Skip to content

בצריכה מתמדת: מוצרים מומלצים לחנוכה

דליקטסן ובייקרי: לביבות לחג הלביבות של קבוצת R2M, הנמכרות בשתי הרשתות הללו, הן כל מה שאוהבי לביבות מאחלים לעצמם בחג הזה – המגוון הגדול, האיכות של הלביבות (העיקר כאן זה הירק, והן לא שמנוניות), והמטבלים המיוחדים שנלווים אליהן. הצע כה עשיר ומוקפד קשה למצוא באף מקום אחר. מה מציעים כאן? לביבות תפוחי אדמה, כמובן, כמו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דליקטסן ובייקרי: לביבות לחג

הלביבות של קבוצת R2M, הנמכרות בשתי הרשתות הללו, הן כל מה שאוהבי לביבות מאחלים לעצמם בחג הזה – המגוון הגדול, האיכות של הלביבות (העיקר כאן זה הירק, והן לא שמנוניות), והמטבלים המיוחדים שנלווים אליהן. הצע כה עשיר ומוקפד קשה למצוא באף מקום אחר. מה מציעים כאן? לביבות תפוחי אדמה, כמובן, כמו גם לביבות זוקיני, לביבות תירס, לביבות מנגולד, לביבות בטטה ולביבות כרובית. המטבלים מגוונים לא פחות וכוללים קשיו וכוסברה, איולי קארי, איולי נענע, יוגורט עם כמון וראס אל חנות, שמנת חמוצה עם גבינה כחולה ועירית, ושמנת-עירית.

38 שקלים לשש לביבות, 18 שקלים ל-180 גרם של מטבל. להשיג בסניפים וב-http://www.delitlv.co.il.

צילום: R2M

 

מילקה ואוריאו: דונאטס

חברת NeoBrand החלה לשווק בישראל את הדונאטס המוכנים של שני המותגים הידועים. כמתבקש, הדונאטס של אוריאו משלב מילוי של קרם וניל עם שבבי עוגיות אוריאו, ואילו הדונאטס של מילקה מגיע עם ציפוי ומילוי של קרם, העשוי מהשוקולד של החברה. זכרו כי מדובר בדונאטס שנעשו במפעל – הם דחוסים יחסית, ללא הרכות שאנו מעדיפים בדונאטס/סופגניות שאנו אוכלים. עם זאת, המרקם לא יבש מדי, המילויים והציפויים בכמות טובה, והשוקולד/עוגיות מורגשים היטב.

עד 10 שקלים ל-73 גרם. להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות, חנויות פרטיות, מסעדות ומאפיות, בתי קפה ועוד.

צילום:  NeoBrand

 

טדאם!: סופגניות

לקראת החג תמצאו בקונדיטוריה החדשה של שירן מתיתיהו, שממוקמת בשוק הפשפשים, את ה"דואנטס פיצה". כיאה למקום שהערך הוויזואלי של המוצרים שלו חשוב לא פחות מהמרקם והטעם שלהם, מתיתיהו יצרה סופגניות משולשות, בדומה למשולשי פיצה, עם בצק שמזכיר יותר דונאטס אמריקאיות מאשר סופגניות אירופאיות. טעמנו כמה וכמה סופגניות השנה, ואלו הממכרות ביותר שאכלנו. מדוע? משום שהן רכות בדיוק במידה, מטוגנות ובכל זאת קלילות, וכמו עם פיצה, היה לנו קשה להפסיק לאכול אותן.  זה לא רק בזכות הבצק, יש לציין: המבחר כולל סופגניות במילוי נוטלה וציפוי גנאש שוקולד חלב ואגוזי ברס; במילוי ריבת פירות יער ומעל זילוף קציפת קרם פיסטוק; במילוי שוקולד לבן, ציפוי תות וזילוף קרם וניל עם סוכריות צבעוניות מעל; במילוי גנאש שוקולד לבן וציפוי קרמל ושוקולד לבן; במילוי קרם בייגלה עם ציפוי בוטנים וקישוט בייגלה ופרלינה; ובמילוי קצפת וציפוי של גנאש שוקולד ומעל מיני קליק.

15 שקלים. להשיג ברבי פנחס 11, שוק הפשפשים, תל אביב יפו.

צילום: שירן מתיתיהו טדאם!

 

בוטיק סנטרל: סופגניות אפויות

הסופגניות שתצמאו כאן הן כולן אפויות. זה אומר פחות שומניות, פחות קלוריות, יותר אווריריות בכל סופגנייה וסופגנייה. המילויים מגוונים אבל סולידיים יחסית – פטיסייר וניל, קרם קרמל, קרם פיסטוק, קרם לימוני, ריבת תות שדה ושוקולד נוטלה בציפוי שוקולד – וכולם נוכחים עם כמות מספקת במיוחד. עוגת הסופגניות היא העיקר כאן, מבחינתנו – עשר סופגניות, קטנות יותר, המורכבות באופן היוצר צורה של עוגה.

מ-7 שקלים לסופגנייה, 64 שקלים לעוגה. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: טל סיון ציפורין

 

כדאי לדעת

ספייסהאוס השיק ליין חד של קוקטיילים, במיוחד לחג. ההשראה הן סופגניות, או יותר נכון המילויים שלהן. התוצאה היא ארבעה קוקטיילים שונים, 200 מ"ל כל אחד: LEMON CREAM PIE, קוקטייל של טקילה מילגרו, קוואנטרו וקרם לימון; STRAWBERRY JAM DAISY, קוקטייל של וודקה סטוליצ׳ניה, מחית תותים, שרדונה מצומצם ווניל; DOLCE DE LATTE COLADA, קוקטייל של וויסקי ג׳ים בים, קרם דה קקאו וריבת חלב; ו-PISTACHIO GRASSHOPPER, קוקטייל של רום כהה, ייגרמייסטר, אגוזי פיסטוק, שקדים וחלב קוקוס. הקוקטיילים נמכרים ארבעת ביחד, במארז, הכולל גם קישוטים מיובשים.

149 שקלים. להשיג באתר.

צילום: מיכאל טופיול

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן