מתרגשים? מותג DKNY פותח חנות דגל בישראל

אין ישראלית שלא תדע מי זו דונה קארן • מלבד הבשמים הפופולריים, יש ל-DKNY מותג אופנה בועט • בתחילת 2022 יהיו חנויות בישראל • הקולקציה זמינה כעת באתר

DKNY, צילום: יח"צ

חברת "גלובל ברנדס גלרי" (GBG), שמייבאת באופן בלעדי גם את המותג האייקוני GUESS, את מותג הנעליים SAM EDELMAN יחד עם חברת הבת שלו CIRCUS ואת מותג נעלי האופנה הצרפתי BAYTON המיוצר בספרד, מביאה לארץ את מותג האופנה DKNY.

כך תיראה החנות, צילום: יח"צ

בתחילת שנת 2022 תיפתח חנות דגל ראשונה למותג בישראל בקונספט של חנויות המותג בעולם, ובמהלך השנה ייפתחו חנויות נוספות בקניונים המובחרים ברחבי הארץ.

באתר האונליין של הקבוצה, המותג DKNY כבר זמין לרכישה, וכן בנקודות מכירה מובילות בפריסה ארצית.

בשלב זה, הקולקציה המיובאת לישראל מתרכזת באופנת הנשים העונתית שמככבת בעולם, קולקציית בגדי ספורט Active, קולקציית דנים עשירה וקולקציות נעליים ותיקים.

DKNY הוא בית אופנה בניו יורק שנוסד בשנת 1984 על ידי המעצבת היהודייה-אמריקנית דונה קארן, ומתמחה במוצרי אופנה לנשים וגברים. המותג משתייך לקטגוריית מותגי יוקרה נגישים, ומשווק בכל בתי הכלבו היוקרתיים ברחבי העולם. במקביל, תחת שם המותג יש חנויות הנגישות לצרכן בבירות האופנה הגדולות ברחבי העולם.

גל פרלמן, בעלים שותף ומנכ"ל הקבוצה אמר כי "אנו שמחים להנגיש לצרכן הישראלי עוד מותג אופנה בינלאומי מוביל בתחומו, ונרגשים לקראת פתיחת סניף הדגל הראשון של המותג בתחילת שנת 2022".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר