3 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(שחר גרוס)
לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, מכבי נתניה תארח ביום שבת הקרוב את מכבי פתח תקווה (17:30) בקרב על שש נקודות, כאשר בקרב היהלומים יודעים שפחות מניצחון ומקום בין שש הראשונות עשוי להתרחק. לקראת כך, התקיימה היום (חמישי) מסיבת העיתונאים בה דיבר המאמן בני לם.
"אם אנחנו ניקח את כל חמשת המחזורים האחרונים, בארבעה וחצי משחקים היינו טובים”, אמר לם. “אני לא יכול לבוא בטענות לקבוצה על מחצית אחת לא טובה. הפגרה הייתה טובה אישית לי. ישר נכנסתי לשלושה משחקים קשים, אבל בפגרה הספקתי להכיר לעומק כל שחקן ושחקן. היינו גם במחנה אימונים וזה עזר לי עוד יותר לשפר כמה דברים. אני מאמין שאנחנו באים יותר מוכנים למשחק הבא שלנו".
לם המשיך: "אין בעייתיות. זה נשמע כאילו הפסדנו את המשחקים האחרונים. את מכבי ת”א ניצחנו, עשינו תיקו מול ב"ש עם עשרה שחקנים. יש קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים. הספקתי לראות שחקנים שרוצים ועובדים וכל דבר שאומרים להם עושים ב-100% אחוז. מכבי נתניה לא תיקח אליפות אבל גם לא תרד ליגה. אני משתדל שיהיה כדורגל התקפי וטוב ושאנחנו נביא עניין גם לקהל ושהוא יהנה ממנה. עד עכשיו בסה"כ זה נראה טוב".
המאמן על הציפיות שיצר מהפתיחה: "זה לא רק לי. גם הקהל ראה שיש קבוצה. אני לא חושב שזו רק התלהבות. לראות את השחקנים כמו ששיחקו זו גם יכולת. לראות את השיטות של הקבוצה. ברור שיש כמה דברים שהם פחות טובים ונצטרך לשפר. אם לא, נצטרך לעשות כמה שינויים בינואר אם צריך".
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה
(עמרי שטיין)
לם דיבר על חשיבות המשחק והעובדה שהקבוצה נקודה מעל הקו האדום: "אנחנו גם שתי נקודות מהפלייאוף העליון. מדברים על משחק חשוב מאוד, אבל ביום שלישי יש גם משחק חשוב וכך גם בשבת. כל משחק הוא בפני עצמו. אנחנו צריכים לבוא פחות לחוצים, הלחץ הוא האויב הכי גדול של השחקן או של הבן אדם בכלל. אנחנו צריכים להרגיע את השחקנים ולהביא את התוצרת שלנו כבר בשבת. העומס? אני לא חושב על איך לחלק את הכוחות או על יום שלישי. מה שחשוב הוא המשחק בשבת".
המאמן התייחס לחזרתו של אלמוג כהן לאימונים: "האמת שכל הכבוד לו. הוא עושה הכול בשביל לטפל בעצמו, להתאמן. הוא רוצה לחזור, לא קל לו. הוא רוצה לעזור לקבוצה, הוא עושה טיפולים ונושך שפתיים. יכול להיות שהוא ישתלב בהמשך, אם זה בשבת או בשבוע הבא".
3 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
אלמוג כהן
(חגי מיכאלי)
בני לם על הזימונים לנבחרת והאווירה במועדון: "יש קארמה טובה. קורה משהו טוב, זה ברור. קונים מנויים, הקהל מגיע בכמויות שלא היו רגילים. יש שלושה שחקני נבחרת באולימפית ושניים בבוגרת. קבוצת הנוער פתאום מנצחת ונראית טוב. הרבה שחקנים צעירים רוצים להגיע למכבי נתניה. החוכמה שלי ושל השחקנים היא לשמור על זה. לעלות במשקל זה קל, לרדת זה קשה. אני רוצה לקרוא פה לקהל: זו לא חוכמה לבוא למשחקים הסקסיים מול מכבי ת"א וב"ש. אותן נקודות מקבלים מול מכבי פ"ת. לא מקבלים מול מכבי ת"א חמש נקודות ומול מכבי פ"ת שלוש. הקהל הוא השחקן ה-12, אנחנו צריכים אותו. זה עזר לנו במשחקי הבית ואנחנו מצפים ממנו שיבוא גם מול מכבי פ"ת".