פשע שנאה: כתובת "הומואים לפח הזבל" בחנות קעקועים בלב ירושלים

אלמוני השחית את חלון הראווה בסטודיו של המקעקעת אוראל היללי ברחוב הלני במרכז הבירה • "היום זה טוש, מחר זה סכין"

אלמוני הגיע אמש (שלישי) לסטודיו של המקעקעת אוראל היללי ברחוב הלני במרכז העיר ירושלים, ולאחר שהבחין כי על חלון הזכוכית ישנו שלט המזוהה עם הקהילה הלה"טבית, כתב בטוש שחור על החלון "הומואים לפח הזבל".

פשע שנאה נגד קהילת הלהט"ב בלב ירושלים / צילום ממצלמת אבטחה

האירוע כולו תועד במצלמות האבטחה של הסטודיו, אשר הגיעו לידי "ישראל היום". החנות של היללי, אחת המקעקעות המובילות והמוכרות בירושלים, נמצאת ממש מול הכניסה לתחנת לב הבירה של משטרת מחוז ירושלים - מה שלא הרתיע את העבריין מלבצע את פשע השנאה הזה. כשהיללי הגיעה לפני זמן קצר לסטודיו שלה כדי להתחיל את יום עבודתה, היא נדהמה למראה כתובות הנאצה ומתכוונת לגשת בקרוב לתחנת המשטרה הצמודה ולהגיש תלונה.

"את הבוקר קיבלתי עם חיוך, מזג אוויר מהמם ובשניה אחת החיוך נמחק ופחד התיישב לי על החזה", היא סיפרה ל"ישראל היום". "זאת הרגשה נוראית. הקלות שבה אנשים מרשים לעצמם לזלזל בחיים של אנשים ששונים מהם. ישר חשבתי על שירה בנקי ז"ל, באיזו קלות היא נרצחה ומה השתנה מאז? היום שלף טוש, מחר הוא יכול לשלוף סכין".

פשע שנאה במרכז הבירה,

לדבריה, "כמובן שאני גם מאוד כועסת. אני כועסת שבשנת 2021 אנשים עדיין מתעסקים בשנאה מיותרת וחושבים שבשם אמונה כזאת או אחרת הם טובים יותר או שווים יותר. אני מצפה שמשטרת ישראל תמצה את הדין עם אנשים כמותו כדי למנוע את התקיפה הבאה או את הרצח הבא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו