בבית החולים וולפסון בחולון עדיין מאושפז בוריס, שנדקר אתמול (ראשון) בפיגוע ביפו על ידי פלסטיני, שוהה בלתי חוקי מג'נין. לצידו נמצאת כל העת אשתו טטיאנה, שנכחה במקום במהלך הפיגוע. בשיחה עם N12, סיפרו השניים על מה שאירע בדרכם חזרה לביתם. "הרגשתי מאחור כמו צל, מישהו קפץ עליי והרגשתי מכה חזקה, סיפר בוריס, שנפצע באורח בינוני, על השניות שקדמו לפיגוע. "זה טרוריסט, ראיתי את זה בעיניים שלו".

השניים עדיין נמצאים בהלם מפיגוע הדקירה אתמול. גם כעת הם מעדיפים להזדהות רק בשמם הפרטי. בוריס תיאר את העימות עם המחבל: "קיבלתי מכה חזקה ומכה נוספת. אחר כך ראיתי שהוא פונה לכיוון אשתי. תפסתי אותה בידה וזרקתי אותה על הרצפה, כשאני נעמד ביניהם, תוך כדי שהוא ממשיך לתקוף אותי". בוריס החל להגיב, לצעוק ולדחוף את המחבל בחזרה. "הוא כנראה לא ציפה לתגובה הזאת והתחיל לברוח", סיפר.

באותם רגעים, כשהוא מדמם מהדקירות, עדי ראיה שהיו במקום הזמינו את כוחות ההצלה והגישו לבוריס עזרה ראשונה בזירה. "אשתי צעקה לי שנרוץ, אבל אחרי 50 מטרים בערך נפלתי כי הרגשתי רע. שכנה ממול ראתה את כל מה שקרה ועזרה לנו", תיאר בוריס את רגעי האימה אחרי הפיגוע. בני הזוג סיפרו כי הבינו מיד שלא מדובר בשוד, אלא בפיגוע: "הוא לא רצה כלום. זה בן אדם שרצה טרור, טרוריסט. ראיתי את העיניים שלו".

הזוג, שמבצע פעילות ספורטיבית באותו רחוב באופן קבוע, חוששים לחזור ולבקר ביפו. "כל בוקר הייתי עושה ספורט לבד", סיפר בוריס. טטיאנה ציינה כי הזוג מטייל במקום הרבה שנים: "אני בשוק מהאירוע, התקשיתי לישון בלילה. אני לא רוצה יותר להגיע, אני נשארת בבת ים".

הזירה ביפו (צילום: דוברות המשטרה)
הזירה ביפו, אתמול | צילום: דוברות המשטרה

החשוד, שוהה בלתי חוקי בן 18 מג'נין, נעצר זמן קצר אחרי האירוע ברחוב סמוך. כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירה, ממנה התחזק החשד שמדובר בפיגוע על רקע לאומני. בשב"כ אישרו שהם מעורבים בחקירת פיגוע הדקירה.