יונדאי אלנטרה חדשה והיברידית

הדור השביעי של המשפחתית הקוריאנית, יוצא לדרכו המקומית. ישווק רק בגרסה היברידית. החל מ-148,000 שקלים

יונדאי אלנטרה החדשה מוצגת לקהל הישראלי. זהו הדור השביעי של האלנטרה והפעם הוא ישווק כאן רק בגרסה היברידית. במהלך 2022, ידעך שיווק האיוניק ההיברידית בישראל והאלנטרה, תתפוס את מקומה.

עוד מאוברדרייב >>>

הדור החדש של האלנטרה גדול מקודמו בכל ממד ובעיקר בבסיס הגלגלים שצמח בצורה משמעותית. העיצוב גם הוא מציג קפיצת מדרגה ולוקח את הכיוון המוחצן יותר, כמו שראינו בדגמי יונדאי אחרים. יחידת ההנעה ההיברידית שמצויה כאן נסמכת על מנוע בנזין בנפח 1.6 ל’ המשדוך למנוע חשמלי. התפוקה המשולבת עומדת על 139 כ”ס ועוברת אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבה רובוטית כפולת מצמדים בעלת שישה יחסי-העברה.

האלנטרה מוצעת כאן בשתי רמות גימור (פרימיום וסופרים) במחירים שנעים בין 148,000 שקלים ל-150,000 שקלים. בכל הקשור לאבזור עושה רושם שגרסת הסופרים מציעה לא מעט תמורת תוספת זניחה של 2,000 שקלים. הגרסה המאובזרת יותר מציעה גג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי, תאורת LED לוח מחוונים דיגיטלי ועוד.

גרסת הסופרים גם מציגה מפרט אבזור בטיחותי מתקדם מרשים יותר עם ניטור מלא של שטחים מתים ומערכת מניעת יציאה מהרכב במקרה של רכב קרוב. מעבר לאלו, גם גרסת הבסיס וגם זו היקרה יותר במעט, מציעות יכולת בלימה עצמאית, בקרת שיוט אדפטיבית, מניעת סטייה מהנתיב ועוד. האחריות לרכב ניתנת למשך 5 שנים או 100,000 ק”מ כשלסוללה ניתנת אחריות ל-7 שנים או 150,000 ק”מ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר