תעלומה בדרום הודו: רשויות האכיפה של מדינת קרלה מצאו תייר אמריקאי בשנות ה-70 לחייו, כשהוא סובל מתת תזונה ומרותק למיטה במלונית בעיר טריוונדרום. על פי החשד, הגבר שהה במקום במשך חודשים ארוכים – ולאף אחד לא ברור כיצד הוא שרד את כל הזמן הזה.

המשטרה המקומית פרצה את דלת החדר אחרי שהוזעקה למקום על ידי תושבים ששמעו את זעקות הכאב של התייר. גורמים המעורים בפרטי התקרית סיפרו שהתייר נמצא במיטה כשהוא סובל מפצעי לחץ ומכוסה בחרקים. "בדיקה שלנו העלתה שהוא היה נעול בחדר במשך 4 חודשים", סיפר אחד השוטרים שהוזעק למקום. "כשמצאנו אותו בחדר, הוא היה מכוסה בנמלים".

פרטיו של התייר פורסמו ביממה האחרונה בכלי התקשורת בהודו והוא התברר להיות אירווין פוקס, תושב מדינת פנסילבניה בן 77. על פי ממצאי החקירה הראשונית, הוא הגיע להודו לפני כשנה ובמהלך שהותו במקום, נפצע כתוצאה מנפילה.

פוקס פונה בעקבות פציעתו לבית חולים פרטי ומשם, שוחרר למלונית ה-Diamond Hotel בעיר טריוונדרום – בירת קרלה. כעת, מתברר שהוא היה מרותק למיטתו לאורך כל הזמן הזה ללא סיוע ומבלי שנוצר קשר עם השגרירות האמריקאית.

המשטרה המקומית חוקרת כעת את נסיבות התקרית הביזארית. מדוברות המשטרה נמסר כי דלת החדר הייתה נעולה מבחוץ, מה שמרמז על כך שייתכן כי מישהו עם גישה למקום ביקר את פוקס אחת לכמה זמן וסיפק לו מזון. למרות זאת, לא ברור כרגע מי. בינתיים, האמריקאי פונה לקבלת טיפול רפואי דחוף בזמן שהממשל המקומי פועל להשיב אותו בחזרה לארה"ב.