2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
(רויטרס)
רעידת אדמה בעולם הטניס. לפי דיווח היום (חמישי) בטלגרף ספורט הבריטי, הבעלים של גביע דייויס, קוסמוס, סידרו חוזה לחמש שנים, שצפוי להעביר את טורניר הנבחרות למזרח התיכון, או יותר נכון לומר לאיחוד האמירויות הערביות.
בתחילה, עולם הטניס היה מודאג מכך שסעודיה אמורה להיות המארחת החדשה. אך כעת מתברר שקוסמוס, חברה בראשותו של בלם ברצלונה ג'רארד פיקה, בחרה באיחוד האמירויות הערביות, כאשר אבו דאבי תהיה הבסיס המרכזי לאירוע.
2 צפייה בגלריה
החלטה שנויה במחלוקת. פיקה
החלטה שנויה במחלוקת. פיקה
החלטה שנויה במחלוקת. פיקה
(רויטרס)
על אף שלעסקה יש יתרונות פיננסים גדולים, ישנם לא מעט שמתנגדים אליה וטוענים כי היא לא תואמת את הפילוסופיה של גביע דייויס. במיטבו, הטורניר היה כולו שייך לקהל ומלא באנרגיות על המגרש וביציעים, אך טניס הוא לא ספורט פופולארי במזרח התיכון, וישנו חשש שלא יהיו צופים רבים שיגיעו כדי לצפות ולספק את האווירה הראויה.
קפטן נבחרת בריטניה ליאון סמית' השמיע ביקורת כלפי המהלך: "אני שומע שמועות, אך לא שמעתי משהו רשמי. אם זה נכון מה שעלול לקרות, אני חושב שזה יהיה טוב אם ידברו עם מישהו מהשחקנים או הקפטן שחוו את האווירה לפני, הסביבה כל כך חשובה בטורניר הזה. בין אם זה הבית, בין אם זה בחוץ, זה חייב להיות מלא קהל, זה צריך להיות מה שטוב לשחקנים וללוחות הזמנים".