האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
להפך פשוט פשוט |
הדרומי |
23.11.21 14:36 |
1 |
לא תמיד.. |
Street |
23.11.21 14:43 |
5 |
נכון, אבל מי שלא מכבד/נרתע ממך בכלי ממוגן גם לא יכבד אותך שאתה חשוף |
הדרומי |
23.11.21 14:45 |
9 |
זה יותר מורכב מזה.. |
Street |
23.11.21 14:48 |
16 |
דדו בר כליפא היה מח''ט שלי, אחד התותחים שהיו לי, מעריך אותו מאד מאד, חבל מאד שגם הוא נפל בשבי התודעתי |
פתשגן |
23.11.21 15:06 |
38 |
להגדיר את רמת המסוכנות של תפיסתו זה דווקא ממש לא ''מורכב''. |
קונטרס הספקות |
23.11.21 15:09 |
42 |
לפי הסרטון דווקא נתן תשובה טובה, ובעיני זה כן אור ירוק לירות על מחבלים זורקי אבנים על מכוניות ברוב המקרים. |
הפוך גוטה |
23.11.21 16:08 |
70 |
אין שום אור ירוק אוטומטי. תמיד נשאר פתח לתביעה. ואת הפתח הזה מסרבים לסגור. |
TheRastaMan |
23.11.21 18:02 |
102 |
אם היית חייל שלו לפני פעילות, ההנחיה הייתה מספיק ברורה לך לפעול על דעת עצמך? |
TheRastaMan |
23.11.21 18:03 |
103 |
הייתי מראה את הסרטון הזה שלו ואומר שיידוי האבנים על מכונית נוסעת היווה סכנת חיים. |
הפוך גוטה |
23.11.21 18:49 |
105 |
חיילים נוסעים כל לילה וחוטפים בלי סוף זו אמירה מנותקת של הקצין |
אבישי |
23.11.21 19:27 |
106 |
זה בגלל קצינים אחרים, לא בגלל אמירה כמו של הקצין הזה. |
הפוך גוטה |
23.11.21 20:19 |
107 |
הוא נמצא בקן צרעות |
RuvenM551 |
23.11.21 16:32 |
75 |
מי שפוחד במקדש הישראלי לדמוקרטי מאיפה יקבל גבורה בשדה הקרב, הוא ילחם בזמן שהוא נושא על |
פתשגן |
23.11.21 17:04 |
91 |
ואני חושב, שירי רק ימתן את הסיטואציה, במיוחד בתמונה הכללית והעתידית |
אור-וצל |
23.11.21 16:20 |
73 |
ואתה חושב שלירי במקרים שאינם מסכני חיים אין השלכות שלילות גם ? ומישהו כאן מדבר עליהן? |
27סוט |
23.11.21 16:51 |
86 |
זאת בדיוק הנקודה! כשהערבי זורק אבן, לא מעניין אותו האם המטרה היא רכב ממוגן, רכב רגיל, אופנוע או הולך רגל. |
אור-וצל |
23.11.21 17:56 |
100 |
אכן כך |
חתול |
23.11.21 23:35 |
111 |
שום דבר לא מורכב, הכל מתחיל ונגמר בתודעה. אם מחבל ידע שהורגים אותו כשהוא עם אבן - ניצחת. |
TheRastaMan |
23.11.21 18:00 |
101 |
כל ירי מונע הרבה הרבה הרבה סיטואציות דומות |
אבינועם |
24.11.21 02:00 |
113 |
גם נשק חם לא תמיד הורג.. |
אוטומט |
23.11.21 14:48 |
15 |
אבל ההתייחסות אליו שונה.. |
Street |
23.11.21 14:49 |
20 |
זה בדיוק העיניין ''ההתייחסות'' |
אוטומט |
23.11.21 14:53 |
27 |
אולי |
Street |
23.11.21 15:07 |
39 |
אם אנחנו פוחדים מהחבר עם הרוס''ר אנחנו בבעיה. שיבוא החבר ויחוסל בקרב יריות בו נקווה שלא יהיו לנו נפגעים אבל |
Gold Mines |
23.11.21 16:08 |
71 |
זו לא משוואה שאפשר להתנהל לפיה כי תמיד יש עוד מישהו שיבוא עם עוד משהו. אתה מדינה ריבונית |
TheRastaMan |
23.11.21 18:07 |
104 |
תגיד את זה לקרוב משפחה שלי שחטף אבן ברקה ומת במקום. |
עתף 11 |
23.11.21 15:26 |
53 |
על פי ההגיון שלך- גם כדור רובה לא הורג |
אה1 |
23.11.21 14:50 |
23 |
מדויק. עושים הנחות למי שרוצה לרצוח. אבן לא נועדה ללטף!! היא נועדה לרצוח. פילוסופים בגרוש אלו שיושבים במזגן |
Duxur |
23.11.21 14:54 |
31 |
מילה במילה |
ToGo |
23.11.21 14:57 |
32 |
יפה |
אבוזדינק |
23.11.21 16:05 |
69 |
אפשר עם לחי חמור ? |
רוזנקרנץ |
23.11.21 16:59 |
88 |
או בחו״ל…. |
TheRastaMan |
23.11.21 15:12 |
44 |
ניסית פעם? |
חצי מיכל |
23.11.21 15:47 |
65 |
+1 |
איילגולן |
24.11.21 00:09 |
112 |
שטיפת המוח עובדת. דרך אגב מה זה כל הקצינים האלה בכנס של השמאל הקיצוני? |
כינוי |
23.11.21 14:36 |
2 |
מבחינת צהל זה כנס של גוף ניטראלי.. חבורת עבדים נרצעים חסרי עמוד שדרה.. כל אחד מהם משוחד |
עוז הגיבור |
23.11.21 14:48 |
17 |
כיצד עובדת שטיפת המוח הזו…??? קווים לדמותה: |
עוז הגיבור |
23.11.21 14:58 |
33 |
זו באמת חרפה. יותר חשוב שיכינו את הצבא למלחמה. |
ש-עצמון |
23.11.21 15:14 |
47 |
מורכב למי שסדר העדיפויות שלו מעוות |
כל כתם |
23.11.21 14:41 |
3 |
ברור שזה מורכב, אבל כרגע המצב גורם להפקרות וסכנה לחיים ולרכוש של חיילי ואזרחי מדינת ישראל |
27סוט |
23.11.21 14:42 |
4 |
צריכים לעשות ריסטרט על המדינה הזו , אנחנו מפסידים . |
Agent_Smith |
23.11.21 14:44 |
6 |
החיים של מי מורכבים? אה נכון, של אזרחי וחיילי מדינת ישראל. |
הפצוע האנגלי |
23.11.21 14:45 |
7 |
אבן מורכבת מהרבה יסודות, וכשהיא פוגעת ביהודי היא גם מפרקת כמה, זה ממש מורכב |
דניאל בן המלך |
23.11.21 14:45 |
8 |
שיספר את זה להורים של עמית בן יגאל הי''ד |
Ron |
23.11.21 14:45 |
10 |
גם המח המעוות שלך מורכב |
החולדה |
23.11.21 14:46 |
11 |
הקצונה הבכירה בצה''ל מבולבלת, אובדת עצות, מתהלכת בחשיכה ופתרונותיהם לבעיות מעיד על כשל ערכי. |
Q |
23.11.21 14:47 |
12 |
אני לא מאשים אותם.. |
אוטומט |
23.11.21 14:51 |
24 |
גם ההלוויה של מי שנהרג מאבן היא דבר מורכב. גם האבל של המשפחה. |
ביריון |
23.11.21 14:47 |
13 |
עצוב שאלה הקצינים הרופסים שיש לנו היום. |
חדש בערך |
23.11.21 14:48 |
14 |
בר כליפא הפוליטרוק מבלבל את המוח לשאלה פשוטה…ככה זה כשאתה מבוהל בשגרה ורק מחכה לפנסיה |
אגנוסטיקן |
23.11.21 14:48 |
18 |
הפנסיה דופקת |
האינג'יניר |
23.11.21 14:48 |
19 |
האויב מאוד מאוד אוהב את הוראות הפתיחה באש. כותבי הוראות הפתיחה באש, מסתבר, אוהבים מאוד מאוד את האויב. |
תמהוני |
23.11.21 14:49 |
21 |
קצת עפים על עצמם תורת לחימה, מה זה מפקד חשוב שאנו מעריכים? |
טוק דוגרי |
23.11.21 14:50 |
22 |
גם לא יורים על מנת להרוג בכל מחבל שמחזיק בקבוק תבערה או נשק חם |
סטטיסטיקאי |
23.11.21 15:00 |
34 |
כתבתי שזו לא ההתנסחות הכי מוצלחת ורהוטה-טוב הייתה שלא נאמרה |
טוק דוגרי |
23.11.21 15:42 |
62 |
הם לא צריכים את האישור שלך לחלק ציונים. בתור אזרחים אנחנו יכולים לחלק ציונים לאנשים שעובדים עבורנו. |
רדיקל חופשי |
23.11.21 15:34 |
58 |
לא חילקתי ולא שללתי אישורים. זו דעתי על הגישה שלהם. |
טוק דוגרי |
23.11.21 15:44 |
63 |
כנס פעילי ויוצאי קרן וקסנר במימון גרמני. נשמע אחלה |
KobyBD |
23.11.21 14:52 |
25 |
עם כל הכבוד |
OffTheRecord |
23.11.21 14:52 |
26 |
בשביל אחד כזה נכתב משפט |
godfrey |
23.11.21 14:53 |
28 |
כלום לא מורכב. מי שזורק אבן רוצה ליפגוע בך ואם הוא רוצה ליפגוע בך אתה חייב ליפגוע בו לפני שתיפגע |
blackjack |
23.11.21 14:53 |
29 |
אתה אישית תירה בראש של ילד שזורק לעברך אבן ממרחק של 100 מטר? |
27סוט |
23.11.21 15:06 |
37 |
אבן הורגת. היחס לזורקי אבנים צריך להיות בהתאם. |
ביריון |
23.11.21 15:11 |
43 |
ברור שאתה צודק, אבל כן יש מקרים יותר מורכבים, למשל חייל עומד מול ילד בן 12 ממרחק 100 מטרים |
27סוט |
23.11.21 15:26 |
52 |
מי שלא ירה בילד המידה אבן ממרחק 100 מטר יתקל מחר במבוגר עם נשק במרחק עשרה מטר. |
ביריון |
23.11.21 15:28 |
54 |
ניתן לומר גם שמי שלא ירה בילד שמקלל חייל יתקל מחר בנער שמיידה אבנים במרחק 100 מטרים ? הרי בוא נהייה רציניים |
27סוט |
23.11.21 16:44 |
83 |
פעם עלה הגדוד בו הייתי רס''ר מטבח לתע''ם בבית לחם. חילקו לנו חוברת עם הוראות פתיחה באש. |
ביריון |
23.11.21 16:52 |
87 |
או מעולה, לכן אתה צודק לחלוטין בזה שצריכים לשנות את הוראות הפתיחה באש ! וזה עדיין לא אומר שזה לא נושא מורכב |
27סוט |
23.11.21 16:59 |
89 |
בן כמה הילד? מגיל 13 ומעלה אתפוס אותו ואפוצץ אותו במכות |
The-dragon |
23.11.21 15:12 |
45 |
ילד בן 12, עומד די רחוק ממך (100 מטר נגיד) |
27סוט |
23.11.21 15:24 |
51 |
ברגע שעשרה חיילים רצים לעברו ויורים עליו כדורי גומי ואחרי זה מפוצצים אותו |
The-dragon |
23.11.21 15:57 |
66 |
התשובה היא כן חד משמעית |
יהודה |
23.11.21 15:35 |
59 |
מוסרית? מהגיל בו יש לו כושר לחימה וכושר שיפוט - בהחלט |
אבישי |
23.11.21 15:39 |
60 |
זו לא שאלה אישית, זו שאלה של מדיניות. אם אתה נותן לילד בן 12 להשליך אבנים מ-100 מטר מחר הוא יזרוק |
רדיקל חופשי |
23.11.21 15:41 |
61 |
זו גם שאלה אישית, כי בסופו של דבר יש מי שלוחץ על ההדק. ואת מה שרשמת לגבי ''ילך ויחמיר'' אפשר לקחת רחוק יותר גם |
27סוט |
23.11.21 16:34 |
77 |
בשביל זה נבראו הברכיים והמרפקים, מרכז מסה זה למי שממש מסכן והראש רק אם הוא לובש שכפ''צ |
Gold Mines |
23.11.21 16:22 |
74 |
לעצור אותו וליכנוס את ההורים שלו. על חינוך גרוע משלמים ככה זה אצלנו |
blackjack |
23.11.21 16:36 |
78 |
רעיון מצויין |
27סוט |
23.11.21 16:46 |
84 |
אם אני הייתי קובע הייתי נותן שיקול דעת לחייל. סומך על החיילים |
Zair |
23.11.21 14:54 |
30 |
זה פשוט מאוד לפרק ולהרכיב מחדש |
מתבודד |
23.11.21 15:02 |
35 |
פעם היו לצבא מפקדים מסוג אחר |
ביריון |
23.11.21 15:04 |
36 |
היום הצבא הפך לסמרטוט. אני מתכוון להנהלה,לא לחיילים 'הפשוטים'. |
ש-עצמון |
23.11.21 15:16 |
48 |
הצבא שלנו, ככל צבא במדינה דמוקרטית, כפוף להוראות הדרג המדיני. |
ביריון |
23.11.21 15:18 |
49 |
עדיין,יש דרגות חופש.הרמטכל מאד משפיע על 'רוח הצבא'. |
ש-עצמון |
23.11.21 15:30 |
57 |
הרמטכ''ל שלי, ראה 74 |
Gold Mines |
23.11.21 16:36 |
79 |
כשהולכים לכנס במימון גרמני אלה הדברים שהמארחים רוצים לשמוע |
צללפון |
23.11.21 15:08 |
40 |
ההתבטאות מורכבת בטיפשותה |
גושן |
23.11.21 15:08 |
41 |
עוד חוכמולוג מהצבא הרופס. אבן מסכנת חיים ומי שמיידה אבנים צריך לדעת שדמו בראשו. |
ש-עצמון |
23.11.21 15:13 |
46 |
זה מורכב רק בישראל |
אלכסנדר |
23.11.21 15:20 |
50 |
צודק. צריך לפשט. לעשות איתחול מחדש. קודם יורים ואח''כ בודקים אם פגענו - כך צריך להיות. |
אדם פשוט |
23.11.21 15:29 |
55 |
למה לא להרוג מי שזורק עליי אבן מ250 מטר? הוא הרי יתקרב אליי עכשיו או אחר כך |
אבישי |
23.11.21 15:29 |
56 |
נו, אז שהשב''כ כבר יאתר ויחסל כל ערבי שמקלל יהודים ואת מדינת ישראל ברשתות החברתיות. הרי הוא גם יזרוק אבן בעתיד |
27סוט |
23.11.21 16:48 |
85 |
מעניין. בכל התגובות שלך, אתה מעביר תקיפה בפועל באבן (הורגת), לדיון בקללות. |
מהיהודים |
23.11.21 17:43 |
97 |
שקר מרושע גס ומוחלט. רשמתי בפירוש שזריקת אבן על רכב היא מסוכנת בכל מקרה ובמצב כזה חובה לירות על המיידה |
27סוט |
23.11.21 17:50 |
99 |
איך אשכנזו לך את התודעה תגיד? |
קפסולה |
23.11.21 15:45 |
64 |
תוותר לו הוא חולם להיות אלוף |
אבישי |
23.11.21 16:01 |
68 |
ממש לא מורכב |
Liron |
23.11.21 15:59 |
67 |
האיש הכי אוברייטד בצבא, מלא פוזה, מלא אוויר, מפקד בלאי לדעתי. |
Whereismymind |
23.11.21 16:17 |
72 |
יודעים מה לא מורכב? לפוצץ חרדים במכות. זה הכי קל |
gandalf |
23.11.21 16:33 |
76 |
הוא צודק בזה שכיום הוראות הפתיחה מאוד מורכבות |
MechanicalMan |
23.11.21 16:37 |
80 |
שלא נדע... |
בשדה קוצים |
23.11.21 16:37 |
81 |
האמת שלא זה אפילו די פשוט |
הבוטח אליך |
23.11.21 16:39 |
82 |
פשוט פשוט |
shabor |
23.11.21 17:00 |
90 |
רק חבל שהמוח שלו לא מורכב מ- IQ |
בלומשטיין |
23.11.21 17:14 |
92 |
מורכב? מורקב. שירקב אמן |
מרסו |
23.11.21 17:15 |
93 |
לתת נשק לחיילים זה מורכב, אז למה לתת להם? |
אוהבחדשות |
23.11.21 17:16 |
94 |
אם זורקים עליך אבן אתה מעלה את משקל האבן בריבוע, מחלק בשורש המרחק בינך לבין הזורק, מכפיל בלוגריתם של מהירות |
חושב_פעמיים |
23.11.21 17:17 |
95 |
אם נמצאים בסכנת חיים מאבן אז צריך לירות על מנת להרוג. זה מאד פשוט. |
divecon |
23.11.21 17:24 |
96 |
מה פירוש ''אם''? |
מהיהודים |
23.11.21 17:45 |
98 |
הנה לכם/ן צה''ל של 2021. הפרוגרסיביות עוברת כל גבול |
Investjour |
23.11.21 23:02 |
108 |
מפקד מנסה להיות משפטן פלילי |
אקווריום |
23.11.21 23:10 |
109 |
מורכב לך חמוד ? תן למישהו שזה פשוט לו לעשות את זה ופנה את מקומך. |
Salvinorin |
23.11.21 23:14 |
110 |
חבר מתאריך 11.5.17
2751 הודעות, 34 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבן הורגת. פשוט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
17937 הודעות, 65 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אם אני בכלי ממוגן למשל, או רחוק מספיק..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.17
2751 הודעות, 34 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
17937 הודעות, 65 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
אתה יכול להחמיר את הסיטואציה..
יורים רק שחייבים..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.20
2767 הודעות, 26 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
ובעולם המושגים של המקדש הישראלי לדמוקרטיה ושל כל הקרנות הזרות שפשוט מסרסות לנו את כל הקצינים הנועזים והאיכותיים, עצוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.19
10238 הודעות, 103 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
הבן אדם מסוכן אם הוא מתקפל בכנס פרוגרסיבי ולא מדבר כמו לוחם. "תותח" ככל שיהיה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
26837 הודעות, 237 מדרגים, 457 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
9820 הודעות, 91 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
זו ורק זו הבעיה.
תמיד ישאירו את האופציה להאשים את הש.ג.
דרגו אם בא לכם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
9820 הודעות, 91 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
דרגו אם בא לכם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
26837 הודעות, 237 מדרגים, 457 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
ברור שבסוף מי שמקבל החלטה להעמיד לדין זה פקידון פרוגרסיבי. אבל לפחות דברי הקצין חיוביים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.20
2156 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
סרטון רק מהלילה בקבוק צבע על החלון הקדמי:
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
26837 הודעות, 237 מדרגים, 457 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.19
1072 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
יאמר מילה לא נכונה וישחט בתקשורת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.20
2767 הודעות, 26 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
כתפיו את מוראם של כל הנאורים למיניהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
5252 הודעות, 57 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
21056 הודעות, 116 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
למשל מבחינת דעת הקהל והלגיטימציה הבינלאומית, למשל מבחינת מי שלוחץ על ההדק, למשל מבחינת בית הדין בהאג. מהמקלדת הכל באמת קל ופשוט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
5252 הודעות, 57 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
לכן צריך לשרש את המחשבה שזריקת אבנים לא גוררת עונש.
זה משהו שהמערב שכח, קוראים לזה 'הרתעה', הרתעה לא יוצרים בצורה מידתית ולכן זה עוול למדוד את אורך הסכין ואת גודלה של האבן למשל.
לענייננו, כל זריקת אבנים צריכה להענות בירי מיידי, מספר ארועים כאלו ימגרו את הבעיה כליל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
10038 הודעות
בתגובה להודעה מספר 100
.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
9820 הודעות, 91 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
אם מחבל ידע ש2 מטר מחייל/שוטר זה טווח שהוא אסור לו להיות בו, הוא לא יהיה בו.
אתה רק צריך ללמד אותו את המשוואה.
הוא יבין מהר.
כשאתה מלמד אותו שמותר לו הכל…. הוא גם לומד מהר.
דרגו אם בא לכם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.13
2017 הודעות, 5 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
12540 הודעות, 62 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
17937 הודעות, 65 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
זה כמו ההבדל בין נשק חם לנשק קר.
רק שאבן היא אפילו מתחת לסכין, לדוגמא..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
12540 הודעות, 62 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
אם ערבי עם אבן היה יודע שהוא בסיכון מוגבר על סטרואידים כאילו הוא מחזיק rpg הוא היה מוותר על האבן. אבל הם יודעים שלא ירו בהם וגם אם הם נתפסים השופטים משחררים אותם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
17937 הודעות, 65 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
ואולי אחרי שירית בן למוות, חבר שלו יבוא עם רוסר..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
766 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אחרי כמה תקריות כאלה הם כבר לא יבואו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
9820 הודעות, 91 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
להזכירך.
ואני לא צריך למנוע פעילות כי אולי חבר שלו יבוא עם רוסר.
החבר צריך לדעת מה יקרה אחר כך.
זו הרתעה והיא לא קיימת בחסות הבג״צ וה PC ככה פשוט.
תחזיר את ההרתעה, יחזור השקט.
דרגו אם בא לכם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.19
3030 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מי שוזרק אבנים (לא משנה מאיזה צד) צריך להתייחס אליו כמי שמנסה להרוג ולחסל אותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.09
3685 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
אם יש לך טנק.
גם rpg לא הורג - אם אתה במחסה מבוטן.
ואפילו פצצת אטום לא הורגת- אם אתה במקלט אטומי.
אכן, מורכבים הם חייו של מי שאיבד דרכו.
מפקד בצבא לא אמור לעשות "חשבונות" על כוונותיו של מי שנלחם בנו. הוא צריך לשים את ראשו של האויב על כוונת הרובה/טנק/מטוס בלבד!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
3517 הודעות, 46 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1191 הודעות, 17 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.18
4374 הודעות, 19 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.11
2506 הודעות, 13 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
9820 הודעות, 91 מדרגים, 173 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
דרגו אם בא לכם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.9.21
32 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
אני כן. כמה פעמים. זה מבלבל, זה מבהיל, ובהחלט יכול לגרום לתאונה. בנוסף השמשה הקדמית לא ממש ממוגנת ולכן אבן יכולה לחדור אליה- גם בזריקה חופשית, ובטח מרוגטקה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.16
5852 הודעות, 41 מדרגים, 73 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
8201 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.18
7580 הודעות, 199 מדרגים, 385 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
משוחדים מנטאלית. זהו הם גמורים. העבירו אותם את הניתוח להסרת שכל ומעתה הם הפנימו ללא מילים איך נכון לדבר.
שה׳ יעזור לנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.18
7580 הודעות, 199 מדרגים, 385 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אין פה אלימות והפעלת כוח, אתה לא יושב על כסא חשמל ואתה לא אזוק לכסא עם השגחה של גברתן אלים.
אתה מוזמן לבמות יוקרתיות, הכל מוקפד, מנומס מאוד ומדוייק. אתה מתחככת באליטה בעלת תעודת זהות תרבותית אחידה ולאט לאט אתה לומד ומפנים כיצד נכון לדבר.
וכל זה קורה ללא מילים וללא דיבורים. זה הכל באוויר. עוצמתי וחרישי.
וזהו, אתה כבול ושבוי והבעיה הגדולה היא שאתה אפילו לא יודע שאתה שם.. וכולנו משלמים את המחיר הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
56493 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.19
5515 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
https://play.google.com/store/apps/details?id=azizi.com.kolketem&hl=iw&gl=US
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
21056 הודעות, 116 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואם זה המצב, אז ההוראות הנוכחיות פשוט לא עובדות.. ולא צריך להיות גאון כדי להבין דבר כ"כ פשוט.
התא"ל הביא דוגמא של זריקת אבן, אבל למה הוא לא הולך למקומות של גניבת ציוד למשל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
827 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.12.13
2190 הודעות, 68 מדרגים, 134 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שהם יפגעו, העיקר שהחיים של האויב יהיו פשוטים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
225 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
"אל תצר צרת מחר כי לא תדע מה ילד יום" סנהדרין ק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.13
6765 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"יש לחשוש מארבעה עיתונים עוינים יותר מאלף רימונים." נפוליטון בונפרטה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.21
383 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.01
35901 הודעות, 156 מדרגים, 304 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
12540 הודעות, 62 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
כשהלך הרוח במסדרונות שבהם הם מסתובבים הוא "תן לגמור את השירות בשקט בלי דרמות מיותרות" ככה זה נראה כל המפקדים הבכירים רוצים רק לסיים את התקופה בלי להילחם ובלי לשבור את הראש. ההנהגה רופסת וגורמת לריקבון בכל המערכת כולה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
84687 הודעות, 342 מדרגים, 563 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
https://laad.btl.gov.il/Web/He/TerrorVictims/Page/Default.aspx?ID=38018
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.17
22388 הודעות, 97 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולחשוב שהם בדרגות של הקצינים של פעם, לא מגיעים להם לקרסוליים הנמושות שיש היום בצבא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.16
13139 הודעות, 72 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עלוב וחלש..
איפה הסמרטוט הזה ואיפה רפול, יאנוש, קותי וגנדי..?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
35851 הודעות, 157 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
והחיילים נדפקים
שלא נדע
הצמרת הבטחונית בישראל משובשת בדעתה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.19
10547 הודעות, 94 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
30631 הודעות, 187 מדרגים, 364 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי שמכם לחלק ציונים? ברצינות...
לגופו של עניין, אולי לא ההתנסחות הכי מוצלחת ורהוטה, אבל בפרקטיקה הוא לא מחדש דבר שלא היה פה עוד משנת 1987. לא יורים על מנת להרוג *בכל *מיידה אבנים.
נביט למציאות עמוק בתוך העיניים ונבנה עתיד טוב יותר בעבודת כפיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43478 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
צריך אמצעי וכוונה.
אבל אם אתה מפקד בכיר אתה לא יכול לפרסם משפט שפירושו:
מחבלים יקרים, אתה יכולים להמשיך לנסות להרוג אותנו בכבישים בקטנה כי אנחנו גם ככה לא יודעים מתי זה נחשב מספיק מסוכן ומתי לא ולכן אנחנו לא נפריע לכם להמשיך לסכן אותנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
30631 הודעות, 187 מדרגים, 364 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
אבל משנאמרה, צריך להגיב אליה בפרופורציות ובמינונים הנכונים ולא להתפרע בהתלהמויות של "אפשר לסגור את המדינה" וכדו'.
נביט למציאות עמוק בתוך העיניים ונבנה עתיד טוב יותר בעבודת כפיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.15
1392 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.4.12
30631 הודעות, 187 מדרגים, 364 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
נביט למציאות עמוק בתוך העיניים ונבנה עתיד טוב יותר בעבודת כפיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.10
7463 הודעות, 36 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.19
5098 הודעות, 19 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם זורקים עליך ועל משפחתך אבנים, אני חושב שהסיטואציה לא כזו מורכבת.
ככה צריך לדמיין כל מפקד/משפטן שכותב את הוראות הפתיחה באש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
4899 הודעות, 30 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
קם להורגך השכם להורגו.. פשוט יותר מזה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.19
6053 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
21056 הודעות, 116 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
84687 הודעות, 342 מדרגים, 563 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
https://laad.btl.gov.il/Web/He/TerrorVictims/Page/Default.aspx?ID=38018
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
21056 הודעות, 116 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
אני אישית בעד כדור חי לכל מי שמיידה אבן על רכב נוסע. זה מצב לא מורכב בכלל וסכנת חיים ממשית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
84687 הודעות, 342 מדרגים, 563 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
בתקווה שיוכל להגיב בזמן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
21056 הודעות, 116 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
בסופו של דבר צריך לשים גבולות וזה הדבר המורכב.. בסופו של דבר יש חייל בשטח שצריך לקחת חיים, ולכל דבר כזה יש השלכות עצומות.
אתה חושב שאם יצלפו בילד בן 12 שזורק אבנים לכיוון חייל ממוגן ממרחק 100 מטרים לא יהיו לכך השלכות?
אני חושב שיש לכולנו את השכל הישר והיכולת להבין בין מבוגר עם נשק במרחק עשרה מטר לבין ילד עם אבן מ100 מטר.. הגבולות צריכים להיקבע ולהשתנות בהתאם למציאות ואני כמובן מסכים שהוראות הפתיחה באש חייבות להשתנות, אבל ההתלהמות והעליהום (לא שלך כמובן) על הקצין שלא אמר ש"צריך לחסל בלי לחשוב פעמיים כל ערבוש שזורק אבן" הוא די מגוחך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
84687 הודעות, 342 מדרגים, 563 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
אני לא הבנתי כלום אז הראיתי את זה לחבר, עו"ד רציני.
בעברו היה התובע של פיקוד הדרום וכיהן גם כיועץ משפטי דל חברת מקורות.
ביקשתי ממנו חוות דעת משפטית, מה מותר ומה אסור.
הוא עיין ממושכות בחוברת ואמר לי שגם הוא אינו מבין.
מה שבטוח, סיכם, מה שלא תעשה אתה תמיד תצא אשם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
21056 הודעות, 116 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
זה לא הגיוני שערבים יתקרבו מטר מחיילים ויתקפו אותם ולא יעשו להם כלום. פשוט לא הגיוני ויש לכך השלכות קשות מבחינת חיילי צהל הקדושים.
וכמובן שזה לא יהיה הגיוני אם חיילים ממוגנים יירו כדורים חיים על ילדים שזורקים לכיוונם אבנים ממרחק של 200 מטר, ויהיו לכך השלכות קשות בכמה בחינות וגם על זה צריכים לחשוב.
לכן כן צריכים למצוא את האיזון שכרגע לא קיים בכלל ומשחק לטובת המחבלים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.08
7235 הודעות, 74 מדרגים, 134 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
ולא אתחבא מאחורי פחי זבל
https://www.rabenu.co.il/he/תהילים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
21056 הודעות, 116 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.08
7235 הודעות, 74 מדרגים, 134 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
בלי בגץ ובלי פרקליטות
זה ייפסק
https://www.rabenu.co.il/he/תהילים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.20
167 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.20
2156 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
הוא יזרוק מחר על אישה שתיסע בכביש, זה חייל לכל דבר בשרשרת החיול של האויב שיתקדם גם לבקתב ולרובה ולטיל. זאת המציאות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.15
1392 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
מ-50 מטר, וזה ילך ויחמיר.
אתה צריך לזכור שבני אדם מגיבים לתמריצים, אם תירה בהם פעם אחת, והם יבינו שזו התוצאה של הפעולה הזאת, הם פשוט יפסיקו לעשות את זה.
זה עד כדי כך פשוט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
21056 הודעות
בתגובה להודעה מספר 61
ואולי לירות בכל מי שיורק או מקלל? בסופו של דבר צריכים לשים גבולות ולדעת איפה ואיך לעשות את זה. זה לא משחק וגם הקצינים מבינים את זה.. להתלהם מהמקלדת בבית זה הכי קל בסופו של דבר (לא אתה אישית).
מה גם שיש עוד שיקולים, וכשיורים בילד שלא גורם לסכנת חיים צריך לקחת בחשבון גם את ההשלכות השונות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
766 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
בלבנון הראשונה עשו לנו תרגיל של ילד בן 7 שנכנס מול הנגמ"ש שנעצר ואז החברים שלו דופקים RPG בלי לפספס. המקרה הראשון עבד, בשני כבר הבנו את העיקרון והסתערנו לעבר מיקום המארב המשוער. אז נכון, זה לא נעים ודי מסריח לגרד את השאריות שלו מהזחל אבל האלטרנטיבה נעימה הרבה פחות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.19
6053 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
21056 הודעות
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
5203 הודעות, 19 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.4.20
324 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
את התודעה התבוסתנית של צה"ל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
84687 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
56493 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
84687 הודעות
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
56493 הודעות
בתגובה להודעה מספר 49
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.21
766 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
10527 הודעות, 55 מדרגים, 102 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
16904 הודעות, 133 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
56493 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
1719 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
3831 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא משאירים ילדים באוטו!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.20
2156 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הקם להורגך *השכם* להורגו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
21056 הודעות, 116 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
זה לא עובד ככה וזה גם לא יעבוד ככה ואתה יודע את זה ..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.09
10116 הודעות, 64 מדרגים, 112 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
זה נסיון לשטוף את מוחות הגולשים, כאילו חיילינו רוצחים לתיאבון.
בפועל, ילד שזורק אבן על מכונית בה אתה נוהג, ובה תינוקות וילדים שלך,
אתה תאמר לו: ברוך הבא.
אבן הורגת. לכן אם אני אהיה בקרבתכם, אירה בזורק האבן, גם אם אזהה את הנהג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
21056 הודעות, 116 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
שטיפת המוח היא בעיוות דברי הקצין תוך כדי רידוד המצב והתלהמות בלתי נגמרת של גיבורי מקלדת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.20
4667 הודעות, 31 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.20
2156 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מקסימום חייל או שניים נכים לצמיתות זה נספג בקטנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
24318 הודעות, 154 מדרגים, 236 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי שמיידה בקתב אבן צריך לקבל כדור בראש
פשוט וקל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.5.15
13434 הודעות, 136 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.7.08
43563 הודעות, 189 מדרגים, 371 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רצינו עליונות מוסרית - קיבלנו תעסוקה מבצעית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.7.20
2445 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צריך יועץ משפטי צמוד לכל חייב שיפרשן לו את ההוראות האלה.
צריך לפשט אותן ולרדד אותן בצורה הרבה הרבה יותר דיכוטומית ופשוטה ממה שהן היום, בדגש על הקלות משמעותיות בכל מגבלה קיימת על שימוש בנשק.
מהנדס (שמזהה) תהליכים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
1598 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תיכף גם נתפלמס על מהי גודלה של האבן ואם היא מהווה סיכון. הרי רק לפני זמן לא ארוך איבדנו לוחם פלס"ר גולני לבלוק שנזרק על ראשו.
מסכנים החיילים שצריכים להתמודד עם כאלה אמירות אפורות ולא החלטיות.
איני מקבל התראות על תגובות לצערי. אנא שלח/י בפרטי אם נראה שפספסתי להשיב לשאלה או כל דבר אחר. תודה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.15
10198 הודעות, 63 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבן זה רצח.
מי שמרים אבן מקבל כדור במרכז מסה.
ככה פשוט. ככה מוסרי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.03
27240 הודעות, 163 מדרגים, 326 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.2.20
15 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
8420 הודעות, 87 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
52181 הודעות, 256 מדרגים, 495 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גם היום חשוב להדגיש. בנט לא לגיטימי. הוא שדד את הדמוקרטיה ואת רצון הבוחרים בשקרים ומעשי נוכלות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.8.17
7177 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האבן ומוסיף את השורש העשירי של מסת הירח.
פשוט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.11.12
1226 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כאשר הגלים מתחזקים, החזקים מתגלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.09
10116 הודעות, 64 מדרגים, 112 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.21
932 הודעות, 4 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.7.20
4041 הודעות, 28 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
הלו זה מלחמה פה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.20
1892 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גלותי ותבוסתני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד