1 צפייה בגלריה
וויל קלייבורן
וויל קלייבורן
וויל קלייבורן
(רויטרס)
המפעל החזק ביותר באירופה המשיך גם הערב (חמישי) לספק דרמות גדולות ותצוגות מרהיבות ובמסגרת המחזור ה-12 צסק”א מוסקבה רשמה ניצחון 74:77 על באיירן מינכן. בנוסף, אנדולו השלימה קאמבק אדיר ברבע האחרון וניצחה 84:89 את פנרבחצ’ה, וריאל מדריד הביסה 60:88 את באסקוניה. כמו כן, פנאתנייקוס ניצחה 64:70 את זניט סנט פטרסבורג.

צסק”א מוסקבה (5:7) – באיירן מינכן (7:5) 74:77

איזו דרמה קיבלנו בבירת רוסיה. שתי הקבוצות שפתחו את העונה באופן מעט מגומגם סיפקו מותחן אדיר שהוכרע עמוק בתוך הדקה האחרונה. באיירן מינכן הוליכה לאורך רוב שלבי הרבע האחרון, אך דווקא יריבתה הייתה זו ששמרה על קור רוח וחגגה בסיום, רבות הודות לוויל קלייבורן, שלהט במאני טיים. דארון היליארד שלח מסר לאקסית ובלט בשורות באיירן מינכן עם 28 נקודות, אך החמיץ זריקת עונשין מכרעת.

פנרבחצ’ה (9:3) – אנדולו אפס (6:6) 89:84

אלופת היורוליג המשיכה במסע השיקום שלה מפתיחת העונה הרעה שחוותה ויצאה עם ידה על העליונה בדרבי הטורקי החם. הקבוצה של ארגין עתמאן אמנם נקלעה לפיגור דו ספרתי בתחילת הרבע המכריע, אך ניצחה אותו 17:33 והשלימה קאמבק אדיר. שיין לארקין התפוצץ עם 25 נקודות ושבעה אסיסטים. מנגד, מעמדו של אלכסנדר ג'ורג'ביץ' ממשיך להתערער.

באסקוניה (8:4) – ריאל מדריד (2:10) 88:60

הבלאנקוס הכתיבו את הקצב לאורך כל שלבי המשחק וחגגו מול הקבוצה של נבן ספאחיה. החבורה של פאבלו לאסו סופרת כבר חמישה ניצחונות רצופים והתקבעה, לפחות זמנית, במקום הראשון. פביאן קוזר בלט עם 13 נקודות.

פנאתנייקוס (9:3) – זניט סנט פטרסבורג (4:8) 64:70

אחרי שניצחה את אולימפיאקוס במפגש הלוהט ביותר שיש לכדורסל האירופי להציע, פאו ניצלה את המומנטום כדי לרשום ניצחון שלישי בלבד העונה ביורוליג. נמניה נדוביץ’ וגיורגוס פאפאיאניס קלעו 18 נקודות כל אחד ולא התרשמו מקאמבק מאוחר של האורחת.