אמש (ראשון) שודר הפרק האחרון בהחלט של מעיין רובין ועומרי קראוס ב"חתונה ממבט ראשון", ורגע אחרי, כבר היינו הראשונים לספר לכם על בן הזוג של רובין בחודשים האחרונים. הבוקר מעיין הגיעה ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין וסיכמה את התוכנית - ואת הימים שאחרי.

פרק הפרידה היה דרמטי ומטלטל, ואז מה?
"קודם כל זה היה לעכל את כל החוויה ולהמשיך את התהליך שהתחלנו בתוכנית, זה תהליך שנכנסים לנבכי נשמתך עוד הרבה לפני שמתחילים הצילומים, ואני חשבתי שזה נכון להמשיך את התהליך. היה לי לא פשוט לצפות בעצמי, המקומות שאני מסתגרת בתוך הוואנזי ושמה אותו על הראש - יצא ממני משהו קודר וקשה אבל עשיתי איתו עבודה. בשביל זה באתי, ללמוד מהטעויות שלי".

מה חשבת על הדברים של עומרי אתמול בפרק?
"זה ריגש אותי מאוד לראות איך הוא מדבר, אני חושבת שהוא גם עבר תהליך משמעותי מאוד. אנחנו שנינו בנקודות שונות היום מאיפה שהיינו כשהתחלנו את התהליך".

ספרי על האהבה החדשה.
"אני לא יודעת, עכשיו אני צריכה לחוות את זה מחדש כי עד עכשיו זה היה בתוך הבית, לא יכולנו לצאת. כלום כלום כלום". 

מעיין רובין, יובל לוי (צילום: אינסטגרם)
מעיין ויובל, בן הזוג החדש | צילום: אינסטגרם

איך זה היה בשבילו כשאת למעשה בזוגיות פומבית עם אדם אחר? לראות אותך מתנשקת בטלוויזיה?
"זה היה לא פשוט, זה היה קשה. ניסינו לקחת מזה את הדברים הטובים וללמוד מזה. יושבים, רואים פרק, מדברים עליו ומנסים להבין את המקומות שלי, ולפעמים גם מחליטים שלא רואים ביחד. היו פרקים שהעדפנו לראות בנפרד. היה פרק מטלטל שלי ושל עומרי ואז אמרתי שאולי כדאי שבפרק הבא אצפה עם חברות והוא קיבל את זה. זה תהליך לא פשוט לבן זוג לצפות מהצד במערכת יחסים אחרת לגמרי שמתנהלת מול כל העולם. לא היה לנו דייט בחוץ, אי אפשר ללכת עם הכלבים ביחד, אז היה לא פשוט ואין לי מילים לתאר איך הוא עבר את התהליך הזה איתי".

את מרגישה שאת אחרת במערכת היחסים הזו?
"כן לגמרי, אני היום יודעת לתווך את עצמי יותר טוב, היה לי מאוד קשה לשים את חוסר הביטחון שלי על השולחן ולדברר את עצמי, ראיתי כמה אני לא עושה את זה טוב. וזה משהו שלמדתי לעשות ולא לפחד ממנו. לא לפחד להיתפס כחלשה".

אתם שומרים היום על קשר?
"היו קצת הסתמסויות בהתחלה, אבל כרגע לא". 

עומרי ומעיין בשיחת פרידה (צילום: חתונה ממבט ראשון, קשת12)
כבר לא מסתמסים. מעיין ועומרי | צילום: חתונה ממבט ראשון, קשת12