3 צפייה בגלריה
צ'אבי והצוות
צ'אבי והצוות
צ'אבי והצוות
(רויטרס)
צ’אבי שינה לא מעט דברים בברצלונה מאז שהגיע, אבל אחד מהמשמעותיים שבהם הוא החזרת האופטימיות לשחקנים. מהרגע הראשון, המאמן החדש ניסה להחדיר בסגל מנטליות מנצחת, ואחרי ה-0:0 מול בנפיקה ליסבון בקאמפ נואו, הוא מיהר להרים את שחקניו ולשכנע אותם שאפשר להעפיל לשמינית גמר הצ’מפיונס.
בארסה אכן הציגה שיפור משמעותי במגרש ביחס ל-3:0 שחטפה בפורטוגל, אך תצטרך לנצח את באיירן מינכן באליאנץ ארנה כדי להיות תלויה בעצמה. אחרי שהצהיר פומבית בסיום המשחק שהקטלונים יגיעו לגרמניה במטרה לנצח, ב’אס’ פורסם שצ’אבי העביר לשחקניו באימון הקבוצה: “האם מישהו פה חושב שאנחנו לא יכולים לנצח במינכן?”
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
צ’אבי הוסיף: “אנחנו תלויים בעצמנו ובכדורגל זאת מתנה. נתתם הכול והאוהדים שבאו היו גאים בכם. אם נשחק באינטנסיביות גבוהה נוכל להתחרות נגד כל קבוצה”. בינתיים, שבועיים למשחק במינכן, נראה שכאב הראש העיקרי של המאמן הוא סביב ההתקפה, כאשר חזרתו של אוסמן דמבלה בהחלט מבשרת טובות. נשיא הקבוצה, ז’ואן לאפורטה, אמר ל’ספורט’ הספרדי: “אני משוכנע שננצח את באיירן, זה משהו שאפשר לעשות. יהיה נס”.
סרחיו אגוארו (מושבת עד הודעה חדשה וצפוי לפרוש), מרטין בריית’ווייט (מחלים מפציעה) ולוק דה יונג, לא צפויים לשחק בתקופה הקרובה, כל אחד מסיבותיו, אולם ה”אס” האפשרי של צ’אבי עשוי להיות אנסו פאטי. הספרדי הצעיר שנפצע לפני פגרת הנבחרות עשוי לחזור בזמן לסגל ואולי אפילו לפתוח. למרות ששיחק רק חמש פעמים העונה, פאטי הוא סגן מלך השערים של הקבוצה, עם שלושה כאלו.
3 צפייה בגלריה
אנסו פאטי
אנסו פאטי
אנסו פאטי
(La Liga)