של חפץ מספקת מבט נדיר – גם אם לא לגמרי אמין'' בחיית מה האמינות של הדבר שהבאת ? popay 25.11.21 22:13 17
     שים לב לזה. אתמול האזנתי לספייס של אורלי בר לב, יהודה שפר, פרסיקו מהעין השביעית BEBO 25.11.21 23:32 37
  כשאני קורא את העדויות אני מבין שכמו שנתניהו מנהל את קמפיין הבחירות כך הוא מנהל את מדינת ישראל AAA 25.11.21 23:12 32
     חללה של רשות ארנון 26.11.21 01:48 47
  אוסף של עקיצות והעלבות על נתניהו ומשפחתו עפרנח 25.11.21 23:17 33
  סקופ אדיר של אלי ציפורי BEBO 25.11.21 23:24 35
     מה הסקופ? זה מן הסתם יעלה בחקירה הנגדית פרוזק 25.11.21 23:37 39
         תמלול שעדיין לא פורסם זה לא סקופ? BEBO 25.11.21 23:50 41
             אממ בעיניי לא פרוזק 26.11.21 00:34 45
                 כאשר השמיעו את הקלטת בבית המשפט צנזרו את הקטע הזה. זה לא בדיוק מה שהיה? BEBO 26.11.21 07:33 51
     מדהים! כך נרצח רבין 25.11.21 23:56 42
  הנה ציטוט שהבאת שבעצם אומרת שאולי אלוביץ וישוע רצו אבל נפל בהמשך הדרך. עכביש 26.11.21 06:43 50

   
   
גם זה יעבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
4480 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:30   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. צריך לעדכן בכותרת ''בעניין מאמצי הפרקליטות לחזק את תפירת התיקים והכנסה לכלא של אדם זכאי''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83417 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:32   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. בלה בלה הקבוע של אתר השנאה הרל״בי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
(גילוי נאות)

לילה טוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
snoopy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.5.16
2552 הודעות, 26 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:36   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. זה ממש לא בלה בלה, זה תיאור מפורט הכולל ציטוטים.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
תגובה קצת לא ברורה ממי שטוענת כל יום שהתיק התפורר וקרס



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב-ציון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
978 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:52   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. גם אלי ציפורי מביא ציטוטים  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
וזה נשמע אחרת לגמרי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
snoopy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.5.16
2552 הודעות, 26 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:08   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אני לא קורא לציפורי בלה בלה, לגופו של עניין כל אחד יכול לסקר באיזה צורה שהוא רוצה.  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
אבל שמביאים עובדות וציטוטים וקוראים לזה בלה בלה כי זה לא מתיישב עם האג'נדה זה כבר לא רציני.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רועיקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
9533 הודעות, 54 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:21   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. זה ממש בלה בלה, ללא ראייה אחת שמחזקת את העדות שלו.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הישראלי
חבר מתאריך 3.1.16
171 הודעות
יום ששי כ''ב בכסלו תשפ''ב    01:17   26.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. כמו התיקים... זה ממחשבות לא מעובדות  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
כל מה שלא משרת את האג'נדה לא קיים
וואלה היה מחיוב לליכוד= 0 כתבות חיוביות
שמשהו עובד בשבילי אני לא צריך לשלוח משהו שינסה לתקן שקרים... הם לא מתפרסמים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
31206 הודעות, 207 מדרגים, 366 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:36   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. בהחלט צודקת וחבל על האנרגיה שלך , שמרי עליה , היא חשובה .  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
שלך,
אחד שיודע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
66193 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:43   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. איפה הסיכום של הציפורים? לבטח מסתכם בשורה אחת: זו עדות רכילות, סברה, שקרים, העד הפך לעד הגנה  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


#דף המסרים-ביבי העסיק את חפץ 3 שנים ולא ידע שהוא שקרן כרוני.חפץ משקר ומעיד על רכילות ויהפוך לעד הגנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KnightRider לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.15
6673 הודעות, 45 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:06   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. עוד יום של מבוכות לפרקליטות ולתביעה במשפט נתניהו, כאשר עד המדינה, ניר חפץ, ממשיך להתפתל על דוכן העדים, ובפועל  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
זה היה עוד יום של מבוכה לפרקליטות, ואחד מימי החקירה הראשית המיותרים ביותר: הפרקליטות חזרה שוב לרשימת ה-315, שהוכח כבר שהיא טעות אחת גדולה ואין בה היענות חריגה, ועברה מסעיף לסעיף שבהם ניר חפץ היה מעורב בדרישות לוואלה.
על-פי כתב האישום יש כ-130 מקרים כאלה (על פי עו"ד בן צור על מחציתם הוא בכלל לא נשאל). כמובן שהפרקליטות לא עברה על כולם אתמול אבל היו כמה עשרות, רובם הודעות לעיתונות שגרתיות.

כמובן שהפרקליטות ניסתה להדביק את האחריות לנתניהו, שהנחה את חפץ להעביר לוואלה, וכמובן שחפץ ענה שכך היה, אבל זה לא משנה את העובדה הבסיסית, שחפץ לא ממש ערער עליה: רוב ההודעות הופצו במקביל לשאר כלי התקשורת.

אז מה הפואנטה? לפרקליטות ולחפץ יש הסבר נוסף: שבוואלה הפתיחות היתה הרבה יותר גבוהה והיתה שליטה עד לרמת הכותרות.
כמובן שגם זה התברר כטעות, הן בפרויקט 315 והן בחקירה הנגדית של ישועה – שבה הוכיחו פרקליטי נתניהו ואלוביץ' – שוואלה לא ממש היה מחוייב "טוטאלית" לנתניהו, כפי שחפץ ניסה לתאר, אלא היה מחוייב בעיקר ליריביו כמו בנט, הרצוג, ליברמן ועוד.

אגב המילה "טוטאלית" שתפסה כותרות; חפץ אמר בתחילה שוואלה היתה "טוטאלית" לנתניהו אבל אחר כן תיקן רק לאלוביץ' ולאילן ישועה, שהיו טוטאליים – לא וואלה.
זה תיקון משמעותי שמוכיח שגם חפץ חושב שוואלה היה בשורה התחתונה עוין לנתניהו.

הנה המבוכות הגדולות של הפרקליטות אתמול:

***

הפצה רק לוואלה? חפץ לא מאמין בחלוקה שהתבקש לעשות
מסתבר שהפרקליטות ביקשה מחפץ בחקירותיו לסמן את כל ההתערבויות ולהבדיל ביניהן בצבעים בדרך שהוא מפיץ ידיעות: ירוק זה לכלי תקשורת שהוגדרו "ידידותיים" וכתום זה "וואלה". בעקבות הערת עו"ד בן צור – היה עוד צבע – לבן: שזה כל כלי התקשורת.

אלא שאז הפתיע חפץ את הפרקליטות וקבע שחלוקת הצבעים היא לא ממש מדוייקת:

חפץ: "אני בוודאי לא יכול לזכור עכשיו מה הפצתי ספציפית לוואלה ומה הפצתי לאחרים. גם לפני ארבע שנים זה היה על פי הערכה, על פי ההיגיון. צריך לקחת את זה בערבון מוגבל. כל הסימונים האלה זה על פי ההיגיון".

בהמשך הסביר חפץ שהוא לא יכול לזכור – שזו פעולה שלוקחת שניות להפיץ – ואין לו יכולת להעריך למי הפיץ בדיוק.
המשמעות: אין שום משמעות לחלוקה הזו בגלל שהפרקליטות ניסתה לכפות על חפץ.

התשובות של חפץ: הרוב הופץ במקביל לשאר כלי התקשורת
חפץ הקפיד לומר שנתניהו היה מעורב בכל אייטם תקשורתי, שהיה מעורב בניסוחים עד לרמת הפסיק, שהוא היה הבוס, שהוא היה ריכוזי וכהנה וכהנה תיאורי פולקלור שחפץ מתמחה בהם (אגב, מה פסול בריכוזיות?).
אבל לשאלה אם הוא קיבל הנחיה מנתניהו להעביר את זה בוואלה, הוא ענה בפחות נחרצות: או "אני לא זוכר" (רוב תשובותיו בחקירות) או תשובה כללית שנתניהו הנחה אותו באופן כללי לפנות לאלוביץ'.
לשאלה אם הפיץ את זה במקביל לשאר כלי התקשורת הוא ענה בדרך כלל "הגיוני שהפצתי את זה לשאר כלי התקשורת", אבל הוסיף שבוואלה היתה יותר פתיחות והיה קל להכניס אייטמים (שוב, מה בדיוק פסול בזה? זה לא התפקיד של דובר לעשות זאת?).

הריאיון עם דב גילהר – הפרת הבטחה של וואלה שהפכה להיענות חריגה
מדובר אייטם הריאיון שנכנס לכתב אישום בצורה מעוותת ועלה אתמול בדיון. כך תיאר אותו חפץ (בעבר כתבתי על כך שהיתה הפרת הבטחה מצידה של וואלה ולכן נתניהו ביקש לשנות).

חפץ: "אני זוכר שנתניהו מלכתחילה הסתייג שגילהר יהיה המראיין, וזה נבע מכך שהיו לו שני תנאים בצורה רוחבית: שזה יהיה מראיין אחד ושהמראיין לא יקטע אותו – וזה התנאי שהצגנו בכל הראיונות.
הוא לא רצה את גילהר כיוון שהוא מראיין מקנטר שלא נותן להשלים משפטים. שכנעתי אותו להתראיין לגילהר, אחרי שאילן ישועה ואבי אלקלעי שכנעו אותי שזה בסדר – שגילהר מבין זאת – והצלחתי לשכנע את נתניהו לקיים את הריאיון איתו.
נתניהו צדק. גילהר קטע אותו בלי סוף. הוא התפוצץ, הוא קם והלך לחדר שלו. ואז החל מחול שדים בחדר העבודה שלו ובסלון ובפאטיו, הוא שוחח שיחות כעוסות מאוד עם אלוביץ'. יש סערה אדירה. אנשים על הקצה, זו תקופת בחירות. זה טבעי וזה אנושי, זו תקופה חשובה וראיון חשוב.
נתניהו רצה שהראיון ייגנז. והשיחות שלי עסקו בהפרה של ההתחייבויות בראיון.

נתניהו לא ביקש 'לא לשאול אותו שאלות מסויימות', אלא רק שלא יקטע אותו.
אחר כך אלקלעי וישועה הציעו כל מיני פתרונות לשדר בכל זאת את הריאיון. נתניהו בהתחלה לא הסכים שהריאיון יתפרסם ואלוביץ' נתן הוראה שהריאיון לא יתפרסם.
אני התפוצצתי על הפרת ההבטחה, זה היה הכל עליי, כיוון שאני שכנעתי את נתניהו להתראיין לגילהר.
ככל שחלפו השעות, השתכנעתי שצריך לפרסם זאת. הריאיון היה בסדר גמור, לא מזיק, וזו העמדה שהצגתי לנתניהו. בהתחלה נתניהו לא הסכים ואז ביוזמתו של ישועה הוא פשוט שלח לנו את הקובץ הערוך ושאנחנו נגיד מה מפריע. ואז בלפטופ שלי צפיתי יחד עם נתניהו בראיון והורדנו את הקטעים שהפריעו לו".

הפרקליטות ניסתה למשוך את חפץ שיגיד שזה דבר חריג ששולחים ראיונות לתיקון וחפץ אכן אמר כך אבל שימו לב מה קרה פה: וואלה הפרה התחייבות לנתניהו והיא זו שנושאת באחריות.
כדי לתקן את המצב, ביוזמת ישועה, לא ביוזמת נתניהו, הוא שלח את הריאיון לתיקון. אז איך זה בדיוק היענות חריגה?

בהמשך ניסה חפץ לתקן את הרושם שזה דבר חריג:

חפץ: "זה מקובל לשלוח למרואיינים את הציטוטים שלהם בלבד, ואם הם רואים שזה לא מדוייק, הם מתקנים. בטלוויזיה זה לא מקובל, בפרינט זה יותר מקובל".

ואז בן צור אומר: "גם מקובל להעביר שאלות מראש ומה לא לשאול" (מתכוון לפוליטיקאים אחרים שעושים זאת – בעיקר מהצד השמאלי של המפה).

שידור עצרת הימין לקראת בחירות 2015 – יוזמה של ישועה
תיאור חפץ: "התקבלה החלטה שצריך לשדר רק בדיליי, או לא לשדר בכלל, לא זוכר בדיוק. אילן ישועה אומר לי שהם כן ישדרו בחי והוא מבקש לציין שהם הוציאו פוש (קידום לאייטמים בסלולרי). ישועה אמר שהוא קידם זאת ברשתות החברתיות, בשידור חי, בפושים, שהוא משקיע כסף.
הוא אמר לי שאגיד זאת במפורש לנתניהו. שידור חי זו משמעות אדירה, ולפושים יש חשיבות עצומה. מה שסופרים בבחירות, זה הראשים, שנחשפים. היתה לזה חשיבות עצומה לשידור החי.
זה היה מאוד חשוב לבנימין נתניהו. אין מה לעשות, נכון שזה לא ערוץ 12 שיותר חשוב בוואלה, אבל החשיבות של וואלה היתה גדולה, אני לא רוצה להפריז במילים. בנימין נתניהו התעסק בזה הרבה מאוד באופן כללי – זה היה אחרי עצרת השמאל בכיכר.
אני די בטוח שהוא לא העלה את הרעיון לשידור חי בוואלה. היוזמה היתה של אילן ישועה. זה לא שנתניהו אמר לי להפר את ההוראות של וועדת הבחירות המרכזיות, היוזמה היתה של אילן ישועה!"

בן צור מעיר: "היה אפשר לשדר, זו לא היתה הפרה"

בהמשך מתקן את עצמו חפץ שאכן לא היתה הפרה.

בהמשך אמר חפץ כי עדכן את נתניהו במסרים של ישועה:

"אני מזכיר שזו תקופת בחירות, הוא הבוס שלי, אני מעדכן אותו על כל דבר, הוא ריכוזי. העצרת היתה אחד משלושה אירועים חשובים מאוד, כולל סרטון 'הערבים נוהרים' והנאום בקונגרס – זה נתפס אצלנו כאירועים מכריעי בחירות".

המשמעות: שוב יוזמה של ישועה עצמו, בכלל לא של נתניהו. אז איך זו היענות חריגה?

סרטון 'הערבים נוהרים' – כך הוא נוצר ולמה גם זה לא היענות חריגה
כך תיאר חפץ את אירוע הסרטון:

"בערך בשעה 10 בבוקר ביום הבחירות זה הופך להיות האישיו המרכזי של נתניהו. הוא מקבל נתונים מהשטח שאחוזי ההצבעה במגזר הערבי גבוהים מאוד, יותר מאותה שעה בבחירות הקודמות ולעומת זאת אחוזי ההצבעה בפריפריה, במעוזי הליכוד, נמוכים יחסית. נערכות הרבה שיחות טלפון בין נתניהו לשלמה פילבר, שהיה האחראי על השטח.
הם עוברים עיר עיר ובודקים. וככל שאנחנו מתקדמים, נוסעים לאשדוד, לאשקלון, לבאר שבע – הדאגה גוברת. מצב הרוח של נתניהו משתנה, הוא היה עצבני. ואז הוא קוטע את הסיור – זה הופך להיות כל עולמנו -וחוזרים לבלפור כאשר מצב רוחו מאוד גרוע.
נכנסים בצהריים לחדר העבודה שלו בבלפור, הוא, אני וטופז לוק, איש הניו מדיה. טופז לוק מצלם באייפון שלושה טייקים של סרטון 'הערבים נוהרים' – זה היה רגע דרמטי בבחירות.
הוא בוחר את הסרטון הכי טוב ופילבר שנמצא על הקו – דואג באמצעות הכנה מראש של אמצעים טכנולוגיים – רוכשים מקום אצל חברות סלולר בתור – ותוך משהו כמו 20 דקות, שאני משגר לפילבר את הסרטון, הוא מדווח ש-700 אלף קיבלו זאת בסלולר. ואחרי עוד 20-25 דקות זה נחשף ל-1.4 מיליון איש.
זה פשוט המריץ את מצביעי הליכוד. זה התיאור אחד לאחד, וכל יתר התיאורים, שיהיה להם בהצלחה. לא סיפרתי את זה לאיש, כי כיבדתי את ראש הממשלה לא להוציא את זה. פה בבית משפט אני חייב לספר זאת. הפצתי הסרטון לכל העולם, אישתו ואחותו. וואלה היה עוד כלי תקשורת, אבל היינו כבר בעולם של הרשתות החברתיות".

המשמעות: לא היתה שום היענות חריגה בוואלה, העבודה נעשתה בעיקר מול הרשתות החברתיות וממילא וואלה העלה את הסרטון לאחר שהופיע בכל כלי התקשורת המרכזיים.

המבוכה של קלטת השמע עם יאיר נתניהו ובנימין נתניהו
בין שעה לשעתיים תמימות עסקה הפרקליטות בסיפור אישי של יאיר נתניהו – ידיעה שקרית שפורסמה עליו – והתערבות אביו.

זה כלל השמעת קלטת בו מדבר יאיר נתניהו עם ניר חפץ ובהמשך בנימין נתניהו מצטרף לשיחה.

הסיפור הוא כזה: היה פרסום שאשת פוליטיקאי תקפה את בן הזוג של הבן שלה, הפרסום הזה לא נגע למשפחת נתניהו ולא ליאיר נתניהו. בגלל שהיה זיהוי שזה כוון למשפחת נתניהו – עלו מספר אייטמים ולכן היה צורך להבהיר את הדברים.
לא עזרו ההתנגדויות של סנגורי נתניהו ואלוביץ' – שמדובר בעניין אישי ושיאיר נתניהו כלל לא בכתב האישום ולא עד.

אפילו השופט בר-עם העיר בהמשך:

"זה טבעי שמר נתניהו יתערב בפרסום שלילי של הבן שלו"

טבנקין ענה: "רצינו להראות דפוס פעולה".

כל שהפרקליטות רצתה להמחיש שבדה מרקר היה קשה להכניס הבהרה ואילו בוואלה זה היה יותר קל. בכל מקרה, האייטם השולי הזה והרכילותי הזה הדגים עד כמה הפרקליטות לחוצה ויורדת לשפל המדרגה.

חפץ מסביר למה הוא הקליט בתירוץ די מגוחך
נראה שחפץ מאוד רגיש לתדמית שנוצרה לו (די בצדק) כמי שמקליט את הבוס שלו ואחרים בצורה סדרתית. ואז, באייטם על יאיר נתניהו, הוא ניסה לתרץ את ההקלטות בצורה קצת מוזרה. תשפטו בעצמכם:

חפץ: "אני רוצה להבהיר בשנים 2009-2010 הקלטתי גורמים שונים מיוזמתי, לא את ראש הממשלה, אבהיר זאת שזה יהיה רלוונטי.
בסוף 2017, לרבות השיחה הזו של יאיר נתניהו, אף פעם לא לחצתי במודע על כפתור ההקלטה, הם הוקלטו בשוגג, כנראה הקלטתי משהו אחר, היתה אפליקציה שהקליטה אוטומטית וזה נשאר פתוח – אולי זה היה ברכב.
למעט מה שתיארתי עכשיו, אני לא ישבתי מול בנימין נתניהו ולא לחצתי על כפתור ההקלטה. לעולם לא. יש בחוץ חגיגה על העניין".

https://elizipori.co.il/facebook/facebook-log-211125/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
66193 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:06   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. נניח שיש מבוכות וכל מיני תרוצי ביבי, אבל יש גם ראיות טובות ומגוונות עם תמיכה  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  


#דף המסרים-ביבי העסיק את חפץ 3 שנים ולא ידע שהוא שקרן כרוני.חפץ משקר ומעיד על רכילות ויהפוך לעד הגנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שזיף ירוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.1.16
1213 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:43   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. חפץ עשה עבודה של דובר  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
ממש לא ברורה הההיענות החריגה, לפרקליטי נתניהו תהיה עבודה קלה מאד עם חפץ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
66193 הודעות
יום ששי כ''ב בכסלו תשפ''ב    00:26   26.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. לא יעזור כלום: ביבי ואלוביץ יצטרכו להעיד כדי לסתור את עדותו המפלילה של חפץ  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
אם יבחרו לא להעיד זה אוטומטית יחזק את גרסת חפץ. רק תמים יאמין שבקיעים שיתגלו בעדות חפץ בחקירה נגדית יבטלו את כל ערכה לגמרי


#דף המסרים-ביבי העסיק את חפץ 3 שנים ולא ידע שהוא שקרן כרוני.חפץ משקר ומעיד על רכילות ויהפוך לעד הגנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.18
9160 הודעות, 45 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ב בכסלו תשפ''ב    02:56   26.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. עם איך שעדות חפץ מתקדמת כרגע, אין תסריט שנתניהו או אלוביץ עולים להעיד  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
מדהים שעל זה חתמו איתו עד מדינה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
66193 הודעות
יום שבת כ''ג בכסלו תשפ''ב    10:21   27.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. גם בפרשיות שרה נתניהו רימו אותכם שלא יהיה כלום, ובסוף סגרו עסקת טיעון בה היא הודתה בעבירה פלילית  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  


#דף המסרים-ביבי העסיק את חפץ 3 שנים ולא ידע שהוא שקרן כרוני.חפץ משקר ומעיד על רכילות ויהפוך לעד הגנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13582 הודעות, 87 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ב בכסלו תשפ''ב    02:41   26.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. בדיוק בלה בלה בלה ולילה טוב  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
66193 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:39   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. ##תודה. הנה סיכום השבוע של עדות חפץ, לפי YNET  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סיכום השבוע של עדות חפץ, לפי YNET

ציר נתניהו-אלוביץ' והשליטה ב"וואלה": סיכום השבוע הראשון של עדות ניר חפץ
אחורי הקלעים של סרטון "המצביעים הערבים נעים בכמויות", הריאיון שפוצץ ואז נערך על הלפטופ בבלפור, גריסת מסמכי מיזוג בזק-yes, פגישת השיבוש בבית אלוביץ' והטענה של יאיר נתניהו על "כל מה שעשית בשבילם". במשך 3 ימים שרטט עד המדינה את יחסי רה"מ לשעבר ובעלי בזק שבמוקד תיק 4000. ומה יהיה בשבוע הבא?
גלעד מורג|22:30
https://www.ynet.co.il/news/article/byanyz3ot?utm_source=mivzakimnet&utm_medium=xhtml&utm_campaign=mivzakimnet

אחר הצהריים (יום ד') הסתיים בבית המשפט המחוזי בירושלים שבוע העדות הראשון של ניר חפץ, עד המדינה הראשון (לצד שלמה פילבר וארי הרו) במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שמואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים. במשך שלושה ימים, שבע שעות בכל יום, שרטט מי שהיה יועץ התקשורת של נתניהו את תפקידו כאיש הקשר בינו לבין בעלי השליטה דאז בחברת "בזק" ובאתר "וואלה", בני הזוג שאול אלוביץ' ורעייתו איריס – קשר שעל פי הפרקליטות מבסס בתיק 4000 יחסי שוחד לכאורה: סיקור חיובי שניתן לראש הממשלה דאז ולבני משפחתו באתר "וואלה", בתמורה להטבות רגולטוריות, שבבסיסן אישור המיזוג בין בזק לחברת yes ומשמעותן רווחי עתק לבני הזוג אלוביץ'.
העדויות המלאות של ניר חפץ:
• היום הראשון: "במשפחת נתניהו לא מבינים שהאתר הזה שלהם?"
• היום השני: חפץ: "יאיר ושרה ביקשו שאוודא שמוחקים התכתבויות"
• היום השלישי: "וואלה היה מגויס באופן מוחלט לניצחון נתניהו בבחירות"

עדותו של חפץ צפויה להימשך בשבוע הבא, שבו הוא אמור להתייחס לשתי הפרשות הנוספות במשפט נתניהו – תיק 1000 (המתנות) ותיק 2000 (שיחות נתניהו-מוזס). לאחר סיום העדות והשאלות תחל החקירה הנגדית של הסנגורים, וזו צפויה להימשך שבועות ארוכים.
עדותו של חפץ בשלושת ימי המשפט השבוע נפרשה על תקופה של כמה שנים ובכמה מישורים. היא כללה בין השאר את מעורבותו ואת הידע שלו על היחסים בין נתניהו לבין איש העסקים אלוביץ', על המהלכים לאיוש משרד התקשורת סביב בחירות 2015, על העיסוק הפרטני, הקפדני והדקדקני של ראש הממשלה בסיקור התקשורתי שלו, ובעיקר על הערוץ הישיר – שאותו מילא בעצמו – שבמסגרתו שלט לכאורה נתניהו בסיקור הפוליטי והמשפחתי שלו בוואלה. ynet עושה סדר בעיקרי העדות של ניר חפץ עד כה.
יום העדות הראשון: ציר נתניהו-חפץ-אלוביץ'
רגע לפני תחילת הדיון בבית המשפט, שבו נכח נתניהו באופן חריג, מסרה הפרקליטות לשופטים ולהגנה חלק מ"ראיון עד" שנערך לחפץ לפני עלייתו לדוכן העדים. שם הוא הבהיר כי בניגוד למצוין בכתב האישום, הוא מעולם לא נשלח על ידי נתניהו לדבר עם מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שלמה פילבר, בנוגע לעניינים רגולטורים הקשורים לאלוביץ'.
המעורבות הנרחבת של נתניהו בתחום התקשורתי: חפץ סיפר שרמת העיסוק של ראש הממשלה דאז בנושא הייתה אינטנסיבית כמעט כמו בתחום הביטחון.
4
צפייה בגלריה ניר חפץ
ניר חפץ בבית המשפט. "נתניהו הנחה ליצור קשר עם אלוביץ'"(צילום: עמית שאבי)
ההחלטה להחליף את שר התקשורת גלעד ארדן לקראת בחירות 2015: חפץ סיפר כי היא התקבלה על ידי ראש הממשלה בעקבות התייעצויות עם בני משפחתו, בהם בנו יאיר. לאחר ההתייעצות המשפחתית הוחלט ש"רק נתניהו יהיה שר התקשורת".
בשלב מסוים, העיד חפץ, העביר לו אלוביץ' רשימה של מועמדים מועדפים מבחינתו לתפקיד שר התקשורת: "מר אלוביץ' נתן רשימה. הוא אמר שעדיפות מספר 1 שלו זה שנתניהו ימשיך בתפקיד, עדיפות מספר 2 צחי הנגבי, ושלישי - יובל שטייניץ. הוא שמע שיש גם אפשרות של אקוניס, אבל אותו הוא לא מכיר".
ציר נתניהו-חפץ-אלוביץ'. חפץ סיפר: "ב-2014, כשחזרתי לעבוד עם נתניהו, הוא נתן לי הנחיה ליצור קשר ולהיפגש עם אלוביץ' - ושהוא יהיה איש הקשר היחידי והבלעדי להעברת מסרים שלו בנושאים תקשורתיים שקשורים לאתר וואלה". לדבריו אלוביץ' "חיזר" אחריו כדי להעביר מסרים לראש הממשלה לשעבר בנוגע לעניינים רגולטוריים סביב עסקת המיזוג של בזק ו-yes.
העברת המסמכים והגריסה. חפץ תיאר פגישה ליד הבריכה בביתו של אלוביץ', שהגיש לו מסמכים וביקש להעבירם לנתניהו: "דפים משודכים... להעביר לו את המסר שהרשות להגבלים עסקיים קצבה בזמן את ההחלטה לאשר את עסקת yes, וכדי שהאישור לא יפוג חייבים לחתום על העסקה לפני הבחירות". חפץ נתן אותם לנתניהו בלשכתו, ואחרי שזה קרא אותם בעיון, הוא גרס אותם וביקש ממזכירתו לקבוע פגישה עם אלוביץ'.
בנימין נתניהו הגיע לבית המשפט בעת עדותו של ניר חפץ
בנימין נתניהו בבית המשפט. פגישה בדר העבודה מאחורי וילונות מוגפים(צילום: רויטרס)
פגישת נתניהו-אלוביץ'. חפץ סיפר שהפגישה התקיימה בחדר העבודה של נתניהו, אחרי שהוא עצמו הגיף את הווילונות בחדר כדי שלא ניתן יהיה לראות מבחוץ מי נמצא אצל ראש הממשלה: "נתניהו לחש לי שהוא מבקש שאכניס את אלוביץ' באופן שהנוכחים לא יבחינו בכך".
איריס אלוביץ' נכנסת לתמונה. חפץ העיד: "בוודאות עדכנתי את שרה נתניהו שמעתה ואילך איריס אלוביץ' מפקחת באופן אישי על תכני משפחת נתניהו ב'וואלה'. אינני זוכר אם עדכנתי בכך את בנימין נתניהו".
של מי בעצם "וואלה". חפץ נשאל מה הייתה החשיבות של האתר עבור נתניהו ככלי תקשורת, והשיב: "במערכת הבחירות (2015, ג"מ) החשיבות של וואלה הייתה ללא ספק גבוהה מאוד-מאוד". הוא תיאר מקרה שבו העלה הבן יאיר נתניהו טענות בפני אביו שלפיהן בני הזוג אלוביץ' ו-וואלה לא מספקים חשיפה ראויה לנתניהו. מנגד, לדבריו, אלוביץ אמר: "מה, הם (משפחת נתניהו, ג"מ) לא מבינים שהאתר הזה הוא שלהם?". חפץ סיכם: "באתר וואלה הייתה הרמה הכי גבוהה שלנו לשלוט מה יהיה בהומפייג' (עמוד הבית) ומה תהיה הכותרת".
יום העדות השני: פגישת השיבוש ו"טעות חיי"
סיקור משפחת נתניהו. חפץ העיד שבנימין נתניהו מעורב בכל ענייני התקשורת שלו ושל בני משפחתו: "הייתי מקבל טלפונים שוטפים על נושאים שקשורים למשפחה. נתניהו היה יוזם את השיחה. הוא היה המילה האחרונה, הבוס. אין מחלוקת מי נותן את ההוראות". כדוגמה הוא נתן פרשת מני נפתלי: "אסור היה לנשום בלי שנתניהו יאשר - זה היה טאבו מוחלט".
האם וואלה סיפק את הסחורה? חפץ העיד: "ההיענות של אלוביץ' הייתה מוחלטת לכל בקשה. השאלה הייתה איך מבצעים את זה, ולא האם מבצעים". אלא שבבית משפחת נתניהו לא כולם חשבו כמוהו. לדברי חפץ, הבן יאיר לא היה מרוצה מסיקור המשפחה באתר ואף הטיח זאת באביו כמה פעמים: "ישבתי עם נתניהו בבלפור, יאיר נכנס כשהוא מנופף בידו בתדפיס של אייטם מ'וואלה' ואמר: 'אחרי כל מה שעשית בשביל אלוביץ', תראה מה הם מפרסמים'". לדברי חפץ, נתניהו לא הגיב.
שאול אלוביץ' בבית המשפט
שאול אלוביץ'. "צריך להיפטר מהברזלים"(צילום: יואב דודקביץ')
בהמשך הדגים חפץ עד כמה עמוקה הייתה השליטה לכאורה של משפחת נתניהו בניהול האתר. לדבריו, הכלל היה ש"שאול ואיריס אלוביץ' לא ממנים עורך בכיר בלי אישור של ראש הממשלה ורעייתו". עם זאת, חפץ הדגיש כי הוא מעולם לא קיבל הוראה כלשהי מנתניהו להעביר לאלוביץ' מסר בתחום הרגולטורי.
פגישת השיבוש בבית אלוביץ'. חפץ סיפר בפירוט – ובדמעות - על 27 בדצמבר 2016, שבו הגיע לביתם של בני הזוג אלוביץ', ויחד הם סיכמו להשמיד את מכשירי הטלפון שלהם, שעליהם תיעוד של שיחות שמפרטות את היחסים ביניהם ועלולות להפליל אותם.
הפגישה נערכה עקב פרסומים שלפיהם עומדת להתפרסם חקירה נוספת בשל קשרים בין נתניהו לבין איש עסקים, והשלושה חששו שמדובר באלוביץ'. חפץ: "הייתי מבוהל מאוד. עשיתי טעות גדולה שאני מצר עליה ולוקח אחריות. יזמתי שיחה עם אלוביץ', הגעתי לביתו. שאול אמר לי שצריך 'להיפטר מהברזלים' (הטלפונים הניידים, ג"מ) ואמר לי להיפטר גם מהנייד שלי. הוא ביקש ממני להתקשר לישועה (אילן ישועה, מנכ"ל וואלה באותם ימים ועד מרכזי בתיק4000, ג"מ) ולעדכן אותו בשיחה עם יוסי כהן (עורך הדין של משפחת נתניהו, ג"מ). אחר כך התברר שהחקירה הייתה על פרשת 2000 בכלל".
לחץ מסוג זה לא היה רק מנת חלקם של בני הזוג אלוביץ'. חפץ: "היה עוד מקרה יותר מאוחר. בבלפור חיכו לי שרה ויאיר נתניהו, בפאניקה מוחלטת. ביקשו ממני לנסוע באופן מיידי לבית משפחת אלוביץ'. יאיר רעד, פיזית. ביקשו שאוודא ואראה במו עיניי שהאלוביצ'ים מוחקים את כל ההתכתבויות שלהם איתם. ידעתי שבני הזוג אלוביץ' החליפו את הניידים ואמרתי להם 'בסדר'. סיפרתי לאיריס למחרת באווירה די מבודחת על הדבר הזה, והיא הראתה לי שהכל מחוק".
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין
משפחת נתניהו. "יאיר רעד, פיזית"(צילום: רויטרס)
השופטים החליטו לשמוע את עדויות חפץ על רעיית נתניהו ובנו, שאינם נאשמים בפרשה. עם זאת, השופטים הדגישו כי ישנה בעייתיות בהפקת מודעות למעשים של נתניהו עצמו מהמעשים בני משפחתו, שלא יעידו בנושא.
יום העדות השלישי: המצביעים הערבים והריאיון המפוצץ
סיקור פרשת המעונות. בדיון האחרון השבוע התמקד התובע טבנקין באירועים נקודתיים המבססים לשיטת הפרקליטות את השליטה של נתניהו בסיקור שלו ב"וואלה". אחד מהם עסק בסיקור דו"ח המבקר בנושא מעונות ראש הממשלה, סמוך לבחירות 2015. חפץ העיד: "הדו"ח נתפס ובצדק כאירוע שיכריע לכאן או לכאן את הבחירות. הוא הסיט את האג'נדה מהנושא המדיני-ביטחוני.
"מי שניהל את האירוע מבחינה תקשורתית הוא בנימין נתניהו. שרה ויוסי כהן היו מעורבים אבל רק הוא נתן את ההוראה. ב'וואלה', כל הנושא של דו"ח המעונות - ההיענות הייתה מוחלטת. אנחנו, מטה הליכוד, קבענו על מה יהיו האייטמים. כל מה שביקשנו נעשה עד הסוף, ללא הסתייגות".
פיצוץ הראיון עם דב גילהר. ב"וואלה" סיכמו עם נתניהו על ראיון מצולם לקראת הבחירות, שאותו יערוך העיתונאי דב גילהר. אלא שראש הממשלה דאז זעם על אופן ניהול הראיון של גילהר, ובסופו של דבר חומרי הגלם שצולמו נשלחו לבלפור ונערכו על ידי נתניהו וחפץ בעצמם. חפץ העיד: "הייתי משוכנע שנכון לנו לפרסם. הריאיון היה בסדר גמור. על הלפטופ שלי בבלפור הראיתי לנתניהו את הווידאו ורשמתי מאיזו שנייה עד איזו שנייה הוא מבקש לחתוך החוצה קטעים שמפריעים לו. העברתי הוראות שבנימין נתניהו נתן לי. לא נתקלתי בזה אף פעם בקריירה".
הסרטון מיום הבחירות ב-2015. שלושה טייקים
(באדיבות: דוברות ראש הממשלה)

מי נוהר לקלפי. חפץ תיאר את השתלשלות העניינים סביב סרטון "המצביעים הערבים נעים בכמויות אדירות לקלפי" מיום הבחירות ב-2015, שנחשב על ידי רבים למשמעותי ביותר בניצחון הליכוד בקלפי באותו יום. יפץ העיד: "נכנסים לחדר העבודה בבלפור, הוא, אני וראש מטה הניו מדיה של הליכוד, טופז לוק, שמצלם באייפון שלושה טייקים של הסרטון, ואני עומד עם שתי ידיים על הדלת. נתניהו בוחר את הסרטון שנראה לו הכי טוב, ואנחנו רוכשים דרך חברות הסלולר סמסים. כעבור 20 דקות מספר הטלפונים שקיבלו את הסרטון עומד על 1.4 מיליון. הסרטון הופץ כמו אש בשדה קוצים.תורים בקלפיות, זה המריץ את הציבור לצאת".
בחקירתו טען חפץ שביום הבחירות, כלי תקשורת שנמצאים בפיקוח המדינה לא יכולים לפרסם סרטונים שכאלה, ולכן פרסום דרך אתר אינטרנט עם תפוצה רחבה זה חשוב מאוד. בעדות בבית המשפט טען חפץ שהוא לא זוכר, אך זה נשמע לו הגיוני ומדויק.
הפוסט של מירי רגב. התובע הציג התכתבות שבה שאל חפץ את ישועה אם "וואלה" יוכל לפרסם ידיעה על פוסט שפרסמה מירי רגב לרגל יום האישה, שבמסגרתו היא מתייחסת למני נפתלי. "נתניהו חד משמעית מעורב", העיד חפץ. "זה תמיד עבר דרכי. רגב, אחרי שיחות, כותבת את הטקסט, שולחת לאישור ראש הממשלה ורק לאחר מכן מפרסמת".
ההקלטה של ראש הממשלה. חפץ התייחס לעובדה שנמצאו ברשותו הקלטות של שיחות עם נתניהו, ואמר לא מדובר במעשה מכוון אלא ככל הנראה תוצאה של אפליקציית הקלטה שהוריד למכשיר שלו כדי לתעד שיחות עם גורמים אחרים: "אני לא הקלטתי שיחה עם ראש הממשלה במודע. יש הקלטות מהסוג הזה, על הדרך, בשוגג. לא הקשבתי להן אף פעם. מן הסתם הקלטתי משהו אחר ונשאר פתוח


#דף המסרים-ביבי העסיק את חפץ 3 שנים ולא ידע שהוא שקרן כרוני.חפץ משקר ומעיד על רכילות ויהפוך לעד הגנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli_s לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
17561 הודעות, 112 מדרגים, 202 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:44   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מעבר לכך שזה מתאר (בערך) יום בחיי יועץ תקשורת, יש פה שטויות מוחלטות ברמת המביך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וואלה היה מגויס לטובת נתניהו יותר מישראל היום וערוץ 20? באמת מצופה ממישהו עם מינימום אינטלגנציה ואינגריטי לאכול את השיט הזה? זה נראה שחפץ מגחיך את העדות שלו בכוונה או שהוא לגמרי לא מחובר.

אתר מגוייס במיליארד אחוז, אבל מחפירה של 3 שנים כל מה שהצליחו למצוא זה 300 אייטמים שבחלקם בכלל לא הייתה היענות, חלקם היו הודעות דוברות סטנדרטיות וחלקם בכלל היו נגד נתניהו? שוב, באמת מצופה מישהו שאינו רלב ברמה של חיים שדמי/אהוד ברק להאמין בחרה הזה?

והכי גדול: קו אדום לשלוח כותרות לאישור? בסרטון של הרצוג לפני בחירות 2015 ראו גם איך הם מכתיבים כותרות, וגם שהיה סיכום מראש עם המראיינת מה יעשו ומה לא יעשו. להפוך את הסטנדרט הזה למשהו חריג זו פשוט עבודה בעיניים או רשעות לשמה (או ציד מכשפות פוליטי).

והכי חשוב: אחרי כל הממבו ג'מבו, איך בדיוק יש פה התניית סיקור בהטבות רגולטוריות? אופסי, אין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
31206 הודעות, 207 מדרגים, 366 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:57   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. זה פשוט טיפשות של כותב ה''סיקור'' הזה , חוסר הבנה מוחלט והתעלמות מעובדות ברזל ממש  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
אני מתפלא שהחזקת מעמד עם בליל השטויות הזה , באמת שאפו.

קבל 5 כוכבים ממני :



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאירקה
חבר מתאריך 13.11.20
594 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:13   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. מאיזה עובדות ברזל הוא התעלם?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
31206 הודעות, 207 מדרגים, 366 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:19   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. לא משהו שיעניין אותך ע''פ מה שראיתי שאתה כותב פה , ללט  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאירקה
חבר מתאריך 13.11.20
594 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:33   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. סחטיין על ההתחמקות...  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.11.21 בשעה 22:45 בברכה, מאירקה
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
31206 הודעות, 207 מדרגים, 366 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:34   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אי התאמצות , לא התחמקות. זה שונה .  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
483 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:01   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. חבל להתייחס ולהביא לכאן זבל מזוקק. בשביל זה יש את ערוץ 12 ו 13 שגם הם פושטים רגל  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


בשעה 22.40 נורו 2 קליעים בגבו של רבין בחדר הטראומה https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארנון
חבר מתאריך 26.3.17
960 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:39   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. הממבו ג'מבו הזה נועד לספק חומר גלם לשופטים לניסוח פסק דין מפולפל בן 2000 עמודים, בו הם יסבירו את היסוד הנפשי  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
שעליו מתנוסס דגל שחור של מבחן הסבירות בלה בלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
10680 הודעות, 95 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:48   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. זה בדיוק מה שהפרקליטות ומדברריהם בתקשורת פה עושים. הם מבקשים באמצעות ניצול של הליכים פליליים לחדור לאחורי  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.11.21 בשעה 22:55 בברכה, berale
 
הקלעים של ההתנהלות הפוליטית.

אבל אך ורק כלפי כלפי ההתנהלות הפוליטית של נתניהו ולא של אף אחד אחר.

מתוך כוונה שמהחדירה לאחורי הקלעים, אל נבכי ההתנהלות הפוליטית - יצליחו לדלות כמה רגעים שיציגו את הניחוחות הפחות נעימים ופחות מעודנים - שבהכרח וכמובן מאליו גם הם חלק מההתנהלות בזירה הפוליטית -

ובצורה כזו הם מקווים שחלק מהציבור התמים עשוי לפרש כאילו יש פה עדות שנפל איזה דופי בהתנהלות של נתניהו.

הם באים להציג עניין כל כך שיגרתי כמו עבודת יועץ תקשורת- כאיזו שערוריה כביכול.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאירקה
חבר מתאריך 13.11.20
594 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:48   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הניחוש הפרוע שלי לסיום המשפט: עסקת טיעון, ביבי מודה באשמה, מקבל עונש מאסר על תנאי, ופורש מהחיים הפוליטיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תזכרו איפה שמעתם את זה בפעם הראשונה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
483 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:58   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. הבנו שזהו מסר משליחי מנדבליט שחש שהקרקע נשמטת. לא נוותר על השפלת האיש הבזוי עד עפר. מחכים לחקירה נגדית  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  


בשעה 22.40 נורו 2 קליעים בגבו של רבין בחדר הטראומה https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
66193 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:20   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. השאלה מי יסגור ראשון עסקת טיעון: האלוביצים או ביבי. לא יציעו להם עסקת טיעון בלי מאסר של כמה חודשים בפועל  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  


#דף המסרים-ביבי העסיק את חפץ 3 שנים ולא ידע שהוא שקרן כרוני.חפץ משקר ומעיד על רכילות ויהפוך לעד הגנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
483 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:34   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. אתה מנסה למכור סחורה פגומה... זה כמו ששחקן שחמט יושיט יד לתיקו לאחר שהוריד ליריב את המלכה!  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
חוצמזה, השינאה שלכם לנתניהו כל כך גדולה שאילו היה לכם סיכוי כלשהו הייתם הולכים עד הסוף המר והשפלתו עד עפר ואפר. עצם העלאת הנושא ע"י הרלבים גורם לכם להיראות פתטיים יותר ויותר ומחזק עוד יותר את ההגנה. כבר שנה שאתם מציעים עיסקת טיעון כהזדמנות אחרונה ואתם לא עומדים בדיבורכם. לכן, גם אילו היה לכם קייס לא היו עורכי דינו של נתניהו ממהרים כי אתם ממצמצים ראשונים וחושפים את חולשתכם. עורך דין מנוסה יודע שהמורל שלכם ירוד, אתם מפוחדים ומבוהלים, המחיר של העיסקאות שלכם כל הזמן בירידה, המניות שלכם יורדות והגרוע מכל עוד לפניכם.


בשעה 22.40 נורו 2 קליעים בגבו של רבין בחדר הטראומה https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאירקה
חבר מתאריך 13.11.20
594 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:41   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. זה לא תיק סגור ב 100% - הפרקליטות תקבל הודאה באשמה, ביבי ימנע ממאסר בפועל, סוג של WIN-WIN  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.11.21 בשעה 23:01 בברכה, מאירקה
 
זה לפי "הניחוש הפרוע" שלי בכל אופן. הכל תלוי כמובן במה שיקרה בחקירה הנגדית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
66193 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:03   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. חפץ גם הפליל את אלוביץ בשיבוש חקירה. אם אלוביץ סוגר עסקה, אז הוא כמובן מודה בעובדות ומפליל את ביבי  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  


#דף המסרים-ביבי העסיק את חפץ 3 שנים ולא ידע שהוא שקרן כרוני.חפץ משקר ומעיד על רכילות ויהפוך לעד הגנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאירקה
חבר מתאריך 13.11.20
594 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:23   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אתה צודק, אבל אני חושב שכדי להפליל את ביבי לא מספיק שיודה בעובדות, צריך גם להעיד בפועל כעד מדינה  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.11.21 בשעה 23:32 בברכה, מאירקה
 
ולעמוד בחקירה נגדית. אם האלוביצים מעידים נגד ביבי זה משנה את כל התמונה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
483 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:33   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. כל פעם שהמילה ''עיסקה'' מופיעה שוב ע''י הרלבים הסכוי שהיא תיקרה הולך ופוחת כי הפאניקה של הרלבים מחזקת  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
עוד יותר את ההגנה ואת האזרחים הרבים שהתגייסו בהתנדבות לטובת עם ישראל.


בשעה 22.40 נורו 2 קליעים בגבו של רבין בחדר הטראומה https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
66193 הודעות
יום ששי כ''ב בכסלו תשפ''ב    00:31   26.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. מתי תבינו שביבי מרמה אתכם? גם שרה נתניהו הכחישה הכל ולבסוף סגרה עסקת טיעון עם הרשעה פלילית  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
לאחר שעשו לה הנחות רבות מדי. קצב הטיפש דחה עסקת טיעון נדיבה
ביבי עדין מרמה אותכם בהכחשה רפה של מו"מ עם עבאס, למרות שכולם כבר יודעים את האמת


#דף המסרים-ביבי העסיק את חפץ 3 שנים ולא ידע שהוא שקרן כרוני.חפץ משקר ומעיד על רכילות ויהפוך לעד הגנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
483 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:28   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. וככה יושלם הפוטש של אויבי הדמוקרטיה נגד עם ישראל - לא תודה. תאכלו את הדייסה שבישלתם. הקירקס חייב להימשך!  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
בעוד רגע חפץ הולך להיצלב ולהיטחן לפרוסות דקות ולהפוך לבדיחת המאה ובעוד 2 רגעים פילבר הולך לגרום למנדבליט חרטה על היום שבה התמנה לתפקיד בו נכשל והושפל באופן חסר תקדים. זה ייגמר בבכי.


בשעה 22.40 נורו 2 קליעים בגבו של רבין בחדר הטראומה https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.14
11093 הודעות, 74 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    21:54   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. מגוחך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

אבל עד שזה יקרה, עדותו של חפץ מספקת מבט נדיר – גם אם לא לגמרי אמין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KnightRider לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.15
6673 הודעות, 45 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:12   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. רמז ברור משלמה פילבר…  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
483 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:22   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. מנדבליט חש שחלום הבלהות שלו ממשמש ובא! כבר אין לו שליטה על מה שעומד לקרות, השופטים מגלים סימפטיה גוברת להגנה  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
והפער בין פרקליטים מקצועיים של ההגנה לעומת פרקליטים בשקל של הפרקליטות נותן אותותיו. אם בתחילה היו השופטים קצרי רוח כלפי ההגנה, כעת אין דיון שלא עוקצים את הפרקליטים בדולר של מנדבליט. המורל של הפרקליטות בשפל, הזלזול של הציבור בהם חסר תקדים. וטרם היגענו לצליבת העדים וחשיפת מסלול העינויים והסחיטה שעברו. משפט נתניהו יילמד לדורי דורות בבתי ספר למשפטים בדומה למשפט דרייפוס ומנדבליט ייזכר לדיראון עולם.


בשעה 22.40 נורו 2 קליעים בגבו של רבין בחדר הטראומה https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
36617 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:42   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. ציוץ סופר מעניין  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  


[email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
36617 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    22:13   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. ''עדותו של חפץ מספקת מבט נדיר – גם אם לא לגמרי אמין'' בחיית מה האמינות של הדבר שהבאת ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרי השורה הזאת מסכמת את כל האמלק הארוך הזה.

איפה האמינות של כותב הכתבה?


[email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
31887 הודעות, 218 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:32   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. שים לב לזה. אתמול האזנתי לספייס של אורלי בר לב, יהודה שפר, פרסיקו מהעין השביעית  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
שחר בן מאיר וכול הרלבים הארד קור


מבחינתי הכותרת מהספייס שם: שחר בן מאיר חושב שהעדות של חפץ, לפיה נתניהו לא התרגש כששמע על התיזה ליחסי השוחד(הכתבה של גידי וייץ), לא משנה כי מדובר בעדות שמיעה.

יש לי חדשות בשבילו: רוב העדות של חפץ, כולל הכתבה שבאשכול, היא עדות שמיעה


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AAA לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.6.19
3185 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:12   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. כשאני קורא את העדויות אני מבין שכמו שנתניהו מנהל את קמפיין הבחירות כך הוא מנהל את מדינת ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
והאמת שככה אני רוצה שראש הממשלה שלי יפעל לטובת מדינת ישראל בדיוק כפי שפועל נתניהו. ראייתו הרחבה של נתניהו וההבנה מהם הנתונים הנדרשים לניתוח לצורך הכרעת המערכה. יכולותיו לאסוף את הנתונים ולהשתמש בהם לצורך הבנת תמונת המצב ולצורך ריכוז המאמץ במקומות הנדרשים על מנת להכריע את המערכה הן נכס לעם ישראל וחשוב שנעריך את יכולות הפנומן שבו שהביאו את ישראל לשגשוג והצלחה גם כשידיו היו אזוקות ע"י המערכת המשפטית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארנון
חבר מתאריך 26.3.17
960 הודעות
יום ששי כ''ב בכסלו תשפ''ב    01:48   26.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. חללה של רשות  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
אמר רב חמא בר גוריא אמר רב אם יהיו כל הימים דיו ואגמים קולמוסים ושמים יריעות וכל בני אדם לבלרין אין מספיקים לכתוב חללה של רשות מאי קראה אמר רב משרשיא (משלי כה, ג) שמים לרום וארץ לעומק ולב מלכים אין חקר (שבת יא א)

רש"י:
חללה של רשות - עומק לבם שהוא צריך להיות לו לב לכמה מדינות למס הקצוב ולכמה מלחמות ולכמה משפטים והכל ביום אחד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עפרנח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.09
16375 הודעות, 136 מדרגים, 265 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:17   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. אוסף של עקיצות והעלבות על נתניהו ומשפחתו  
בתגובה להודעה מספר 0
 

בלי שום תוכן משפטי
חבל על הזמן שלי


איזהו בן העולם הבא? זה הסומך גאולה לתפלה של ערבית!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
31887 הודעות, 218 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:24   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. סקופ אדיר של אלי ציפורי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חשיפה: מה השמיטו הפרקליטות וגיא פלג בשיחה של חפץ עם יאיר נתניהו

חפץ: ״אני אומר, אני יכול רק להגיד להם, יותר מזה אני לא יכול לעשות… שמע אני לא יכול לירות להם כדור לרקה. אני יכול להגיד לאלוביץ׳ שאמרתי להגיד למנכ״ל שלו וזהו״.

יאיר נתניהו: ״כאילו מה?״

חפץ: *״אני לא שולט בהם״*.


ניסו להפוך ראיה מזכה לראיה מפלילה


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרוזק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.09
13100 הודעות, 88 מדרגים, 155 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:37   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. מה הסקופ? זה מן הסתם יעלה בחקירה הנגדית  
בתגובה להודעה מספר 35
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
31887 הודעות, 218 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:50   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. תמלול שעדיין לא פורסם זה לא סקופ?  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרוזק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.09
13100 הודעות, 88 מדרגים, 155 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ב בכסלו תשפ''ב    00:34   26.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. אממ בעיניי לא  
בתגובה להודעה מספר 41
 

לא מעניין שלא פורסם, אם זה בידי ההגנה ויוצג בחקירה נגדית.

אם הפרקליטות היתה מסתירה את הפרוטוקול או חלק ממנו מההגנה זה כמובן היה סקופ גדול מאוד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
31887 הודעות, 218 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ב בכסלו תשפ''ב    07:33   26.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. כאשר השמיעו את הקלטת בבית המשפט צנזרו את הקטע הזה. זה לא בדיוק מה שהיה?  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  

אם הפרקליטות היתה מסתירה את הפרוטוקול או חלק ממנו מההגנה זה כמובן היה סקופ גדול מאוד.
ציטוט מאת: פרוזק



we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
483 הודעות
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    23:56   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. מדהים!  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  


בשעה 22.40 נורו 2 קליעים בגבו של רבין בחדר הטראומה https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עכביש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.15
13727 הודעות, 95 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ב בכסלו תשפ''ב    06:43   26.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. הנה ציטוט שהבאת שבעצם אומרת שאולי אלוביץ וישוע רצו אבל נפל בהמשך הדרך.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ציטוט "
וואלה' היה מגויס באופן מוחלט לניצחון של נתניהו בבחירות", אמר חפץ, ומיהר לחדד שכשהוא מדבר על "וואלה" הוא מתכוון לשאול אלוביץ' ולמנכ"ל אילן ישועה, ולא למערכת האתר, שנאבקה לשמור על סטנדרטים עיתונאיים כלשהם. "ב'וואלה' היתה השליטה הכי גבוהה על איך ייראו האייטמים, מה יהיו הכותרות, כמה זמן זה יהיה בהומפייג'


אז מה אנחנו רואים? אומנם אלוביץ וישוע רצו לתקן רצו להכניס כתבות מלטפות אולי אבל בסופו של דבר זה נפל במערכת.

מה זה משנה מה מבקשים מהם וכמה הם רוצים אם הם לא מספקים את הסחורה.


חוזרים לחיים למרות שמנדבליט לא רוצה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות