טסלה "הצילה" את חיי הבעלים שלה לאחר שצילמה אדם אוחז בסכין שמגיע לכיוונו.

נהג בשם סדריק, תושב ריצ'מונד בווירג'יניה, פרסם סרטון בחשבון הטיקטוק שלו בשבוע שעבר, לאחר המפגש המפחיד שלו עם אדם חמוש. בסרטון ששיתף ניתן לראות רעול פנים מתקרב למכוניתו, חולף על פני החזית שלה ומסתובב אל דלת הנהג.

סדריק הסביר בפוסט שהוא עמד לצאת מהרכב, אבל אז הבחין במצלמת המכונית שהאדם הזר מחזיק סכין חד בידו השמאלית, ומנסה לכאורה להסתיר אותו. למרבה המזל, סדריק נשאר במקום והאיש עזב בסופו של דבר.

@jigglywonton1 Happened on campus. Got shook for a while. Called the police after this #richmondva #knife #tesla #vcu ♬ Skate - Trees and Lucy

הוא שיתף את הסרטון וכתב: "קרה בקמפוס. רעדתי לזמן מה. התקשרתי למשטרה אחרי זה". הסרטון הפך לוויראלי ונצפה יותר מ-3 מיליון פעמים, כאשר אלפי אנשים ביקשו בתגובות מידע נוסף על התקרית המלחיצה.

סדריק הרחיב קצת יותר וסיפר: "למי ששואל, הבחור ניגש אליי ושאל אותי אם המכונית שלי היא מזראטי, ולא הצלחתי להבין מה הוא אמר אחרי זה. שמתי לב לסכין בשלב מוקדם, והעברתי את ההילוך של המכונית לרוורס, כדי שאוכל לנסוע לאחור למקרה שהוא מתכוון לעשות משהו, אבל הוא פשוט הלך. וידאתי שהשטח פנוי, ואז נכנסתי פנימה והתקשרתי למשטרה בקמפוס".

ניצל בזכות הטסלה שלו (צילום: @jigglywonton1, tiktok)
ניצל בזכות הטסלה שלו | צילום: @jigglywonton1, tiktok

חלק מהתגובות ציינו שמדובר ביחסי ציבור מצוינים עבור היצרן. "זו הפרסומת הטובה ביותר של טסלה שראיתי אי פעם". אחר כתב: "המכונית החזירה את ההשקעה היום".

יחד עם זאת, לא תמיד הכול עובד בצורה מושלמת ברכב החשמלי היוקרתי. בתחילת החודש, נהג חסם את מרכז הקניות ווסטפילד בלונדון ל-3 שעות, לאחר שנגמרה הסוללה של רכבו. הוא היה בדיוק על הרמפה בכניסה לחניון של מרכז הקניות הגדול ביותר בממלכה. קונה בשם הנרי פנה לרדיט בשביל לשחרר את התסכולים וכתב: "מושלם. לטסלה נגמרה הסוללה ועצרה ברמפה של חניון בן 5 קומות בווסטפילד. עברו שלוש שעות, ואנחנו עדיין סופרים".