האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
יפה מאוד |
עדוש |
24.11.21 09:21 |
1 |
חחחח. מאה מטר מפיצוחי כהנא שהשר כהנא הצטלם מאחוריו, נמצא הבניין שהרב מאיר דוד הכהן כהנא זצוק''ל הי''ד פעל ממנו |
יהודי 6וב |
24.11.21 10:42 |
96 |
בקיצור מהיום בקנייה רגילה בסופר נצטרך לבדוק על כל מוצר אם הוא בכשרות רפורמית או יהודית. תודה כהנא! |
כינוי |
24.11.21 09:23 |
2 |
למה לקשקש בקומקום? |
beckham17 |
24.11.21 09:24 |
3 |
אתה יודע מה זה רב מוכר ע'י הרבנות הראשית? מי שעבר מבחני הסמכה של הרבנות (כ1000 בשנה)למה שלא יהיו רפורמים כאלה? |
כינוי |
24.11.21 09:26 |
5 |
מכיר רפורמים כאלה? |
beckham17 |
24.11.21 09:27 |
7 |
א. אחרי שקיבל הסמכה כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה. ב. מתישהו הרי בגץ יאשר גם לרפורמים לגשת למבחנים האלה. |
כינוי |
24.11.21 09:29 |
13 |
ומה עם כושר לרב עיר |
beckham17 |
24.11.21 09:43 |
46 |
לא. כהנא הכניס עז לרפורמה שבה 3 רבנים עם כושר לרב עיר יכולים להקים כשרות בלי אישור של הרבנות. לכן התבלבלת. |
כינוי |
24.11.21 09:44 |
50 |
מה שאתה כתבת זה בנוגע לקביעת נהלי כשרות |
beckham17 |
24.11.21 10:02 |
66 |
אני מכיר מישהו עם 'כושר לרב עיר' שהתיר לאשה לטבול במקווה בלי להכניס את הראש למים... |
קונטרס הספקות |
24.11.21 09:58 |
61 |
הפכת פסיקה של רב שאתה לא מכיר את פרטיה למקרה בוחן ליראת שמים? |
beckham17 |
24.11.21 10:03 |
67 |
הפכת את היכרותי עם המקרה לכזו שאיני מכיר את פרטיה? באיזו זכות? |
קונטרס הספקות |
24.11.21 10:05 |
68 |
כנראה הוא חשב שגם לגברת אין ראש על הכתפיים ועלתה לה טבילה |
מזל דלי |
24.11.21 10:30 |
87 |
סינון מאוד מאוד חלוש. כאחד שעבר. |
ורד הרים |
24.11.21 09:57 |
59 |
יהיה פיקוח של הרבנות עליהם. גם אם יהיו רפורמים (ולא יהיו), הם יצטרכו להתאים עצמם לדרישות |
בן אדם |
24.11.21 10:11 |
70 |
ראשית כן |
vrs |
24.11.21 09:29 |
14 |
הנהלים לא נקבעים ע''י גוף הכשרות |
beckham17 |
24.11.21 09:36 |
34 |
הנהלים אמורים להאכף ע״י גוף הכשרות |
vrs |
24.11.21 09:40 |
44 |
גם הרב של התאגיד מקבל את את אותה משכורת... |
beckham17 |
24.11.21 09:45 |
52 |
לא נכון כלל |
vrs |
24.11.21 09:57 |
60 |
זה יהיה התפקיד שלה |
beckham17 |
24.11.21 10:12 |
72 |
אם הבנתי נכון, הנהלים יפוקחו על ידי הרבנות. לא על ידי התאגיד. |
בן אדם |
24.11.21 10:12 |
71 |
קשקשן. בסופר שאתה קונה, בעל הסופר כבר עושה לך את העבודה ולא מכניס מוצרים שלא עומדים בסטנדרט כשרות של אותו סופר |
עדוש |
24.11.21 09:26 |
6 |
נכון. מה יקרה עכשיו בשופרסל? ויקטורי? יוחננוף? לא יודע. למה אתה חושב שלא יסמכו על כשרויות מפוקפקות כמו צוהר? |
כינוי |
24.11.21 09:28 |
10 |
כשרות מפוקפקת... איזו בורות |
beckham17 |
24.11.21 09:36 |
35 |
בדקתי ואפילו מכיר משגיח מצוהר. אכן כשרות מפוקפקת |
כינוי |
24.11.21 09:39 |
40 |
הסתמכת על מגשיח אחד שלא מצא חן בעיניך? מעמיק מאוד... |
beckham17 |
24.11.21 09:46 |
54 |
אני מציע ללמוד לקרוא. כתבתי שבדקתי ובנוסף אני מכיר משגיח אחד. |
כינוי |
24.11.21 09:49 |
58 |
מכיר ובדקתי |
beckham17 |
24.11.21 10:13 |
73 |
בעניין הספר זה ממש לא מסובך. כל אדם אחראי מסתכל על המוצר שהוא קונה מה התאריך ? האם הוא פתוח? ונתונים אחרים |
להב אש |
24.11.21 23:12 |
108 |
הוא פותח פתח לרעות צרורות והכל מעשי ידיו. |
uz7 |
24.11.21 09:33 |
24 |
המפסידים הגדולים אלו הצרכני כשרות הבסיסית , צרכני המהדרין תמיד בדקו :) |
מזל דלי |
24.11.21 10:19 |
79 |
קשקשן אין כשרות רפורמית בישראל |
tesla man |
24.11.21 10:27 |
85 |
לא כולם יודעים להבדיל בין הכשרויות וסוגיהם יש כשרויות פקס שהכל מתנהל דרך הפקס ללא משגיח |
מזל דלי |
24.11.21 10:32 |
89 |
אכתוב כאן שוב מה שכבר כתבתי בעבר |
גופו של גולש |
24.11.21 10:48 |
99 |
עד היום לא עשית את זה? |
פיניקית |
24.11.21 20:26 |
107 |
שקרן ונוכל, אם היה לי זמן הייתי מציג לכם שקר שקר, נתחיל מהראשון: |
עבד לעם קדוש |
24.11.21 09:25 |
4 |
תפתח את המקרר ותראה ש 90% מהמוצרים יש כפל כשרויות |
עדוש |
24.11.21 09:27 |
8 |
ממש לא נכון, וזה גם לא משנה כי עלויות התעודה של הרבנות זניחות |
עבד לעם קדוש |
24.11.21 09:28 |
11 |
אז את העלויות ''הזניחות'' בעיניך, אין כל סיבה שבעל עסק ישלם סתם חוץ מלסדר ג'וב מיותר על הגב שלו |
עדוש |
24.11.21 09:30 |
16 |
התשלום לרבנות לא מסדר ג'וב לאף אחד |
עבד לעם קדוש |
24.11.21 09:32 |
22 |
אה, המשגיח של הרבנות מקבל את המשכורת מהשמיים |
עדוש |
24.11.21 09:33 |
25 |
האגרה של התעודה לא הולכת למשגיח |
עבד לעם קדוש |
24.11.21 09:34 |
28 |
ומי משלם למשגיח את המשכורת? |
עדוש |
24.11.21 10:00 |
64 |
ברור שזה נכון |
beckham17 |
24.11.21 09:30 |
17 |
אתה יכול לקרוא לי נוכל כמה שאתה רוצה, אני בעד חופש הדיבור |
עבד לעם קדוש |
24.11.21 09:31 |
20 |
זהו, שאני מקפיד בלשוני וזהיר בקטלוג אנשים שאני לא מכיר |
beckham17 |
24.11.21 10:14 |
75 |
גם אם הן זניחות מה לעשות שצרכני כשרות המהדרין לא סומכים עליהם |
מזל דלי |
24.11.21 10:21 |
81 |
נו ואז? |
vrs |
24.11.21 09:31 |
19 |
אף אחד לא מכריח לעשות כשרות נוספת. כנראה שהמפעל החליט שזה שווה לו כלכלית. בדיוק כמו הוצאות |
אלפקה-מן |
24.11.21 09:43 |
49 |
וכמה אחוז מצורכי המהדרין מסתפקים בזה? |
beckham17 |
24.11.21 09:27 |
9 |
לא עשיתי סקר, אבל אחוז גדול |
עבד לעם קדוש |
24.11.21 09:29 |
12 |
אתה טועה |
beckham17 |
24.11.21 09:31 |
21 |
לא רק שאני לא טועה, אתה גם מתקשה בקריאה, ואם גם הטענה שהמצב היום פוגע בחרדים, אז למה |
עבד לעם קדוש |
24.11.21 09:33 |
26 |
מי אמר שהציבור החרדי מתנגד? |
beckham17 |
24.11.21 09:38 |
37 |
בגלל הציבור המסורתי הגדול להוציא מליבן של צדוקים שטוענים שאת החרדים מעניין רק כסף |
מזל דלי |
24.11.21 10:23 |
82 |
שקר שני: הרבנות לא תפקח, מי שיפקח זה ''הממונה'' שלא יהיה כפוף לרבנות |
עבד לעם קדוש |
24.11.21 09:29 |
15 |
מחר ליברמן יהפוך לשר הדתות והוא יפקח על הכשרויות. אולי חזיר יקבל כשרות מהודרת - אין לדעת. כהנא תמים. |
כינוי |
24.11.21 09:31 |
18 |
למה אתה מטעה? |
beckham17 |
24.11.21 09:35 |
31 |
לרבנות או למשרד הדתות? אתה מבין את ההבדל? |
כינוי |
24.11.21 09:40 |
41 |
לרבנות! |
beckham17 |
24.11.21 10:15 |
76 |
כשרות מהדרין של הבד''צים הפרטיים כן משלמים פעמיים |
מזל דלי |
24.11.21 10:19 |
80 |
בעוד חמש מאות שנה, חוקרי הסטוריה יהודית ילמדו על תקופת ימי הבניים של היהדות שבה אנשים היו קובעים אחד לשני מה |
עימוהר |
24.11.21 09:32 |
23 |
איך זה קשור לכתבה? אולי נדבר על ההיסטוריונים יצחקו על השמאל הפרוגרסיבי שקבע לאנשים מה לחשוב. |
כינוי |
24.11.21 09:34 |
30 |
כנראה שלא קראת |
עימוהר |
24.11.21 09:35 |
32 |
קראתי את בליל המלל הזה ונראה שרצית להתנגח אבל רצית שיהיה קשור אז הוספת משפט בסוף על הסרטון |
כינוי |
24.11.21 09:40 |
43 |
אוקי. מבין שלא התחברת. |
עימוהר |
24.11.21 09:46 |
53 |
זה לא יפה לשקר. לא קובעים לאנשים מה לאכול אלא משקפים להם מידע. בדיוק כמו מידע כמה סוכר ונתרן יש במוצר. |
להב אש |
24.11.21 23:18 |
109 |
עזבו אתכם. אותי מעניין אך ורק דבר אחד. |
moshe_775 |
24.11.21 09:34 |
27 |
פרינגלס זה לא כשר? |
27סוט |
24.11.21 09:38 |
38 |
יש כשר (אולי יש גם לא כשר לא יודע) |
moshe_775 |
24.11.21 09:43 |
48 |
צודק |
מזל דלי |
24.11.21 10:24 |
83 |
תעמולה |
GaggeR |
24.11.21 09:34 |
29 |
כשמשרד ממשלתי מפרסם מידע זה נקרא הסברה |
להב אש |
25.11.21 01:55 |
111 |
צריך להיות עז פנים |
vrs |
24.11.21 09:35 |
33 |
תודה. זה סרטון כנגד כל הדיסאינפורמציה. הסרטון מונה רק את היתרונות. לבטח יש גם חסרונות. המבחן יהיה בתוצאה |
אקטואלי |
24.11.21 09:36 |
36 |
לא הבנתי, מי ישלם לרבנות הראשית? אם עד היום שילמו העסקים, אז מהיום ישלמו האזרחים? ועוד בתכנית של כהנא |
אור דוד |
24.11.21 09:38 |
39 |
הם הודו שהמחירים יעלו בעקבות הרפורמה. המטרה שלה לא היתה הורדת מחירים אלא התנגחות בש'ס ע'י הדתיים לייט. |
כינוי |
24.11.21 09:42 |
45 |
נראה רפורמה נכונה, לא צריך לתקוף על אוטומט |
arbitori |
24.11.21 09:40 |
42 |
מוכרח לציין - לחרדים זו תוכנית מצויינת. היא רעה רק למי שלא מבין בכשרות וחושב שהוא אוכל כשר |
מגיבון |
24.11.21 09:43 |
47 |
אם הרבנות הראשית תעשה את עבודתה ותפקח על גופי הכשרות |
beckham17 |
24.11.21 09:47 |
56 |
טעות. האם הרבנות תוכל לפסול גוף כשרות ערבי אם הוא יעמוד בקריטריונים? |
מגיבון |
24.11.21 10:01 |
65 |
מה?! |
beckham17 |
24.11.21 10:16 |
77 |
אז ''רב'' רפורמי יכול לעמוד בראש גוף כשרות? נהלי הרבנות יכולים שלא לאפשר זאת? הפקחים יכולים להפריע? |
מגיבון |
24.11.21 10:35 |
90 |
תסביר איך רב ברמת רב עיר הוא רפורמי |
beckham17 |
24.11.21 10:39 |
92 |
למה הוא לא צודק |
חננש |
24.11.21 09:44 |
51 |
לא מדוייק. חברות התרופות העסקיות נתונות לפיקוח. לא תקבל בבית מרקחת תרופה שלא עברה אישור משרד הבריאות |
מגיבון |
24.11.21 09:46 |
55 |
מעניין, תודה על הסרטון |
Blackcat |
24.11.21 09:49 |
57 |
לסגור את הרבנות ואת משרד הדתות, כדי שתהיה כשרות אמיתית בהתאם לדרישת השוק ולא בהתאם לגחמות של פקידים. |
קפיטליסט |
24.11.21 09:59 |
62 |
בטח שילב את הרעיון המטופש שלו עם הטיפשות של מלינובסקי לצימצום המצוות |
GaggeR |
24.11.21 10:00 |
63 |
כל הכבוד, אצל כהנא וחבר מריעיו אומרים משהו אחד ועושים משהו אחר. |
etayle |
24.11.21 10:10 |
69 |
כל שלושה אנשים?! |
beckham17 |
24.11.21 10:19 |
78 |
לפעמים הם 3 אנשים |
מזל דלי |
24.11.21 10:25 |
84 |
אבל הם לא 'כל' |
beckham17 |
24.11.21 10:40 |
93 |
בכל מכל כל |
מזל דלי |
24.11.21 10:40 |
94 |
הכל טוב ויפה והוא מאד צודק בנוגע לכפל כשרויות |
מזל דלי |
24.11.21 10:14 |
74 |
יהיה פיקוח של הרבנות. מה הפחד? |
בן אדם |
24.11.21 10:29 |
86 |
יוליה שהכניסה ח יכולה לחפש כשרות רחוקה. רק אל תשכח שהרבנות הרחוקה צריכה להיות ת''ח שעברו מבחני רבנות. |
אלסטי-7 |
24.11.21 17:09 |
104 |
נאמני כשרות זה לא משהו שהייתי בונה עליו כי ברגע שהוא עובד של בעל העסק |
מזל דלי |
24.11.21 20:05 |
105 |
לדעתי החרדים התנגדו מ2 סיבות עקריות |
Gold Mines |
25.11.21 04:01 |
112 |
בהצלחה למתן כהנא. רפורמה מצויינת |
עמלץ פלד |
24.11.21 10:32 |
88 |
נשמע מעולה. והעובדה שהעסקנים החרדים בלחץ זו בדיוק הסיבה כנראה |
האחר |
24.11.21 10:36 |
91 |
יש הרבה קומבינות במערך השחיטה למשל בחול. מקווה שהרפורמה תמשיך בזה |
עמלץ פלד |
24.11.21 10:44 |
97 |
+++ כל מי שבתחום מכיר את התשלומים המזומנים למשגיחי הכשרות של הבדצים . בלי חשבונית. הכל מזומן למשגיח |
אלסטי-7 |
24.11.21 17:02 |
103 |
הוא אשר טענתי כל הזמן, החרדים ירוויחו, החילונים יאכלו לא כשר. |
תם וישר |
24.11.21 10:42 |
95 |
שינוי מעולה!!! וסרטון מצוין שמסביר זאת |
Ilank |
24.11.21 10:45 |
98 |
הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות |
NightKnight |
24.11.21 11:25 |
100 |
תותח |
PaPaPanda |
24.11.21 12:31 |
101 |
תותח על. וזה בלי לדבר מילה על הפרוטקשן והתשלומים במזומן למשגיחים שכיום יש |
אלסטי-7 |
24.11.21 17:00 |
102 |
כל הכבוד לכהנא, מחזיר לרבנות את הרלוונטיות שהיא איבדה תחת החרדים שעשו בה קרדום לחפור בו |
Gooday |
24.11.21 20:20 |
106 |
יש תרבות השתקה כללית בכל הנוגע לרמת הקפדת הכשרויות גם של הרבנות וגם של הבד''צים. לדעתי בכדי |
ישראלצ'יק |
25.11.21 01:41 |
110 |
חבר מתאריך 6.1.20
399 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.07
14483 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
חתימה 1. סמולני, הוא הכי לא אחי ! חתימה 2. ערבי? שלא תעיז להתקרב אל אחותי!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8377 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
העומד בראש התאגיד חייב להיות רב מוכר ע"י הרבנות הראשית, ונהלי הכשרות הם של מועצת הרבנות הראשית. יש רבנים רפורמים כאלה? הנהלים יהיו רפורמיים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8377 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מה עם מי שעבר מבחני הסמכה ושחזר בשאלה?
אתה חושב שכל כך קשה למצוא כאלה?
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
הרבנות מסננת מי שיכול לגשת למבחן...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8377 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
אין סינון של הרבנות אלא מי שניגש צריך לגשת מטעם מקום מוכר על ידי הרבנות- זה הרבה יותר קל ממה שנדמה לך ואני מכיר אנשים שעשו את זה מבלי שיכירו אותם.
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
לדעתי הרפורמה מחייבת רמה כזאת של הסמכה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8377 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
תראה יש בעיה עם הכשרות היום של הרבנות אין ספק.
אפשר היה לעשות רפורמה דומה אבל טובה.
אבל איך שאני רואה את זה לכהנא היו 2 מטרות:
1. לפגוע בש'ס ובמשגיחי הכשרות שזה בדרך כלל אנשים מטעמה.
2. לקדם את הכשרויות של הדתיים לייט.
הוא מספיק תמים כדי לחשוב שהרפורמה שלו טובה והוא לא מבין מה יקרה עוד כמה שנים כשבגץ/שר הדתות יאשר לרפורמים לתת כשרות.
הוא יכל לתת את הסמכויות לרבנים הראשיים אבל הוא פחד שהם לא יתנו אישור לחברים שלו.
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
זה לא סותר את הצורך בכושר לרב עיר בראש התאגיד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.19
10249 הודעות, 103 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
אם אתה לא מבין מה זה אומר - זה אומר שהיא לא טבלה כלל...
לא מספיק חותמת.
צריך גם ראש על הכתפיים.
וגם יראת שמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.19
10249 הודעות, 103 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
אני מכיר את פרטיה מקרוב, אני זה שטיפל בה.
הבנאדם גם טיפש וגם לא ירא שמיים.
וגם בעל 'כושר לרב עיר'.
וגם יכול לעמוד בראש בד"צ לפי כהנא...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
32846 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.3.17
6999 הודעות, 41 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.16
2838 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
הרבנות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
8827 הודעות, 66 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
לעשות מבחנים לרבנות כל אחד יכול, וכבר היום יש רבנים שיש להם תעודה אבל ה׳ ירחם על התנהגותם שמתיפיפים ומתירים דברים שלו שערום אבותינו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
8827 הודעות, 66 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
גוף הכשרות הוא גוף כלכלי… לעולם הוא לא יוכל לפקח באופן אמיתי נטול אנטרס… יש היום הרבה בעיות של מוצרים שמגיעים מחול בדיוק בגלל הסיבה הזאת.
הרבנות היא לא גוף למטרות רווח ואין להם מניה עם דיבידנד… רב עיר מקבל את אותו השכר אם יש לו מסעדה אחד שמקבלת כשרות או אלף, חבל שאת זה לא אומרים בציבור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
ויהיה פיקוח של הרבנות הראשית על גוף הכשרות. אז לא כדאי להם לחרטט כי ישללו את הרישיון שלהם להיות תאגיד כשרות...
וההעסקה של משגיחי הכשרות היא ע"י גוף חיצוני, אז גם השכר שלהם לא ייפגע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
8827 הודעות, 66 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
גוף כשרות הוא כגוף כלכלי, משגיח מטעם הגוף מקבל משכורת מגוף הכשרות או מבעל העסק תלוי איך זה עובד. אומנם גם הרבנות עובדת כך היום אבל המפקחים ברבנות, )אלה שמדווחים להם) מקבלים שכר מהרבנות.
הרבנות אמורה לפקח על גוף הכשרות אבל תעשה לי טובה… אם יקומו עכשיו 1000 גופים תתחיל לפקח אחד אחד?
מה גם שע״פ ההלכה אם יש מרא דאתרא אסור לאף גוף כשרות/רב לתת כשרות במקום שלו, זה הלכה מפורשת ויש פוסקים שכותבים שמנדים אדם כזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
במקום להשגיח במסעדות - לפקח על המשגיחים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.16
2838 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.20
399 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8377 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
ערכתי לאחרונה בתאריך 24.11.21 בשעה 09:33 בברכה, כינוי
דרך אגב יש דרכים לפנות אל מגיב כמוך ברוטר. קשקשן היא לא אחת מהם.
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מציע שתבדוק לפני שאתה נותן תארים לכשרויות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8377 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8377 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
כשרות מצויינת. בתעודה שנמצאת בבית העסק כל אחד יכול להחליט אם רמת הכשרות מתאימה לו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.10
12527 הודעות
בתגובה להודעה מספר 10
לא בעיה לדעת מה הכשרות במיוחד שזה לא משהו שמשתנה לרוב המצרים
ותיהיה בטוח שגם אם אתה לא אז יש מספיק נשמות טובות שכל סופר שבודקים ישר והפוך את המוצרים והם כבר ידאגו שאתה תדע אם יש מוצר בעיייתי ברשת הזו.
ולכן מלכתחילה בעלי הרשתות הללו לא יכניסו מוצרים כאלו.
ורשתות או סופרים שיכניסו ערב רב של מוצרים אז ממילא יהיה ידוע לכולם שלא נכנסנים שמה. ומי שבכל זאת נכנס זה עליו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.09
67639 הודעות, 220 מדרגים, 431 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
32846 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
4922 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
ואם חהיה אז אנשים שרוצים כשרות יצטרכו להסתכל שנחה ןחצי על המוצר שהם קונים ומי שלא רוצה כשרות שיאכל לא כשר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
32846 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
נוכח כלל
הבעיה זה לא החרדים והחרד"לים שיודעים מה הם רוצים ועל מי ומה לסמוך זה עמך בית ישראל שרוצה כשרות בסיסית טובה ויפול בין הכסאות בהאכלת לוקשים של כשרויות קיקיוניות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.21
1485 הודעות, 7 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
במיוחד כי אתה מתייחס ספציפית למוצרים בסופר.
למעל 90% מהמוצרים בסופר כבר היום יש כשרות בד"ץ, משיקולים כלכליים של היצרן/יבואן. כל אלה ימשיכו מן הסתם לעבוד עם הבד"ץ (וזה אפילו יהיה להם יותר זול, כי לא יצטרכו לשלם במקביל לרבנות).
לכן הרפורמה של כהנא תשפיע רק על מקרי קצה, ובמיוחד במה שנוגע למוצרים סגורים בסופר.
הרפורמה מעוררת הרבה מאוד אינטריגות מכאן ומכאן, אבל בשטח השפעתה תהיה קטנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
37184 הודעות, 134 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אתה יודע כמה מוצרים לא כשרים נמכרים בסופרים??
בזכות אנשים שלוקחים אחריות, ובודקים את הכשרויות ומבזבזים הרבה בזמן ברדיפה אחרי הסופר והרבנות, אתה יכול לקנות בשקט, ולחשוב שאין חשש
בערות זה כח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
39399 הודעות, 169 מדרגים, 321 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי שרוצה היום כשרות מהדרין לא צריך לשלם פעמיים, הרבנות גם נותנת כשרות מהדרין!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.20
399 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
39399 הודעות, 169 מדרגים, 321 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.20
399 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
39399 הודעות, 169 מדרגים, 321 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.20
399 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
39399 הודעות, 169 מדרגים, 321 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.20
399 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
רוב המוצרים בישראל הם עם בד"ץ כלשהו, ובנוסף הרבנות המקומית.
אז אולי גם לך נקרא נוכל כי אתה מטעה ביודעין?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
39399 הודעות, 169 מדרגים, 321 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
חבל שאתה לא...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
32846 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
8827 הודעות, 66 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מה הקשר? זה שיש בדצים אגב זה לא אומר שהם בודקים הכל, יש דברים שבדצים לא בודקים והרבנות כן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8747 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
פירסום - אתה תחליט בשביל תנובה אם היא צריכה לשדר פירסומות רק בערץ אחד? אולי רק ברשת ב׳ ולא בגל״צ או בתחנה איזורית?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
39399 הודעות, 169 מדרגים, 321 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
אתה אולי מכיר את האחוז הקטן של החרד"לים שמסתמכים על זה. רוב צרכני הכשרות הם חרדים שלא סומכים על תעודת מהדרין של הרבנות הראשית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
39399 הודעות, 169 מדרגים, 321 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
הציבור החרדי מתנגד לרפורמה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אני יודע שהפוליטיקאים החרדים מתנגדים כי לוקחים מהם ג'ובים.
אין שום התנגדות עניינית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
32846 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
הכשרויות של החרדים קרי הבד"צים רק יהנו מהמהלך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
39399 הודעות, 169 מדרגים, 321 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8377 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
לרבנות תהיה סמכות פיקוח מלאה על הגופים שיוקמו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8377 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
32846 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
1627 הודעות, 28 מדרגים, מינוס 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לאכול ומה לא.
הסטודנטים הצעירים לא יאמינו שבתקופה שבה כבר היה קיים האינטרנט עם ידע נגיש לכולם, עדיין אנשים היו אומרים לעצמם ״את החיה הזו כן, ואת החיה הזו לא״ ושאחרי שאכלו חיה אחת היו מחכים שכדוה״א יעשה בדיוק רבע סיבוב לפני ששתו את החלב של אותה חיה.
המרצה אז יקרין את הסרטון הזה, כדי להראות את הנקודה בזמן שבה יהודים סוף סוף שינו כיוון והתחילו להתפרק מהשטויות האלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8377 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
1627 הודעות, 28 מדרגים, מינוס 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8377 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
1627 הודעות, 28 מדרגים, מינוס 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.10
12527 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
משקפים להם מידע האם המוצר עומד בדרישות של כשרות אוכל.
מה לעשות, העולם הפרימיטיבי שאכל כל דבר שזז התקדם והיום אנשים חושבים על מוסר ועל איכות כשהם מכניסים לגוף שלהם משהו.
והציבור דורש מידע על מה שמוכרים לו. זה ציבור חכם.
בדיוק כמו תמרוק שכתוב עליו לא נוסה על בעלי חיים ופריי דולפין וכו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
11301 הודעות, 92 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מתי למען ה׳ יקימו מפעל חדש של פרינגלס בארץ ואני יוכל סוף סוף לאכול את זה.
בוריס ג’ונסון-453 מלך המשיח-453 דונלד טראמפ-424 משיח בן דוד-424 דיוויד פרידמן-424
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
21079 הודעות, 116 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
11301 הודעות, 92 מדרגים, 180 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
אבל אני מתכוון למשהו שיחשב מהדרין. בפרינגלס יש עניין של בישולי גויים. לפי בירור קטן שעשיתי יתכן שנותני הכשרות בחול הולכים לדעת הרמ״א בעניין הזה. אבל לספרדים זה בעייתי.. ובחלבי בכלל יש בעיה של אבקת חלב נכרי..
מפעל בארץ בטח היה פותר כמה בעיות.
בוריס ג’ונסון-453 מלך המשיח-453 דונלד טראמפ-424 משיח בן דוד-424 דיוויד פרידמן-424
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
32846 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
50925 הודעות, 336 מדרגים, 648 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.10
12527 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
8827 הודעות, 66 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בכדי לבצע לכאורה רפורמה בלי שאפילו הוא החליף מילה עם הרבנים הראשיים שאחד מהם הוא הפוסק מהגדולים בדורינו זה. כל הרפורמה המטופשת הזאת היא נועדה אך ורק בשביל שהוא ימצא חן בעיני כמה אנשים ״מהזרם שלו״
התוצאה של הרופורמה הזאת עכשיו היא שכל מסעדה שתכבד את עצמה תצטרך לשלם גם למפקח מטעם הרבנות בכדי שאדם ירא שמיים יוכל לאכול במקום…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
66060 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
#דף המסרים-ביבי העסיק את חפץ 3 שנים ולא ידע שהוא שקרן כרוני.חפץ משקר ומעיד על רכילות ויהפוך לעד הגנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.13
14219 הודעות, 147 מדרגים, 261 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יוגדלו מספר הפקחים.
אז אם לפני כן שילמו העסקים לרבנות ולכשרות המיוחדת ,אזי היום הוא יבחר בגוף כשרות עסקי בלבד שכדי להתחבב על העסקים יקטין ראש ועל הפיקוח של הרבנות נשלם אנחנו האזרחים, אז מה קיבלנו?
כשרות ירודה עסקית.
פקחים שכנראה יגיעו מהמליאה של בנט וכהנא שרחוקים מההלכה כרחוק השמש מכדור הארץ, שאנחנו נשלם עליה .
השקרים והפגיעה בעם היהודי של בנט ושות' ממשיכה.
אנא ה' רחם עלינו והסר מעלינו את ממשלת הערב רב והזדון של נפתלי בנט ויאיר לפיד במהרה !
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8377 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
וכמובן קידום כשרויות מקורבי הדתיים לייט
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
2779 הודעות, 6 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
979 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עד היום כל מוצר היה חייב בכשרות של רבנות ולכן היה מינימום פיקוח על כשרות המזון, המינימום הזה היה מספיק טוב לכל יהודי שרוצה לאכול אוכל שאינו "לא כשר".
מהיום, יהיו גופים שיוכלו לתת כשרות אבל בפועל יספקו כשרות מתחת לרף המינימלי וזה יביא למצב שיהודי המעוניין לאכול כשר יקבל בפועל אוכל לא כשר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
הבעיה שלך תיעלם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
979 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
ואם גוף כשרות יתן כשרות למקום המחלל שבת, באיזו עילה הרבנות תוכל לפסול אותו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
ההודעה שלך מעידה על חוסר ההיכרות שלך עם פרטי הרפורמה...
בראש התאגיד עומד רב. הנהלים נקבעים ע"י הרבנות הראשית. הפקחים של הרבנות הראשית מפקחים על התאגיד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
979 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
ברור שלא ניתן יהיה למנוע "כשרות" שרמתה נמוכה מזו של הרבנות כיום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.5.21
192 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כל דבר עיסקי צריך להיות נקי מהתערבות חיצונית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
979 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
16218 הודעות, 72 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
156 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
50925 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
16578 הודעות, 83 מדרגים, 160 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא מתאר רפורמה אחרת ממה שהוא מעביר ומתגאה בה, הוא חושב שאנחנו כסילים כמוהו. מה עם זה שכל שלושה אנשים יכולים לספק סטנדרטים של כשרות? זה נראה לו הגיוני?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
אפשר הפנייה לסעיף בחוק שאומר את זה? רמז: אין...
צריך שלושה רבני עיר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
32846 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
6552 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
32846 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
32846 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הבעיה היא שבכשרות הבסיסית של הרבנות אם יורידו כשרות ליוליה בגלל שהכניסה ח... היא תפנה לרבנות רחוקה ( הרוצה לשקר ירחיק עדותו ) ותקבל כשרות ואז אין שיניים האזרח התמים צורך הכשרות יכנס על סמך תעודה ( שהיא לא באמת תעודה )
אם נסכם החרדים קרי הבד"צים העסקיים רק ירוויחו מהמהלך אז למה הם התנגדו ? הבנתם נכון כי יהדות וכשרות ולא רק כסף זה מה שמעניין אותם
נ.ב קשה להשתחרר מהמחשבה שכל המהלך והרפורמה היא להכשיר את רבני וכשרות צוהר ( שהכשרות הרפורמיסטית שלהם לא רק שלא המריאה גם לא הביאה לקוחות )
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.16
2838 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
2399 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
ולכן יוליה תישאר עם הח.. ביד. כי אף אחד לא יתן לה כשרות. ויעבור בווצאפ של כולם שמצאו לה ח...
כשרות צהר עולה כל הזמן. הסיבה שלא ממריאה כי היא קיבלה על עצמה לא להיכנס לעסקים בהם הרבנות כבר נמצאת. ברגע שהעקרון הזה ירד אתה תראה יופי איך הם נכנסים.
אגב, אני מתעסק בכשרות ובמקומות מסויימים אני מעדיף לאכול כשרות צהר ולא כשרות רבנות. כי לרבנות אין מספיק משגיחים. אין להם כח אדם. ולכן הם אומרים לבעל העסק כך:"תביא לנו את האגרה ותיקח בד"ץ בית יוסף. כי לנו אין משגיח על הקו שלך ולהם יש" וככה בעל העסק משל תשלום כפול. ואותו משגיח של הבדץ אומנם רשום על ה"קו" אך יש לו מאות עסקים "על הקו" ואף אחד לא מפקח שמגיע לכל מקום ומקום. בניגוד לכשרות צהר ששם ממנים בכל מקום ומקום "נאמן כשרות" והוא נכנס מידי פעם למקום ומסמן באפלקציה שנכנס למקום וכך אפשר לבדוק לאן נכנס וכמה פעמים המקום קיבל השגחה בחודש. כל זה לא קיים ברבנות ולא בבדצים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
32846 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
ערבך ערבא צריך ממה שאני ניזון בתקשרת וסירטונים עסקים שתפסו את יוליה עברו לצהר ויש סירטון שרץ שאשה שוטפת ( בוודאי שאין עם זה בעיה ) עלים ללא פיקוח שטיפה מהירה ללא השריה במים וסבון והתולעים והחרקים צוחקים כל הדרך לצלחת
הרוצה לשקר ירחיק עדותו אם רב הסיר כשרות על מחדל מה יש לרב השני לחפש שם ? אלא אם הוא מצוהר וזו הדרך שלו להתגנב כרבנות שוהם למשל ולא תחת המותג צוהר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
775 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
1. זה מכניס את הבד"צים שלהם לפיקוח הרבנות, מה שלא היה קיים
2. הכשרות שלהם עד עתה נשענה על משגיחי כשרות מסובסדים של הרבנות והמשגיחים שלהם בעיקר השגיחו במאקרו וגבו את התמורה. כעת כאשר לא יהיו משגיחים של הרבנות הם יצטרכו לעבוד ולהשגיח...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
42633 הודעות, 113 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.9.19
4836 הודעות, 23 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה הרפורמה הזו טובה. אבל זה לא רק הם, זה פשוט גם האופוזיציה הרעילה הזאת שלוקחת כל אחד והופכת אותו לשונא העם והיהדות, אפילו שמנסים לעשות פה טוב. חבל שבימין אנשים עיוורים לכך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
42633 הודעות, 113 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
כסף שחור...
הרבה שליחים שרוצים לנסוע
ועוד כל מיני דברים
כך סיפר לי בחור שעבד בתחום.(לפני כעשור)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
2399 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1466 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.16
238 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.4.15
6076 הודעות, 29 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
30 שנות חיסיון ואנחנו אמורים להזריק בלי לשאול מה מסתירים מאיתנו? על פרשת ילדי תימן הטילו חיסיון כזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.15
4007 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
2399 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.20
1275 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
15181 הודעות, 84 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
להזהיר את הציבור עכשיו אחרי שהרפורמה תצא לדרך הרבה סודות וטענות יועלו מעל פני השטח ויגיעו לידיעת הציבור הן על הכשרויות החדשות שיצוצו ומאחר שהם ירצו להגן על שמם הם יציפו סיפורים וטענות גם על הבד"צים. בשורה התחתונה הציבור ירוויח כי כרגע אין שום מידע רציני על רמת ההשגחה והקפדה. יש את הארגון כושרות כל פעם ששואלים מה לגבי כשרות אלמוני הם מסרבים לענות ואומרים תשובה כללית. זה לא רציני.
ביבי בסירובו לזוז הצידה -הרס את גוש הימין!~~מאות קבוצות לחץ מקמבנות תקציבים אבל רק החרדים הם "הבעיה"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד