בימים האחרונים אין אדם שלא נתקל בקמפיין החדש של חברת בזק - בו משתתפים כוכבי הסיטקום המצליח של כאן 11, "קופה ראשית". אבל שאלה אחת לא הניחה לכל הצופים: למה דמותו של ראמזי עבד ראמזי (אמיר שורוש), מהכוכבים הבולטים והאהובים של הסדרה, לא מופיעה בפרסומת?

גורמים בתעשייה אומרים ל-mako כי הסיבה לכך ששורוש לא מופיע בקמפיין היא החוזה של השחקן והקומיקאי (שמשתתף גם ב"ארץ נהדרת") עם חברת דור אלון, והעובדה שראמזי כבר משמש כפרזנטור של רשת חנויות הנוחות אלונית.

לפי אותם גורמים, בבזק רצו לגייס את כל הדמויות מהסדרה לפרסומת, בהן גם ראמזי, אך הדמות של שורוש חתומה על בלעדיות לאלונית, ולא יכולה לקחת חלק בקמפיין. אם בחברה היו מעוניינים ששורוש יופיע בתור עצמו, ולא כדמות מ"קופה ראשית", ייתכן שהוא היה יכול לככב בשתי הפרסומות במקביל - כפי שעושים מפורסמים רבים אחרים.

מי שכן משתתפים בקמפיין החדש של בזק, לצד הפרזנטור הקבוע גידי גוב, הם כל שאר הכוכבים של "קופה ראשית": נועה קולר בתור מנהלת הסופר שירה שטיינבוך, קרן מור בתור הקופאית כוכבה שביט, דב נבון בתור הלקוח אמנון טיטינסקי, יניב סוויסה ודניאל סטיופין בתור הקצבים ניסים ואנטולי, יעקב בודו בתור המאבטח מרדכי צ'יבוטרו ואביבה נגוסה בתור הקופאית אסתי צגאי.