גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #722485 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 722485        
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    16:59   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

סקירת עדות ניר חפץ אתמול (היום השני לחקירתו) במסגרת משפט נתניהו (אורן פרסיקו, העין השביעית)  

 
  
הסקירה הקודמת:
https://rotter.net/forum/scoops1/722390.shtml

גם אתמול (23.11), ביום השני לחקירה הראשית של עד המדינה ניר חפץ במשפט המו"לים, התקשתה התביעה לנהל את החקירה בצורה שוטפת. פעם אחר פעם התנגדו הסנגורים של הנאשמים בנימין נתניהו, שאול אלוביץ' ובת-זוגו איריס, ופעם אחר פעם נאלץ חפץ לצאת מהאולם עד להכרעה בהתנגדות. "הוא נמצא יותר בחוץ מאשר בפנים היום", העירה בשלב מסוים השופטת רבקה פרידמן-פלדמן. "הוא יכיר את הפרוזדור יותר מאשר את האולם".

ובכל זאת, על אף הזמן הרב שהוקדש להתנגדויות ההגנה, שאת רובן דחו השופטים, כשקיבל חפץ את רשות הדיבור, ידע לנצל את ההזדמנות כדי לשטוח בפני בית-המשפט את גרסתו באופן תמציתי וחי. הוא שב וקישר בין נתניהו לבין הבקשות שהופנו לכלי תקשורת בכלל ול"וואלה" בפרט, הוא חזר והדגיש את תרומתו של יאיר נתניהו להחרפת העימות בין המשפחה לבני-הזוג אלוביץ', והוא סיפר גם על מעורבות של ראש הממשלה לשעבר נתניהו במינוי בכירים באתר שהיה בשליטת אלוביץ'. מנגד, חלק מתשובותיו, כמו ביום הראשון לחקירתו, דווקא החלישו את התזה שבבסיס כתב האישום נגד נתניהו.

עדותו של חפץ, שהיה דוברו של נתניהו ובהמשך גם דוברם של בני-משפחתו, נועדה מבחינת הפרקליטות לקשור את ראש הממשלה ישירות למעשים המתוארים בכתב האישום. מבחינה זו עד המדינה מילא את תפקידו. פעם אחר פעם הוא הדגיש את המעורבות האישית של נתניהו במסרים שהעביר בשמו לאתר "וואלה".

חפץ, שנחקר על-ידי עו"ד אמיר טבנקין מהפרקליטות, העיד כי לנתניהו היתה "מעורבות מוחלטת" בניסוח הודעות לעיתונות ותגובות לפרסומים הקשורים אליו וגם לכאלה הקשורים לבני משפחתו, וזאת למעט "גזרה צרה" של קידום פרסומים בעלי אופי חיובי לשרה נתניהו, כגון ביקורים שערכה בטקסים ואירועים.

"בכל הנושאים התקשורתיים שהיו בעלי חשיבות עליונה לנתניהו הוא רצה שתהיה לו שליטה מלאה", אמר חפץ. עד המדינה סיפר כי בתחילת דרכו כדוברו של נתניהו קיבל החלטות על דעת עצמו במקרים שבהם לא רצה להפריע לראש הממשלה בישיבות חשובות. "הוא ביקש להפריע לו, להכניס לו פתקים", נזכר חפץ, "וכמובן שמילאתי אחר ההוראה הזו".

בשלב מסוים בחקירתו התייחס חפץ גם לאחד מסנגוריו של נתניהו שישבו באולם, עו"ד עמית חדד, מי שליווה את נתניהו גם בתקופה בה חפץ עבד כדובר המשפחה. "מאחורי גבך", אמר עד המדינה לעו"ד טבנקין, "יש לפחות עורך-דין אחד שהשתתף איתי בעשרות שיחות כאלה, שבהן בנימין נתניהו מנהל את האירוע".

חפץ שב והדגיש כי לנתניהו היתה "המילה האחרונה" גם בניסוח תגובות לפרסומים על אודות בת-זוגו שרה ובנו יאיר. "רק הוא הבוס, אנחנו קראנו לו 'הבוס', אין מחלוקת מי נותן את ההוראות", אמר.

כששאל עו"ד טבנקין מה היתה מעורבותו של נתניהו בהתמודדות עם הכיסוי התקשורתי של טענותיו הקשות של עובד מעון ראש הממשלה מני נפתלי, השיב חפץ: "אסור היה אפילו לנשום בלי שיאשר את זה. זה היה טאבו מוחלט". כך היה, המשיך והעיד, גם בשערוריות אחרות שהיו קשורות לשרה נתניהו.

נתניהו ביקש להיות מעורב ומחליט בכל הנוגע להתנהלות מול כל כלי התקשורת, העיד חפץ, אולם ההיענות של כלי התקשורת לבקשות של נתניהו שחפץ העביר, היתה במקרה של "וואלה" חריגה. וגם בתוך "וואלה" היו דרגים שונים של היענות, העיד.

"ההיענות של מר אלוביץ' היתה מוחלטת", העיד חפץ. "כלומר כל דבר שהיה מתבקש המחשבה היתה מיד איך מבצעים את זה ולא האם מבצעים את זה. זו בכלל לא היתה שאלה. אילן ישועה נמצא בפאזה אחת יותר נמוכה מאחר והוא היה בין הפטיש לסדן. הוא היה חשוף להתנגדויות מצד המערכת שלו, אבל הוא יצא מגדרו גם בשביל לבצע. והאתר עצמו זה כבר פונקציה של מה שהיו התוצרים של המערכת".

בתשובה לשאלת המשך של השופט משה בר-עם הוסיף חפץ כי "'וואלה', במירכאות כפולות, הצטיין" בהיענות לדרישות נתניהו בכל הקשור לפרסומים, כמו למשל במיקום התגובה שמסר בשמו של ראש הממשלה בכותרת המשנה לידיעה, או במיקום הידיעה בעמוד הבית ומשך הזמן שבו התנוססה שם. חפץ גם העיד כי באופן קבוע קיבל עדכונים מבעל השליטה אלוביץ' ומהמנכ"ל ישועה על ההיענות של האתר לדרישותיו. כשנשאל האם עדכן את נתניהו באותם עדכונים השיב "חד משמעית כן".

דגלים שחורים

בהמשך חקירתו מסר עד המדינה חפץ כי נתניהו ובת-זוגו שרה היו מעורבים לא רק בתוכן שהתפרסם באתר "וואלה" אלא גם במינוי עיתונאים לתפקידים בכירים באתר, וגם זאת בשונה מאשר בכלי תקשורת אחרים. בני-הזוג אלוביץ', העיד חפץ, חיפשו את אישורם של ראש הממשלה דאז ורעייתו למינויים במערכת של האתר שבו שלטו.

חפץ תיאר כיצד בקיץ 2015 קרא לו אלוביץ' להגיע לביתו בלי לספר לו מדוע וכשהגיע אמר לו כי הוא מעוניין למנות לעורך אתר "וואלה" את העיתונאי יואב גולן וביקש ממנו להעביר את המסר לבני-הזוג נתניהו.

"הוא היה הסגן שלי כשהייתי עורך ראשי של 'מעריב', הכרתי אותו", סיפר חפץ, "ובמקרה הזה אמרתי לאלוביץ' במקום שאני לא רק שלא אעביר את זה אני אגיד למשפחת נתניהו שזה דבר שהוא לא טוב בוא נקרא לזה 'לצד שלנו', והסיבה היתה שיואב גולן בתקופת מעריב היה מאוד מאוד קרוב לבן כספית שעבד בעיתון ומבחינתה של שרה נתניהו ומבחינתו של בנימין נתניהו בן כספית הוא לא דגל אדום הוא דגל שחור. למעשה אפשר לומר שהוא בין שלושת הדגלים הכי שחורים שיש בתפיסה של ראש הממשלה".

חפץ הוסיף כי גם בלי קשר לכך הוא אישית חשב שגולן אינו מתאים לתפקיד, וכי אמר זאת בזמן אמת לאלוביץ'.

עו"ד טבנקין הציג לחפץ תכתובת שניהל באוגוסט 2015 עם מנכ"ל משרד התקשורת הטרי ועד המדינה כיום שלמה פילבר. "תזדרז עם ההמלצה שלך", כתב חפץ לפילבר. "טופל", השיב לו מנכ"ל המשרד, שבמקביל העביר לאלי קמיר, יועצו של אלוביץ', את המסר הבא: "מומו - יש בנאדם בשם יואב גולן לשעבר סגן עורך מעריב שמועמד לוואלה - זה חבר קרוב של בן כספית, ושפוט שלו, יש ביניהם ברית אסטרטגית של שנים יש וטו על האיש!"

חפץ העיד כי פילבר העביר לקמיר מסר שמקורו בו, והוסיף כי פנה לפילבר בעניין גולן בהוראת נתניהו. "זה המסלול שקיבלתי מראש הממשלה. להגיד למומו", אמר חפץ. "אם כתובה שם המילה 'וטו', זו לא מילה שאשתמש בה על דעת עצמי. הווטו הוא של בנימין נתניהו. לאף אחד אחר אין זכות להטיל וטו, גם לא לשרה נתניהו".

גולן לא מונה בסופו של דבר לעורך "וואלה", אך חפץ העיד כי התבקש להעביר מסרים מאלוביץ' לנתניהו גם ביחס לעיתונאים אחרים.

בחקירתו במשטרה אמר חפץ: "גם שאול ובייחוד אילן ישועה פנו אליי מספר פעמים בבקשה שאגיד לראש הממשלה שאבי אלקלעי הוא בסדר והוא משתף פעולה עם הבקשות שאני מעביר מטעם משפחת נתניהו, ובקיצור הם ביקשו ממני שאני אסייע להכשיר את אבי אלקלעי כעורך ראשי באופן פורמלי ולא רק ממלא מקום עורך". בבית-המשפט העיד חפץ כי הוא זוכר שהתבקש להעביר מסרים חיוביים על אלקלעי אך לא זוכר כי התבקש "להכשיר" אותו כעורך ראשי ולא רק כממלא מקום.

התנהלות דומה תיאר חפץ בנוגע לעורך "וואלה" בתקופה שאחרי אלקלעי, אבירם אלעד. חפץ העיד בבית-המשפט כי קיבל פנייה ממנכ"ל האתר ישועה וכן מבעל השליטה אלוביץ' "שאני אסייע לקבל אישור של ראש הממשלה ושל רעייתו לאבירם אלעד". חפץ הוסיף והעיד כי לא הכיר את אלעד באופן אישי ועל כן התקשר לשמוע עליו מפי ערן טיפנברון, אז עורך ynet. "שאלתי אותו מי זה וטיפנברון אמר לי שאבירם אלעד הוא במובהק איש שמאל. אמרתי את זה לבנימין נתניהו ואני לא זוכר מה קרה אחר כך. אולי המינוי התעכב, אני לא זוכר".

גם האפשרות שטיפנברון עצמו יתמנה לעורך בכיר ב"וואלה" עלתה בעדות חפץ. לדבריו, אחרי שטיפנברון עזב את ynet, טיפנברון פנה אליו וביקש כי יבדוק עם אלוביץ' לגבי האפשרות שיערוך את "וואלה".

"היתה לי חיבה אליו וגם ידידות וגם הערכתי אותו מאוד מקצועית", העיד חפץ וסיפר כי העביר את הפנייה אל בעל השליטה ב"וואלה". "אלוביץ' אמר לי שמבחינתו זה בסדר אבל שאני אעביר את ההחלטה הזו אצל ראש הממשלה בבלפור, ראש הממשלה ורעייתו", העיד. "אני באמת ניסיתי, הבאתי את השם שלו ואני לא זוכר אם גם היתה פגישה אבל העליתי את השם שלו בפני בנימין נתניהו ושרה נתניהו והיתה התנגדות עזה מצדה של שרה נתניהו וזה נפל".

חפץ הוסיף כי סיבה נוספת לאי-מינויו של טיפנברון לעורך "וואלה" באותה תקופה היתה התנגדותו של אילן ישועה המנכ"ל, שלדברי חפץ לא רצה עורך דומיננטי כמו טיפנברון תחתיו. כיום, אגב, עורך טיפנברון את אתר "וואלה", שנמצא בבעלות אלי עזור.

במקרה אחר, הוסיף חפץ, הוא עצמו קידם הקמת כלי תקשורת חדש "בסגנון נאמר דומה לרשת פוקס ניוז האמריקנית, אבל שיהיה יותר דיגיטל מאשר טלוויזיה", אשר נועד לתת ביטוי לעמדות של נתניהו ולהוות משקל נגד לאתר ynet שבשליטת נאשם מספר 4 במשפט המו"לים, מו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון (נוני) מוזס.

חפץ סיפר כי רצה שטיפנברון יעמוד בראש כלי התקשורת החדש ושוב פנה לבני-הזוג נתניהו כדי לקבל את אישורם למינוי. "הגברת נתניהו התנתה את ההסכמה שלה שהוא יהיה עורך בכך שהוא קודם כל יפרסם בכלי התקשורת טור נגד נוני מוזס, נגד ארנון מוזס, על מנת שלמעשה לא יהיה לו גשר חזרה. שהוא ישרוף את הגשר", העיד חפץ. "שאם יעבוד באתר חדש שדה פקטו מאחורי הקמתו עומד בנימין נתניהו, הוא לא יוכל כבר להיות בקשר טוב עם ארנון מוזס, שעבד אצלו בעבר כעורך ynet".

עו"ד טבנקין שאל את העד חפץ האם קיבל פניות מאלוביץ' או ישועה בבקשה שימסור להם שמות של כותבים אפשריים לאתר "וואלה". "היה סוג של פעיל ליכוד בשם אביהו, שלבקשת בנימין נתניהו אני ביקשתי מאלוביץ' שיתנו לו לכתוב טורים, ולמיטב זכרוני הוא כתב כמה טורים, לא הרבה", השיב חפץ.

בחקירתו במשטרה בשנת 2018 הזכיר חפץ את בקשת נתניהו לקדם את פעיל הליכוד אביהו סופר, הן באתר "וואלה" והן באתר "מעריב" של אלי עזור. בדיקת "העין השביעית" העלתה כי סופר אכן פרסם טורים, אך לא ב"וואלה" אלא ב"מעריב", ובהם קידם מסרים מטעם נתניהו בין היתר נגד הפרקליטות.

חפץ העיד בבית-המשפט כי נתניהו באופן כללי הפעיל אותו לקידום עיתונאים בעלי תפיסת עולם כשלו בשלל כלי תקשורת, לא רק ב"וואלה". עם זאת, כשנשאל על-ידי עו"ד טבנקין האם קיבל מכלי תקשורת אחרים בקשות לאשר אצל נתניהו מינויים של עורכים בכירים השיב חפץ "לא". לתשובה זו הוסיף סייג אחד. "לגבי כותבי מאמרים, כותבי דעות פרילנסים, היתה פנייה אחת של אלי עזור הבעלים של 'מעריב' אני זוכר".
אתר של מחבלים

ביומה הראשון של חקירתו הראשית תיאר חפץ כיצד לאחר בחירות 2015 גברה לאין שיעור השפעתו של יאיר נתניהו על האסטרטגיה התקשורתית של אביו ראש הממשלה. הבן יאיר, כך העיד חפץ, לא היה שבע רצון מהאופן שבו אתר "וואלה" מסקר את משפחת נתניהו. אתמול, ביום החקירה השני, הרחיב על כך חפץ.

יאיר נתניהו קבל רבות על סיקור אביו בשלל כלי תקשורת אבל רק במקרה של "וואלה" "הטיעון שלו היה, מספר פעמים, שב'וואלה' אבא שלו נותן כל כך הרבה ולמעשה עובדים עליו, הוא לא באמת מקבל סיקור חיובי. הטיעון הזה הוא ייחודי אצל יאיר נתניהו לאתר 'וואלה'", העיד חפץ.

"עד כמה יאיר נתניהו שיתף את מר בנימין נתניהו בעמדותיו האלה?", שאל עו"ד טבנקין.

"הוא שיתף את אביו וגם את אמו", השיב חפץ.

"אתה אומר את זה מידיעה אישית?", שאלה השופטת פרידמן-פלדמן.

"כן", השיב חפץ, "רק מידיעה אישית, זה היה בשיח שלו כל הזמן. התחולל ויכוח ביני לבינו, מתמשך, שבו הוא מנסה להוכיח להוריו ש'וואלה' הם לא בסדר במירכאות כפולות, לא נותנים תמורה למה שהם מקבלים, ואני אמרתי שאלוביץ' יוצא מגדרו ועושה את המקסימום שאפשר לעשות"

כדי לאשש את טענתו זו תיאר חפץ אירוע שזכר. "אני יושב עם נתניהו בחדר העבודה שלו בבלפור, הדלת סגורה, זו דלת הזזה, ואז יאיר נכנס מנופף בידו בתדפיס עמוד אחד של אייטם מ'וואלה' ואומר לאביו, וזו התנהגות טיפוסית, זה לא משהו מאוד חריג אצל יאיר, אומר 'אחרי כל מה שעשית בשביל אלוביץ', תראה מה הם מפרסמים!'".

טענה דומה השמיע יאיר נתניהו בעבר בפני ניר מימון, בנו של טייקון הגז קובי מימון, במהלך נסיעה בין מועדוני חשפנות בתל-אביב. כשנתניהו הבן ביקש מבנו של הטייקון 400 שקלים הוא טען כי אביו פעל כראש ממשלה למען עסקי הגז של מימון. לפי הקלטה של השיחה אמר נתניהו: "אחי, אתה חייב לפרגן לי. אחי, אבא שלי עשה לאבא שלך אחלה עסקה אחי, נלחם, נלחם בכנסת בשביל זה אחי. אבא שלי סידר לך עכשיו 20 מיליארד דולר הצגה, ואתה לא יכול לפרגן לי ב-400 שקל? אתה בוכה לי על 400 שקל, אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר ואתה בוכה לי על 400 שקל יא בן זונה".

חפץ טען כי ההתפרצות של יאיר נתניהו לפגישה האישית שלו עם אביו היתה מכוונת. חפץ ראה בכך "התרסה שלו נגד העובדה שאני טוען שהם לגמרי משתדלים ועושים כל מה שהם יכולים".

"איך הגיב מר נתניהו לדברים?", שאל עו"ד טבנקין. "לא הגיב, שתק", השיב חפץ. עד המדינה הוסיף כי הדבר קרה פעם נוספת, בנוכחות שני בני-הזוג נתניהו ואז שרה נתניהו אמרה "לא מדברים ככה" אך גם במקרה זה "בנימין נתניהו פשוט לא הגיב".

בשלב זה הציג עו"ד טבנקין צילומי מסך של הודעות ווטסאפ ששיגר נתניהו הבן לחפץ על הסיקור באתר "וואלה".

באוגוסט 2016 שלח נתניהו הבן לחפץ כתבה שפורסמה ב"וואלה" על קשייהם של ערבים הלומדים באוניברסיטאות בישראל. "היי שבת שלום", כתב יאיר נתניהו לניר חפץ, "סתם כתבה בראשי של וואלה שנתקלתי היום. תשלח לאלוביץ' שיראה את הקו של האתר שלו. סטייל 'הארץ'. מעניין אם הוא מסכים לזה".

אחרי שחפץ הגיב באגודל מונף כלפי מעלה הוסיף נתניהו הבן: "עשיתי להם לייק לעמוד פייסבוק וכל הזמן העמוד שלהם מעלה סיפורים מסוג זה". חפץ השיב לו בשלושה פרצופים צוחקים. "אתה חייב לראות את התגובות של האנשים כלפי וואלה", כתב לו יאיר נתניהו בחזרה. "אני פשוט לא מבין. הם משניאים את עצמם על הציבור, ובצדק. עובדים בשירות האויב".

חודש לאחר מכן, פורסמה ב"וואלה" כתבה על נאום שנשא יאיר לפיד. נתניהו הבן העביר לחפץ את הכתבה והוסיף: "היי מה נשמע. תעביר להם. בושה. כתבת תעמולה כזאת ללפיד לא ראיתי מזמן. בלי שום צידוק עיתונאי. אין פה ידיעה, אין פה תוכן. כלום חוץ מתעמולת בחירות ושטיפת מוח צרופה וריקה. הרמת כוסית של המפלגה".

חפץ שלח בחזרה אגודל המונף כלפי מעלה ונתניהו הבן הגיב: "ממש בהרמת כוסית של אבא שלי בליכוד יעשו מזה אירוע היסטורי וואלה אני בטוח. על נאום בקונגרס הם ירקו. חלאות".

כמה ימים אחר כך שלח נתניהו הבן לחפץ קישור לכתבה מאת טל שלו על הנאום של נתניהו בעצרת האו"ם שפורסמה תחת הכותרת "'הכול גן עדן': הגימיק של נתניהו לעצרת האו"ם, אופטימיות זהירה".

"הכתבת המדינית של וואלה טל שלו היא חתיכת כלבה", כתב נתניהו הבן לחפץ. "תשלח להם את זה ותשאל אותם אם זה גם ההתרשמות שלהם מהנאום".

בנובמבר 2016 העביר נתניהו לחפץ קישור לפוסט פייסבוק מאת פעיל הימין יואב אליאסי, המכונה "הצל", ובו ביקורת על אתר "וואלה". אליאסי פרסם תצלומי מסך של שתי כותרות מהאתר, האחת קראה "נלחמים בלהבות: גל שריפות ברחבי הארץ" ואילו האחרת "גל שריפות גם בשטחי הרשות הפלסטינית: 'מתנחלים הציתו אש'".

לצד שתי הכותרות כתב אליאסי: "והנה וואלה הו אכבר הפחים מראים מה זה מוסר כפול! כשזה בארץ זה שריפות מקריות בלי מי ולמה, תופעת טבע, וכשזה בשטח הכפרים של הערבים זה הצתה של מתנחלים, (הם כבר חקרו ותפסו את האשמים CSI וואלה). וככה נראית הסתה נגד ציבור שלם!!".

חפץ ככל הנראה העביר את הטרוניה לאילן ישועה כיוון שבהמשך השיב לנתניהו הבן כך: "ענה לי מנכ"ל וואלה: הי ניר אני בטוח שאתה לא נותן לצל לבלבל אותך. לכל אורך הדיווח מתחילת ההצתות ועד לרגע זה אנחנו מדווחים בצורה חד משמעית על כך שמדובר בהצתות על רקע לאומני שהפלסטינים אחראים להם".

יאיר נתניהו הגיב במילה אחת: "חרטא".

חפץ העביר לנתניהו הבן צילומי מסך שקיבל לדבריו מהמנכ"ל ישועה, של סיקור המייחס את השרפות להצתות לאומניות.

יאיר נתניהו: "הם לא מדווחים על ערבים ישראלים ! שהם האחראים לשריפה. הם לא מעזים 'להכליל'. על המתנחלים אין בעיה 'להכליל'. כוס אמא שלהם. לא מעזים לכתוב את המילה 'ערבים ישראלים' כמו שהם מעזים לכתוב מתנחלים בלי הוכחות. ולא סתם קוראים לאתר האנטישמי שלהם וואלה הוא אכבר. הרוויחו את זה ביושר. המטרה פה היא להראות להם מה עם ישראל חושב על האתר שלהם. לא מדור ברנז'ה בדה מרקר. עם ישראל".

"אוקיי", השיב חפץ.

"חושב שזה אתר של מחבלים. ובצדק", כתב לו יאיר נתניהו.

חפץ המשיך והעביר לנתניהו הבן מסרים שקיבל מישועה. "עכשיו הוא כתב לי (הוא כמובן החושב שזה אני מתלונן!): לתשובת ליבך האמירה שמדובר במתנחלים בידיעה קטנה אחת היא במרכאות ומיוחסת לכלי תקשורת פלסטינים".

"אין עם מי לדבר אני רואה", השיב לו נתניהו הבן. "הם ככ בבועה השמאלנית של הבראנז'ה שהם אפילו לא מבינים מה חושבים עליהם. שייכנס לפייסבוק של וואלה וייכנס לתגובות לכתבה על המתנחלים ויראה מה עם ישראל חושב על האתר העוכר ישראל שלהם. אולי משהו יחדור מבעד לבועה".

בעדותו בבית-המשפט הגדיר חפץ את ההודעות שהוצגו בפניו כ"טעימה, דוגמה קטנה לעליהום, למתקפה שהוביל יאיר נתניהו במשך חודשים ארוכים מאוד, שהיתה כולה מזוקקת סביב המסר שבני הזוג אלוביץ' מבקשים מבנימין נתניהו כל כך הרבה ובעצם הסיקור הוא במקרה הטוב עלה תאנה ודה פקטו האתר הוא עוין לבנימין נתניהו".
מקרה מאוד נדיר

בחלק אחר של עדותו סיפר חפץ על בקשה שקיבל משרה נתניהו להעביר מסר למנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר בקשר לבני-הזוג אלוביץ'. בעקבות התנגדות הסנגורים אישרו השופטים לבקש מחפץ לתאר את השתלשלות הדברים אך מבלי שיהיה בכך כדי להעיד על דעתה של נתניהו לגבי בני-הזוג אלוביץ' ומערכת היחסים שלהם עמה ועם ראש הממשלה דאז נתניהו.

חפץ סיפר כי על רקע הביקורת הגוברת של יאיר נתניהו על הסיקור ב"וואלה" ועל בני-הזוג אלוביץ', שרה נתניהו "ביקשה שאלך להיפגש עם מומו ואגיד לו להפסיק לעצור את ה… לסגור את הברז הרגולטורי, זה מילים שלי, לאלוביץ' ולקבוצת בזק. אני אמרתי לה 'תגידי את זה לבעלך, למה אני צריך ללכת' והיא אמרה שהיא תעדכן אותו ושאני אלך".

חפץ העיד כי נתניהו ביקשה זאת אחרי שהשתכנעה מבנה יאיר כי בני-הזוג אלוביץ' אכן אינם משרתים כראוי את האינטרס של המשפחה. "צריך להבין שכשיאיר נתניהו מתלבש על אישיו, אתה יכול לשבת עשר דקות בחדר והוא ייכנס 15 פעמים בעשר דקות ויגיד אותו דבר", אמר חפץ. "זו היתה מתקפה בלתי פוסקת. אני לא רוצה לנקוב במילים שיעליבו מישהו אז אני מתאר בצורה יבשה. בני הזוג אלוביץ' היו בדאגות כבדות מהדבר הזה, הם שיתפו אותי, היו אובדי עצות, חסרי אונים, מאוד מודאגים, וזה הגיע לשיא כששרה נתניהו ביקשה שאודיע להם שמנתקים את הקשר על רקע הסיקור". לפי חפץ, שרה נתניהו "ביקשה להעביר לשניהם שהם, משפחת נתניהו, מנתקים כל קשר עם משפחת אלוביץ'", הוסיף חפץ.

"מה עשית?", תהה עו"ד טבנקין.

"זה מקרה מאוד נדיר שעשיתי את זה בלי לעבור דרך בנימין נתניהו", השיב חפץ ובהמשך העיד כי היתה זו טעות בשיקול הדעת וכי "מעולם לא קיבלתי הוראה מבנימין נתניהו להעביר איזשהו מסר אל שאול אלוביץ' או אל מישהו בצד שלו בתחום הרגולטורי". חפץ הוסיף וציין בהקשר זה כי "בנימין נתניהו לא זו בלבד שמעולם לא נתן לי להעביר מסר רגולטורי לפילבר, הוא לא נתן לי להעביר מסר רגולטורי למן דהוא, ולכן בוודאי שמסר כזה להעביר למומו שכפוף אליו ישירות לא קיבלתי ממנו".

במקרה הזה, ציין, פילבר השיב לו כי "ממילא כל העניין הזה לא רלוונטי כי מאז שיש דו"ח מבקר מדינה , ממילא הכל תקוע והוא לא עושה כלום".

בתשובה לשאלת השופט בר-עם מה היתה התגובה של בני-הזוג אלוביץ' למסר שקיבלו השיב חפץ: "דאגה מאוד כבדה".

העובדה שחפץ הרחיק את עצמו מהעברת המסרים בנוגע לרגולציה על בזק אינה משמעותית בהכרח. משה פילבר, שנתניהו מינה למנכ"ל משרד התקשורת, הוא הדמות הרלוונטית בהקשר זה וכידוע, צפוי להעיד גם הוא כעד מדינה. כך או כך, חלק זה בעדותו של חפץ עורר תגובה עולצת בספסלי ההגנה.

שמחה נרשמה בקרב הסניגורים גם כשחפץ תיאר את תגובת נתניהו לכתבת התחקיר של גידי וייץ ב"הארץ", שהציגה לראשונה את יחסי התן וקח בין נתניהו לאלוביץ'. חפץ התייחס לכתבה בעדותו, תוך שהקפיד לא להזכיר את שמו של וייץ ("יש שמות שאני לא אוהב להשתמש בהם", הסביר), ואמר כי "זו היתה הפעם הראשונה שמישהו העלה את התזה הזו ובאותה עת היא היתה נראית בעיני מופרכת לחלוטין, שיש פה יחסי שוחד, וכך גם היה בעיני בנימין נתניהו. אני דיברתי איתו על זה".

עו"ד טבנקין ביקש להמשיך הלאה לשאלה הבאה בחקירה אך השופט בר-עם ביקש מחפץ להרחיב על תגובת נתניהו לתזה שבכתבת וייץ. "התגובה שלו היתה, הוא ביטל את זה כלאחר יד את התזה ואמר 'אבל מה אתה מתפלא, רודפים אותי'". בהמשך הוסיף חפץ ביחס לתגובת נתניהו כי הוא "משוכנע לחלוטין שזה היה אותנטי".
מבוהל מאוד מאוד

לקראת סוף יום עדותו השני התבקש חפץ לתאר את הרגע שבו חדרה לתודעתו ההכרה כי הוא פועל בניגוד לחוק, עת הגיע אל בני-משפחת אלוביץ' בסוף דצמבר 2016 וביקש מהם להשמיד ראיות לתכתובות עמו.

"היו פרסומים בעיתון 'הארץ' שעומדת להיות חקירה נוספת, 'רעידת אדמה', אני לא זוכר את המונחים", העיד חפץ, "ואני הייתי במשרדו של עו"ד עמית חדד. שאלתי אותו מה להערכתו זה הולך להיות. זו היתה שיחת היום אצלנו. והוא העריך בסבירות גבוהה שמדובר ביחסי אלוביץ'-נתניהו".

עו"ד חדד, המייצג גם כיום את נתניהו, התפרץ לדברי חפץ: "בחקירות הוא אומר משהו אחר, בסדר?", אמר עו"ד חדד ממקום מושבו באולם. "הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה". בניגוד להתפרצויות אחרות של סניגורי הנאשמים, הנדמות פעמים רבות כחלק מהצגה מתוכננת, תגובתו הכעוסה של חדד נראתה אותנטית. כשעו"ד טבנקין העיר על כך והציע שחדד יחכה בחוץ, הגיב חדד בחריפות.

עד המדינה המשיך בתיאורו. "זה הזיכרון, חד וברור. זה היה כבר אחרי שפורסמה הכתבה, התזה הזו היתה באוויר, ומשם נסעתי לביתו של עו"ד יוסי כהן, שהיה גם חבר שלי וגם ייצג את משפחת נתניהו בענייניה הפרטיים. יוסי כבר היה הרבה יותר מתודרך. הוא הציג בפניי בלוק נייר בצבע צהוב עם דפים נתלשים והיתה שם רשימה של אנשים והוא סיפר לי שישב ערב לפני כן בבלפור עם בנימין נתניהו והם עשו רשימה של מה זה יכול להיות. בראש הרשימה היה כתוב 'אלוביץ'', אחר כך היה כתוב 'פאקר', נדמה לי שגם השם 'מילצ'ן' היה שם במקום גבוה. והיתה רשימה של אולי עשרה או אחד-עשר סגמנטים, שם בכל שורה. אני זוכר את החזות של העמוד הזה.

"אני יצאתי משם כבר אחרי ששמעתי גם את ההערכה של עו"ד חדד וגם את מה שיוסי כהן אמר לי שזו ההערכה של בנימין נתניהו והייתי בלחץ, ומבוהל מאוד מאוד, ועשיתי טעות גדולה ואני מתנצל עליה מאוד ויזמתי שיחה אל אלוביץ'. ביקשתי להגיע לבית שלו. הגעתי בשעת חשיכה, להערכתי, הוא ידע למה אני רוצה להגיע. למה? כי זו הפעם הראשונה שנכנסתי לחלק העליון של הבית, חלק המגורים. תמיד הייתי בחלק התחתון, שהוא לאירוח. ישבנו במטבח וסיפרתי לו על תוכן השיחה שלי עם עו"ד יוסי כהן, לא זוכר אם סיפרתי גם על חדד. ואז הוא מיד קטע את השיחה וביקש שגברת אלוביץ' תצטרף.

"כשאני נכנסתי אני ביקשתי לשבת איתו לבד, היא הלכה לחדר העבודה שלה ואנחנו ישבנו במשרד. זה מאוד קרוב, שני צעדים. ואז...", בשלב זה החל חפץ להשתנק ונראה כי הוא עומד לפרוץ בבכי. "קצת קשה לי בגלל שבוא נגיד שהטעות הזאת די שינתה את החיים שלי, על טעויות משלמים. באמת..".

השופטים הציעו לו הפסקה אולם לאחר שלגם מעט מים הוסיף חפץ: "אני מבקש להדגיש שלא בנימין נתניהו ולא איש מבני משפחתו ידעו על הדבר הזה, זה הכל על אחריותי. שאול קרא לאיריס אלוביץ', ישבנו כבר שלושתנו במטבח וחזרתי על התיאור גם באוזניה. למעשה, אני באופן שוטף בכלל, גם עם עיתונאים וזה מחשש שהסלולרי שלי ייפול לאיזה ידיים הרי כל דבר כזה שם זה כותרת ראשית, אני כל הזמן מוחק התכתבויות. אבל אני אמרתי להם שימחקו, ואלוביץ' אמר שזה לא יעזור, בשביל שבאמת ההתכתבויות האלה יהיו בלתי ניתנות לשחזור צריך 'להיפטר מהברזלים' במילים שלו. הוא אמר שיעשו את זה גם עם אילן ישועה ועוד אנשים, בעיקר ישועה, ושניהם אמרו לי להיפטר מהנייד שלי. שאלתי אותו, אני זוכר במפורש ששאלתי אותו 'איך אתה יכול שבאותו יום שלושה ניידים ייעלמו? זה לא נראה רציני', והוא אמר שהוא מפעם לפעם באופן רוחבי נוהג לשדרג מכשיר, הוא אמר שהוא יחליף רוחבית לכל בכירי הקבוצה.

"והוא ביקש ממני מה שהיה נראה לי מאוד תמוה להתקשר לאילן ישועה ולעדכן אותו במה שעדכנתי בשיחה עם יוסי כהן. אני יצאתי משם, הייתי בדאגות קשות מהדבר הזה ולאחר מספר ימים קניתי מכשיר חדש אבל לא נפטרתי משלי. גם יש לי בו המון מידע, לא נפטרתי מהמכשיר שלי, ופשוט אחרי כמה ימים זה נהייה פרשה 2000 אז למעשה בוא נגיד שפחות או יותר מאז לידת הילדים שלי לא הייתי כל כך מאושר כמו ברגע הזה".

לפי חפץ, כשנה לאחר מכן הוא איבד את מכשיר הטלפון שלו ובו העדויות המפלילות על קשריו עם בני-הזוג אלוביץ'. לדבריו הוא הגיע עם שרה נתניהו לחגיגות יום ההולדת של ניקול ראידמן, כשבידיו שני טלפונים, אך חזר משם ללא הטלפון הנייד שהתבקש להשמיד.

"כשביצעת את הפעולות, מה היתה ההבנה שלך לגבי החוקיות שלהם?", שאל עו"ד טבנקין את חפץ לגבי הפגישה עם בני-הזוג אלוביץ'.

"הבנתי שהפעולה הספציפית הזאת היא פעולה שחוצה את הקווים ושאסור לעשות אותה", השיב חפץ. "עשיתי אותה מתוך בהלה גדולה. ואת הנעשה אין להשיב".
יאיר נתניהו רעד

עד המדינה הוסיף ותיאר מקרים נוספים של כוונות לשבש חקירה אפשרית. לדבריו, באחת הפגישות עם אלוביץ' "הוא אמר לי שבמידה ונישאל בעתיד מדוע אנחנו נפגשים שאני אומר שאני מייצג משקיעים שמעוניינים לקנות את 'וואלה' ושהפגישות נסבות על זה. שאלתי מה יהיה המחיר שאגיד, אם אשאל, והוא אמר לי שהמחיר יהיה סביב 600 מיליון שקלים".

בחקירתו הראשונה ברשות ניירות ערך, לפני שהוזהר כחשוד והרבה לפני שהפך לעד מדינה, נשאל חפץ על יחסיו עם שאול אלוביץ' ועל הפגישות העסקיות שלו עם בעל השליטה ב"וואלה". חפץ השיב כי הפגישות נסבו על "נושאים מזדמנים שמעולם לא יצא מהם כלום". לדבריו, "היו מספר פגישות כאשר נתתי ייעוץ ללקוח זר שביקש לרכוש כלי תקשורת בישראל או להקים כלי תקשורת בישראל , אז בדקתי עם שאול בשביל אותו לקוח אם 'וואלה' נמצא על המדף והתשובה הייתה שהאתר הזה לא למכירה. לא הגענו לשום מו"מ כי הוא פשוט אמר שזה לא למכירה".

כשנשאל ברשות ניירות ערך מי הוא אותו לקוח זר השיב חפץ כי היה זה דוד דוידוביץ', אותו ייצג גם במשא-ומתן לרכישת "גלובס". כמה חודשים לאחר מכן, כשהוא כבר נחקר כעד מדינה, הוסיף חפץ כי אחרי שלחץ את אלוביץ' וביקש לדעת באיזה סכום יסכים למכור את האתר "הוא דיבר במונחים של לפחות חמש מאות מיליון שקל".

בעדותו בבית-המשפט תיאר חפץ מקרה נוסף שנגע למחיקת מסרונים עם בני הזוג אלוביץ', הפעם הבקשה באה משרה ויאיר נתניהו.

"התבקשתי על ידי שרה נתניהו להגיע לבלפור", העיד חפץ, "הגעתי בערב. חיכו לי בסלון של מעון ראש הממשלה שרה נתניהו ויאיר. הם היו מבוהלים, בפאניקה מוחלטת, וביקשו ממני לנסוע באופן מידיי לבית משפחת אלוביץ'. שהיתי שם ברמה של דקות, אולי 10 דקות הייתי שם. יאיר נתניהו היה בחיל ורעדה, רעד פיזית, גם אחרי שכבר הבנתי את המשימה ואמרתי שאני הולך הוא קרא לי עוד פעם. הם ביקשו שאראה במו עיני שאיריס ושאול אלוביץ' מוחקים את כל ההתכתבויות איתם".

חפץ העיד כי אינו זוכר שבנימין נתניהו השתתף בפגישה והוסיף כי הוא עצמו ידע כמובן שבני-הזוג אלוביץ' לא רק דאגו למחיקת ההודעות אלא השמידו את מכשירי הטלפון שלהם. "לכן אמרתי להם 'בסדר', וגם לא מיהרתי ללכת לשם. אני חושב שהלכתי למחרת היום, בשעת בוקר פגשתי את איריס אלוביץ' בביתה וסיפרתי לה די באווירה מבודחת על כל הסיטואציה הזו והיה ברור, היא הראתה לי שהכל מחוק, אבל זה היה ברור שזה מיותר לחלוטין כל המשימה".

https://www.the7eye.org.il/437037



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תעמולה מיותרת, נקסט כך נרצח רבין 24.11.21 17:00 1
     לא מיותרת, היא נותנת חיזוקים למחנה...וזה יפה, אלא שיש להתיר גם למחנה האחר להספין לכיוון השני... היטש 24.11.21 17:04 4
     תקשיב ליאיר ישר 24.11.21 17:09 12
         תקשיב טוב, אם נתניהו לא היתנה את אישור המתווה בשוחד מוכח התיק קרס. האם הוכחה התניה? חד משמעית לא התיק קרס. כך נרצח רבין 24.11.21 17:13 19
             ביבי הוא רק בובה. יאיר נתניהו היה ראש הממשלה האמיתי ישר 24.11.21 17:26 46
                 מותר לראש ממשלה להתייעץ ולבטוח בכל מי שהוא מוצא לנכון. טענתך נדחית כך נרצח רבין 24.11.21 17:30 52
                 נכון גם מתווה הגז הוא שוחד. ביבי סידר למימן 20 מילארד. והתמורה הייתה 400 ש''ח. שיאיר ביקש אבל לא קיבל כי זה berale 24.11.21 18:04 66
                 אז בעצם נתניהו זכאי? coyote 24.11.21 18:11 68
                 חבל שזה לא נכון מה שכתבת גושן 24.11.21 18:46 73
     זהירות , כתבה מ''העין השביעית'' , אני יורד לסוף הכתבה לברר מהו המקור. זראטוסטרא 24.11.21 18:02 64
         +++ כמוני כמוך. כבר יום שני שנותנים לו להעלות את התעמולה הזאת. אבל היי, הרוויחו קליק שלהבת 24.11.21 18:11 67
  שוב מאתר השנאה הרל״בי micmic 24.11.21 17:01 2
     לא נורא, עכשיו יש גם זווית ביביסטית וגם זווית רל''בית ברוטר Prodigy 24.11.21 17:04 3
         אז אתה מודה שאתה חלק מכת כלשהי? micmic 24.11.21 17:07 7
             כיצד הגעת למסקנה ההזויה הזאת? Prodigy 24.11.21 17:08 8
                 דאגתך לרל״בים מעוררת כבוד micmic 24.11.21 17:12 17
                     הדאגה שלי, כמו שהסברתי לך מספר פעמים, אך נראה שאת בכוונה מתעלמת ומטרילה, היא לקבלת תמונה מלאה ברוטר Prodigy 24.11.21 17:14 20
                         מה הבאת? יאיר אשם יאיר סידר, יאיר הכווין. רק בעייה אחת איפה ביבי? עכביש 24.11.21 18:26 72
                         ההסברים שלך לא משכנעים. אבל הכי חשוב שאותך הם כן גושן 24.11.21 18:47 74
                         LOL צידלקט 24.11.21 23:18 80
             הכת היחידה בישראל היא כת הביביזם liran 24.11.21 17:08 9
                 נו הוכחת לבד מה זה הרל״ב micmic 24.11.21 17:09 11
                     רק אצל ההזויים מקבלים את הנוכל כאילו היה מלך liran 24.11.21 17:11 15
                         לשלוט על הכעס והשנאה micmic 24.11.21 17:13 18
                             חוץ מרוטר אני לא מבזבז את הזמן שלי על הכת הביביסטית liran 24.11.21 17:15 21
                                 נראה שזה משפיע עליך micmic 24.11.21 17:16 27
                                     אם אני מצליח לעלות חיוך אצלך אז עשיתי את שלי liran 24.11.21 17:17 30
                 הרלב גרועים בעשרות מונים מהביביסטים מדמחיסט 24.11.21 17:29 51
                     אהה.. לא liran 24.11.21 17:33 56
                 האם אתה חכם יותר? משכיל יותר! מבין יותר? פרסמת יותר מאמרים? אולי אתם כת סגורה? כך נרצח רבין 24.11.21 17:34 59
                 אתה נמנה על מעריציו שאתה יודע? CADAM 24.11.21 18:50 75
                 הכת היחידה הכת הרל''ביזם מונעים משינאה עם מנגנון השמדה של הדמוקרטיה והזהות היהודית של המדינה. פלומה 24.11.21 19:25 76
  נראה כל מי שמתקרב לנוכל נתניהו נדבק בתכונה של הטרלה liran 24.11.21 17:06 5
  הפתעה הפתעה. עד התביעה הראשי מכסח את הנאשם. עימוהר 24.11.21 17:07 6
     יש לך בעייה בהבנת הנקרא coyote 24.11.21 18:17 70
  א מ ל ק Mr_Black 24.11.21 17:09 10
     ניחא שיהיה הכל, אבל למה להשמיט דברים? micmic 24.11.21 17:11 14
     יש כאן סקירה של העדות שלו מאתמול, והעדות היתה לאורך כמה שעות, לכן הגיוני שיהיה לא מעט מלל Prodigy 24.11.21 17:11 16
         מתמצתים ומוותרים על עניינים רלוונטיים שוב micmic 24.11.21 17:15 22
             אם זה תמצות אני פרשתי . Mr_Black 24.11.21 17:16 25
             זו כבר טענה יותר לגיטימית, ממה התעלמו הפעם? Prodigy 24.11.21 17:16 26
                 התעלמו מכל מה שמקריס את התיק. Mr_Black 24.11.21 17:18 33
                     קשה להגיב על זה, כי לפי הביביסטים ברוטר, בערך כל מילה שניה של כל עד גורמת לקריסת התיק, אז צריך להיות Prodigy 24.11.21 17:20 35
                         העיקר שאתה קורא לו ארכי נוכל Mr_Black 24.11.21 17:22 37
                             אני לא אובייקטיבי ולא התיימרתי להיות. אני ענייני, יש לי דיעות ואני חושב שהארכי-נוכל מסוכן למדינה Prodigy 24.11.21 17:27 49
                                 תגובה 38 תמצות העיקר Mr_Black 24.11.21 17:32 54
                                     זה לא ''מקריס את התיק'' Prodigy 24.11.21 17:33 57
                         לא מבין את השקפתך. אדם היוצא זכאי במשפט לדידך הוא ארכי נוכל. CADAM 25.11.21 09:16 81
                 זה לא מופיע אפילו בחצי משפט micmic 24.11.21 17:22 38
                     מסכים איתך שזה גם היה צריך להיות שם Prodigy 24.11.21 17:33 58
                         למה לדעתך זה לא מופיע? micmic 24.11.21 17:35 60
                             ניחוש שלי - הטייה של הכותב Prodigy 24.11.21 17:37 62
             זה מזכיר לי מישהו שמוכיחים אותו על שקרו ואז הוא מתחיל לספר את כל תולדות האומה ומנסה Mr_Black 24.11.21 17:17 29
         אבל תמצות עובדות לא צריך לקחת יותר מידי דיו או טקסט Mr_Black 24.11.21 17:15 24
             אוקיי, זו דעתך, יש אנשים שמעדיפים לצלול יותר לעומק מכמה מאות תווים של אלי ציפורי בטוויטר, שישפטו בעצמם Prodigy 24.11.21 17:17 31
                 לא לקרוא זבל מזוקק. יש מספיק ערוצי זבל בשליטת הפחליטות וגליקמן כך נרצח רבין 24.11.21 17:23 41
                     תודה על העצה Prodigy 24.11.21 17:25 42
                 בלוק הודעות קבועות נגד תומכי ביבי שכבר לא מתייחס לזה Mr_Black 24.11.21 17:26 45
     בעיקרון זה כתוב בסגנוו של ספר רומן זול מאוד .. אפילו עקרות בית עברו לדברים רציניים יותר popay 24.11.21 17:25 43
  תודה. עדות חפץ מפלילה גם את אלוביץ גם בשיבוש מהלכי משפט.מעניין אם יעיד או יבחר בעסקת טיעון אקטואלי 24.11.21 17:11 13
     לאלוביץ' יש בכלל אופק לעסקת טיעון עכשיו? הוא לא יכול להפוך לעד מדינה נגד הארכי-נוכל בשלב הזה, אם אני מבין נכון Prodigy 24.11.21 17:15 23
         מבחינה משפטית הוא יכול, רק שאם הוא לא מביא אקדח מעשן אלא רק גרסה מול גרסה, זה לא אמין עבד לעם קדוש 24.11.21 19:30 77
     תזכיר לי, איפה יש התניה של נתניהו נוסח אם לא תיתן לי את מבוקשי אטרפד לך את המתווה? נכון שאין? אז שחררו אותנו! כך נרצח רבין 24.11.21 17:17 28
         ניסו הרבה דברים בינתיים השופטים לא קנו את זה. uz7 24.11.21 17:21 36
     הערכה שלי - בבוא היום - אלוביץ לא עולה להעיד.. הפוךגוטההפוך 24.11.21 17:32 53
  תעמולת המאה. יפה שזה מותר. uz7 24.11.21 17:18 32
     בטח מותר. Braveheart 24.11.21 17:22 40
     אוז יקירי אני דווקא נהנה מזה )) popay 24.11.21 17:27 48
         :) גם אני. uz7 24.11.21 17:29 50
  עוד יום שהפחליקטות לא מספקת את הסחורה. עוד יום שמקרב את מנדלבליט לסרבל הכתום BlackHawkIL 24.11.21 17:19 34
  תעמולה שכתובה כספר עם 100 עמודים שהמילה העיקרית בו ''אפשרית''. סיפור ''קורע לב'' שמנסה לבציג את העבריין באור popay 24.11.21 17:22 39
  הרבה מלל ובעיקר השמטת מידע micmic 24.11.21 17:25 44
  תודה, אבל אם כבר הבאת לפה את כל העין השביעית, אני מעדיף לקרוא במקור, אצלך זה לא קריא לבעלי הפרעות קשב וריכוז Blackcat 24.11.21 17:27 47
  כמדומני, אלקלעי העיד במשפט, שהאתר וואלה שבניהולו, היה מוטה לטובת נתניהו ''כי כך קרא בעין השביעית'. מבין? בלשן 24.11.21 17:32 55
     העין שביעית זה אתר רל״ב עם שנאה יוקדת שאפילו לא מתבייש להודות בכך micmic 24.11.21 17:36 61
  עוד לא התחלתי לקרוא וכבר פגשתי בפסקה הראשונה את השלשול הראשון שהוא משלשל לקוראים שלו BEBO 24.11.21 17:48 63
     לארו הדברים האלו ולעוד רבים במלל הארוך הזה לא מבין באמת איזה ערך יש לתעמולה הזאת popay 24.11.21 18:04 65
         הרצון למסך בעשן שניר חפץ בעצמו מוכיח שאתר וואלה לא באמת עבד עבור נתניהו BEBO 24.11.21 18:15 69
  סיכום מעולה של מה שקורה עד כה בתיק 4000. דקה וחצי BEBO 24.11.21 18:23 71
  תגידו זו הכתבה שמוזכרת בהקלטות של חפץ, יאיר וביבי? LO-DAALI 24.11.21 20:32 78
     לא. בהקלטות מדברים על סיפור של בן של פוליטיקאי שנתפס עם מישהו במיטה BEBO 25.11.21 09:35 82
  ##סיכום השבוע של עדות חפץ, לפי YNET אקטואלי 24.11.21 22:36 79

   
   
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
400 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:00   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תעמולה מיותרת, נקסט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מדוע נותק רבין מןהמנשם כשליבו פועם? https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml#10


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
16304 הודעות, 90 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:04   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. לא מיותרת, היא נותנת חיזוקים למחנה...וזה יפה, אלא שיש להתיר גם למחנה האחר להספין לכיוון השני...  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישר
חבר מתאריך 6.7.14
8806 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:09   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. תקשיב ליאיר  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
"אבא שלי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר, ואתה לא יכול לפרגן לי ב-400 שקל?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
400 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:13   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. תקשיב טוב, אם נתניהו לא היתנה את אישור המתווה בשוחד מוכח התיק קרס. האם הוכחה התניה? חד משמעית לא התיק קרס.  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
נקסט


מדוע נותק רבין מןהמנשם כשליבו פועם? https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml#10


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישר
חבר מתאריך 6.7.14
8806 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:26   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. ביבי הוא רק בובה. יאיר נתניהו היה ראש הממשלה האמיתי  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
ביחד עם אמא שלו שרה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
400 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:30   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. מותר לראש ממשלה להתייעץ ולבטוח בכל מי שהוא מוצא לנכון. טענתך נדחית  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  


מדוע נותק רבין מןהמנשם כשליבו פועם? https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml#10


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
10637 הודעות, 95 מדרגים, 173 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    18:04   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. נכון גם מתווה הגז הוא שוחד. ביבי סידר למימן 20 מילארד. והתמורה הייתה 400 ש''ח. שיאיר ביקש אבל לא קיבל כי זה  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
נאמר בהלצה. שהרל"בים מציעים שנתייחס אליה כאילו זו אמירה רצינית של יאיר נתניהו. מתוך תקווה שאולי הדברים יפלו על האוזן הקשבת של מי שמוכרחים להיות שום דבר פחות ממטומטמים גמורים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
9357 הודעות, 23 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    18:11   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. אז בעצם נתניהו זכאי?  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
הרי שרה ויאיר לשיטתך קובעים. אבל הם לא נאשמים במשפט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
16922 הודעות, 133 מדרגים, 204 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    18:46   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. חבל שזה לא נכון מה שכתבת  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זראטוסטרא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.14
5595 הודעות, 21 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    18:02   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. זהירות , כתבה מ''העין השביעית'' , אני יורד לסוף הכתבה לברר מהו המקור.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
וכך חוסך זמן וכעסים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלהבת
חבר מתאריך 3.7.14
19313 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    18:11   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. +++ כמוני כמוך. כבר יום שני שנותנים לו להעלות את התעמולה הזאת. אבל היי, הרוויחו קליק  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  


Magna est veritas et praevalebit


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83339 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:01   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. שוב מאתר השנאה הרל״בי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:04   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. לא נורא, עכשיו יש גם זווית ביביסטית וגם זווית רל''בית ברוטר  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83339 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:07   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אז אתה מודה שאתה חלק מכת כלשהי?  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:08   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. כיצד הגעת למסקנה ההזויה הזאת?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83339 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:12   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. דאגתך לרל״בים מעוררת כבוד  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
למרות שאקטואלי טוען שאתה כמו הביביסטים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:14   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. הדאגה שלי, כמו שהסברתי לך מספר פעמים, אך נראה שאת בכוונה מתעלמת ומטרילה, היא לקבלת תמונה מלאה ברוטר  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
והתמונה המלאה לא תגיע מהטוויטר של ציפורי או האולפן של בראשי.
היות שאין דרך נורמלית לצרוך את תוכן המשפט, אני מביא לכאן דיווח מפורט (והאמת? לא כזה מוטה לדעתי, את סתם מגזימה) כדי שטענות שני הצדדים תישמענה וכל אחד יחליט מה יותר משכנע בעיניו.
נראה שאת מתוסכלת מכך שיש דיווח שאינו חלק מהנראטיב הביביסטי, וזה בסדר, זה לא אומר שמי שמביא את זה לפה הוא רל"ב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עכביש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.15
13725 הודעות, 95 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    18:26   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. מה הבאת? יאיר אשם יאיר סידר, יאיר הכווין. רק בעייה אחת איפה ביבי?  
בתגובה להודעה מספר 20
 

הרי צריך להוכיח שהוא ידע. מרב מילים אין סיפור.


חוזרים לחיים למרות שמנדבליט לא רוצה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
16922 הודעות, 133 מדרגים, 204 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    18:47   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. ההסברים שלך לא משכנעים. אבל הכי חשוב שאותך הם כן  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צידלקט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.10.20
3053 הודעות, 22 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    23:18   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. LOL  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
אם יש משהו יותר פתטי מרלב, זה רלב שמשוכנע שהוא לא...


לפעמים, אתה צודק וכולם טועים, אבל האם אתה בטוח שזה הפעם?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
liran לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.10.10
36945 הודעות, 153 מדרגים, 200 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:08   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. הכת היחידה בישראל היא כת הביביזם  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
רק בכתות מעריצים את המנהיג אפילו שהוא שם קצוץ על מעריציו


"אינני מרגיש חובה להאמין כי אותו אל שהעניק לנו תובנה, היגיון ושכל התכוון שנוותר על השימוש בהם."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83339 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:09   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. נו הוכחת לבד מה זה הרל״ב  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
ישר קפצת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
liran לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.10.10
36945 הודעות, 153 מדרגים, 200 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:11   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. רק אצל ההזויים מקבלים את הנוכל כאילו היה מלך  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
רק הזויים כותבים שירי הלל על אדם שלא עשה כלום עבורם


לא תמצאי את זה במקום אחר


"אינני מרגיש חובה להאמין כי אותו אל שהעניק לנו תובנה, היגיון ושכל התכוון שנוותר על השימוש בהם."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83339 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:13   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. לשלוט על הכעס והשנאה  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
זה לא בריא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
liran לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.10.10
36945 הודעות, 153 מדרגים, 200 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:15   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. חוץ מרוטר אני לא מבזבז את הזמן שלי על הכת הביביסטית  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
אל תדאגי אין כעס ושנאה
הביביזם הוא בדיחה אחת גדולה עם יותר מידי אנשים


"אינני מרגיש חובה להאמין כי אותו אל שהעניק לנו תובנה, היגיון ושכל התכוון שנוותר על השימוש בהם."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83339 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:16   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. נראה שזה משפיע עליך  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
כי התגובות שלך מצחיקות אותי, אני מקווה שאתה לוקח בקלות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
liran לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.10.10
36945 הודעות, 153 מדרגים, 200 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:17   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אם אני מצליח לעלות חיוך אצלך אז עשיתי את שלי  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  


"אינני מרגיש חובה להאמין כי אותו אל שהעניק לנו תובנה, היגיון ושכל התכוון שנוותר על השימוש בהם."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.18
9138 הודעות, 45 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:29   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. הרלב גרועים בעשרות מונים מהביביסטים  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
liran לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.10.10
36945 הודעות, 153 מדרגים, 200 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:33   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. אהה.. לא  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  


"אינני מרגיש חובה להאמין כי אותו אל שהעניק לנו תובנה, היגיון ושכל התכוון שנוותר על השימוש בהם."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
400 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:34   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. האם אתה חכם יותר? משכיל יותר! מבין יותר? פרסמת יותר מאמרים? אולי אתם כת סגורה?  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  


מדוע נותק רבין מןהמנשם כשליבו פועם? https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml#10


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.9.20
994 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    18:50   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. אתה נמנה על מעריציו שאתה יודע?  
בתגובה להודעה מספר 9
 

או שהפכת לפרשן אווירה וקצקוץ, סליחה, קצוץ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
69106 הודעות, 193 מדרגים, 365 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    19:25   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. הכת היחידה הכת הרל''ביזם מונעים משינאה עם מנגנון השמדה של הדמוקרטיה והזהות היהודית של המדינה.  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
ועם חפץ חיים צריך להתעורר לפני כשהכיסאולוגיה של הרל"ביזם יהרוס את המפעל הציוני.


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
liran לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.10.10
36945 הודעות, 153 מדרגים, 200 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:06   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. נראה כל מי שמתקרב לנוכל נתניהו נדבק בתכונה של הטרלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין להם מה לסנגר עליו אז הם מעכבים את העדות עד אינסוף


"אינני מרגיש חובה להאמין כי אותו אל שהעניק לנו תובנה, היגיון ושכל התכוון שנוותר על השימוש בהם."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עימוהר
חבר מתאריך 27.1.21
1630 הודעות, 28 מדרגים, מינוס 15 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:07   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הפתעה הפתעה. עד התביעה הראשי מכסח את הנאשם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
9357 הודעות, 23 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    18:17   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. יש לך בעייה בהבנת הנקרא  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
אפילו בכתבה המובאת לעיל, כמה שהיא מוטה וחד צדדית, מודים שחפץ החליש את תיזת הפרקליטות. רוב העדות על שרה ויאיר שהם לא נאשמים. והשופטים אומרים שזו עדות סברה ותו לא.
אני לא יודע מי יותר פטתי בתגובות, אתה או דליפמן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13562 הודעות, 87 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:09   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. א מ ל ק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יותר מידי אמלק , בליל שטויות .
אם יש עובדות הן צריכות להיות במספר שורות ולא בתוך בליל תירוצים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83339 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:11   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. ניחא שיהיה הכל, אבל למה להשמיט דברים?  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
לא מתאים להם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:11   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. יש כאן סקירה של העדות שלו מאתמול, והעדות היתה לאורך כמה שעות, לכן הגיוני שיהיה לא מעט מלל  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
לא ברור מדוע החלטת שזה צריך להיות מתומצת לכמה שורות או שזה שטויות...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83339 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:15   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. מתמצתים ומוותרים על עניינים רלוונטיים שוב  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13562 הודעות, 87 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:16   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אם זה תמצות אני פרשתי .  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:16   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. זו כבר טענה יותר לגיטימית, ממה התעלמו הפעם?  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13562 הודעות, 87 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:18   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. התעלמו מכל מה שמקריס את התיק.  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:20   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. קשה להגיב על זה, כי לפי הביביסטים ברוטר, בערך כל מילה שניה של כל עד גורמת לקריסת התיק, אז צריך להיות  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
יותר ספציפיים.
לדעתי התיק לא קרס, אבל כן חושב שלארכי-נוכל יש סיכוי טוב לצאת זכאי כרגע. אבל אני לא משפטן ולכן זו הערכה לא ממש מושכלת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13562 הודעות, 87 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:22   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. העיקר שאתה קורא לו ארכי נוכל  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
ואתה משתדל להיות אובייקטיבי לדברייך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:27   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. אני לא אובייקטיבי ולא התיימרתי להיות. אני ענייני, יש לי דיעות ואני חושב שהארכי-נוכל מסוכן למדינה  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
הבעיה היא שבעיני הסוגדים לו, אמירה כזו אומרת אוטומטית תמיכה ביריבים שלו - וזה כבר שקר.

בכל מקרה, היות שבחרת להסיט את הנושא ולא להגיב עניינית, מבין שאין לך ממש מה להוסיף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13562 הודעות, 87 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:32   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. תגובה 38 תמצות העיקר  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
תודה . אל תענה מצידי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:33   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. זה לא ''מקריס את התיק''  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CADAM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.9.20
994 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    09:16   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. לא מבין את השקפתך. אדם היוצא זכאי במשפט לדידך הוא ארכי נוכל.  
בתגובה להודעה מספר 35
 

אין חדש תחת השמש. אני שונא משמע אני קיים.
אכןמהעולם שטוח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83339 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:22   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. זה לא מופיע אפילו בחצי משפט  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
ביקורת לא קלה של שופטי נתניהו על טענת הפרקליטות שעדותו של חפץ על דרישות שרה נתניהו מבססת ראיה למודעות של בנימין נתניהו לדרישות מאלוביץ:

השופט בר-עם: כיוון, פרובלמטי. אני לא מבין, אתם מבקשים שבית המשפט ירשיע את נתניהו על סמך אירועים שהפרקליטות מייחסת לשרה נתניהו? שרה נתניהו לא נאשמת.

מאיזה כח אתם מבססים את הידיעה בין מה שידע נתניהו לבין מה שאמרה רעייתו?

אם הדברים נאמרו בנוכחות נתניהו- אז יכול להבין, אבל הם לא נאמרו בנוכחות נתניהו.

השופט שחם: איך אפשר לקבוע מה עמדתו של אדם אם הוא לא מעיד במש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:33   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. מסכים איתך שזה גם היה צריך להיות שם  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83339 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:35   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. למה לדעתך זה לא מופיע?  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:37   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. ניחוש שלי - הטייה של הכותב  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13562 הודעות, 87 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:17   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. זה מזכיר לי מישהו שמוכיחים אותו על שקרו ואז הוא מתחיל לספר את כל תולדות האומה ומנסה  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
שנאמין לו .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13562 הודעות, 87 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:15   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. אבל תמצות עובדות לא צריך לקחת יותר מידי דיו או טקסט  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
אתמול ב5 6 עובדות הקריסו את העדות של חפץ עד כדי כך שדליפמן ושאר השופרות החלו להקניט את מנדלבלוף ולהגיד כמה הוא לא מקצועי.

וכאן יש יותר מידי שטויות שלא מוכיחות כלום על שוחד או משהו שקרוב לזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:17   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. אוקיי, זו דעתך, יש אנשים שמעדיפים לצלול יותר לעומק מכמה מאות תווים של אלי ציפורי בטוויטר, שישפטו בעצמם  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
אורך הכתבה לא יכול להעיד שמדובר בשטויות, עדיף להתעסק בתוכן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
400 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:23   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. לא לקרוא זבל מזוקק. יש מספיק ערוצי זבל בשליטת הפחליטות וגליקמן  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  


מדוע נותק רבין מןהמנשם כשליבו פועם? https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml#10


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:25   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. תודה על העצה  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13562 הודעות, 87 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:26   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. בלוק הודעות קבועות נגד תומכי ביבי שכבר לא מתייחס לזה  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
מי קורא בכלל את אלי ציפורי ? אני שומע אתמול את השופטים , אני רואה את גליקמן איך הוא לחוץ , אני רואה כתבות ענייניות.

עכשיו אני אגיד לך גיא לוי מפרויקט 315 תגיד לי אהה גיא ?! גיא ביביסט .

כאילו שדליפמן וברוכי ודרעקר ופלג ושקרנוביץ הם לא שופרות של מחנה השמאל הפרוגרסיבי .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
36572 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:25   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. בעיקרון זה כתוב בסגנוו של ספר רומן זול מאוד .. אפילו עקרות בית עברו לדברים רציניים יותר  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
מבלי חלילה לפגוע בעקרות בית היקרות !


[email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
66063 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:11   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. תודה. עדות חפץ מפלילה גם את אלוביץ גם בשיבוש מהלכי משפט.מעניין אם יעיד או יבחר בעסקת טיעון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הוא צריך לקחת בשתי ידיים עסקת טיעון של 11 חודשים בכלא, כמו שולה זקן ואמא של בר רפאלי, אם הוא לא רוצה לקבל כמה שנים, ואשתו תקבל עונש קל יותר
כמובן שכפי שקרה עם כל העדים הקודמים אז במהלך החקירה הנגדית יהיו המון הכרזות מופרכות ומוגזמות על דרמות ושהעד הפך לעד הגנה


#דף המסרים-ביבי העסיק את חפץ 3 שנים ולא ידע שהוא שקרן כרוני.חפץ משקר ומעיד על רכילות ויהפוך לעד הגנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
49555 הודעות, 200 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:15   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. לאלוביץ' יש בכלל אופק לעסקת טיעון עכשיו? הוא לא יכול להפוך לעד מדינה נגד הארכי-נוכל בשלב הזה, אם אני מבין נכון  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
39414 הודעות, 169 מדרגים, 321 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    19:30   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. מבחינה משפטית הוא יכול, רק שאם הוא לא מביא אקדח מעשן אלא רק גרסה מול גרסה, זה לא אמין  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
וסביר להניח שלא יתקבל, אבל תמיד השופטים יכולים להשתמש המילים גבוהות להסביר את שיכנועם העמוק מכנות העד...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כך נרצח רבין
חבר מתאריך 3.11.21
400 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:17   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. תזכיר לי, איפה יש התניה של נתניהו נוסח אם לא תיתן לי את מבוקשי אטרפד לך את המתווה? נכון שאין? אז שחררו אותנו!  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
כל מה שהפחליטות מנסה להראות הוא שאלוביץ התאמץ למצוא חן בעיני נתניהו. פרקליטות מטורפת ונפשעת!


מדוע נותק רבין מןהמנשם כשליבו פועם? https://rotter.net/forum/gil/27961.shtml#10


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
67641 הודעות, 220 מדרגים, 431 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:21   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. ניסו הרבה דברים בינתיים השופטים לא קנו את זה.  
בתגובה להודעה מספר 28
 


כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הפוךגוטההפוך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
1414 הודעות, 6 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:32   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. הערכה שלי - בבוא היום - אלוביץ לא עולה להעיד..  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
הוא גם ככה אכל אותה
לא ירצה להעיד מחשש שיפליל את ביבי


אמת מארץ תצמח וצדק משמים נשקף


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
67641 הודעות, 220 מדרגים, 431 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:18   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. תעמולת המאה. יפה שזה מותר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
31125 הודעות, 207 מדרגים, 366 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:22   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. בטח מותר.  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  


.בנט המגלומן השיל את ערכיו בשביל ג'וב פוליטי ושורה בקורות חיים. האיש הזה מסוכן ומושחת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
36572 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:27   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. אוז יקירי אני דווקא נהנה מזה ))  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  


[email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
67641 הודעות, 220 מדרגים, 431 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:29   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. :) גם אני.  
בתגובה להודעה מספר 48
 


כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackHawkIL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.16
33865 הודעות, 134 מדרגים, 256 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:19   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. עוד יום שהפחליקטות לא מספקת את הסחורה. עוד יום שמקרב את מנדלבליט לסרבל הכתום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אגב, בושה שמביאים כתבות מאתר של המכון הישראלי (לאנטי) דמוקרטיה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
36572 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:22   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. תעמולה שכתובה כספר עם 100 עמודים שהמילה העיקרית בו ''אפשרית''. סיפור ''קורע לב'' שמנסה לבציג את העבריין באור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 24.11.21 בשעה 17:28 בברכה, popay
 
אנושי מהעורר סימפטיה. זה לא סקופ ולא חדשות בעיקר פרשנות מאתר בלתי אובייקטי בעליל שנועד
לצד "הסובל " כרגע מנחת זרוע של המציאות.


[email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83339 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:25   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. הרבה מלל ובעיקר השמטת מידע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האם זה מופיע איפשהו במילה וחצי? כי לא מצאתי… אולי אתם תמצאו 😣

https://t.me/amitsegal/14636


השופט בר-עם: כיוון, פרובלמטי. אני לא מבין, אתם מבקשים שבית המשפט ירשיע את נתניהו על סמך אירועים שהפרקליטות מייחסת לשרה נתניהו? שרה נתניהו לא נאשמת.

מאיזה כח אתם מבססים את הידיעה בין מה שידע נתניהו לבין מה שאמרה רעייתו?

אם הדברים נאמרו בנוכחות נתניהו- אז יכול להבין, אבל הם לא נאמרו בנוכחות נתניהו.

השופט שחם: איך אפשר לקבוע מה עמדתו של אדם אם הוא לא מעיד במשפט?

❌❌❌❌❌

למה לדעתכם משמיטים מידע מבית המשפט? 🧐



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Blackcat לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
16220 הודעות, 72 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:27   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. תודה, אבל אם כבר הבאת לפה את כל העין השביעית, אני מעדיף לקרוא במקור, אצלך זה לא קריא לבעלי הפרעות קשב וריכוז  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלשן
חבר מתאריך 2.4.12
4429 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:32   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. כמדומני, אלקלעי העיד במשפט, שהאתר וואלה שבניהולו, היה מוטה לטובת נתניהו ''כי כך קרא בעין השביעית'. מבין?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מבין את הטמטום?

הוא לא העיד על האתר שבניהולו, בגלל הידע האישי שלו, אלא ''כי כך קרא בעין השביעית''... למרות שהוא עצמו, שהאתר וואלה שבניהולו,. לא יכול להביא ראיות על כך. ..

אנשים שצורכים את החדשות מאתרי אג'נדה, שנחזים לאתרי-חדשות, שיבושם להם. ..

דומה ל'חזיר' שמשתכשך בצואתו....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
83339 הודעות, 262 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:36   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. העין שביעית זה אתר רל״ב עם שנאה יוקדת שאפילו לא מתבייש להודות בכך  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
31864 הודעות, 218 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    17:48   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. עוד לא התחלתי לקרוא וכבר פגשתי בפסקה הראשונה את השלשול הראשון שהוא משלשל לקוראים שלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
"ביום השני לחקירה הראשית של עד המדינה ניר חפץ במשפט המו"לים, התקשתה התביעה לנהל את החקירה בצורה שוטפת. פעם אחר פעם התנגדו הסנגורים של הנאשמים בנימין נתניהו, שאול אלוביץ' ובת-זוגו איריס, ופעם אחר פעם נאלץ חפץ לצאת מהאולם עד להכרעה בהתנגדות."

למה לא תספר לקוראים שלך שהסיבה להתנגדויות היא שיבוש הליכי משפט: כמעט כל מה שאמר אתמול ניר חפץ על דוכן העדים לא נאמר על ידו בחקירותיו. גרוע מזה – בחקירות הוא אמר דברים הפוכים לגמרי.


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
36572 הודעות, 321 מדרגים, 619 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    18:04   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. לארו הדברים האלו ולעוד רבים במלל הארוך הזה לא מבין באמת איזה ערך יש לתעמולה הזאת  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  


[email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
31864 הודעות, 218 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    18:15   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. הרצון למסך בעשן שניר חפץ בעצמו מוכיח שאתר וואלה לא באמת עבד עבור נתניהו  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
31864 הודעות, 218 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    18:23   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. סיכום מעולה של מה שקורה עד כה בתיק 4000. דקה וחצי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LO-DAALI לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.14
34322 הודעות, 147 מדרגים, 275 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    20:32   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. תגידו זו הכתבה שמוזכרת בהקלטות של חפץ, יאיר וביבי?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://celebs.walla.co.il/item/2715216



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
31864 הודעות, 218 מדרגים, 435 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''א בכסלו תשפ''ב    09:35   25.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. לא. בהקלטות מדברים על סיפור של בן של פוליטיקאי שנתפס עם מישהו במיטה  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  
וייחסו את זה ליאיר. מה שלא היה נכון. כלי התקשורת שפרסם והבין שהוא טעה, סרב לצאת בהבהרה מפחד. הבן של אותו פוליטיקאי מקושר לאחד הטייקונים הגדולים בתקשורת הישראלית


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
66063 הודעות
יום רביעי כ' בכסלו תשפ''ב    22:36   24.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. ##סיכום השבוע של עדות חפץ, לפי YNET  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ציר נתניהו-אלוביץ' והשליטה ב"וואלה": סיכום השבוע הראשון של עדות ניר חפץ
אחורי הקלעים של סרטון "המצביעים הערבים נעים בכמויות", הריאיון שפוצץ ואז נערך על הלפטופ בבלפור, גריסת מסמכי מיזוג בזק-yes, פגישת השיבוש בבית אלוביץ' והטענה של יאיר נתניהו על "כל מה שעשית בשבילם". במשך 3 ימים שרטט עד המדינה את יחסי רה"מ לשעבר ובעלי בזק שבמוקד תיק 4000. ומה יהיה בשבוע הבא?

גלעד מורג|22:30
https://www.ynet.co.il/news/article/byanyz3ot?utm_source=mivzakimnet&utm_medium=xhtml&utm_campaign=mivzakimnet

אחר הצהריים (יום ד') הסתיים בבית המשפט המחוזי בירושלים שבוע העדות הראשון של ניר חפץ, עד המדינה הראשון (לצד שלמה פילבר וארי הרו) במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שמואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים. במשך שלושה ימים, שבע שעות בכל יום, שרטט מי שהיה יועץ התקשורת של נתניהו את תפקידו כאיש הקשר בינו לבין בעלי השליטה דאז בחברת "בזק" ובאתר "וואלה", בני הזוג שאול אלוביץ' ורעייתו איריס – קשר שעל פי הפרקליטות מבסס בתיק 4000 יחסי שוחד לכאורה: סיקור חיובי שניתן לראש הממשלה דאז ולבני משפחתו באתר "וואלה", בתמורה להטבות רגולטוריות, שבבסיסן אישור המיזוג בין בזק לחברת yes ומשמעותן רווחי עתק לבני הזוג אלוביץ'.
העדויות המלאות של ניר חפץ:
• היום הראשון: "במשפחת נתניהו לא מבינים שהאתר הזה שלהם?"
• היום השני: חפץ: "יאיר ושרה ביקשו שאוודא שמוחקים התכתבויות"
• היום השלישי: "וואלה היה מגויס באופן מוחלט לניצחון נתניהו בבחירות"

עדותו של חפץ צפויה להימשך בשבוע הבא, שבו הוא אמור להתייחס לשתי הפרשות הנוספות במשפט נתניהו – תיק 1000 (המתנות) ותיק 2000 (שיחות נתניהו-מוזס). לאחר סיום העדות והשאלות תחל החקירה הנגדית של הסנגורים, וזו צפויה להימשך שבועות ארוכים.
עדותו של חפץ בשלושת ימי המשפט השבוע נפרשה על תקופה של כמה שנים ובכמה מישורים. היא כללה בין השאר את מעורבותו ואת הידע שלו על היחסים בין נתניהו לבין איש העסקים אלוביץ', על המהלכים לאיוש משרד התקשורת סביב בחירות 2015, על העיסוק הפרטני, הקפדני והדקדקני של ראש הממשלה בסיקור התקשורתי שלו, ובעיקר על הערוץ הישיר – שאותו מילא בעצמו – שבמסגרתו שלט לכאורה נתניהו בסיקור הפוליטי והמשפחתי שלו בוואלה. ynet עושה סדר בעיקרי העדות של ניר חפץ עד כה.
יום העדות הראשון: ציר נתניהו-חפץ-אלוביץ'
רגע לפני תחילת הדיון בבית המשפט, שבו נכח נתניהו באופן חריג, מסרה הפרקליטות לשופטים ולהגנה חלק מ"ראיון עד" שנערך לחפץ לפני עלייתו לדוכן העדים. שם הוא הבהיר כי בניגוד למצוין בכתב האישום, הוא מעולם לא נשלח על ידי נתניהו לדבר עם מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שלמה פילבר, בנוגע לעניינים רגולטורים הקשורים לאלוביץ'.
המעורבות הנרחבת של נתניהו בתחום התקשורתי: חפץ סיפר שרמת העיסוק של ראש הממשלה דאז בנושא הייתה אינטנסיבית כמעט כמו בתחום הביטחון.
4
צפייה בגלריה ניר חפץ
ניר חפץ בבית המשפט. "נתניהו הנחה ליצור קשר עם אלוביץ'"(צילום: עמית שאבי)
ההחלטה להחליף את שר התקשורת גלעד ארדן לקראת בחירות 2015: חפץ סיפר כי היא התקבלה על ידי ראש הממשלה בעקבות התייעצויות עם בני משפחתו, בהם בנו יאיר. לאחר ההתייעצות המשפחתית הוחלט ש"רק נתניהו יהיה שר התקשורת".
בשלב מסוים, העיד חפץ, העביר לו אלוביץ' רשימה של מועמדים מועדפים מבחינתו לתפקיד שר התקשורת: "מר אלוביץ' נתן רשימה. הוא אמר שעדיפות מספר 1 שלו זה שנתניהו ימשיך בתפקיד, עדיפות מספר 2 צחי הנגבי, ושלישי - יובל שטייניץ. הוא שמע שיש גם אפשרות של אקוניס, אבל אותו הוא לא מכיר".
ציר נתניהו-חפץ-אלוביץ'. חפץ סיפר: "ב-2014, כשחזרתי לעבוד עם נתניהו, הוא נתן לי הנחיה ליצור קשר ולהיפגש עם אלוביץ' - ושהוא יהיה איש הקשר היחידי והבלעדי להעברת מסרים שלו בנושאים תקשורתיים שקשורים לאתר וואלה". לדבריו אלוביץ' "חיזר" אחריו כדי להעביר מסרים לראש הממשלה לשעבר בנוגע לעניינים רגולטוריים סביב עסקת המיזוג של בזק ו-yes.
העברת המסמכים והגריסה. חפץ תיאר פגישה ליד הבריכה בביתו של אלוביץ', שהגיש לו מסמכים וביקש להעבירם לנתניהו: "דפים משודכים... להעביר לו את המסר שהרשות להגבלים עסקיים קצבה בזמן את ההחלטה לאשר את עסקת yes, וכדי שהאישור לא יפוג חייבים לחתום על העסקה לפני הבחירות". חפץ נתן אותם לנתניהו בלשכתו, ואחרי שזה קרא אותם בעיון, הוא גרס אותם וביקש ממזכירתו לקבוע פגישה עם אלוביץ'.
בנימין נתניהו הגיע לבית המשפט בעת עדותו של ניר חפץ
בנימין נתניהו בבית המשפט. פגישה בדר העבודה מאחורי וילונות מוגפים(צילום: רויטרס)
פגישת נתניהו-אלוביץ'. חפץ סיפר שהפגישה התקיימה בחדר העבודה של נתניהו, אחרי שהוא עצמו הגיף את הווילונות בחדר כדי שלא ניתן יהיה לראות מבחוץ מי נמצא אצל ראש הממשלה: "נתניהו לחש לי שהוא מבקש שאכניס את אלוביץ' באופן שהנוכחים לא יבחינו בכך".
איריס אלוביץ' נכנסת לתמונה. חפץ העיד: "בוודאות עדכנתי את שרה נתניהו שמעתה ואילך איריס אלוביץ' מפקחת באופן אישי על תכני משפחת נתניהו ב'וואלה'. אינני זוכר אם עדכנתי בכך את בנימין נתניהו".
של מי בעצם "וואלה". חפץ נשאל מה הייתה החשיבות של האתר עבור נתניהו ככלי תקשורת, והשיב: "במערכת הבחירות (2015, ג"מ) החשיבות של וואלה הייתה ללא ספק גבוהה מאוד-מאוד". הוא תיאר מקרה שבו העלה הבן יאיר נתניהו טענות בפני אביו שלפיהן בני הזוג אלוביץ' ו-וואלה לא מספקים חשיפה ראויה לנתניהו. מנגד, לדבריו, אלוביץ אמר: "מה, הם (משפחת נתניהו, ג"מ) לא מבינים שהאתר הזה הוא שלהם?". חפץ סיכם: "באתר וואלה הייתה הרמה הכי גבוהה שלנו לשלוט מה יהיה בהומפייג' (עמוד הבית) ומה תהיה הכותרת".
יום העדות השני: פגישת השיבוש ו"טעות חיי"
סיקור משפחת נתניהו. חפץ העיד שבנימין נתניהו מעורב בכל ענייני התקשורת שלו ושל בני משפחתו: "הייתי מקבל טלפונים שוטפים על נושאים שקשורים למשפחה. נתניהו היה יוזם את השיחה. הוא היה המילה האחרונה, הבוס. אין מחלוקת מי נותן את ההוראות". כדוגמה הוא נתן פרשת מני נפתלי: "אסור היה לנשום בלי שנתניהו יאשר - זה היה טאבו מוחלט".
האם וואלה סיפק את הסחורה? חפץ העיד: "ההיענות של אלוביץ' הייתה מוחלטת לכל בקשה. השאלה הייתה איך מבצעים את זה, ולא האם מבצעים". אלא שבבית משפחת נתניהו לא כולם חשבו כמוהו. לדברי חפץ, הבן יאיר לא היה מרוצה מסיקור המשפחה באתר ואף הטיח זאת באביו כמה פעמים: "ישבתי עם נתניהו בבלפור, יאיר נכנס כשהוא מנופף בידו בתדפיס של אייטם מ'וואלה' ואמר: 'אחרי כל מה שעשית בשביל אלוביץ', תראה מה הם מפרסמים'". לדברי חפץ, נתניהו לא הגיב.
שאול אלוביץ' בבית המשפט
שאול אלוביץ'. "צריך להיפטר מהברזלים"(צילום: יואב דודקביץ')
בהמשך הדגים חפץ עד כמה עמוקה הייתה השליטה לכאורה של משפחת נתניהו בניהול האתר. לדבריו, הכלל היה ש"שאול ואיריס אלוביץ' לא ממנים עורך בכיר בלי אישור של ראש הממשלה ורעייתו". עם זאת, חפץ הדגיש כי הוא מעולם לא קיבל הוראה כלשהי מנתניהו להעביר לאלוביץ' מסר בתחום הרגולטורי.
פגישת השיבוש בבית אלוביץ'. חפץ סיפר בפירוט – ובדמעות - על 27 בדצמבר 2016, שבו הגיע לביתם של בני הזוג אלוביץ', ויחד הם סיכמו להשמיד את מכשירי הטלפון שלהם, שעליהם תיעוד של שיחות שמפרטות את היחסים ביניהם ועלולות להפליל אותם.
הפגישה נערכה עקב פרסומים שלפיהם עומדת להתפרסם חקירה נוספת בשל קשרים בין נתניהו לבין איש עסקים, והשלושה חששו שמדובר באלוביץ'. חפץ: "הייתי מבוהל מאוד. עשיתי טעות גדולה שאני מצר עליה ולוקח אחריות. יזמתי שיחה עם אלוביץ', הגעתי לביתו. שאול אמר לי שצריך 'להיפטר מהברזלים' (הטלפונים הניידים, ג"מ) ואמר לי להיפטר גם מהנייד שלי. הוא ביקש ממני להתקשר לישועה (אילן ישועה, מנכ"ל וואלה באותם ימים ועד מרכזי בתיק4000, ג"מ) ולעדכן אותו בשיחה עם יוסי כהן (עורך הדין של משפחת נתניהו, ג"מ). אחר כך התברר שהחקירה הייתה על פרשת 2000 בכלל".
לחץ מסוג זה לא היה רק מנת חלקם של בני הזוג אלוביץ'. חפץ: "היה עוד מקרה יותר מאוחר. בבלפור חיכו לי שרה ויאיר נתניהו, בפאניקה מוחלטת. ביקשו ממני לנסוע באופן מיידי לבית משפחת אלוביץ'. יאיר רעד, פיזית. ביקשו שאוודא ואראה במו עיניי שהאלוביצ'ים מוחקים את כל ההתכתבויות שלהם איתם. ידעתי שבני הזוג אלוביץ' החליפו את הניידים ואמרתי להם 'בסדר'. סיפרתי לאיריס למחרת באווירה די מבודחת על הדבר הזה, והיא הראתה לי שהכל מחוק".
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין
משפחת נתניהו. "יאיר רעד, פיזית"(צילום: רויטרס)
השופטים החליטו לשמוע את עדויות חפץ על רעיית נתניהו ובנו, שאינם נאשמים בפרשה. עם זאת, השופטים הדגישו כי ישנה בעייתיות בהפקת מודעות למעשים של נתניהו עצמו מהמעשים בני משפחתו, שלא יעידו בנושא.
יום העדות השלישי: המצביעים הערבים והריאיון המפוצץ
סיקור פרשת המעונות. בדיון האחרון השבוע התמקד התובע טבנקין באירועים נקודתיים המבססים לשיטת הפרקליטות את השליטה של נתניהו בסיקור שלו ב"וואלה". אחד מהם עסק בסיקור דו"ח המבקר בנושא מעונות ראש הממשלה, סמוך לבחירות 2015. חפץ העיד: "הדו"ח נתפס ובצדק כאירוע שיכריע לכאן או לכאן את הבחירות. הוא הסיט את האג'נדה מהנושא המדיני-ביטחוני.
"מי שניהל את האירוע מבחינה תקשורתית הוא בנימין נתניהו. שרה ויוסי כהן היו מעורבים אבל רק הוא נתן את ההוראה. ב'וואלה', כל הנושא של דו"ח המעונות - ההיענות הייתה מוחלטת. אנחנו, מטה הליכוד, קבענו על מה יהיו האייטמים. כל מה שביקשנו נעשה עד הסוף, ללא הסתייגות".
פיצוץ הראיון עם דב גילהר. ב"וואלה" סיכמו עם נתניהו על ראיון מצולם לקראת הבחירות, שאותו יערוך העיתונאי דב גילהר. אלא שראש הממשלה דאז זעם על אופן ניהול הראיון של גילהר, ובסופו של דבר חומרי הגלם שצולמו נשלחו לבלפור ונערכו על ידי נתניהו וחפץ בעצמם. חפץ העיד: "הייתי משוכנע שנכון לנו לפרסם. הריאיון היה בסדר גמור. על הלפטופ שלי בבלפור הראיתי לנתניהו את הווידאו ורשמתי מאיזו שנייה עד איזו שנייה הוא מבקש לחתוך החוצה קטעים שמפריעים לו. העברתי הוראות שבנימין נתניהו נתן לי. לא נתקלתי בזה אף פעם בקריירה".
הסרטון מיום הבחירות ב-2015. שלושה טייקים
(באדיבות: דוברות ראש הממשלה)

מי נוהר לקלפי. חפץ תיאר את השתלשלות העניינים סביב סרטון "המצביעים הערבים נעים בכמויות אדירות לקלפי" מיום הבחירות ב-2015, שנחשב על ידי רבים למשמעותי ביותר בניצחון הליכוד בקלפי באותו יום. יפץ העיד: "נכנסים לחדר העבודה בבלפור, הוא, אני וראש מטה הניו מדיה של הליכוד, טופז לוק, שמצלם באייפון שלושה טייקים של הסרטון, ואני עומד עם שתי ידיים על הדלת. נתניהו בוחר את הסרטון שנראה לו הכי טוב, ואנחנו רוכשים דרך חברות הסלולר סמסים. כעבור 20 דקות מספר הטלפונים שקיבלו את הסרטון עומד על 1.4 מיליון. הסרטון הופץ כמו אש בשדה קוצים.תורים בקלפיות, זה המריץ את הציבור לצאת".
בחקירתו טען חפץ שביום הבחירות, כלי תקשורת שנמצאים בפיקוח המדינה לא יכולים לפרסם סרטונים שכאלה, ולכן פרסום דרך אתר אינטרנט עם תפוצה רחבה זה חשוב מאוד. בעדות בבית המשפט טען חפץ שהוא לא זוכר, אך זה נשמע לו הגיוני ומדויק.
הפוסט של מירי רגב. התובע הציג התכתבות שבה שאל חפץ את ישועה אם "וואלה" יוכל לפרסם ידיעה על פוסט שפרסמה מירי רגב לרגל יום האישה, שבמסגרתו היא מתייחסת למני נפתלי. "נתניהו חד משמעית מעורב", העיד חפץ. "זה תמיד עבר דרכי. רגב, אחרי שיחות, כותבת את הטקסט, שולחת לאישור ראש הממשלה ורק לאחר מכן מפרסמת".
ההקלטה של ראש הממשלה. חפץ התייחס לעובדה שנמצאו ברשותו הקלטות של שיחות עם נתניהו, ואמר לא מדובר במעשה מכוון אלא ככל הנראה תוצאה של אפליקציית הקלטה שהוריד למכשיר שלו כדי לתעד שיחות עם גורמים אחרים: "אני לא הקלטתי שיחה עם ראש הממשלה במודע. יש הקלטות מהסוג הזה, על הדרך, בשוגג. לא הקשבתי להן אף פעם. מן הסתם הקלטתי משהו אחר ונשאר פתוח"


#דף המסרים-ביבי העסיק את חפץ 3 שנים ולא ידע שהוא שקרן כרוני.חפץ משקר ומעיד על רכילות ויהפוך לעד הגנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות