מצטרפת לעדי אשכנזי: עוד כוכבת מגיעה ל"רוקדים עם כוכבים"

בקשת 12 עובדים במרץ על החייאת הפורמט • עד כה היו באודישנים מפורסמים כמו עדן פינס, טיילור מלכוב ולירן דנינו, וזו הכוכבת שכבר לוהקה

אנה ארונוב ומייקל לואיס בגמר "רוקדים עם כוכבים" ב-2010

נראה שההחייאה של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 הולכת להיות לוהטת: אחרי שנודע כי עדי אשכנזי תשתתף בעונה החדשה של הריאליטי, עכשיו מתברר שגם יעל בר זוהר תיקח חלק בעונה.

עבור בר זוהר, שנחשבת לאחת מכוכבות הבידור הגדולות בישראל כבר יותר מעשרים שנה, זוהי תוכנית הריאליטי הראשונה שבה היא תשתתף. בשנים האחרונות היא מופיעה על המסך בעיקר במסגרת המתחרים, רשת 13. גם בימים אלה היא מגישה את "מהדורת השבט", התוכנית המלווה ל"הישרדות" ברשת 13, אבל בקרוב היא תערוק אל המתחרים בקשת 12.

ריאליטי ראשון. בר זוהר, צילום: אורן בן חקון

"רוקדים עם כוכבים" שודרה בין השנים 2005 ל־2012 ברשת. בעונותיה הראשונות הנחו אותה אבי קושניר והילה נחשון. הפורמט מבוסס על סלבריטאים שמתחרים ביניהם בריקוד, כשלכל אחד מהם מוצמד רקדן מקצועי. נראה כי הכוכבת הכי גדולה שצמחה מהתוכנית בארץ היא אנה ארונוב, שהחלה את דרכה כרקדנית שמדריכה את המפורסמים ומתחרה לצדם.

כעת החליטו בקשת 12 להחיות את הפורמט. בשבועות האחרונים מפורסמים רבים ניגשו לאודישנים לתוכנית, ובהם עדן פינס, טיילור מלכוב, לירן דנינו ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר