ראש הממשלה נפתלי בנט סופג שוב ביקורת חריפה על יחסו למשפחה שכולה. לאחר שטעה בשמו של בראל חדריה שמואלי ז"ל, כעת בנט חסם בחשבון הטוויטר שלו את הרצל חג'אג', אביה של סגן שיר חג'אג' שנהרגה בפיגוע בארמון הנציב בשנת 2017. 

"גם אותי חסם ראש ממשלת הטרור נפתלי בנט", צייץ הרצל חג'אג'. "בנט ידע לבקש שנתמוך בו בבחירות ועכשיו הוא לא מסוגל להתמודד עם הביקורת שלי על הקמת הממשלה שלו עם רע"ם, תומכי המחבלים; עם האמת בפנים. עכשיו בנט יכול להמשיך לחבק את עבאס תומך המחבלים בשקט וללא ביקורת, בלי שנזכיר לו את האמת".

חצי שעה חלפה עד שבנט שחרר את החסימה מחשבונו של האב השכול, אך זה לא מנע מחברי האופוזיציה לצאת למתקפה משותפת. "ראש ממשלת ישראל לא יכול לחסום הורה שכול. גם אני חסמתי את נפתלי. מוזמנים להצטרף", צייצה חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן. חברתה למפלגה לשעבר, אוסנת מארק חסמה גם היא את בנט וצייצה: "יאללה ביי". גם חבר הליכוד אופיר כץ הצטרף וכתב: "המילים שלהם (המשפחות השכולות) הרבה יותר חשובות משלך (בנט)".

"בנט חוסם ביקורת של הורים שכולים. זו התשובה שלי. מוזמנים להצטרף". צייץ יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. עמיחי שיקלי, חבר בסיעתו של בנט, תמך בסמוטריץ' והגיב לו: "בצלאל ידידי יפה עשית. מצטרף. לא חוסמים הורים שכולים, בטח לא כאלו שסייעו לך להתמנות לתפקיד ראש הממשלה". שיקלי חסם את בנט גם כן.

 
מראש הממשלה בנט נמסר: "החסימה נעשתה בתום לב. ברגע שצוות הסושיאל הבין זאת, החסימה הוסרה".