האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
בקיצור: עד מאה ועשרים חיסונים כל שנה. |
תמהוני |
25.11.21 14:27 |
1 |
שנה נהפכה לחצי שנה, שירדה ל5 חודשים... בקרוב בדיוק עם הג'אנקיס תבואו לקבל זריקה בתחנה לתחליף סם, ואפילו לא |
יהודי 6וב |
25.11.21 14:32 |
7 |
אני מבין שאתה בא בטענות לוירוס. |
HowesMan |
25.11.21 20:54 |
129 |
הוא אמר שזה כמו בטריה לאייפון… |
מה פעל אל |
26.11.21 11:48 |
149 |
נו,ו? בתקופה הזו תפגוש או חיסון או מחלה או מוות. ואם נדבקת, הרי תדבק שוב (ולך תשחק רולטה). מה אתה מציע?? |
Kayser Soze |
25.11.21 14:58 |
30 |
כל הסיסמאות נופלות לנוכח האלימות הדורסנית של חיסון כפוי לאזרחים בעלי רמת נוגדנים גבוהה. בנט צריך לחזור לשפיות! |
תמהוני |
25.11.21 16:27 |
93 |
החלמה טבעית קרוב לוודאי מעניקה חסינות לשנים ארוכות |
Theologizer |
25.11.21 21:10 |
132 |
כפריק של חיסונים (וגם של ליברליזם והגינות) - אני איתך: צריך לכלוא את מי שמאלץ מחלימים עם סרולוגי גבוה להתחסן. |
הפוך גוטה |
25.11.21 15:04 |
38 |
במחלות הכי ארורות בעולם שפתרו חיסונים לעולם לא היינו צריכים לקבל כ''כ הרבה בזמן כ''כ קצר. |
שקשוקה |
25.11.21 14:29 |
2 |
המחלה הכי נפוצה בעולם היא עששת. דורשת חיסון פעמיים ביום. 🪥🪥🪥 |
יוסף כץ |
25.11.21 14:32 |
8 |
חחח תגיב את זה עוד כמה פעמים ומישהו יסכים איתך שזה אותו דבר, אני מבטיח |
pedro |
25.11.21 14:34 |
9 |
זה טיעון הרבה יותר טוב מהטיעון המטופש ''חיסון שצריך לקבל פעמיים בשנה איננו חיסון'' |
יוסף כץ |
25.11.21 14:34 |
10 |
מה הסנקציות נגד מי שלא הולך לשיננית כל חצי שנה? |
תשבץ |
25.11.21 14:35 |
11 |
אין, כי זה לא מדבק. מעניין יותר מה הסנקציות נגד ילדה שלא מסתרקת מכינים. (''מסרק סמיך זו הונאה'') |
יוסף כץ |
25.11.21 14:50 |
24 |
יש הרבה מחלות מדבקות ואין שום סנקציה כלפי מי שלא מתחסן או לוקח תרופות נגדן. רק הקורונה שוברת סדרי עולם |
תשבץ |
25.11.21 14:53 |
25 |
ברור. מדינות כמו אנגליה ורוסיה תוחלת החיים ירדה להיות כמו ב 1950. ממש עששת. מציע לחיות ''לצד הקורונה''?להכיל? |
Kayser Soze |
25.11.21 15:00 |
32 |
אבל.. אבל... הוא מדבר על הרביעי - ואנחנו כבר אחרי 3.... הכל באותה שנה... |
pedro |
25.11.21 14:36 |
12 |
הוא לא מדבר על רביעי... |
י_א |
25.11.21 16:55 |
106 |
שני הטיעונים מטופשים |
אברהם בראל |
25.11.21 14:41 |
17 |
נמק, אחרת הטיעון שלך יהיה מטופש משניהם. |
יוסף כץ |
25.11.21 14:49 |
23 |
אני אנמק ברשותך |
GAMBA |
25.11.21 14:56 |
29 |
בקיצור, אתה טוען שהחיסון הוא מונופול. קדימה, תפתח חיסון יותר טוב! |
יוסף כץ |
25.11.21 15:10 |
42 |
מונע או מפחית הדבקה? בתור גולש מבין עניין, אשמח שתבהיר את עצמך, שכן אתה יודע שיש הבדל תהומי בין מניעה להפחתת |
pedro |
25.11.21 15:29 |
59 |
לפי המחקר של פרופ' בליצר, החיסון מונע הדבקה, ביותר מ90 אחוזים. |
יוסף כץ |
25.11.21 16:30 |
94 |
צריך לדייק |
הכל_דבש |
25.11.21 21:32 |
136 |
לא הוא לא. זה שקר גס. |
MiniGonzo |
25.11.21 15:31 |
61 |
הנתונים שהבאת, מוכיחים שהחיסון מונע הדבקה. |
יוסף כץ |
25.11.21 16:33 |
97 |
ראה, אתה איש משכיל ואמור להבין את הנקודה מעלה ללא הסבר נוסף. |
MiniGonzo |
25.11.21 16:47 |
105 |
אף אחד לא אמר שיש 100 אחוז |
י_א |
25.11.21 16:56 |
107 |
אז הוא לא מונע. |
MiniGonzo |
25.11.21 17:11 |
108 |
מה לגבי אמצעי מניעה? אף אחד מהם לא מגן ב100%. ומה עם רפואה מונעת? מניעת תאונות? זה גם לא 100% |
SlevinKelevra |
25.11.21 20:21 |
127 |
בוא, אם החיסון היה מבטיח 95% הצלחה, יש להניח שלא היינו מנהלים את הדיון הזה. |
MiniGonzo |
27.11.21 16:37 |
150 |
מספר הערות |
הכל_דבש |
25.11.21 22:00 |
137 |
אני לא ממש מתווכח. החיסון סוג-של-עובד-לטווח הקצר (כנראה משמעותית פחות מששת החודשים המובטחים). |
MiniGonzo |
27.11.21 16:58 |
151 |
אגב: |
MiniGonzo |
27.11.21 17:12 |
152 |
אתה אומר שאתה מזריק לגופך משחת שיניים? |
שונרי |
25.11.21 14:55 |
27 |
קפוץ לי. משהו שלוקחים כל כמה חודשים באופן קבוע זה לא חיסון. |
Spook |
25.11.21 14:30 |
3 |
קרא לזה איך שאתה רוצה. זה מציל חיים. אלפים. בדוק. |
Kayser Soze |
25.11.21 15:01 |
33 |
לא בדוק. ולא תירס. |
Seagulls |
25.11.21 16:21 |
89 |
עשה טובה לעצמך, עדיף שיהיה לך פרוטוקול זלנקו מן המוכן, כפי שעשיתי בעקבות הדבקה אצל אחותי המבוסטרת |
Theologizer |
25.11.21 21:16 |
133 |
פרוטוקול זלנקו |
הכל_דבש |
25.11.21 22:14 |
138 |
די להפצת הפייק על סמך ניסויים מזוייפים |
Theologizer |
25.11.21 22:21 |
139 |
בבקשה |
הכל_דבש |
25.11.21 23:21 |
140 |
אני מדבר איתך על כך שהנוכלים מזייפים ניסוי ועל סמך כך מוליכים שולל חצי מהעולם ואתה בשלך כאילו כלום |
Theologizer |
25.11.21 23:31 |
141 |
הנה המחקר עצמו |
הכל_דבש |
26.11.21 00:16 |
143 |
מעניין את הסבתא כמה מהללים ואת מי. עשו ניסוי פייק שעשה הפוך ממה שאומר הפרוטוקול והשתמשו בו כדי להונות העולם |
Theologizer |
26.11.21 00:18 |
144 |
''ההוכחות'' שהבאת לסתור את המחקר ממש משכנעות |
הכל_דבש |
26.11.21 06:58 |
146 |
זה לחלוטין עונה להגדרה הרפואית של חיסון. וכן, יש גם חיסונים שמחזיקים רק כמה חודשים והם עדיין חיסונים. |
SlevinKelevra |
25.11.21 20:27 |
128 |
צריך להתפלל לקב״ה שיסיר מעלינו את הדבר הארור הזה |
rccool |
25.11.21 14:30 |
4 |
זו התגובה הכי פרקטית באשכול. +1 |
משה ישראלי |
25.11.21 14:53 |
26 |
זה מה שאני עושה כל יום |
Seagulls |
25.11.21 16:22 |
90 |
אבל הקב''ה הביא לך את זה ,תשאל את עצמך למה |
הטרול |
25.11.21 19:32 |
123 |
זהו שלא! |
galt |
25.11.21 14:31 |
5 |
++1000 |
MiniGonzo |
25.11.21 15:47 |
73 |
ואין לי מושג איך כל כך הרבה מתקשים עם התפישה הזו. |
galt |
25.11.21 15:58 |
80 |
נגעת בנקודה, זו מדינה שמבוססת על כפייה. כפיית עבדות ל-3 שנים, כפייה דתית, כפייה הסתדרותית |
תשבץ |
25.11.21 16:01 |
83 |
בעיקרון היית צודק, אילו לא היינו רואים התנהגות זהה במרבית אירופה ארה''ב ואוסטרליה. |
MiniGonzo |
25.11.21 16:40 |
101 |
💯 ✔️ |
Theologizer |
25.11.21 21:19 |
134 |
אין בעיה גם שאנשים יקחו חיסון כל חודש אם רצונם בכך, הבעיה זה הכפיה ע''י סנקציות ובדיקות בתשלום |
תשבץ |
25.11.21 14:31 |
6 |
למה חשוב שכיבשה תפנים? היא צייתנית בכל מקרה |
Reflektor |
25.11.21 14:37 |
13 |
אם כך אז אני לא רואה טעם בלקחת את החיסון. הם יכולים לדחוף את ההגבלות שלהם לאיפה שהשמש |
the_coon |
25.11.21 14:40 |
14 |
יש לפייזר אינטרס כלשהו לעשות חיסון ארוך טווח? |
מגן ציון |
25.11.21 14:40 |
15 |
סליחה?עדיף לפייזר שתחלה,ככה יוציאו על תרופות יותר. אגב, החיסוניות יורדת גם במחלימים.. |
Kayser Soze |
25.11.21 15:03 |
35 |
דבריך חסרי בסיס, לא עדיף לפייזר שתחלה. |
oby |
25.11.21 15:11 |
44 |
בוא בבקשה ותתמודד עם הידיעה הבאה. אגב, אני בניגוד לצורת הדיון שלך, לא טוען שדבריך הם חסרי בסיס. |
פויקה |
25.11.21 15:22 |
54 |
כנראה שלא קראת את מה שכתבתי |
oby |
25.11.21 15:30 |
60 |
כמה פרטים לגבי הידיעה הזאת - הדברים הם ''טים טיפה'' יותר שונים מהכותרת: |
רשימו |
25.11.21 16:37 |
98 |
לגמרי |
Huck Finn |
25.11.21 19:21 |
121 |
לא לפייזר ועכשיו נראה שכל חברות הפארמה בכיוון של חיסונים שדועכים כמה שיותר מהר |
oby |
25.11.21 15:07 |
41 |
וואלה? מהי הטכנולוגיה הרפואית המתקדמת אשר מאפשרת לייצר חיסון בו ישנה אפשרות לשלוט בפרק הזמן של יעילותו? |
פויקה |
25.11.21 15:13 |
47 |
''טכנולוגיית'' ניסוי וטעיה |
oby |
25.11.21 15:21 |
53 |
תודה, באמת. הבנתי מתשובתך את האופן בו אתה מסיק מסקנות. |
פויקה |
25.11.21 15:28 |
57 |
תשובה לעניין אין לך... |
oby |
25.11.21 15:35 |
64 |
איזו תשובה? לא שאלת אותי דבר, אדרבא אני אשמח להשיב, במיוחד שאתה טרחת להשיב לי. |
פויקה |
25.11.21 15:38 |
68 |
מה אתה מסיק מזה? |
oby |
25.11.21 15:43 |
70 |
זה די פשוט - אני מטיל ספק בכל דבר עד גבול מסוים, ובעיקר אני מקשיב לאוטוריטות בתחום ולא לאחת אלה כמה שיותר. |
פויקה |
25.11.21 15:59 |
81 |
לכן אמרתי,-ולא מהיום- שהחברות במירוץ לפתח לעצמן אפשרות כזו |
oby |
25.11.21 18:23 |
111 |
ערכת, ולכן אוסיף: אני לא יודע מה חזית.. ואם חזית אז יפה מאד ובכנות שאפו! ואני מתנגד לשימוש |
פויקה |
25.11.21 15:46 |
72 |
פייזר מתעשרים יפה זה נכון, כל אגורה הם ראויים לה? בתי המשפט בארה''ב יחלקו עליך קשות |
oby |
25.11.21 15:49 |
75 |
בואו נלמד מטיוואן! המדינה שחוותה גל בודד יחיד עם שיא 500 מאומתים על 23,000,000 תושבים. |
Flyby |
25.11.21 14:41 |
16 |
בוא נלמד מטקסס, פלורידה, דנמרק, שוודיה וכו׳ |
the_coon |
25.11.21 14:42 |
19 |
שוודיה גם מתחילה עם התו השחור. עוד מעוז ליברלי נפל |
תשבץ |
25.11.21 14:44 |
20 |
בכלל הסתכלת בנתונים? כל ההצעות של כושלות להחריד לעומת טיוואן |
Flyby |
25.11.21 15:15 |
50 |
אמת.ישראלים מאד ממושמעים; מסיכות תמיד, לא מזייפים תו ירוק,לא מפירים בידוד.. בלי חיסון, היינו עם עוד אלפי מתים |
Kayser Soze |
25.11.21 15:06 |
40 |
זה הבדל תרבות + בורות, את שתיהן אפשר למזער על ידי הסברה שמותאמת לאוכלוסייה והשתתפות שלה |
Flyby |
25.11.21 15:19 |
51 |
אני בטוח שנחה עליו רוח קדושה והוא זכה ברוח קדשו לראות למרחקים את המציאות... |
טלקו |
25.11.21 14:42 |
18 |
הר הגעש כבר לא רדום, חבל. |
pedro |
25.11.21 14:47 |
21 |
עם כל המנות האלה |
דידי |
25.11.21 14:48 |
22 |
מדויק |
שונרי |
25.11.21 14:56 |
28 |
לא מבינה את האנשים שבוכים על מנת הדחף |
פיניקית |
25.11.21 14:59 |
31 |
התלונה לא על מנת הדחף. אני דווקא מכיר בחשיבותה בעיקר לאנשים מבוגרים ובעלי מחלות רקע. התלונה על הכפיה המדינתית |
תשבץ |
25.11.21 15:02 |
34 |
1. אין שום כפייה.2. חדרי המיון מתמלאים גם בצעירים יותר (וכך מונעים טיפול ממי שצריך). 3. הצעירים מדביקים מבוגר |
Kayser Soze |
25.11.21 15:12 |
45 |
+1 |
Flyby |
25.11.21 15:20 |
52 |
בוודאי שיש כפיה. כפיה זה לא רק שאחות מזריקה לך בזמן ששני שוטרים גברתנים מחזיקים בך |
תשבץ |
25.11.21 15:28 |
58 |
לאחרונה נאלצתי לשלם לעיריית ירושלים כמה מאות שקלים על חנייה |
פיניקית |
25.11.21 16:16 |
88 |
מנת הדחף חשובה לכולם, גם לצעירים |
פיניקית |
25.11.21 15:32 |
62 |
התייחסת לכל מה שלא רלוונטי והתעלמת ממה שהכי רלוונטי. וברור למה |
תשבץ |
25.11.21 15:37 |
67 |
מה הכי רלוונטי? |
פיניקית |
25.11.21 16:12 |
87 |
הנה חילצתי את זה ממך, את תומכת בכפייה רפואית |
תשבץ |
25.11.21 16:40 |
102 |
ישנם כמה וכמה רפואות עבריות טובות יותר לקורונה |
GAMBA |
25.11.21 15:03 |
36 |
ידידי, גם מחלימים נדבקים שוב (מכיר אישית). אז זו עסקה מושחתת עם בורא עולם? איזה מין טיעון יש לך? |
Kayser Soze |
25.11.21 15:13 |
46 |
גם נדבקים שוב מחלימים |
GAMBA |
25.11.21 15:25 |
56 |
נא לרפט איזה ''רפואות עבריות'' טובות יותר לקורונה |
הכל_דבש |
25.11.21 21:05 |
130 |
חוצפן הזרקא הזה, מי הוא שיגיד לנו את האמת. חצופים הקורונה והבן דוד שלה דלתא. והכי חצוף פייזר שמנסה להגן עלינו. |
איל השרון |
25.11.21 15:04 |
37 |
מציעה לכבוד הפרוסור לפתוח מפה ולראות את חלקה של ישראל בעולם. כן, בטח אם כולם היו מתחסנים לא היה נוצר וריאנט |
מלמ |
25.11.21 15:04 |
39 |
זה לא מה שהוא טען. הסיבה לחיסון תקופתי היא ירידה ברמות החיסון של הגוף. זה נכון גם למחלימים |
Kayser Soze |
25.11.21 15:14 |
48 |
זה בדיוק מה שהוא אמר. והרי ברור שבמגפה עולמית יהיו וריאנטים שיכנסו... |
מלמ |
25.11.21 16:33 |
96 |
סוף סוף משרד הבריאות אומר את האמת |
תרופה לקורונה |
25.11.21 15:10 |
43 |
אבל אתה גם שותה מים כל יום, תפסיק לשתות מים? |
pedro |
25.11.21 15:50 |
76 |
כן כי מים וחיסון מסונתז במעבדה הם אותו הדבר |
Salvinorin |
25.11.21 15:58 |
79 |
מי שבוחר לא להתחסן, למרות הנתונים החד משמעיים על ההגנה שהוא נותן מפני קורונה, ומתאשפז - שישלם |
Prodigy |
25.11.21 15:14 |
49 |
לגיטימי לחלוטין. אם זה היה שירות/מוצר של ביטוח מבחירה. אבל המדינה כופה את הביטוח שלה. |
איתי שלום |
25.11.21 19:36 |
124 |
אז תמצאו חיסון שעובד ל10 שנים |
mikak |
25.11.21 15:24 |
55 |
למה לא מוצאים כדור נגד כאב ראש שצריך לקחת רק פעם אחת? |
פיניקית |
25.11.21 15:34 |
63 |
כי האגו של המדענים והרופאים חסרי המושג האלו, לא מאפשר להם להתייעץ עם המוחות המבריקים ברוטר |
Prodigy |
25.11.21 15:35 |
65 |
באמת חוצפה |
פיניקית |
25.11.21 15:36 |
66 |
חח. אבל תסכימי שהתגובות פה בהחלט יכולות להחליף את שופטי בגצ. |
הפוך גוטה |
25.11.21 15:44 |
71 |
דוגמא גרועה. כדור זה אפקט תרופתי, כשזה קורה מטפלים בזה. חיסון זה משהו שונה לחלוטין |
תשבץ |
25.11.21 15:39 |
69 |
שים לב לכותרת, שלא כוללת חיסון שלישי (זה עדיין בבדיקה, אם נותן הגנה ארוכת טווח, ועד כמה). |
הפוך גוטה |
25.11.21 15:48 |
74 |
אני מעריך ששום דבר לא השתנה ואנשים שהיו בסיכון ימשיכו להיות בסיכון תמידי |
תשבץ |
25.11.21 15:51 |
77 |
ומי שלקח מנת דחף, נדבק והדביק, גם צריך לשאת את האשמה על מצפונו? |
מלמ |
25.11.21 16:38 |
99 |
איפה נרשמים למנוי של פייזר? יש חברות פרימיום לקבל חיסון כל חודשיים ? |
Salvinorin |
25.11.21 15:56 |
78 |
הנתונים מראים אחרת. |
Yair |
25.11.21 16:00 |
82 |
בדיוק כמו שהרב אשארוב אמר מהתחלה . |
shlomo ezer |
25.11.21 16:04 |
84 |
הוא צודק וזה ימשיך כל עוד אנחנו לא עושים את מה שהבורא מצפה מאיתנו לעשות |
ישראל שלי |
25.11.21 16:05 |
85 |
ומה הבורא מצפה מאיתנו לעשות? |
רשימו |
25.11.21 18:24 |
112 |
להיות אור לגויים |
ישראל שלי |
25.11.21 18:25 |
113 |
מדוע הבורא רוצה שנגיע ל''ואהבת לרעך כמוך''? האם זאת המטרה שלשם כך הוא ברא אותנו? |
רשימו |
25.11.21 18:46 |
115 |
הבורא ברא אותנו כדי שיהיה לו למי לתת תענוג |
ישראל שלי |
25.11.21 19:14 |
116 |
מה ''הסגולה'' שיש בהגעה למצב של ''ואהבת לרעך כמוך'' המאפשרת את קבלת התענוג המושלם שהבורא רוצה לתת לנו? |
רשימו |
25.11.21 19:54 |
125 |
בנתיים נראה שהגויים באו לעשות לנו חושך. |
kidi |
25.11.21 19:20 |
120 |
כדי שנתעורר ונבצע את תפקידנו |
ישראל שלי |
25.11.21 19:24 |
122 |
כמה שקרים?? יש המון מחוסנים שתי מנות שעשו בדיקה סרולוגית אחרי 7/8 חודשים ועדיין יש להם |
מוישי |
25.11.21 16:12 |
86 |
על סמך מידע זה אני פטור מחיסון ? |
שלום אני גלעד |
25.11.21 16:23 |
92 |
מי שאמר את זה במרץ היה נחשב לקונספירטור |
Reflektor |
25.11.21 16:22 |
91 |
+ |
kidi |
25.11.21 19:19 |
119 |
תודה שהבאת את הדברים של זרקא |
Seagulls |
25.11.21 16:32 |
95 |
אסור לומר דברין כאלה בחדשות |
יהודי אמיתי |
25.11.21 16:41 |
104 |
אתה מוזמן להפנים וליישם, אני ממש לא. |
LionInZion |
25.11.21 16:40 |
100 |
פחחחח תמשיכו להתחסן |
יהודי אמיתי |
25.11.21 16:41 |
103 |
לך תתחסן |
gandalf |
25.11.21 17:13 |
109 |
צריך לטפל כראוי בנתבג שמי שטס שיתחסן לפני ושיתבודד קצת בחזרה |
y_s |
25.11.21 18:22 |
110 |
נעשיתי נודניק |
אהרון5 |
25.11.21 18:29 |
114 |
ואף מילה על מסכות |
סתם אחת |
25.11.21 19:16 |
117 |
עוד מוסלם שבא להסביר ליאהוד איך לחיות! |
kidi |
25.11.21 19:18 |
118 |
תגובה ממש גועל נפש |
הכל_דבש |
25.11.21 21:08 |
131 |
99% מהאנשים שמים מסיכה כי הם פוחדים מקנס של 500₪ ולא מהקורונה |
האינג'יניר |
25.11.21 20:07 |
126 |
מי שיש לו קושי נפשי משמעותי עם סימבול שמשמעותו ההצהרה שהמדינה היא אלוהים - פטור ממסכה |
Theologizer |
25.11.21 21:29 |
135 |
נכון. |
איש ונוב לו |
25.11.21 23:36 |
142 |
ככה זה כשממלה מאפשרת כניסת של זני קורונה ומסכנת את האזרחים.. אז מכילים במגפה מתים .. ימותו הממשלה תחליף את העם |
פלומה |
26.11.21 01:14 |
145 |
משחקי החיסון. מעניין כמה מנות נוכל לשרוד. אמא שלי נפלה אחרי השלישית |
שפונפוניקה |
26.11.21 07:20 |
147 |
יותר מדי חפירות |
איתי |
26.11.21 08:24 |
148 |
חבר מתאריך 6.3.19
10570 הודעות, 94 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צריך לכלוא את מי שמאלץ מחלימים עם סרולוגי גבוה להתחסן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.07
14502 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
בס''ד
לא תדעו אם המחט חוטאה (כי כבר הודיעו שיש מחסור במחטים)...
חתימה 1. סמולני, הוא הכי לא אחי ! חתימה 2. ערבי? שלא תעיז להתקרב אל אחותי!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.19
424 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
310 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18918 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.19
10570 הודעות, 94 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
8306 הודעות, 46 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
26883 הודעות, 237 מדרגים, 457 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ובאופן כללי - גם לא להתחשבן על סוג הסרולוגי - נגדני חיסון לעומת נוגדנים שספציפיים להחלמה.
זה אמנם עלול לעודד אנשים להדבק בכוונה, אבל יש גבול להתעמרות.
ואני לא כותב מפוזיציה: אני מחוסן בשלישית (מזמן) ולא חליתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.21
1435 הודעות, 16 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
45688 הודעות, 149 מדרגים, 195 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
17872 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
חוק המספרים הגדולים לטובתך
אין מחיר לחופש ואין פוזיציה לחופש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
45688 הודעות, 149 מדרגים, 195 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
שמשום מה חוזר על עצמו שוב ושוב, למרות שהוא טיעון שיקרי ואווילי.
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
78297 הודעות, 331 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.11.21 בשעה 14:43 בברכה, תשבץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
45688 הודעות, 149 מדרגים, 195 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
78297 הודעות, 331 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18918 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
17872 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
אין מחיר לחופש ואין פוזיציה לחופש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.9.07
2767 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
3478 הודעות, 23 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
45688 הודעות, 149 מדרגים, 195 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.17
1737 הודעות, 34 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
1- מברשת שיניים יש כ50 על המדף, ומשחות יש כ150.
2- אם ב"הדבקה" עסקינן, אז מה הועילו מפגרים בתקנתם? שהרי החיסון המונופולי איננו מונע הדבקה כלל וכלל כי אם מונע מחלה קשה עבור הנשא של אותה זריקה, כך לפחות ע"פ מייצרי ומשווקי אותה זריקה. מונופולית, כבר אמרתי?
.
באהבה תמיד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
45688 הודעות, 149 מדרגים, 195 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
אגב: החיסון מונע הדבקה.
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
17872 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
הדבקה. על אחת אפשר לבסס תו ירוק עם ערך אפדימיולוגי, על השנייה התו הירוק הוא אמצעי כפייה ותו לא.
אין מחיר לחופש ואין פוזיציה לחופש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
45688 הודעות, 149 מדרגים, 195 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
אין לי מידע משל עצמי, אלא מה שאני קורא.
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1580 הודעות, 11 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
ההגדרה המדויקת של יעילות החסיון הוא:
https://en.wikipedia.org/wiki/Vaccine_efficacy
כלומר יעילות החיסון נמדדת ע"י השוואת הסיכון של מחוסן להידבק לעומת הסיכון שלא לא מחוסן להידבק.
כלומר יעילות של חיסון של 90% משמעותה: בקובצה של 100 נדבקים 90 יהיו לא מחוסנים ועשרה מחוסנים.
יש שני מושגים דומים:
VACCINE EFFICACY: המדד הזה מתקבל כאשר מודדים את היחס הנ"ל בניסוי קליני ("תנאי מעבדה")
VACCINE EFFECTIVENESS: המדד הזה מתקבל כאשר מודדים את היחס הזה "בעולם אמיתי"
יעילות חיסון לא מודדת את הסיכוי של בן אדם בודד להידבק או לא להידבק. ביעילות של 90% אין המשמעות שיש 10% סיכוי להידבק.
בינתיים ה-VACCINE EFFECTIVENESS בישראל (לדוגמה אתמול):
מעל גיל 60:
מאומתים מחוסנים ל-100000: 1
מאומתים לא מחוסנים ך-100000: 8.5
VACCINE EFFECTIVENESS: 88%
עד גיל 60:
מאומתים מחוסנים ל-100000: 1.4
מאומתים לא מחוסנים ך-100000: 14.1
VACCINE EFFECTIVENESS: 90%
החיסון הוא לא תעודת ביטוח של 100%
עדיין נדרש ממחוסן לשמור על הכללים כולל עטית מסיכה בחלל סגור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
5594 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.11.21 בשעה 15:44 בברכה, MiniGonzo
אשתי ועשרות אחרים, מחוסנים כולם נדבקו במהלך הקיץ כחלק משרשרת ענקית שכללה מבוגרים מחוסנים (אז פעמיים) וילדים קטנים.
אין לי בעיה עם הטענה שהחיסון מצמצם תחלואה, ומקטין את הסיכון לתחלואה קשה.
אבל יש עשרות אלפי מחוסנים, הן פעמיים והן שלוש שנדבקו.
לשם הוכחה: על פי נתוני משרד הבריאות המופעים בלוח הבקרה, ביום רביעי (אתמול) נדבקו 257 לא מחוסנים, 25 עם חיסון ללא תוקף ו 50 עם חיסון בתוקף.
גרוע מכך, המגמה של אחוז מאומתים גבוה יותר אצל אלה שמחוסנים שלוש פעמים ביחס אלה שהחיסון שלהם פג תוקף (בטח אם מנרמלים ל - 100,000) קבוע מזה מספר שבועות. אתה מוזמן לנסות להסביר את זה (במסגרת מחוסנים לא נדבקים).
לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.15
45688 הודעות, 149 מדרגים, 195 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מחצית מתושבי המדינה מחוסנים עם תוקף.
ואתמול, מספר המאומתים המחוסנים היה רק חמישית ממספר המאומתים הלא מחוסנים.
ההסבר לשאלה ששאלת: כנראה שהשילוב של החיסון עם הדבקה בנגיף יוצר חיסון יותר עמיד.
🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
5594 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
מונע משמעו וודאות אם לא וודאות מוחלטת.
ואם:
א. אלפים מאומתים, חולים קשה, ואף מתים למרות חיסון בתוקף. (ואני מזכיר שתוקף החיסון נקבע לא על ידי, אלא ע"י "המדע")
ב. כמות החולים עם חיסון בתוקף גבוהה יותר משמעותית (!) מאלה שחיסונם אינו בתוקף.
==
לסיכום:
החיסון אינו מונע הדבקה. נקודה.
הוא כנראה מצמצם אותה. (וכאן נדרש הסבר מדוע מספר החולים עם חיסון ללא תוקף נמוך מזה של חיסון בתוקף).
הוא כנראה מצמצם את הסיכוי למחלה קשה.
אבל הוא לא מונע הדבקה.
שוב, כל מה שאני צריך על מנת להפריך את הטענה שלך הוא חולה אחד בלבד עם חיסון בתוקף. (להלן אשתי).
לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.9.07
2767 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
5594 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
הוא מקטין.
הוא משפר.
הוא נפלא.
הוא הדבר הטוב ביותר מאז הלחם הפרוס.
הוא הרבה דברים.
הוא **לא** מונע.
כלא "מונע" מאסיר לטייל ברחוב.
חגורת בטיחות "מונעת" ממך לעוף מהחלון בזמן תאונה.
לאמור, יש וודאות כמעט מוחלטת שאסירים לא יטילו ברחוב שלך, ויש וודאות כמעט מוחלטת, למעט מקרים בודדים פעם בעשור, שלא תעוף דרך החלון בזמן תאונה.
לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16313 הודעות
בתגובה להודעה מספר 108
אתה פשוט אינך יודע מה ההגדרה של המילה...
מְנִיעָה
1. שלילת האפשרוּת לעשות מַעשֶׂה, עיכּוּב, הפרעה בעשׂיית מעשֶׂה:
https://www.milononline.net/mobile/do_search.php?Q=%EE%F0%E9%F2%E4
עיכוב, הפרעה בעשיית מעשה - אינם מבטיחים 100% הצלחה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
5594 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.11.21 בשעה 17:18 בברכה, MiniGonzo
יש עשרות, אם לא מאות אלפי חולים מחוסנים (שלא לדבר על חולים קשה ונפטרים) שמוכחים באופן מוחלט שיעילות החיסון הממוצעת (לאמור, לאורך ששת החודשים שהוא בתוקף) נמוכה בכמה סדרי גודל מאותם 94% \ 88% שמבטיח משרד הבריאות.
שינינו יודעים שאחרי חודש, אחוזים לא מעטים נדבקים (ע"ע הטבלאות מלפני חודש) ואחרי כ - 3-4 חודשים החיסון הופך סטטיסטי.
שוב: החיסון מצמצם תחלואה קשה, מצמצם הדבקה, אבל הוא לא מונע הדבקה, בטח לא אחרי 3-5 חודשים. אפילו לא קרוב.
לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1580 הודעות, 11 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
1. מחוסן הוא מי שנמצא באחד מהקבוצות הבאות:
א. מחוסן בשלוש מנות ועבר פחות שבוע מהמנה השלישית
ב. מחוסן בשתי מנות ועבר לפחות שבוע מאז המנה השנייה. לא עברו ששה חודשים ושבוע מאז המנה השניה
ג. מחלים שיקבל מנת חיסון אחד ועבר שבוע מאז החיסון
ד. מי שקיבל לפחות מנת חיסון, חלה ואחר כך החלים
2. אני מסכים איתך לגבי מניעת הדבקה. החיסון לא מונע הדבקה אבל כן מצמצפ מאוד את ההדבקה. ראה הסבר ב-136.
3. הנתונים מאתמול:
מחוסן נמצא במצב הרבה יותר טוב מאשר מחוסן ללא תוקף.
לדוגמה אתמול הסיכון שמחוסן ללא תוקף היה פי 2.9 (גילאי 60+) או פי 3.5 (געד גיל 60) לעומת מחוסן
עוד נקודה: בתול קבוצת המחוסנים יש גם כ-10% (כ-60,000) שנמצאים בין 5 חודשים ל-6 חודשים אחרי המנה השניה. בחודש הזה המחקרים מראים שהבן אדם נמצא בחסינות לא טובה (יש מחקרים שטוענים שמצבו גרוע מלא מחוסן מבחינת סיכון להדבקה). מבחינה פורמלית אנשים הללו נחשבים עדיין למחוסנים. באופן מעשי, הקבוצה הזאת לא מוגנת ונמצאת בסיכון גבוה.
כפי שציינת ב-23.11 היו כ-54 מחוסנים בשלוש מנות שנדבקו מתוך כ-70 עד 75 סה"כ מחוסנים שנדבקו. לפי הערכתי, הקבוצה של 10% תורמת כ-15% עד 20% מכמות המאומתים "המחוסנים" היומית.
לסיכום:
א. החיסון לא מונע הדבקה ב-100%. לכן גם מחוסן חייב להקפיד על הכללים.
תחושת "התחסנתי ולא יכול לקרות שום דבר" - הוא מסוכן.
ב. החיסון מצמצם מאוד את ההדבקה (לא מחוסן נדבק בערך פי 9 מלא מחוסן)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
5594 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 137
ומצליח לצמצם הדבקה ותחלואה קשה.
לגבי הטבלאות שצרפת, אכן הנתונים - כאשר הם מנורמלים ל - 100,000 מראים על יתרון למחוסנים שלוש פעמים. טעות שלי.
__אבל__ וזה חשוב, אם מביטים על הסיכוי לתחלואה קשה לבני 60 ומטה * אמנם יש יתרון למחוסנים שלוש פעמים, אבל כמות החולים ל 100,000 מכל סוג (לא מחוסנים, מחוסנים שלט בתוקף, מחוסנים) כמעט שולית (על פי סדר: 2.0, 0.5, 0.1).
שני חולים קשה למאה אלף מאומתים זה מספרים אפסיים, הקרובים מאוד לאלה של שפעת, ובטח לא מצדיקים צעדים דרסטיים (שלא לומר לא דמוקרטיים).
* הרי יש להניח שרוב בני ה - 60 ומעלה מחוסנים, ואני מתקשה למצוא מישהו טיפש מספיק להמליץ לבן 70 שלא להתחסן, כנגד כל מחלה נגיפית.
לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
5594 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
"בחודש הזה המחקרים מראים שהבן אדם נמצא בחסינות לא טובה (יש מחקרים שטוענים שמצבו גרוע מלא מחוסן מבחינת סיכון להדבקה)." <--- ראיתי את זה.
לפחות כרגע, לפחות על פניו, התקווה שהבוסטר יחזיק יותר זמן מהמנה הראשונה \ שניה הוכחה כמבוססת על משאלות לב. עכשיו השאלה האם יש הידרדרות במידת ההגנה שנותן הבוסטר ביחס למנה המקורית.
אם יש ירידה - בטח כזאת משמעותית, סיפור החיסונים נגמר (ופה אני אודה לאלוהים שאני מסרב באופן מוחלט לחסן את ילדי הקטנים).
לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
6225 הודעות, 28 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
21964 הודעות, 137 מדרגים, 270 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18918 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
21235 הודעות, 159 מדרגים, 303 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
אפילו אם אמרת את זה בבטחון מוחלט.
ואפילו אם שמעת את זה בטלויזיה ע״י מומחים מטעם
בעלי עניין
הם אומרים שהם לא קופים עלינו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
8306 הודעות, 46 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
וכמובן שמירה על רמות טובות של ויטמין D
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1580 הודעות, 11 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 133
מרכיב מרכזי "בפרוטוקול" הזה הוא תרופה שהוכח בניסויים קליניים שאין לא תועלת בטיפול בקורונה. HYDROXYCHLOROQUINE.
ה-FDA ביטל את אישור ה-EUA שניתן לתרופה עבור טיפול בוקורונה
https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/coronavirus-covid-19-update-fda-revokes-emergency-use-authorization-chloroquine-and
ה-FDA הוציא אזהרה מיוחדת לגבי נטילת התרופה מחוץ לבית חולים עקב סכנה להפרעות קצב ועוד שלל בעיות.
ה-NIH מימן מחקד לבדוק את תתועלת של התרופה ב-2020:
https://www.nih.gov/news-events/nih-research-matters/hydroxychloroquine-doesnt-benefit-hospitalized-covid-19-patients
התוצאה של התרופה ופבלצבו הניבו את אותה תוצאה. כלומר הוכח באופן הברור ביותר שלתרופה אין שום תועלת בטיפול בקורונה.
מי שרוצה לבזבז כסף על תרופה שהוכח שהיא לא מועילה - זבש"ו
פשוט חבל להסתכן בסיכונים בריאותיים עבור תרופה שטובה כמו פלצבו לקורונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
8306 הודעות, 46 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 138
הניסוי ההוא שמומן על ידי ה-NIH אינו מבצע את הוראות הפרוטוקול. ונשאלת השאלה מדוע? האם הם אידיוטים? הם לא הבינו שהפרוטוקול מעולם לא יועד ובפירוש לא היה מיועד לשלב מתקדם של המחלה כשהחולה כבר מאושפז בבית חולים? או שמשהו אחר הניע את העניין...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1580 הודעות, 11 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 139
יש הוכחה מדעית שהתרופה לא מועילה לקורונה.
רוצים להוכיח שהפורטוקול "המדהים" הזה עובד - תבצע ניסוי קליני לפי כל הכללים ותוכיחו. מצידי תוסיפו איזה ויטימין ואיזה שמן שרוצים. רק תוכיחו שזה עובד.
מאז דהניסוי הוכיח מעל לכל ספק שהוא לא מועיל עבר כמעט שנה וחצי. לא היה מספיק לבצע ניסוי קליני?
עד עז המסקנה בעינה עומדת:
1. לתרופה אין שום תועלת לטיפול בקורונה
2. לתרופה יש תופעות לוואי מוכחות וסוכנו במיוחד כאשר נוטלים אותה מחוץ לבית חולים.
עד שתביאו הוכחה מדעית האעובדות הללו הם אמת לאמיתה.
אם יש לך הוכחה מדעית אחרת אתה מוזמן להביא אותה.
סיפורים על הסבתא של השכן לא מהווים הוכחה מדעית בשום קנה מידה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
8306 הודעות, 46 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 140
הרגע ניסית "להוכיח" לי שהידרוקסיכלורוקווין כביכול לא עובד על סמך שקרים ובדיות. אתה רואה שמדובר בשקרים ובדיות ועדיין ממשיך לטעון...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1580 הודעות, 11 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
https://jamanetwork.com/journals/jama/fullarticle/2772922
המחקר פורסם ב-JAMA:
לכתב עת יש IMPACT FACTOR (אם אתה לא מבין מה המשמעות - כדאי לחפש בגוגל) של 56.27
כתב עת מקבל 3,000 בקשות לשנה לפרסם מחקרים ומתוכם הם מקבלים 13
https://www.ama-assn.org/residents-students/residency/where-publish-top-journals-physicians-training
98 מחקרים מצצטים את המחקר על HYDROXYCHLOROQUINE
חתום על המאמר: DR WESLEY SELF שפרסם "לא מעט" מחקרים בלשון המעטה
https://wag.app.vanderbilt.edu/PublicPage/Faculty/Details/35463
עוד חתום על המאמר:
DR SAMUEL M BROWN גם הוא פרסם "לא מעט" מחקרים
https://medicine.utah.edu/faculty/mddetail.php?facultyID=u0531769
ואחרי כל זה אתה טוען שזה פייק? שקרים? בדיות? ומי שפרסם את המחקר הוא נוכל?
מחקר שפורסם בכתב העת הרפואי הנפוץ ביותר בעולם
יש לך מחקר נגדי "שמהלל" "ומשבח" את פרוטוקול זלנקו?
אני מחכה ממש בקוצר נשימה למחקר הזה.
מתי הוא יהיה מוכן?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
8306 הודעות, 46 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 143
הם לא מטומטמים. הם נוכלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1580 הודעות, 11 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 144
חוץ מלקלל שוב ושוב את המחקר הבאת פשוט כלום.
אם אני מבין נכון אתה "יודע" שהמחקר הוא פייק ולכן זה בודאות כך.
מה אני אגיד? ממש משכנע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16313 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
1680 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.08
5294 הודעות, 38 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
ת
ה' הוא המלך!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
21235 הודעות, 159 מדרגים, 303 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
הם אומרים שהם לא קופים עלינו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.16
1869 הודעות, 11 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
על ארבעה בנים דיברה תורה חכם רשע תם ושאינו יודע לשאול הסדר לא סתמי
מי שאינו שואל שאלות ומקבל הכל כמובן מאליו נחות מרשע והאיש התם שואל שאלות אבל אם התשובה לא נשמעת לו הוא מתעלם . אחינו היקר הגאולה נמצאת בכל אחד מאיתנו
אם רק תעז גם אתה תצא ממצרים ."כי עברתי גם אני את פרעה אעבור גם את זה "
מאיר הגדול מכולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
85632 הודעות, 304 מדרגים, 393 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בשום אופן לא חייבים להשלים עם העובדה שהחיסונים שברשותינו עכשיו הם הטובים ביותר האפשריים.
מותר לשאוף לחיסונים טובים יותר.
וככל שאתה צעיר יותר אתה יכול "להתפנק" יותר ולסרב לפתרון הזה. ההורים שלי יתחסנו גם כל חודשיים אם צריך, צעירים בני 20 ממש לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
5594 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
אימי וחמי יחוסנו כל חודש אם יידרש (שניהם בשנות השמונים לחייהם).
אני (אמצע 40) -אולי- אשקול להתחסן בשלישית אם יהיה שינוי מהותי באחוזי התמותה או אם מערכת הבריאות תתקרב לקריסה.
ויהיה זה יום קר במיוחד בגהינום לפני שמדינת ישראל תצליח לאלץ אותי לחסן את ילדי הקטנים כנגד מחלה עם אפס נקודה אפס אפס משהו אחוזי תמותה אצל ילדים.
לא יינתן טיפול רפואי למטופל אלא אם כן נתן לכך המטופל הסכמה מדעת לפי הוראות פרק זה (חוק זכויות החולה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
85632 הודעות, 304 מדרגים, 393 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
מדוע הם לא מוכנים להכיר בכך שלאנשים שונים סדרי עדיפויות שונים הנובעים ממצבים/נתונים שונים.
הגישה הזו של 'זה מה יש ואת זה תאכלו', משל היינו טירונים ביזונים באיזה בסיס, פשוט מגחיכה אותם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
78297 הודעות, 331 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
גם באוכלוסית החרדים שלא בדיוק מקבלת את הכפייה המדינתית זה בגלל שהם חיים על כפייה אחרת, כפייה רבנית. לא סתם כל ההתנהלות הזו של רועים שמכירים היטב את כבשיהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
5594 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
האמת הכואבת היא שבסופו של יום נדרש מעט מאוד לחץ ממוקד על מנת להפוך אנשים לכבשים מבוהלות שיוותרו על כל זכויותיהם בעבור מעט תחושת ביטחון כוזבת (וזמנית).
ומרגע שאותו עדר מבוהל וויתר על זכויותיו, קל מאוד לשכנע את אותו העדר שאותם בודדים שמסרבים לוותר על זכויותיהם, הם הם האחראים לאסון התלוי מעל ראשם.
וכאן נותר רק לצטט את בנג'מין פרנקלין שאמר (תרגום עלוב, שלי):
"אותם אלה המוכנים לוותר על חירות הכרחית בתמורה לביטחון זמני, זכאים לא לחירות ולא לביטחון".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
8306 הודעות, 46 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
78297 הודעות, 331 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
25551 הודעות, 115 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
2944 הודעות, 28 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא זורחת. להתנגד לחיסון עם תנאים כאלו זה ההפך מהכחשת מדע, זה מדע פרופר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.15
3543 הודעות, 31 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש להם מכרה זהב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18918 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
10790 הודעות, 88 מדרגים, 172 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
את החיסון אמורים לקבל כולם, תרופות אמורים לקבל חולים בלבד.
חיסונים מכניסים הרבה יותר כסף וחיסונים שדועכים מהר מכניסים הון תועפות
תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.20
1373 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
וחברות התרופות הן לא מוסד צדקה אך גם לא כליל השלמות.
.read, read, read
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
10790 הודעות, 88 מדרגים, 172 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
חיסונים מכניסים הרבה יותר כסף (לפחות כרגע).
אני יכול גם להביא עובדות שלא יהיו נוחות לך על פייזר, בעיקר בקטע של תביעות רפואיות וקנסות במיליארדים.
אני לא מביא כי זה לא קשור לדברים שאני אומר
תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
2658 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
1. חברת "פייזר" חתמה הסכם עם ה MPP (שהוא "ארגון מאגר הפטנטים של התרופות" הנתמך ע”י האו”ם - ונועד לסייע למדינות נחשלות בעלות הכנסה נמוכה עד בינונית לקבל תרופות מצילות חיים) -
ובהסכם הם ויתרו על קבלת תמלוגים "מיוחדים" בעבור שיווק הגלולות החדשות שלהם בקרב 95 מדינות עניות המהוות 53% מאוכלוסיית העולם -
95 המדינות הללו חולקו על ידי "פייזר" לכמה חלוקות, כשאשר אל כל אחת מהם "פייזר" תתנהל בצורה שונה:
* מדינות עניות המוגדרות בעלות ההכנסה נמוכה (בנוסף לעוד כמה ממדינות אפריקה שמדרום לסהרה) - אשר שם הם יאפשרו ליצרני תרופות להגיש מעומדות לחברת "פייזר" עד ל 6 בדצמבר - כשבהסכם ש"פייזר" תחתום עימם (אם וכאשר..) , הם יורשו לייצר ולשווק את הגלולות החדשות ש"פייזר" פיתחו - כשבעבור מדינות עניות אלו - "פייזר" תסכים לוותר על קבלת תמלוגים מיוחדים שיתקבלו ממכירת הגלולות הללו - ההסכם המיוחד הזה הזה יהיה בתוקף כל עוד תימשך הכרזת מצב החרום של ה COVID-19 ע"י ארגון הבריאות העולמי.
* מדינות שעברו ממעמד של הכנסה נמוכה למעמד של הכנסה בינונית בטווח של החמש השנים האחרונות: אל מול מדינות אלו הם יוותרו על חלק מקבלת התמלוגים המיוחדים וכל עוד תמשך הכרזת מצב החרום כנ"ל - שלאחריו הם יוכלו להתחיל "אם ירצו" להתחיל לקבל תמלוגים וכו' בעבור כל המדינות הללו ואלו המוזכרות בסעיף הקודם)
לשאר מדינות העולם - בסביבות 100 מדינות (כ 47% מאוכלוסיית העולם) חברת "פייזר" לא מעניקים שום הנחות והם ימכרו להם במחיר מלא - וגם זה תלוי אם המשא ומתן שהם יערכו מול אותם מדינות יבשיל ויגיע לידי הסכם.
*** המהלך הזה של "פייזר" יאפשר להם לקבל אישורים רגולטורים בתהליך סופר מזורז במדינות רבות מאוד בעולם - דבר שבעבור חברת "פייזר" - ייתכן ושווה את כל הסיפור הנדבני הזה..
** ד"א: - מידע מעניין ש"פייזר" מציינים בהודעה שלהם: הגלולות החדשות הללו שהם פתחו יכללו מינון נמוך של תרופת ריטונביר Ritonavir - שהיא תרופה הניתנת כחלק מקוקטיל התרופות לאנשים עם "איידס" - לתרופה הזאת יש כמה תופעות לוואי והגבלות שונות - שעל חלקם תוכלו לקרא כאן:
https://www.clalit.co.il/he/medical/pharmacy/Pages/medicines.aspx?idd=5242
המהלך הזה של "פייזר" לא נובע מאיזה פרץ של אלטרואיזם שדבק בהם, אלא הוא מהלך נדרש ואף בלתי נמנע מבחינתם, וזאת לסיבת הצורך לנסות להעלות את תדמיתם בקרב אזרחי העולם, ובקרב גופי בריאות שונים בראשם "ארגון הבריאות העולמי" ורשתות תקשורת רבות, וזאת לאחר שיש בתקופה האחרונות האשמות מאוד חמורות על כל דרך התנהלותם הכוחנית בהסכמים כלפי מדינות שהם הם חתמו וחותמות הסכמים עימם בנוגע לחיסונים שלהם, ועל כך שהדרך שבה הם הלכו עד כה גרמה לכך שמדינות עניות רבות בעולם, הגיעו לשיעורי התחסנות אפסיים, וזאת כתוצאה ישירה מדרך התנהלות הכוחנית ותאוות הבצע של חברת "פייזר".
(בנוסף יש גם עניין אחר והוא על לא מעט ביקורת וקולות ברחבי העולם, שרק הולכים וגוברים על עובדת ההתפוגגות המהירה ביותר שהחיסונים שלהם מקנים למחוסנים, דבר המצריך התחסנות בעוד ועוד מנות ובהפרש זמנים קצר ביותר כפי שנוכחנו לדעת, ומדינות רבות בעולם מתחילות לפזול לעבר חברות תרופות רבות אחרות שגם הם במרוץ פיתוח החיסונים העולמי, כל חברה וטכנולוגית הפיתוח שהם בחרו) - וכמובן יש את כל עניין תופעות הלוואי שמתגלות כל הזמן, דבר שמטריד רבים מאוד ברחבי העולם כולו.
ולכן הם מנסים בעזרת המהלך הזה, הן לשקם את התדמית שלהם שנפגעה מאוד לאחרונה כנ"ל - והן בשל העובדה שכל המהלך הזה הוא סוג של "עסקה סיבובית" שתביא להם הרבה יותר רווחים מאשר הם לא היו נוקטים במהלך שכזה. ולבסוף הם מנסים גם להחזיר את הביטחון שיש לאזרחי העולם במוצרים שלהם, ולמצב את עצמם כמובילים הראשיים בחזית המאבק העולמית במגפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.21
53 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
10790 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
ככה יקבלו כמה שיותר כסף.
ולא, לא עדיף להם שתחלה, כיוון שאת החיסון אמורים לקבל כולם, את התרופות אמור לקבל רק מי שחולה.
תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.20
1373 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
בבקשה, יש לך אפשרות להשיב ובאופן סביר ומבוסס?
.read, read, read
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
10790 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
כשאני רואה איך החיסון של פייזר "מחזיק מעמד" ואז את מודרנה מכנסת משקיעים ואומרת להם "נראה שהחיסון שלנו גם כן דועך",
אני מתחיל להסיק מסקנות...
אתה לא חייב להסכים איתי
תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.20
1373 הודעות
בתגובה להודעה מספר 53
צהריים טובים
.read, read, read
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
10790 הודעות
בתגובה להודעה מספר 57
המצחיק הוא ש"קונספירטורים" כמוני חזו את זה שנזדקק לעוד ועוד חיסונים. כנראה שהסקת המסקנות שלי בסדר גמור...
אחלה צהריים
תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.20
1373 הודעות
בתגובה להודעה מספר 64
.read, read, read
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
10790 הודעות
בתגובה להודעה מספר 68
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.11.21 בשעה 15:51 בברכה, oby
מודרנה כינסו משקיעים אחרי שהבינו שהחיסון של פייזר דועך ואמרו להם גם שלנו דועך!
אדגיש: כינוס משקיעים , לא רופאים/מדענים
אשמח להבין את דרך הסקת המסקנות שלך
תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.20
1373 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
לגבי כסף ומשקיעים - מה פסול? מה הפגם או החשד? שתי נקודות: תחום זה מצריך מליארדי דולרים (כמו אינספור תחומים אחרים). שנית, אני טוען שחברה מסחרית רוצה להיות רווחית וכמה שיותר. הגיוני לא?
הדיאלוג שלנו התחיל מנקודה אחת בלבד: אני טוען שאין אפשרות טכנולוגית לעשות את מה שאתה רמזת או טענת, אין לכך יכולת טכנית כלשהי.
.read, read, read
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
10790 הודעות
בתגובה להודעה מספר 81
אני לא בא בטענות אל החברות, זה מה שיכניס להן יותר כסף... אני בא בטענות אל האזרחים שמאפשרים את הפארסה הזו.
אם הייתה אמירה ברורה של המדינות שלא יקנו מה שלא מחזיק לאורך זמן, הייתי מחכה עם המסקנה הזו.... אין שום אמירה כזו...
תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.20
1373 הודעות
בתגובה להודעה מספר 64
במילה קונספירטורים* בתחום הקורונה, אלא מהססי חיסון. אפילו יותר מכך, אני גם טוען שיש הסתרה (עד גבול מסוים), חשש מוצדק והגבלות חסרות פרופורציה.
אבל, פייזר מתעשרים יפה, ולדעתי כל אגורה הם ראויים לה; הם מפתחים תרופות, וכשמדובר בבריאות אני מעוניין בהשקעות כלכליות אדירות.
*קונספירטורים יש כרגע מבחינתי לעניין רצח רבין.
.read, read, read
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
10790 הודעות
בתגובה להודעה מספר 72
מילארדים לא ראויים רשומים על שם פייזר
תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7126 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המדינה הזו מאוד צפופה, הקפידו על בידוד נכנסים למדינה, מסיכות והיגיינה, וכל זה ללא חיסונים*, הגל הראשון שהם עברו היה רק לפני חצי שנה.
*הסינים מקשים עליהם לקבל חיסונים, התחילו לחסן רק במאי-יוני השנה וכבר הגיעו ל-50%.
https://ourworldindata.org/grapher/share-people-fully-vaccinated-covid?country=~TWN
נתונים כלליים:
https://ourworldindata.org/coronavirus/country/taiwan
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/taiwan/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
2944 הודעות, 28 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
78297 הודעות, 331 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
החל מ-1 בדצמבר:
https://www.euronews.com/2021/11/25/covid-19-spike-felt-across-europe-as-vaccination-remains-stagnant
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7126 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
גם בכמות המתים וגם בכמות המאומתים, דבר שמשפיע גם על הכלכלה בהמשך. אז על מה מתבסס הטיעון שלך?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18918 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7126 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
בזה. זה יהיה תהליך קשה ומאתגר, אבל אני חושב שאפשרי..
הטיוואני הממוצע לא חכם יותר מהישראלי הממוצע, בשלב מסויים בעבר(לפני הקורונה) הוא הבין את החשיבות של ההנחיות וכעת מיישם אותם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.18
17991 הודעות, 192 מדרגים, 375 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בדיוק כמו בנט, ביבי וכל שאר מרעין בישין שיודעים לנבות בדיוק מה יהיה בעוד X זמן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
17872 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אין מחיר לחופש ואין פוזיציה לחופש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.21
221 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
צריך לשנות את השם ממחוסנים
למשתמשים ..זה יותר מתאים למציאות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
6225 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
37200 הודעות, 134 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אשרינו שאנחנו גרים במדינה שחילקה את זה בחינם לכולם
יש מדינות שאצלם באמת בוכים עכשיו, כי היה יותר חשוב למנהיגים שלהם שיתנו חיסונים בשאר העולם
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
78297 הודעות, 331 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
וגם אם תגידי שיש אלטרנטיבה של בדיקות, זה לא נכון כי זה על חשבון האזרח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18918 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
האמת, לכתוב את זה , זה די מביך.
מה עם ערבות הדדית פשוטה? גם מישהו שיודע שהוא יעבור מחלה בקלות (ברור, אחרת לא יתחסן?), שיתחסן. שייגן על חבריו, משפחתו וישמש כדוגמא.
הבדיקות הן פריט נחמד, אבל איש לא הולך להבדק כל הזמן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7126 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
78297 הודעות, 331 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
37200 הודעות, 134 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
אז אל תדבר איתי על כפיה.
בלי גברתנים, הם רצו להכריח אותי לחנות איפה שהם רוצים. אבל אני הראיתי להם.
אני מקווה שכולם יצטרפו אלי במאבקי הצודק, ויתרמו לי למען כיסוי החוב
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
37200 הודעות, 134 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
לא כמו שפרוייקטור הקורונה אומר שמי שהתחסן בעבר ולא קיבל מנת דחף כאילו לא התחסן, אבל עדיין, גם צעירים פחות מחוסנים ממי שמחוסן עם בוסטר.
למה שאנשים יחלו סתם? ולמה שיעבירו את זה הלאה לאנשים אחרים, שאולי לא קיבלו או לא יכולים לקבל חיסון?
ובכל מקרה, דיברתי על מה שקורה באירופה. שם הם מסכימים איתך. אומנם זה מביא אותם לסגר, אבל העיקר שנותנים מנת דחף רק למבוגרים, ומשאירים את הצעירים חשופים למחלה.
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
78297 הודעות, 331 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
37200 הודעות, 134 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
שאדם שלא מוכן להתחסן בוכה על כך שהוא צריך לשלם על בדיקה?
למה שאני אשלם על זה? זו לא כפייה ממשלתית להכריח אותי לשלם עבור על אותם אנשים שמסרבים לעשות את הצעד הכי פשוט כדי שנוכל כולנו לעבור את המגיפה הזו?
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
78297 הודעות, 331 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.17
1737 הודעות, 34 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
העיקשות הזאת על מוצר מדף אחד בלבד, ומהפחות יעילים שהעולם ידע עד כה, מסתמנת יותר ויותר כמהלך כלכלי עיסקי אכזר ומושחת.
מעניין איך ומתי ירדו מהעץ המסוכן שעליו טיפסו מנהיגינו ותקשורתינו בעוד הרוב השפוי כבר מבין ומתבונן בדאגה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18918 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.17
1737 הודעות, 34 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
קח רגע..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1580 הודעות, 11 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
8566 הודעות, 58 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בורלא אמור להיות יהודי, לא יכל לפתח עבורנו חיסון לכל החיים. חוצפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.21
1332 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חדש אף פעם.אנחנו אמורים לקנות את זה? מה זה אומר עלינו שמי שמנהל כאן את המגפה אומר דברי הבל כאלה ואנחנו צריכים ללכת אחריו? זאת רוח המפקד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18918 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.21
1332 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
"כל אזרחי ישראל היו נענים לחיסון. אני חושב שהיה אפשר גם לסגור את המשל"ט ולחזור לחיינו הרגילים מתוך תקווה שלא יופיע וריאנט חדש".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.20
2403 הודעות, 11 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
החיסון פג תוקף תוך 4.8 חודשים ולכן צריך להתחסן כל החיים כל חצי שנה ולטעמי נכון יותר כל 4 חודשים בכדי לשמור על רמת נוגדנים גבוהה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
17872 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
אני לא באמת חושב ככה, אבל ממעבר על התגובות פה - חלק חושבים ככה.
אין מחיר לחופש ואין פוזיציה לחופש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.20
1905 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
ממש כמו נשימה אכילה ושתייה גם חיסון ניהיה אובליגטורי כדי להתקיים
(מעניין איך שרדתי עד כה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
49617 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.11.21 בשעה 15:22 בברכה, Prodigy
מקום בבית החולים זה שירות\מוצר, והמחיר צריך לעלות ככל שהביקוש (מספר המתאשפזים) עולה.
המתאשפזים מקורונה יכולים בצעד פשוט וחינמי להימנע מלתפוס מיטה של חולה אחר, ובוחרים לא לעשות זאת - זכותם המלאה, אך במקרה של אשפוז קורונה, אין שום סיבה שהביטוח הרפואי יתן להם כיסוי.
כמו כן, אם יש עומס במיון, וחייבים לבחור במי לטפל עם אקמו - עדיפות לחולים רגילים ולחולי קורונה מחוסנים.
כמובן שיש לבטל את התו הירוק וכל המגבלות במצב שכזה, וכל אחד שיעשה את השיקולים שלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
9267 הודעות, 51 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
אבל אני לא מרוצה מהשירות/מוצר הזה. אני מעוניין לרכוש אצל המתחרים.
אם תתכבד המדינה ותפטור אותנו ממיסי הבריאות בכפיה, נוכל כולנו לרכוש ביטוח פרטי והכיסוי בו יותאם לרמת הסיכון שחברת הביטוח תחליט.
אם לא נהיה מרוצים נוכל לעבור לחברה אחרת.
כל זמן שזה לא המצב אין למדינה שום זכות להפלות בין אזרחים שונים בטיפול רפואי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
3395 הודעות, 54 מדרגים, 107 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
37200 הודעות, 134 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
בשביל מה צריך לקחת כל פעם כדור? החוצפה הזאת של חברות הפארמה
אני אראה להם מה זה. לקחתי כדור פעם כשהייתי בת חמש, ואני מצפה שזה יחזיק לי עד 120.
(אגב, הסיכוי הוא שצריך רק מנת דחף אחת של חיסון הקורונה, בדומה להרבה חיסונים אחרים. אבל כך או כך, מי שלא לוקח מנת דחף, פוגע בעיקר בעצמו, וגם במי שהוא יהרוג בדרך)
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
49617 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
37200 הודעות, 134 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
26883 הודעות, 237 מדרגים, 457 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
הרי גם בגצ וגם מי שמגיב פה לא לוקח אחריות על תוצאות מה שהוא כותב.
אבל לפחות כאן יש שכל ישר.
(למשל, כשמגצ עוזר למחבלים ולמשפחותיהם, הוא לא לוקח אחריות על הפגיעה בהרתעה, שתביא עוד פיגועים. כשבגצ משאיר פה עשרות אלפי מסתננים בגלל 'מילת נשים באפריקה', הוא לא לוקח אחריות על הפיגוע הדמוגרפי-אנטישמי שיגיע בעוד דור וניצניו נראים כבר היום. ועוד ועוד).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
78297 הודעות, 331 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
במיוחד חיסון שצריך לקחת כל 5 חודשים ובמיוחד חיסון שאם לא לוקחים אותו אתה הופך לאזרח סוג ב'
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
26883 הודעות, 237 מדרגים, 457 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
78297 הודעות, 331 מדרגים, 631 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
כלומר מבוגרים ובעלי מחלות רקע ייאלצו לקחת בוסטר שני בקרוב כי המערכת החיסונית שלהם היא חלשה מלכתחילה. אבל אשמח להתבדות ושהבוסטר למבוגרים יחזיק הרבה זמן כמו שאחרים טוענים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.21
1332 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.20
1905 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
70507 הודעות, 238 מדרגים, 474 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש הגנה לא רעה גם אחרי חמישה חודשים אחרי 2 מנות חיסון.
אחוז המאומתים מתוך אלה שהתחסנו פעמיים נמוך משמעותית ביחס לאלה שלא התחסנו כלל.
Make Orwell 1984 Fiction Again
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.18
2594 הודעות, 16 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בדיוק כמו שעוד רבים אחרים אמרו ... כולם אמרו את האמת חוץ ממשרד החולי.
מי שבוחר להיות מוזרק מעכשיו ועד 120
ואחרי כל זאת האומנם יש צורך לחסן ילדים? מילדות להיות תלוי הזריקה ? להיות מוזרק ?
חברים שימרו על הילדים מהזריקה ומהפושעים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.20
582 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
2658 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.20
582 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 112
ללמד את כולם דוגמה איך ליישם בפועל את ואהבת לרעך כמוך אצלנו בבית
בהצלחה לנו עם זה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
2658 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.20
582 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
והתענוג המושלם שהוא רוצה לתת לנו יגיע רק אם ניישם את ואהבת לרעך כמוך בפועל כל האנושות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
2658 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
למה כל הטוב והעונג שרוצה לתת לנו הבורא לא יכול להתקבל בצורתו המושלמת מבלי שנגיע קודם למצב של "ואהבת לרעך כמוך"? מה יש במצב הזה שמביא לידי שלמות הקבלה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
13605 הודעות, 89 מדרגים, 160 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
אבל חג האורים בפתח
נאיר את העולם!
ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים. הנה הנה משיח בא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.20
582 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 120
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.20
5231 הודעות, 109 מדרגים, 216 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
המון נוגדנים
אבל לא,הם לא זכאים לתו ירוק כי לא קיבלו את השלישי..
יהודים זיכרו: הדבר הכי גדול בעולם הוא לעשות טובה למישהו אחר. (הרבי מפיאסצנא)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.2.09
6933 הודעות, 100 מדרגים, 171 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
עדכונים חיים מהמתרחש בשווקים ישירות לטלגרם - https://t.me/bursatrade
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
25551 הודעות, 115 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל היום אומר את זה פרוייקטור הקורונה.
חברים, ה"קונספירטורים" 10 צעדים לפנינו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
13605 הודעות, 89 מדרגים, 160 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים. הנה הנה משיח בא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
21235 הודעות, 159 מדרגים, 303 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני לא רופא
ואין לי רקע רפואי
אני אומר באופן כללי
לא רק שלא קיבלנו כלום אחרי 2 זריקות ואחרי 3 זריקות
קיבלנו משהו לא טוב
ואתמול קיבלתי דיווח על נפגעת נוספת
מסוג הדברים שלא מופיעים בחדשות
למה שיופיע
זה עשוי להפריע לאנשים לרוץ
הם אומרים שהם לא קופים עלינו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.17
3813 הודעות, 26 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
21896 הודעות, 142 מדרגים, 259 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.17
3813 הודעות, 26 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ח צחקתי בקול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.7.08
43587 הודעות, 189 מדרגים, 371 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רצינו עליונות מוסרית - קיבלנו תעסוקה מבצעית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.14
98 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שמירה על רמת תחלואה נמוכה בפנים המדינה זו אחריות הממשלה והדרך לזה עוברת בנתבג בלבד.
גילוי נאות התחסנתי פעמיים, נדבקתי מחוזרים מחו"ל והכיתות הירוקות של הילדים שלי ירוקות מתמיד אחרי הדבקה המונית... ככל הנראה מחוזרים מחו"ל...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.15
59872 הודעות, 250 מדרגים, 434 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אולי בגלל שהשיטה שלי טובה.
למה להפסיק לנדנד לפני שהיא תיושם?
הדבקה מבוקרת בעומס נגיפי נמוך!
הרבה יותר טוב מלהפוך את כל האנושות לקליינטים במועדון מזריקים כל כמה חודשים.
יש לנו כבר נוגדנים. נותר רק לחזק אותם על ידי הדבקה פשוטה על ידי הימצאות ליד חולה מאומת כמה זמן ללא מסכות. וזהו. כמובן שמומחים צריכים לתכנן את הזמן כך שלא תהיה הדבקה מאסיבית. בגלל זה אני מדבר על הדבקה מבוקרת.
ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
12763 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תגידו שם,נראה לכם שבשפעת הספרדית היו חיסונים של פייזר ומודרנה??? היו מסכות ..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
13605 הודעות, 89 מדרגים, 160 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הציונות עושה חיל!
ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים. הנה הנה משיח בא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1580 הודעות, 11 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
35872 הודעות, 157 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
דברי תוכחה ששמעתי היום באוטובוס מפי נפש חופשייה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.20
8306 הודעות, 46 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.18
8912 הודעות, 68 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולכן אני אתחסן ואחזן את ילדיי גם אלף פעמים- אם זה מה שימנע ממני ומילדיי מלהדבק בנגיף הסיני הארור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
69143 הודעות, 193 מדרגים, 365 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.20
599 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.17
4374 הודעות, 31 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לאט לאט משתלטת ההכרה, גם ואולי בעיקר באירופה, שיש לנקוט בסנקציות נשכניות במדרג עולה כנגד מי שלא מתחסן ולא חשוב אם מדובר בסרבנות או סתם בהזנחה (למעט סיבה רפואית). אין ברירה, במציאות החיים החדשה אליה האנושות נכנסה עם הקורונה יש למנוע מאנשים הללו את חופש התנועה ולהטיל עליהם מגבלות קשות במדרג עולה כדי למנוע התפשטות וריאנטים למיניהם ולדכא את המגיפה.
כנראה שיש לחסן את כלל האוכלוסיה כל כמה חודשים. אלא אם ימציאו משהו טוב יותר. וימציאו בסוף.
אלה הם חיינו. האם זו פגיעה בזכויות נפרט? אכן כן. אבל אין ברירה. החיים עצמם חשובים יותר. בסוף כולנו נבין זאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד