האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מחריד |
ביריון |
22.11.21 16:54 |
1 |
אבל מה הקשר של כיפת ברזל ? למה לא לציין חייל וזהו . |
FBD |
22.11.21 19:13 |
101 |
כי אם יגידו חיל האוויר אז זה יפגע ביוקרה של החיל. |
בן בוזי |
22.11.21 19:28 |
103 |
פעם לוחם היה לוחם חי''ר |
אלי כהן |
22.11.21 19:54 |
111 |
''השיריונרים קינאו''? ברצינות? במה לוחם שמסתער ומחרף את חייו בטנק פחות לוחם מחייל רגלי שמסתתר מאחורי הטנק שלו? |
kalatch |
22.11.21 20:18 |
120 |
כי תמיד מזכירים את הכיפה של האנס |
עבד לעם קדוש |
22.11.21 21:56 |
133 |
אין אפוטרופוס לעריות. ובטח כשנמצאים בסיטואציות מאוד פתוחות ומתרניות. |
Galgal |
22.11.21 16:54 |
2 |
לפי חדשות השבוע האחרון - גם כשנמצאים בחברה מאד שמרנית ומוסרנית אין אפוטרופוס. בטח לא לאונס אלים. |
סקפטי |
22.11.21 16:56 |
4 |
אכן. אין אפוטרופוס לעריות... |
Galgal |
22.11.21 16:57 |
9 |
האמרה הזאת כוללת גם רבנים עם זקן ארוך |
אוהב ישראל |
22.11.21 18:15 |
65 |
האמרה כוללת גם בעלי פרס שנשותיהם מאסו בפרס והעיפו אותו מהבית |
תות |
22.11.21 18:40 |
83 |
מאמר חז''ל 'אין אפוטרופוס לעריות' תקף אלפי שנים, והיום יותר מתמיד..איסור יחוד מזמין הסתבכויות. |
אליצור |
22.11.21 19:03 |
93 |
ומי אמר לך שלא????? |
avi |
22.11.21 19:47 |
109 |
זה בדיוק מחזק את מה שגלגל כתב מעליך. |
מורשה |
22.11.21 17:05 |
16 |
איך ? גלגל ניסה להפוך את האירוע המצער הזה לשיעור מוסר ולפרסומת להפרדה. אני טוען שבכל חברה ותרבות זה עלול לקרות |
סקפטי |
22.11.21 18:21 |
70 |
אירועי הימים האחרונים הם הפרסומת הטובה ביותר לאיסור יחוד. |
אליצור |
22.11.21 19:05 |
94 |
בין גברים לנשים ? גברים לגברים ? גברים לילדים ? הורים לילדים ? בכל החתכים יש עברייני מין. |
סקפטי |
22.11.21 19:50 |
110 |
טוב שערכת.... |
קוראת ותיקה |
22.11.21 16:57 |
6 |
מה? |
Galgal |
22.11.21 17:11 |
20 |
חשבתי שערכת את התשובה שלך, מסתבר שטעיתי |
קוראת ותיקה |
22.11.21 17:13 |
23 |
אלימות - בהחלט. לא מין? לא נכון |
יהודי חשוב |
22.11.21 17:16 |
29 |
זה לא מין. זו שליטה, אלימות בלתי נשלטת |
קוראת ותיקה |
22.11.21 17:17 |
30 |
לא מדוייק |
יהודי חשוב |
22.11.21 17:18 |
32 |
זו תיאוריה מעניינת. אבל אלימות היא אמצעי ולא המטרה |
Nisenpuu |
22.11.21 17:35 |
39 |
ברור... אבל המטרה היא לא מין, אצל האנס. |
קוראת ותיקה |
22.11.21 17:38 |
41 |
המטרה של אנס היא בהחלט מין, היצר הוא חייתי והוא נמצא אצל כל גבר בריא, רק שהוא לא שולט בעצמ |
סטטיסטיקאי |
22.11.21 18:00 |
47 |
אני מערבבת? דיברנו על חייל שאנס חיילת. |
קוראת ותיקה |
22.11.21 18:10 |
58 |
כשאישה אומרת את זה, היא פרוגרסיבית ופמיניסטית ושאר ירקות. |
גרפיטי |
22.11.21 18:12 |
60 |
ואז מאשימים אותי בשנאת גברים.. 😂😂😂 |
קוראת ותיקה |
22.11.21 18:14 |
63 |
לא בשנאת גברים אלא בבילבולת שנגרמה לך על ידי כל מיני מגדריות מטורללות שאצלן אין שוני מיני בין זכר לנקבה |
תות |
22.11.21 18:43 |
85 |
הערה:ברור שאונס עם זקפה כולל אלמנט מיני,ובלי זקפה -לא כולל. אם כל מקרי האונס הם ללא זיקפה- קוראה ותיקה צודקת! |
תות |
22.11.21 20:36 |
124 |
כמעט כל אשה מתייפה לפני שהיא יוצאת מהבית, כמעט כל גבר מרגיש נמשך אל אשה יפה. |
סטטיסטיקאי |
22.11.21 18:13 |
62 |
הלו הלו? |
גרפיטי |
22.11.21 18:15 |
64 |
יש הבדל ענק בין משיכה של גבר אל אשה למשיכה של אשה אל הגבר |
סטטיסטיקאי |
22.11.21 18:47 |
87 |
כשאני כותבת/אומרת שלקחו לגברים את הצעצוע שנקרא הגנה על האישה, |
גרפיטי |
22.11.21 19:01 |
92 |
כתבת יפה, כתבת הרבה, כמה הערות: |
סטטיסטיקאי |
22.11.21 20:12 |
117 |
נדיר שכותבים לי כתבת יפה על דברים ''קשים'' שאני אומרת😂 |
גרפיטי |
22.11.21 20:17 |
119 |
מעשי אונס לא נובעים משום פרשנות, הם נובעים מחוסר פרשנות |
סטטיסטיקאי |
22.11.21 20:26 |
123 |
חבל על הזמן שלך |
דיויד מהקריות |
22.11.21 19:29 |
104 |
נכון גברים יוצאים עם מיני החוצה |
דיויד מהקריות |
22.11.21 19:24 |
102 |
נכון‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ |
קוראת ותיקה |
22.11.21 18:15 |
66 |
לא כל גבר יכפה עצמו עליה, נכון. אבל כל גבר עלול להסתבך. ובעיקר אלה הבטוחים ש'לי זה לא יקרה'. |
אליצור |
22.11.21 19:09 |
97 |
למה הכוונה בלהסתבך? |
קוראת ותיקה |
22.11.21 19:11 |
99 |
רק כריתה של האיבר הרלוונטי תהווה פתרון ראוי |
Cat Catul |
22.11.21 17:20 |
33 |
לא נכון בעליל |
ToString |
22.11.21 17:56 |
44 |
לרוב הצורך הוא שליטה. אין קשר בין מין להנאה לעבריינות הזאת. |
גרפיטי |
22.11.21 18:03 |
49 |
לסמם ולשכר את הקורבן זו לא אלימות?? לקחת ממנה את השליטה להסכים או לסרב, האמאמא של האלימות. |
קוראת ותיקה |
22.11.21 18:03 |
50 |
לרוב |
ToString |
22.11.21 18:28 |
79 |
אתה מדבר על הפתיחות של רבנים וילדים? או על המתירנות במקוואות? או שאתה סתם מכפיש ומתעלם מדברים ''אצלך''? |
noel |
22.11.21 17:14 |
24 |
מדוייק |
קוראת ותיקה |
22.11.21 17:18 |
31 |
✔✔✔ |
ביריון |
22.11.21 17:23 |
35 |
זה אונס. זה לא משחקים באבא ואמא |
עמלץ פלד |
22.11.21 17:14 |
25 |
הפוך. להזכירך שרשת הפדופיליה הגדולה בתולדות המדינה התגלתה בחברה די סגורה.כנל משי זהבים למיניהם. די עם זה |
Kayser Soze |
22.11.21 17:44 |
42 |
וכשנמצאים במסגרות סגורות ומסוגרות? |
גרפיטי |
22.11.21 18:00 |
46 |
יש אפוטרופוס לאכזריות |
Karlibach |
22.11.21 18:16 |
67 |
הגיע הזמן להבין שאין חינוך נכון ואין מסרים חברתיים נכונים |
Lestat |
22.11.21 18:42 |
84 |
בגדול מסכים איתך , זה היה המצב האבסולוטי בעבר, ועדיין קיים היום. כולי תקווה שישתנה עוד |
האזרח ע |
22.11.21 18:47 |
86 |
חילול הכיפה |
מרוקאי29 |
22.11.21 16:54 |
3 |
משנה באיזו יחידה הם משרתים? |
קוראת ותיקה |
22.11.21 16:56 |
5 |
זה כן נותן אינדיקציה לאירוע |
הטכנאי |
22.11.21 17:00 |
12 |
מה בדיוק? |
קוראת ותיקה |
22.11.21 17:03 |
13 |
שזה קרה כנראה בבסיס ביחידה מעורבת |
הטכנאי |
22.11.21 17:04 |
14 |
ו....? אז מה זה עוזר בדיוק למישהו? |
קוראת ותיקה |
22.11.21 17:05 |
18 |
עוזר לך להבין על המקרה קצת, כקורא מיותר להיכנס לעומק אבל זה מה שהמדווח רצה לספק לך |
הטכנאי |
22.11.21 17:09 |
19 |
חייל אנס חיילת ביחידה בה שירתו. |
קוראת ותיקה |
22.11.21 17:14 |
26 |
משנה אם הוא חייל או לא? |
סטטיסטיקאי |
22.11.21 18:06 |
52 |
אתה עושה צחוק אני מבינה. |
קוראת ותיקה |
22.11.21 18:13 |
61 |
אני עושה צחוק? את עושה צחוק! את מבינה מה זה ידיעה עיתונאית? |
סטטיסטיקאי |
22.11.21 18:18 |
68 |
רוב אם לא כל היחידות בצה'ל מעורבות. |
אמא אווזה |
22.11.21 17:59 |
45 |
זו לא סיבה, אבל אם הם נשארים לבד זו הזדמנות לאנס |
סטטיסטיקאי |
22.11.21 18:27 |
78 |
ממש לא, אונס זה פשע נוראי, רק אמרתי שהעיתונאי נותן פרטים שעוזרים לקורא להבין יותר על המקרה |
הטכנאי |
22.11.21 18:51 |
89 |
וכשמישהי מותקפת כשהולכת ברחוב, זו גם יחידה מעורבת? |
גרפיטי |
22.11.21 18:04 |
51 |
אני מבין שאיכשהו משתמע מתגובתי שאם זה יחידה מעורבת אז אין לי בעיה עם המקרה |
הטכנאי |
22.11.21 18:53 |
90 |
בתגובה 14 כתבת מה שהבאתי בציטוט. |
גרפיטי |
22.11.21 19:05 |
95 |
אני יכול לראות ולהבין את הבעיה בניסוח שלי... |
הטכנאי |
22.11.21 19:11 |
98 |
👌👌 |
גרפיטי |
22.11.21 19:11 |
100 |
כמו 99% מהיחידות... |
GiM |
22.11.21 18:25 |
77 |
חייל רגיל כמעט לא פוגש אותן |
סטטיסטיקאי |
22.11.21 18:29 |
80 |
פעם לא היית רואה אישה במשך רוב השירות ביחידות קרביות |
GiM |
22.11.21 18:39 |
82 |
למה לא שגרה טיל ירוט |
coronatime |
22.11.21 16:57 |
7 |
לזרוק לכלא |
SWITCH |
22.11.21 16:57 |
8 |
כמה מקורי.... |
רב ברנש |
22.11.21 17:15 |
27 |
נןרא. לשים אותו בכלא אזרחי אם זה נכון |
עמלץ פלד |
22.11.21 16:59 |
10 |
עם ''כיפה'' מברזל ודאי שזה באלימות |
אהבת חינם |
22.11.21 16:59 |
11 |
אישה נאנסה. זה לא המקום לבדיחות. |
קוראת ותיקה |
22.11.21 17:04 |
15 |
לא מובן באמת הופכים כל דבר לצחוק מזעזע |
שוקולד לבן |
22.11.21 21:52 |
132 |
לוחם? על מה? |
הגיע הזמן |
22.11.21 17:05 |
17 |
למה צריך לכתוב כיפת ברזל |
tesla man |
22.11.21 17:13 |
21 |
למה אתה רוצה להגן עליהם? |
סטטיסטיקאי |
22.11.21 18:09 |
56 |
כשזה בעיר מסוימת יש משהו אקטואלי בזה לתושבי העיר |
tesla man |
22.11.21 18:12 |
59 |
זה אקטואלי לאנשי העיר לא פחות מלאנשי היחידה |
סטטיסטיקאי |
22.11.21 18:21 |
72 |
🙁 |
Seagulls |
22.11.21 17:13 |
22 |
באשמת הקרינה |
קטסטרופה |
22.11.21 17:15 |
28 |
ביזוי שם התואר ''לוחם'' - נ''מ של כיפת ברזל הם טכנאי מכ''מ שלוחצים על כפתורים ומחמשים מחסניות טילים. |
Deadlocked |
22.11.21 17:23 |
34 |
אל תזלזל כשאתה לא יודע מה נעשה שם מאחורי הקלעים |
Yuval |
22.11.21 20:11 |
116 |
רוצה להחכים אותנו? |
kalatch |
22.11.21 20:43 |
125 |
או ש...לא |
pingi |
22.11.21 17:27 |
36 |
+ יכול להיות נקמה... |
menahem |
22.11.21 17:28 |
37 |
אז בכל אירוע לחשד אונס נסתום את הפה? |
גרפיטי |
22.11.21 18:06 |
53 |
אז אולי ישר נתלה אותו? יאללה חאלס בואי נלך לצוד אותו ונירה בו!! |
menahem |
22.11.21 18:20 |
69 |
למה לתלות? למה בכלל לעצור חשודים בכל מיני? |
גרפיטי |
22.11.21 18:21 |
71 |
תנשמי, ממש לא הולך לקיים איתך דיון ככה |
menahem |
22.11.21 18:22 |
73 |
אני נושמת ושואלת ברצינות. |
גרפיטי |
22.11.21 18:23 |
74 |
אחלה ערב |
menahem |
22.11.21 18:23 |
75 |
גם לך אחלה ערב. |
גרפיטי |
22.11.21 18:24 |
76 |
עצוב מאד |
יוסף |
22.11.21 17:30 |
38 |
אם זה היה תלוי בי, פטור גורףףף לנשים משירות בצה״ל, ואם כבר שירות, רק עם נשים בלבד |
אבי_85 |
22.11.21 19:40 |
108 |
אח יקר |
יוסף |
22.11.21 20:21 |
121 |
הטמטום הראוי |
אלברט |
22.11.21 17:38 |
40 |
נבלה |
PaPaPanda |
22.11.21 17:46 |
43 |
אם מורשע שיהיה טיל מיירט נגד קאסם. |
bendaweed |
22.11.21 18:01 |
48 |
יש אונס שהוא לא באלימות? |
badboy3919 |
22.11.21 18:06 |
54 |
אונס הוא אלים. |
גרפיטי |
22.11.21 18:09 |
57 |
חשוב להעניש את החייל האנס במלוא חומרת הדין |
אריה33 |
22.11.21 18:09 |
55 |
מציע לשים אותו בכלא טורקי! |
יהודי ציוני |
22.11.21 18:37 |
81 |
יותר מידי חיילים משועממים שלא עושים כלום, מביא לצרות. ניסוח כל כך גרוע, אונס זו אלימות, מה יש אונס בנחותה?! |
uz7 |
22.11.21 18:49 |
88 |
הוא לוחם כמו שאני שריונר טייס |
ירוק בעיניים |
22.11.21 18:54 |
91 |
לא מציע לך לזלזל |
Yuval |
22.11.21 20:08 |
115 |
חלילה מזלזל רק מחדד הגדרות מדובר בתפקיד תומך לחימה לא לחימה שמסכנת חיים נוכח פני אויב |
ירוק בעיניים |
22.11.21 20:15 |
118 |
יש מס יחידות בצבא שלא אל מול פני אויב |
Yuval |
22.11.21 20:22 |
122 |
גם להומלסים ביפו אין גישה נוחה קבועה למקלחות, שק''ם, מזון, שתיה ולינה. המאפיינים האלה הופכים אותם ללוחמים? |
kalatch |
22.11.21 20:48 |
127 |
ההומלס מחויב לחיות בתנאים האלה ? , המדינה מחייבת אותו ? |
Yuval |
22.11.21 20:52 |
128 |
בוא נדמיין לרגע שכן, באופן היפותטי, לטובת הדיון. |
kalatch |
22.11.21 20:54 |
129 |
אבל זה לא קורה במציאות , |
Yuval |
22.11.21 20:56 |
130 |
אוקיי. קבל שוב את הערכתי. |
kalatch |
22.11.21 20:57 |
131 |
לא רואה שום יתרון ביטחוני בשיבוץ בנים ובנות ביחד. |
קרידו 2 |
22.11.21 19:09 |
96 |
גם אני לא |
אבי_85 |
22.11.21 19:35 |
106 |
+++ |
עבד לעם קדוש |
22.11.21 21:59 |
134 |
אני ממש לא מופתע! מה ציפיתם אתם שם למעלה בדרגים הגבוהים, שיישחקו דוקים בזמן שקט? |
אבי_85 |
22.11.21 19:33 |
105 |
שמישהו יקצוץ לו את הטמיר |
רועי הטורקי |
22.11.21 19:39 |
107 |
מה פירוש אנס באלימות |
LCH |
22.11.21 19:54 |
112 |
לכלא |
לטאוטו |
22.11.21 19:57 |
113 |
חלאה |
Beatman |
22.11.21 20:07 |
114 |
לוחם כיפת ברזל..עיתונאי טמבל |
Admiral |
22.11.21 20:47 |
126 |
חבר מתאריך 2.9.07
84617 הודעות, 342 מדרגים, 563 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
16932 הודעות, 151 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ובלי קשר …למה ואיך התפקיד הזה מוגדר כ לוחם .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.08
9807 הודעות, 91 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.13
1605 הודעות, 12 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
התותחנחים קינאו והשיריונרים קינאו ומזילות המושג לוחם הגענו ללוחם כיפת ברזל ולוחם סייבר ובעז"ה נגיע גם ללוחם רס"ר
כמאל אמין ת'אבת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5088 הודעות, 47 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.11.21 בשעה 20:27 בברכה, kalatch
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
39258 הודעות, 169 מדרגים, 321 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.17
11018 הודעות, 79 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
7322 הודעות, 24 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.17
11018 הודעות, 79 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
15435 הודעות, 212 מדרגים, 424 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מי שיתייחד עם נשים, בסוף יכשל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
3475 הודעות, 26 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
39560 הודעות, 109 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.6.15
6179 הודעות, 34 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.10
12974 הודעות, 154 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
https://www.viglink.com/?vgref=4328741
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
7322 הודעות, 24 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
39560 הודעות, 109 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
7322 הודעות, 24 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.11.21 בשעה 17:04 בברכה, קוראת ותיקה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.17
11018 הודעות, 79 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 20
מה הקשר לסיטואציות פתוחות ומתירניות?
אתה מתייחס לאונס כאילו זה מין, זה לא. זו אלימות נטו ואין קשר בינה לבין סקס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.18
2021 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
זה מין אלים ודורש ענישה מחמירה עוד יותר ממה שקיים כיום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
זה מבוטא במין אבל אין בין סקס לאונס מאום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.18
2021 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
אני מבין מאיפה מגיעה ההגדרה שלך אבל זה לא נכון. זו עבריינות מין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2002 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
"חתור בסירה, חתור בידיים שלך. אל תפקיר את המשוטים בידי אלה שישמחו שתעלם."
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
אמר כאן מישהו עבריינות מין, אלימות מינית, המין זה ביטוי אבל זו אלימות של חיה שלא מסוגלת לשלוט בעצמו, מתוסכל, חש צורך לשלוט ולהשפיל... מה בין זה למין? כלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43454 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
אם הרצון של האנס היה שליטה הוא היה דורך על צוואר הנאנסת וצועק "אני המלך".
היצר הוא מיני לגמרי, רק שאצל הגבר היצר המיני לא דורש באופן מוחלט היכרות מוקדמת ויחסי אהבה הנרקמים בהדרגה, גבר יכול ממש את תאוותו בדילוג על כל השלבים האלו.
את גם מערבבת בין המון סוגי אנסים: אנסים של סימטה חשוכה, אנסים בתוך המשפחה, אנסים שמגיעים עם בת הזוג ליחסים אינטימיים קרובים ואז מסיימים בלי הסכמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
לא על פדופיליה גילוי עריות וכו.
אתה מתאר יצר של מין שלא חייבים הכרות מוקדמת וזה בסדר כששני הצדדים מסכימים. זה לא אונס.
אתה טוען שכל גבר בהמי ולא שולט בעצמו? לא הבנתי אותך נראה לי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
3475 הודעות, 26 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
3475 הודעות, 26 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43454 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
כמה נמשך? זה תלוי בגיל שלו, בביולוגיה שלו, באם יש לו אשה, אבל כל גבר בריא נמשך אל אשה יפה!
אבל:
כל גבר נורמלי שולט על יצריו המיניים,
וגבר בהמי לא שולט על יצריו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
גם גברים מתגנדרים בצאתם מהבית וגם אני נמשכת לגברים חתיכים ושווים ומטופחים עם סקס אפיל.
נו?
זהו.
מקסימום עושה עיניים😀
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43454 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
כולנו היינו יותר בהמיים בעבר הרחוק שלנו, ומי שהתנהג בצורה מינית שיותר הירבתה אותו הוא זה שהיתרבה,
וכאן מופיע ההבדל בין הזכרים לנקבות:
הנקבה שתתרבה הכי הרבה היא זאת שתצליח לקשור אליה זכר שיגן עליה מפני טורפים ויביא לה ולצאצאים אוכל, עצים לחימום, צמר וכו'
הזכר שיתרבה הכי הרבה הוא דווקא זה שיצליח להרביע כמה שיותר נקבות ולעבור הלאה לנקבה הבאה.
ומכאן מופיע ההבדל הגדול במשיכה המינית: אשה צריכה חיזור שיוכיח נאמנות וקשר, גבר שואף להגיע מהר אל המיניות עצמה, וגם אחריה הוא ממשיך להימשך אל נשים אחרות.
לכן כמעט תמיד הגבר הוא זה שמפנק את האשה ומציע לה את הנישואין שהם העדות שהוא הולך להישאר נאמן לה ולהישאר איתה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
כשאני כותבת שלקחו לכם את הצעצוע של ההנה על האישה, כיבוש האישה ועוד, אומרים לי שאני מדברת שטויות. אז אני מאוד שמחה שכתבת את זה.
דברים השתנו. אם פעם אישה נמשכה לגבר היא התביישה ונותרה עם חצי תאוותה בידה ו"הפסידה" אותו. זמנים השתנו ויש לנשים את העוז והאומץ לשדר לגבר ולא רק לשדר, אלא אפילו לומר לו בגלוי שהיא מעוניינת בו.
טוב? לא טוב? לא יודעת. כל אחת ואחד יאמץ מה שהוא רוצה. אישית אינני רואה פסול שאישה הנמשכת לגבר שתראה לו את זה במידתיות, בדיוק כמו שאני מצפה שגבר הנמשך לאישה יראה לה זאת במידתיות.
אי שם החליטו (אולי הגברים?) שיצרי הגברים חזקים יותר ובלתי ניתנים לשליטה (לפעמים הרבה מאוד פעמים הם בהמיים) וככה נותרה האנושות עם הנחת העבודה הזו וזה די נוח לגברים... בבחינת כאלה אנחנו הגברים...
אז דברים השתנו לשמחתי.
כן. חושבת שחיזור זה צעד יפה ומקסים ובתנאי שהוא לא מגיע ל"אם את לא שלי את לא של אף אחד" ובתנאי שזה לא מגיע ל"אני גבר ואת אישה, תתנהגי בהתאם".
היום רוב הנשים אינן זקוקות להגנת הגבר לצורך הגנה כלכלית או פיזית. פשוט רוצות בן זוג ומשפחתיות. הא ותו לא. ויש נשים שמוותרות על כך מראש. מראש לא נתונות ללחצי הסביבה, ואני מאמינה שזה די ישתנה במהלך הדורות הבאים.
נשים משכילות, עובדות ומבקשות זוגיות, לא קשר של תלות ותגנו עלינו.
הגיע הזמן לעשות סוויץ' בראש...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43454 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
עדיין יש קצת הגנה על האשה: כשיש ג׳וק בבית, כשיש סתימה בביוב, כשצריך להחליף גלגל ברכב..
ברור שיש הבדלים מובנים בין גברים לנשים, רק אנשים שטחיים (ונאורים!) חושבים שהעולם שטוח וכולם אותו דבר, הם גם אותם אנשים שחושבים שאין הבדלים בין עמים שונים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
אף אחד לא מבטל את הטבע, את השוני בין הגברים והנשים.
וכן נעים לנשים שתהרגו לנו ג'וק🪳, אבל בתמורה אנחנו מכבסות לכם גרביים🤣🤣
כן נעים לנו שמחזרים אחרינו ומפנקים אותנו, קוראים לזה זוגיות.
אתם מספקים את החיזור והשמדת הג'וק ואנחנו מספקות דברים אחרים (ואינני מדברת על סקס דווקא).
אבל מכאן ועד לביצוע מעשי אונס בשם הפירוש הקדמוני שהאנושות נתנה להבדלים בין נשים וגברים - המרחק הוא רב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43454 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
בעוד שאצל האשה יש קשר מאוד חזק בין הקשר לנפשי לבין הקשר הגופני עם הגבר , אצל הגבר יש נתק: הוא צריך קשר נפשי ובלי קשר לזה הוא צריך הנאה גופנית, והוא לא חייב למצוא אותם אצל אותה אשה!
לכן גבר שבא אל פרוצה מספק את הצורך של עצמו אך הוא לעולם לא יכול לגרום לה הנאה.
ואותו דבר גבר שאונס, הוא מספק את עצמו על חשבון האשה שמולו שנקרעת בליבה מהיחסים המיניים שבאים בלי הקשר הנפשי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.19
4649 הודעות, 27 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
אין לך מה להתווכח עם פמניסטיות , הן מושלמות ותמיד הגברים אשמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.19
4649 הודעות, 27 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
וחזה חשוף בשביל למשוך נשים.
היגיון בריא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 62
אבל לא כל גבר יכפה עצמו עליה. אתה מערבב פה בין משיכה לאונס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
39560 הודעות, 109 מדרגים, 158 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
2781 הודעות, 10 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
683 הודעות, 2 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
ישנם מטורפים שעבורם עצם האלימות היא הריגוש, אבל מדובר באחוזים בודדים.
מה עם אונס לאחר סימום/שיכור הקורבן בו אין אלימות?
מה עם בעילה אסורה בהסכמה?
מה עם אונס שהבחורה שינתה את דעתה במהלך האקט/משחק מקדים וקפאה?
לרוב הצורך הוא מיני - לפעמים החלק האלים הוא "תוספת" חולנית ואצל בודדים מטורפים היא האלמנט המרכזי.
אגב, גם רוצחים סדרתיים השאירו עקבות של התעללות מינית בגופה לאחר המוות - מה שמראה שאולי הדחפים מתערבבים - אבל לא מבטלים אחד את השני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
ואם אפשר להשיג שליטה באמצעות אונס, הרי זה "מבורך".
הגיע הזמן להפסיק להשתמש במכבסת מילים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
זה הכל פתולוגיה פסיכולוגית מכל מיני סיבות.
כשזוג מקיים יחסים זה בדיוק להיפך, התמסרות זה לזו ושיתוף פעולה.
אונס לעולם לא יהיה כזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
683 הודעות, 2 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
הסיפוק של האנס מגיע לסופו לאחר האקט המיני.
אז כמו שאמרו לפני, האלימות היא אמצעי, המטרה היא סיפוק מיני.
לשיטתך לאנס לא היה צורך בסימום, וזה גם "פוגם" לו בשלמות העניין.
אנחנו חיים ב"תרבות הפורנו" שלא כמו מה שנקרא "תרבות האונס", ל- 90% מהגברים אין דחף לאלימות לשם אלימות.
אבל, מתרינות ותפיסה מינית מעוותת כתוצאה מצריכת יתר + גיל צריכה מוקדם של פורנו ופורניזציה של הכול דרך עולם הפרסום, הופך את ה"מין" למטרת הכול, כך זכרים חסרי שליטה עצמית משתמשים באלימות כא-מ-צ-ע-י
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2380 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אונס והטרדה מינית הם לא תולדה של מתירנות או ביגוד חשוף
הם תוצאה של אנסים חלאות
ואנסים חלאות יש בכל המגזרים והדתות והזרמים
ההבדל בין המגזרים השונים הוא כמה הם מסתירים את הפגיעות והאם הם "מלשינים" על עבריינים. מצחיק המילה "מלשינים" כי זה בעצם מונע מהקורבן להתלונן על מי שפוגע בו...
אני מרחם על הילדים והילדות במגזרים שמסתירים ומגנים על הפושעים שבתוכם, ההורים שלהם חושפים אותם לסכנות עצומות.
עונים על סקרים, משפיעים על החברה וארגונים ומרוויחים כסף!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
84617 הודעות, 342 מדרגים, 563 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
42548 הודעות, 113 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18885 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.21
595 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
עריות ואונס שני דברים נבדלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.14
5609 הודעות, 68 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
12257 הודעות, 108 מדרגים, 211 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
עד למצב שנשים לא יצטרכו לחשוש מאונס
כמו גם גברים ובכלל ממעשה תוקפנות באשר הם
כל אשה (וגבר) צריכה להבין שהזמנים לא לגמרי השתנו ולהיזהר
ומנגד להמשיך ולשאוף לחברה מתוקנת יותר ללא חשש ומגבלות או הפרדה או צניעות וכו
אנחנו עוד לא שם
ולכן המשפט הזה עדיין תקף. לצערנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.5.18
1461 הודעות, 15 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לא.
מעשה נבלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
8306 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
8306 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
8306 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
לא משנה אם בח'א, חה'י, יחידה עורפית או בגדוד קרבי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43454 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
משנה אם הוא אנס חייל או חיילת?
נשנה את הכותרת ואת הכתבה כולה:
אנס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43454 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
את רוצה ידיעה שאפשר לסכם בשלוש מילים "חייל אנס חיילת" אז צימצמתי לך למילה אחת "אנס".
אנשים רוצים לדעת פרטים, בשביל זה הם קוראים חדשות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
14341 הודעות, 59 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
זו סיבה לאנוס ??
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43454 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מה גם שחלק גדול מהנשים שותקות אח"כ.
99% מהאנשים אינם גנבים, ובכל זאת אנחנו נועלים את הרכב, שמא אותו אחוז בודד יגנוב לנו את הרכב.
99% מהגברים אינם אנסים, ובכל זאת אני לא ממליץ לאף אשה להישאר עם גבר לבד בלילה בחדר סגור...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
8306 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
לא אמרתי שאם זה יחידה מעורבת אז זה בסדר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
או שאב אונס את בתו, זו גם יחידה מעורבת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
8306 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
בפועל רק אמרתי שהעיתונאי נותן לקוראים פרטים שאפילו ציינתי שמיותרים רק לשם הבנת הקוראים על פרטי המקרה כמו היכן התרחש או מתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
סליחה אם הבנתי אחרת, וקראתי האשמה שבגלל שזו יחידה מעורבבת, זה קרה.
לדעתי כן חשובים כל הפרטים.
נשים וחיילות ובנות צריכות לדעת שהסכנות נמצאות בכל מקום.
וגברים צריכים לדעת שגם אם משרתים ביחידת עילית הם יתפסו ואין הנחות!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
8306 הודעות
בתגובה להודעה מספר 95
אולי הייתי צריך לציין מלכתחילה שהפרטים לדעתי מיותרים אבל הם שם כי העיתונאי רצה לחשוף את הקורא אליהם (ואני בטוח שגם לא חסרים קוראים שיתעניינו)
וברור, כל אחד ובמיוחד אחת צריכים לדעת שהסכנה לפגיע מינית הם בקו דק מהם ולפעמים הפגחע אלולה לקרות גם אם לא במודע או כוונה תחילה (כך שיש אכן צורך במשנה זהירות עם אנשים שלא בטוח תגובתם או רצונם למילים או מעשים מסויימים).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1495 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
רק ביחידות ספציפיות של חרדים אין חיילות.
גם בגולני או גבעתי יש נשים פשוט לא בלוחמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43454 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
אני שירתתי בתותחנים לפני שהיו בהם "לוחמות" (סחבנו פגזים, לא לחצנו על מקשים) וכמעט לא ראיתי בנות בשירות שלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
1495 הודעות
בתגובה להודעה מספר 80
היום יש מגע יומיומי עם משקיות תש, על כל הכלים יש מדריכות, תומכות לחימה וכו...
אתה צודק שמישהו בגבעתי כנראה לא יהיה עם נשים כמו מישהו שמשרת במשרד בקרייה אבל לצורך העניין אי אפשר לטעון שיש הפרדה מגדרית בצהל למעט ביחידות חרדיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
2790 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
9015 הודעות, 34 מדרגים, 67 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.18
3107 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
ברור שכלא!!!!
חבל שאי אפשר לזרוק אותו לתנינים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
42548 הודעות, 113 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.8.19
827 הודעות, 4 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
טיפה אחת בים יכולה לעשות הרבה גלים!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
8930 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.13
4316 הודעות, 29 מדרגים, 51 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.18
514 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
4919 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האם זה קשור לאונס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43454 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
האם גם כשאב אונס את ביתו בחולון אתה שואל למה כותבים את שם העיר?
האם גם כשזה קורה בחסידות מסויימת אתה שואל?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
4919 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
כאן זה מרגיש לי הפוך שמישהו מנסה ללכלך עליהם בגלל התדמית שלהם
נ.ב. אין כל קשר לכיפת ברזל או ךחייל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
43454 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מה גם שעיר היא גדולה ואין בין אנשים קשר כל כך חזק,
יחידה צבאית היא יותר קטנה ואנשים קשורים זה בזה ולכן זה יותר חשוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.19
21127 הודעות, 159 מדרגים, 303 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם אומרים שהם לא קופים עלינו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.19
1586 הודעות, 5 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בטח עמד לו טיל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.12
4738 הודעות, 27 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.3.20
1035 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5088 הודעות, 47 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
18708 הודעות, 43 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא מאמין אוטמטית לכל מילה שרשומה בעיתון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
10255 הודעות, 49 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
ויכול להיות שלא, לא צריך להוציא להרוג לפני המשפט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
בוא נסתום את הפה בכל אירוע פלילי או עברייני. חבל ללכלך. אולי זה סתם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
10255 הודעות, 49 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
https://m.facebook.com/dr.yoav.m/photos/a.791359740893699/1258397914189877/?type=3&locale2=he_IL
קישור למאמר המלא(ראי עמוד 9-10)
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2756348&fbclid=IwAR1XYoi-p2IiUnXjTM8eppn6G6CWzETrqYKsOpwERprZYGo7PDurbkmdvZk
#
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
עד שיורשעו, רק אז נחשוף את שמותיהם של כל העבריינים, לא רק עברייני מין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
10255 הודעות, 49 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
אם השאלות שלי קשות לעיכול, כנראה שאין תשובות.
אני מודעת לזה וזה בסדר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
10255 הודעות, 49 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
זה לא אומר שלא אשאל אותך (גם אותך) שאלות קשות כאשר יתעורר הצורך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.18
18972 הודעות, 243 מדרגים, 479 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מאחל ומייחל שיהיה היום- יום שמח לעם ישראל, לארץ ישראל ולכל החפץ בטובתם באמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
50923 הודעות, 157 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
.... בהפרדה מוחלטת מגברים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.18
18972 הודעות, 243 מדרגים, 479 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
הרבה דברים היינו משנים אם זה היה תלוי בנו
אבל כל עוד לא, נתבאס
מאחל ומייחל שיהיה היום- יום שמח לעם ישראל, לארץ ישראל ולכל החפץ בטובתם באמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
13612 הודעות, 145 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.15
3954 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.10
960 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אולי יאזן חיים שהציל מול חיים שגדע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.08
4146 הודעות, 28 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ניסוח של טמבלים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
17802 הודעות, 186 מדרגים, 363 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
כנראה שמקרה אונס שהאונס בא, גמר והלך כשהיא משותקת, זה נראה אונס לייט ועל מה את מתלוננת בכלל.
ואם הוא אונס תוך כדי מכות, אלימות פיזית וצרחות של בהמה תוך כדי האינוס, זה נחשב אלים יותר.
ואם הוא לא מצליח להגיע לסיפוקו המיני (כי הוא לא גבר הרי, אחרת לא היה אונס) הלך על הנאנסת שלא עזרה לו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
5597 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.21
734 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.09
67619 הודעות, 220 מדרגים, 431 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
6809 הודעות, 54 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.3.20
1035 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
בתור אחד ששירת שם , אתה אולי לא רץ עם סכין בין השיניים בעזה
אתה יכול לקפוץ ממקום למקום , לא לישון במשך כמה ימים טובים , שלא נדבר על תשתיות ואוכל בימים הראשונים .
תנאי השטח הקבועים בשגרה לחיילים שם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
6809 הודעות, 54 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.3.20
1035 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
תותחנים דוגמא מעולה …
אבל אנחנו לא נכנס להגדרה המדויקת
נכון שהחיילים בכיפת ברזל. לא רואים את האויב. בעיניים
אבל תנאי השגרה שלהם
הם על הפנים , זה פשוט לא מפורסם , אבל נסה בהזדמנות
אם אתה רואה סוללה של כיפת ברזל
לגשת לאחד החיילים בסוף שבוע שהוא סוגר ולשאול אותו מה הוא אוכל ביום שבת , ( לא יום שישי בערב - שם יש קייטרינג )
בשירות שלי כמה וכמה פעמים נשארנו בלי אוכל והיינו צריכים לקנות לעצמנו אוכל., מקלחות לא עובדות באופן סדיר , לפעמים גם נגמר המים וצריך שמשאית מים תמלא את המיכל שנמצא מעל מכולה שמשמשת אותך למקלחת
שקם לחיילים ? פעם בשבוע משאית ניידת של שקם מגיעה לחצי שעה פספסת הפסדת , וכל זה בשגרה כן ?
ויש עוד שלל דברים בשגרה שחיילים שם חווים .
נכון אף אחד לא נלחם בתוך הרצועה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5088 הודעות, 47 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
ובמנותק מנימה זו, כל הכבוד על שירותך המשמעותי שבו קרוב לוודאי היית מעורב בהצלת חיים רבים מאוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.3.20
1035 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
צריך לשים לב , יש המון חיילים שעכשיו יהיו מוכנים לעזוב את היחידה הזו .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5088 הודעות, 47 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 128
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.3.20
1035 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
ואתה מחויב לעשות זאת מתוקף החוק , אל תשווה את זה , כי זה רק גורם לזלזול יותר גדול.
אמרתי ואגיד את זה שוב החיילים ביחידה לא רצים עם סכין בין השיניים בעזה …
לך תשאל בהזדמנות חייל שמשרת שם, ואיך השירות שלו מאופיין
מהכל , מא עד ת ותשמע על התנאים , ועל אופי השירות , ולמה ליחידה הזו ספציפית נדרשת הזכות לקבל את הזכויות להם זכאי לוחם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
5088 הודעות, 47 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.19
7483 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
את האג'נדות תשאירו לאזרחות.
צבא צריך לתת ביטחון.
לא כדורים נגד היריון. לא יוהל"ן. לא הפלות.
אם באמת יש מחסור בלוחמים וחייבים בנות. אז תעשו יחידות שמורכבות רק מבנות. מבחינתי תקראו לזה גולני או סיירת מטכל. אם יגיעו לאותה רמה, יקבלו את אותן המשימות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
50923 הודעות, 157 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
39258 הודעות, 169 מדרגים, 321 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
50923 הודעות, 157 מדרגים, 274 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ובמקרה הספציפי הנ״ל, ברור שבחורות בסכנה כשהן מוצבות במקום שכוח אל אי שם עם חייל ש״משחר לטרף״ לנצל זאת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.5.21
68 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ויפה שעה אחת קודם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
931 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש אונס לא באלימות ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.8.21
142 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לעשר שנים למען יראו וייראו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
24247 הודעות, 161 מדרגים, 317 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.13
6967 הודעות, 50 מדרגים, 91 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד