רצח בג'דיידה-מכר: אישה בת 55 נדקרה למוות

צוותי מד"א שהוזעקו לכפר הערבי שבצפון הארץ מצאו את עאישה עבאדי מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה • ניסיונות ההחייאה לא הועילו ומותה נקבע במקום • בעלה עוכב לחקירה בחשד למעורבות ברציחתה

עאישה עבאדי, האישה שנרצחה בכפר ג'דיידה-מכר

עאישה עבאדי, בת 55, נמצאה הערב (ראשון) כשהיא מחוסרת הכרה בביתה בכפר ג'דיידה-מכר שבצפון הארץ, אך לאחר פעולות החייאה רבות בניסיון להציל את חייה נאלצו החובשים והפרמדיקים של מד"א לקבוע את מותה. בעלה, תושב הכפר, עוכב בחשד למעורבות ברצח אשתו.

על פי מד"א, עם קבלת הדיווח בשעה 19:42 במוקד 101 במרחב אשר, נשלחו אל הכפר צוותי טיפול נמרץ חיאן ואלו מצאו את האישה במצב אנוש, כשהיא פגועה ממספר דקירות בפלג גופה העליון. במשך שעה ארוכה ביצעו החובשים והפרמדיקים פעולות החייאה מתקדמות וממושכות באישה, אך ניסיונות ההחייאה לא הועילו והצוות קבע את מותה.

חובש רפואת חירום במד"א, אמין סואעד, סיפר כי "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה, וראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה עם פצעי דקירות בגופה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, ובהמשך קבענו את מותה".

עם היוודע המקרה, הגיעו שוטרי תחנת גליל מערבי אל הכפר הערבי ועיכבו לחקירה את בעלה של האישה, תושב המקום בן 57, בחשד למעורבות במעשה. בהודעת דוברות מחוז אשר נמסר כי "בהתאם להתפתחות החקירה, תחליט המשטרה אם לבקש מחר להאריך את מעצרו של החשוד".

עמותת "יוזמות אברהם" עדכנה בעקבות הרצח כי מתחילת השנה נרצחו בישראל 111 ערבים בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 93 אזרחים ו-18 שאינם אזרחים. 53 מהנרצחים היו בני 30 ומטה, 14 מכלל הנרצחים היו נשים, וב-91 מהמקרים בוצע הרצח באמצעות כלי ירייה. כמו כן, שמונה אנשים נהרגו בנסיבות הקשורות לפעילות משטרתית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר