עושה זאת שוב: בת הזוג של מייקל לואיס שכחה ללבוש חולצה

כוכבי "הישרדות" הגיעו למפגש חגיגי בבית השגריר הפיליפיני • נראה שחלק קיבלו ממו לקוד לבוש לבן והחצי השני לקוד לבוש שחור • בלטו מכולם: הזוג הפוטוגני

שורדים ביחד. לואיס ופרגלין, צילום: ללא קרדיט

כוכבי "הישרדות VIP", המשודרת בימים אלה ברשת 13, מתאמים בריתות גם מחוץ לתוכנית. במפגש חגיגי שהתקיים אמש (שלישי) בבית השגריר הפיליפיני אלברטו מקירוג, המתמודדים התחלקו לשתי קבוצות: אלה שהגיעו בלבן ואלה שהגיעו בשחור, רק מעיין אשכנזי חרגה ובלטה בכתום בוהק.

המתמודדים שהגיעו לבית השגריר העלו זיכרונות מהאי, כשבין לבין, השגריר גם דאג ללמד את השורדים את הריקוד המסורתי שכלל תלבושות תואמות שהוסיפו צבע ללבוש המונוטוני שלבשו.

ג'קי אזולאי, צילום: אור גפן

ג'קי אזולאי הגיעה בשמלה לבנה צמודה באורך מקסי, לוק חגיגי ומואר אם נתעלם מגוון התיק שלא התאים.

ורד בוסקילה, צילום: אור גפן

ורד בוסקילה באוברול לבן נטול שרוולים. אומנם הגזרה החמיאה, אבל בחירת הנעלים הייתה פחות מוצלחת וקלקלה מהסטייל.

מעיין אשכנזי, צילום: אור גפן

מעיין אשכנזי ממשיכה את הלוק אותו היא מרבה לאמץ באירועים שונים - שמלת ז'קט. הפעם אורך הז'קט היה מדויק ולא קצר מדי, ובחירת הגוון הטרנדי האירה לנו את העיניים.

לואיס ופרגלין, צילום: אור גפן

מייקל לואיס ובת הזוג מרי פרגלין נתנו לנו את התחושה שקפצו ברגע האחרון. היא בטופ לא מושקע שבלט מתחת למפתח הבולט שבז'קט, הוא עם מכנס משבצות שהיו ברוגז עם הנעלים, מזל שמעיל הצמר הציל את הלוק.

פאני בוזגלו, צילום: אור גפן

קוד לבוש שחור, צילום: אור גפן

פאני בוזגלו, שירה פרבר, ליה גיל ואודליה סויסה בטוטל לוק שחור משעמם. בוזגלו בחצאית מיני קצרה מידי, פרבר בנעלים מיושנות, גיל בחרה במוטיב של פריטים מעור, וסויסה בחצאית בגזרה א-סימטרית וסנדל כסוף מימי הקיץ.

הנרי דוד, צילום: אור גפן

הנרי דויד בלוק מושקע על טהרת הדנים, חולצה מכותרת מעל ז'קט ג'ינס מחויט בשילוב מכנסיים כחולים ונעלים אלגנטיות. השיער המשוח לאחור השלים את הלוק המסוקס.

זהר שטראוס, צילום: אור גפן

זהר שטראוס בגיק סטייל, בחולצת פסים מכופתרת בשילוב מכנסי ג'ינס, נעלי ואנס, מעיל בומבר וכובע מצחייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר