פרקליטות מחוז מרכז תגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד דניאל קדר בן 64 מראשון לציון בגין רצח איש העסקים והנדל"ן אלדד פרי. היום תגיש המשטרה לבית המשפט הצהרת תובע נגד קידר ובתוך חמישה ימים יוגש נגדו כתב אישום של רצח בכוונה תחילה.

"יש לנו די ראיות מוצקות נגדו שמפלילות אותה והעובדה שהוא שתק בחקירות האחרונות ולא ענה על שאלות וראיות שהצגנו בפניו רק מעידות שהוא מסובך מעל לראש", אומר ל-mako קצין משטרה במחוז מרכז המעורה בפרטי החקירה, "החקירה מלווה מתחילתה ועד סופה על ידי הפרקליטות ושום צעד לא היה נעשה ללא התייעצות עם אנשיה. הם עברו על הראיות בתיק וגם כמונו הגיעו למסקנה הנחרצת שהוא ביצע את הרצח. בימים האחרונים התווספו ראיות נוספות ומכריעות נגד החשוד שמפלילות אותו באופן סופי".

כפי שחשפנו לפני כשבועיים, בידי החוקרים ראיית זהב שסייעה להם לפענח את הרצח גם ללא תרגילי חקירה מתוחכמים. הראייה מתייחסת לאופנוע, לקסדה לכלי הנשק כולל סרטוני אבטחה ועדויות של אנשים המחזקות את החשד שקידר רצח את פרי בגלל שרכש אצלו שתי דירות ולא קיבל את מיליוני השקלים שהשקיע.

כזכור, פרי נרצח לפני למעלה מחודש כאשר הגיע לתפילה בבית הכנסת. על פי החשד קדר ארב לו בעת שהיה במכוניתו וירה בו מטווח אפס חמישה כדורים ונמלט מהמקום.

בימים הראשונים של החקירה קדר עוד היה בטוח בעצמו וענה לשאלות החוקרים, אך ככול שנקפו הימים הוא החליט לשמור על זכות השתיקה כשהבין שהראיות שיש בידי המשטרה מסבכות אותו וכל תשובה שלו עלולה להפליל אותו.