1 צפייה בגלריה
מגיע ללאומית. אטוולד
מגיע ללאומית. אטוולד
מגיע ללאומית. אטוולד
(באדיבות הפועל ראשון לציון)
להפועל ראשון לציון יש מאמן חדש: יומיים אחרי שסיכם את תנאיו בקבוצה מהליגה הלאומית, ריימונד אטוולד חתם היום (שני) באופן רשמי ויחליף את חיים שאבו שפוטר. הוא מגיע לכתומים אחרי שפוטר בסוף חודש ספטמבר ממכבי נתניה כבר אחרי ארבעה מחזורים.
“אני מאוד נרגש להצטרף להפועל ראשון לציון”, אמר אטוולד, “לעבוד כאן זו ממש סגירת מעגל פנטסטית עבורי – ראשון לציון זו העיר הראשונה בה גרתי כשהגעתי לראשונה לישראל ואני אוהב אותה מאוד. זו עיר נהדרת שראויה שתהיה לה קבוצה בליגת העל וזה מה שהגעתי לעשות. זאת ליגה מאוד קשה וזה אתגר טוב בשבילי, אבל אני בטוח שעם התמיכה של כולם – צוות מקצועי, שחקנים ואוהדים, אנחנו יכולים לעמוד במטרה שלנו”.
אריאל אברם, המנהל המקצועי ונציג הבעלים, אמר לאחר החתימה: “אני שמח שנקרתה בפנינו ההזדמנות למנות את ריימונד למאמן. יש לו רקורד עשיר ומרשים, הן כשחקן והן כמאמן ויש לו זכויות רבות בהצלחתן של מכבי ת"א, בית"ר ת"א/בת ים ומכבי נתניה בשנים האחרונות. ריימונד מצטרף למועדון במטרה להצעיד אותנו קדימה ולנסות להוביל אותו, אחרי שנים רבות, חזרה לליגת העל".
אטוולד שעבד בעברו גם במחלקת הנוער של מכבי ת”א ואימן את בית”ר ת”א/בת ים, מגיע לראשל”צ כשהיא עשירית בלאומית עם 15 נקודות אחרי 11 מחזורים. למרות המיקום הלא מחמיא, הקבוצה מעיר היין רחוקה רק ארבע נקודות מהמקום השני, המוביל לעלייה לליגת העל בתום העונה, וזו בהחלט עדיין מטרה ריאלית למרות פתיחת העונה של הקבוצה.