בעקבות תחקיר "הנוכלים" - עדויות חדשות נגד צייד הנשים מבני ברק: שלשום (שני) חשפנו ב"מהדורה המרכזית" את סיפורו של קובי כהן, תושב בני ברק בשנות ה-60 לחייו, שעל פי החשד ניסה לשדל נערות צעירות למין בתמורה לכסף מזומן. הקורבנות תמיד היו נערות תמימות מהמגזר הדתי או החרדי, שהגיעו לביתו במטרה להרוויח קצת כסף בעבודות ניקיון.

המתלוננת הראשונה שפנתה אלינו לאחר פרסום הקדימון (פרומו) לכתבה הייתה בעת המקרה בת 19. "למדתי בפנימייה בבני ברק והגעתי אליו לעשות עבודות ניקיון", שחזרה. "כשהגעתי הוא שאל אותי אם מפריע לי אם הוא יתקלח עם דלת פתוחה. השבתי שלא ופתאום שמתי לב שהבית נקי". 

המתלוננת מספרת שגם לה כהן הציע לעשות לו עיסוי בתמורה לתגמול כספי. "לאט לאט הוא התחיל להרים את החולצה ולהוריד את המכנס", היא נזכרת. "הוא הכניס את היד שלו פנימה ונגע בעצמו. באותו הרגע אמרתי לו שזה לא מתאים, קמתי והלכתי".

"הוא הכניס את היד שלו פנימה ונגע בעצמו. לא הבנתי מה קרה עד שדיברתי עם חברה שלי""

אחת המתלוננות - אז בת 19

לאחר המקרה, המתלוננת חזרה שוב לביתו של כהן, שהציע לה לעשות לו מסז' בתמורה לתשלום. "הייתי תמימה מאוד והייתי צריכה את הכסף", סיפרה. "לא חשבתי שירצה שאגע בו באזורים אינטימיים. עשיתי לו עיסוי באזור הבטן והוא ניסה לגרום לי לרדת למטה יותר ויותר".

באותם הרגעים המתלוננת עדיין לא הצליחה לעבד את האירוע שחוותה. רק כשחזרה לפנימייה ושיתפה את חברתה, היא הבינה את חומרת המקרה. "לא שיתפתי אף אחד חוץ ממנה. רק כשדיברתי איתה, הבנתי שבעצם הוא אונן. רציתי להתלונן ולא ידעתי איך מקליטים. ניסינו לחזור אליו הביתה, התקשרנו והוא לא ענה".  

עדות נוספת: "קפאתי בתוכי"

"זה קרה לפני שלוש שנים, אבל אני זוכרת את זה כאילו זה קרה אתמול", מספרת מתלוננת נוספת - אז בת 16 בלבד. "הוא הזמין אותי לנקות לו את הבית, נכנסתי והבית היה נקי. שאלתי איפה 'איפה אשתך והילדים', והוא ענה שהיא יצאה לקניות". 

הנערה הגיעה מירושלים, מבית חרדי מאוד. היא מספרת שעם הגעתה הוא ניסה לשכנע אותה לראות איתו סרטים כחולים וניצל את תמימותה. "הוא התמסכן, סיפר לי כמה יפה הוא היה פעם. באיזשהו שלב הוא נכנס איתי לתחום המיניות. שאל אם ראיתי פעם איך גבר נראה מתחת למכנסיים שלו. נגעלתי ממנו - כלפי חוץ הראיתי שהכול בסדר, אבל בתוכי קפאתי ורעדתי". 

הנוכלים: אדוה דדון בעקבות צייד הנשים מבני ברק (צילום: N12)
הנוכלים: אחת המלוננות נגד קובי כהן | צילום: N12

לפי תיאורה, לאחר תחילת הסרט כהן פשט את חולצתו והחל לגעת בעצמו: "אני זוכרת את עצמי יושבת על הספה ומפחדת לצאת מהדירה שלו. הוא הניח שטר של 200 שקלים על השולחן ואמר לי שאם אשאר עוד רבע שעה אקבל אותם". לאחר המקרה המתלוננת לא חזרה עוד לביתו של כהן ולדבריה הוא הופיע לה במשך זמן רב בסיוטים.