2 צפייה בגלריה
שחקניות ישראל וספרד בסיום המשחק
שחקניות ישראל וספרד בסיום המשחק
שחקניות ישראל וספרד בסיום המשחק
(מני בן ארי)
במסגרת אירועי חודש נובמבר, המציינים העצמת נשים ומאבק באלימות נגד נשים, אירחה עיריית בת ים בחוף הריביירה משחק היסטורי של כדורגל חופים לנשים. לרגל האירוע הוקם מתחם כדורגל חופים בחוף, כאשר על החול המטופח התמודדו קבוצה ישראלית מול ספרדית. את ישראל יצגה קבוצת עירוני ראש העין אשר התמודדה מול אלופת ספרד, היגיקונטרול, המייצגת את עיר החוף הספרדית מלייה.
במשחק, שהינו יוזמה של חברת אלוריה בע"מ, זכיינית כדורגל החופים בישראל ושל עיריית בת ים, הספרדיות שלטו משריקת הפתיחה, תוך הפגנת תצוגת כדורגל חופים מרשימה וטכניקה עילאית להנאת הצופים הרבים שנכחו באירוע והוכיחו שאין תחליף לניסיון ולכושר גופני. בסגל הקבוצה הספרדית מככבות שש שחקניות נבחרת ספרד בכדורגל חופים, אשר בהחלט נתנו את הטון והכתיבו קצב גבוה לכל אורך הדרך. הישראליות, שזה להן משחק כדורגל החופים הראשון בקריירה, ניסו לעמוד בקצב ובהחלט סיפקו גם הן כמה רגעים יפים.
2 צפייה בגלריה
המשחק בין עירוני ראש העין לספרדיות
המשחק בין עירוני ראש העין לספרדיות
המשחק בין עירוני ראש העין לספרדיות
(מני בן ארי)
את המשחק ניהלה השופטת רחלי גלאם והשליש הראשון הסתיים ללא שערים, אולם השני נפתח בסערה עם שער של לוסיה סינטס ומיד אחריה צמד של קייפו. בשליש השלישי הוסיפה סנדרה פאנסול צמד משלה, וגונזאלס סגרה עניין. קינטרו מראש העין צימקה עם צמד וקבעה את תוצאת הסיום על 6:2 לטובת הספרדיות.
את האירוע כיבד בנוכחותו סגן ראש עיריית בת ים, מר ירון לוי, אשר בירך את המשתתפות: "בשבוע חשוב זה, בו אנו מציינים את ההעצמה הנשית, אני גאה להשיק את משחק כדורגל החופים הראשון לנשים, בין ישראל לספרד. אנו תקווה כי אירוע יפה זה הינו אבן הפינה להשקת ליגת חופים לנשים. אני גם מברך את אורחינו מהעיר מלייה בספרד, ומאחל להם בהצלחה בפרויקטים התיירותיים והספורטיביים שהם מקדמים".