אנדראה רוקטי ומאריקה אודיקדזה. הישג מרשים | צילום: רוזנה אודיקדזה

מדליית ארד לישראל באליפות העולם בעשרה ריקודים

אנדראה רוקטי ומאריקה אודיקדזה היו אחראים להישג המרשים לאחר ארבעה שלבים ארוכים (40 ריקודים) • בסוף השבוע הקרוב ישראל תארח את אליפות העולם בריקוד לג'וניורים וגילאי 21 ומטה

בסוף השבוע התקיימה בפולין אליפות העולם בספורט הריקוד במקצוע "עשרה ריקודים" לבוגרים. את ישראל ייצגו הזוג אנדראה רוקטי ומאריקה אודיקדזה.

קטגוריית "עשרה ריקודים" הינה משולבת, כאשר הספורטאים מתחרים בחמישה ריקודים אירופאיים - (סטנדרט) וחמישה ריקודים לטינו אמריקאיים. אנדראה ומאריקה הגיעו למקום השלישי לאחר ארבעה שלבים ארוכים (40 ריקודים). הזוג אף ניצח בשני ריקודים את אלופי אירופה האוקראינים.

הפעם, הזוג מאוקראינה הגיע למקום השני והזוג הרוסי למקום הראשון וזכו בתואר אלופי העולם בעשרה ריקודים.

לוח התוצאות בסיום. צילום: בוריס אודיקדזה,

מאריקה זוכת מדליית הארד: "אנחנו מאוד שמחים להביא כבוד למדינה ולייצג את ישראל בכל הכוח. מחמם את הלב לקבל תגובות חיוביות מהצופים, בייחוד כשמדובר באנשי מקצוע ורקדנים שהתחרו מולנו ופרגנו לנו מהלב. הניצחון האמיתי הוא לראות את הדגל שלנו על הפודיום, ולדעת שהיינו מהטובים בעולם."

ענף ספורט הריקוד פועל בישראל במסגרת התאחדות "אילת" - ההתאחדות לענפי ספורט תחרותי שאינו אולימפי.

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת": "ענף ספורט הריקוד עושה התקדמות מרשימה, ואנו צופים גדולות למאריקה ואנדראה שכבר הוכיחו את עצמם בהישג מרשים באליפות אירופה. בסוף השבוע הקרוב אנו מארחים בישראל את אליפות העולם בריקוד לג'וניורים וגילאי 21 ומטה. כולם מוזמנים".

ליאור בלנקי, מנהל ספורטיבי בספורט הריקוד: "בסוף השבוע האחרון זוג ישראלי, ההתאחדות ומדינת ישראל הגיעו למדרגה חדשה ובפעם הראשונה בהיסטוריה של הענף שלנו, זכינו לראות את דגל ישראל מתנופף מעל הפודיום באליפות עולם בבוגרים. אנו מברכים מקרב ליבנו את הזוג ואת המאמנים על ההישג המרשים הזה, ומאמינים ובטוחים שלמרות שזוהי הפעם הראשונה, אנו בעתיד הקרוב נראה את דגלנו מתנופף רבות יותר ויותר".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו