מחדל האבטחה סביב עד המדינה: מ' אמור להיות אחד האנשים המאובטחים בארץ, האיש שעדותו עשוייה להפליל את ראש ארגון הפשע ניבי זגורי. אלא שהשוטרים שאמורים לשמור עליו - ישנים. לפני שבועיים פרסמנו כי מ' עזב את התוכנית להגנת עדים לאחר שטען שהמשטרה מתנכלת לו, הערב (ראשון) חשפנו תיעוד שבו נראים השוטרים שאמורים לשמור עליו - ישנים.

בעוד כמה שבועות מ' אמור להגיע לבית המשפט ובעדות דרמטית לספק מידע על מעשי הרצח של דבורה הירש וטל קורקוס. הוא מוגדר כמאויים ברמה הגבוהה ביותר, ולכן, מחשש להתנקשות בחייו הוא נמצא תחת אבטחה כבדה. ממקום מסתורו הוא מוטרד מאוד, מרגיש חשוף, מתריע על סכנה - אבל איש לא עושה דבר.

לטענתו, השוטרים שנשלחו כדי לשמור עליו - נרדמים בשמירה. לדבריו זה קורה שוב ושוב בימים האחרונים, אך אף אחד לא מאמין לו. אז הוא נאלץ לצלם בעצמו ולהוכיח, והוא מקווה שאולי בעקבות הצילומים משהו ישתנה.

"שש בבוקר אף אחד לא שומר עליי פה, כולם ישנים", הוא אומר בסרטון שהגיע לידי N12. "בוא ננסה להעיר אותם סתם בשביל הקטע. תסתכלו הם ישנים, כולם ישנים". עוד הוא נשמע גוער בשוטרים: "יש בן אדם אחד ישן באוטו אחד, כולם ישנים. תתביישו לכם. זו השמירה שמשטרת ישראל שומרת עליי, מאויים בדרגה שש".

"שיעזבו אותי אם הם לא יכולים לשמור עליי, אני אשמור על עצמי", הוא אומר בשיחת טלפון שערכנו איתו. "אבל הם לא יכולים לאכול את כל העוגה ושהיא תישאר שלמה. הם גם עוצרים אותי בטענה שאני מאוים בדרגה 6, ומצד שני גם לא שומרים עליי. אני לא יכול להיות נעול בחדר, במקום סטטי, שיכולים לבוא לפרק אותי פה, ואנשים ישנים במכוניות שלהם. זה הגיוני? שלא יבוא מישהו וייתן לי כדור בראש. אני אחרון בשרשרת המזון, משתיק הקול יהיה עליי, הוא לא יהיה עליהם".

"אני כמו ברווז במטווח", הוא מוסיף. "אני פה נמצא באיזשהו מקום, חשוף לחלוטין, הם ישנים במכוניות כל הלילה. הם יהרגו אותי, הם רוצים להרוג אותי. כל הזמן אני מתעורר בלילה, אני הולך ורואה אותם ישנים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מפקד המחוז הורה על מינוי קצין בודק לבחינת האירוע לאור העובדה שהתנהלות השוטרים חריגה ואינה עומדת בקנה אחד עם כללי ההתנהגות המצופים מכל שוטר במסגרת תפקידו".