מעיין רובין ועומרי קראוס הודיעו על הפרידה שלהם, רגע לפני שלב ההחלטות הגורליות של "חתונה ממבט ראשון". הערב (ראשון), הם חזרו לספת המומחים, הפעם בנפרד, ושיתפו מה קרה איתם מאז סיום הצילומים ועד היום. בכל זאת, לא מעט זמן עבר מאז שהפרידו כוחות, ועכשיו, סוף סוף גילינו את התשובה לשאלה שהטריפה את הרשת בחודשים האחרונים. "אני במערכת יחסים מדהימה", אמרה מעיין, "הגשמתי את החלום הזוגי שלי ואני מאוהבת".

למקרה שתהיתם למה שניהם בחרו לדבר על הדברים בנפרד, הנה הסיבה. "הקשר די נותק. אני חושבת שנוצרו כל מיני פערים שהיום עומרי ואני לא כל כך מצליחים לגשר עליהם, אבל אולי יום אחד", אמרה. עד שהיום הזה יגיע, מעיין שיתפה דרך העיניים שלה בתהליך שעברה. "זה היה כל כך עוצמתי בשבילי, והביא אותי למקום מאוד טוב היום. אני ממש אסירת תודה. אני חושבת שמה שקיבלתי פה הוא פרייסלס - המראה שנתתם לי, הטיפולים, הליווי וגם עומרי. בסוף עם כל הקושי, כשאמרתי איפה אני רוצה להיות עוד חצי שנה, רציתי להיות בדיוק במקום שאני נמצאת בו היום וזה שווה הכל".

>> פספסתם את הפרק? השלימו אותו באפליקציית +12 - חוויית צפייה שעוד לא הכרתם

אחת הסיבות שהתהליך שווה את הכל, הוא היכולת ללמוד על עצמך בסיטואציה האינטימית ביותר מבחוץ. מצב שמי שלא צעד בנעליהם, כנראה לא יבין לעולם. "כשאתה בתהליך עצמו, מאוד קל לך לשפוט את הצד השני כי זה מה שאתה רואה", אמרה מעיין, "אבל פתאום כשאני צופה בזה, כל הביקורת על עצמי והשפיטה שלי את עצמי עולה מאוד חזק". בדיעבד, מעיין רואה היום דברים שבזמן אמת התפספסו לה, והיא עומדת מולם ומקבלת גם את הקשים שבהם: "כשהגענו לבית של עומרי אחרי סיישל והייתי צריכה את הרגע הזה לעצמי, והרגע הזה שבו אני מסתגרת פנימה ומתרחקת, זה מראה שהיא קשה לעצמי. שם הייתי צריכה לתווך לו את זה בצורה אחרת".

מעיין רובין על התהליך שעברה (צילום: חתונה ממבט ראשון, קשת12)
צילום: חתונה ממבט ראשון, קשת12

הפרק בו החליטו השניים להפריד כוחות שודר לאחרונה, והתובנות לא איחרו להגיע. "זאת הייתה סגירת מעגל בשבילי, לא רק לתהליך הספציפי הזה אלא בכלל. ראיתי את הפרק ויחד איתו התווספו לי מלא זכרונות ודברים מהעבר. כל המסע שלי למציאת זוגיות". היא משתפת גם מה הוביל לפרידה בדיוק בתזמון שבו היא קרתה: "אחרי הסופ"ש זוגות היה לי רגע של הבנה, פתאום ראיתי תמונה יותר מלאה של כל החוויה וכל מערכת היחסים שהייתה לנו. הבנתי שזה לא נכון לנו, ובשביל מה? בשביל להגיד שהגענו עד לסוף התוכנית? זה לא קורה לנו, זה לא מצליח. הרגשתי שזה מתחיל להיות מאוד פוגע בשביל שנינו".