Skip to content

כתב אישום: רצח את חברו בשל חוב כספי

משטרת ישראל הגישה הבוקר כתב אישום נגד תומר בוזגלו כי דקר למוות את חברו בשל סכסוך כספי. סנגורו עו"ד נסרין אסכנדר מוסא: "תומר מכחיש את האישומים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תומר בוזגלו בן 45 ממגדל העמק הואשם בסוף השבוע האחרון שרצח בדקירות את חברו סטניסלב קושניר בן ה-35 בגלל חוב כספי, כך הודיעה היום (ראשון) המשטרה. לפי ממצאי החקירה, בוזגלו הגיע לדירתו של קושניר בנוף הגליל בתחילת אוקטובר לאחר התכתבות וואטסאפ בין השניים. השניים התווכחו בשל חוב כספי ופתע, כך על פי המשטרה, בוזגלו הוציא סכין ודקר את סטניסלב.
סנגורו של בוזגלו, עו"ד נסרין אסכנדר מוסא מהסניגוריה  שמייצגת את הנאשם אמר בתגובה: "תומר מכחיש את האישומים. אנו נמצאים בראשיתו של ההליך המשפטי ומטבע הדברים טרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנלמד אותם נציג את טענותינו בבית המשפט".

המשטרה תעלה כוננות לרמה ג' (צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)
(צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)

בתאריך 08/10/21, בשעה 21:50 התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל על תקיפה ברחוב הרב בוסקילה במגדל העמק שבמהלכה נפצע גבר בשנות ה-30 לחייו באורח אנוש ופונה לבית החולים ושם נקבע מותו. כוחות משטרה בליווי מעבדה ניידת, הוזנקו למקום, סגרו את הזירה והחלו באיסוף הממצאים. בתום הערכת מצב ראשונית, חקירת הרצח הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה חמורה במרחב עמקים, אשר המשיכו בחקירה ובאיסוף הממצאים והחלו בגביית עדויות. לאחר מכן, הממצאים שנמצאו בזירה נשלחו לבדיקות מעבדה. על פי הנטען עלה מהחקירה כי בוזגלו וקושניר הכירו תקופה לפני הרצח. בוזגלו הגיע אל הקורבן בשעות הערב לאחר שהעבירו התכתבויות ושיחות בווטסאפ שבהן בו הוא דרש מקושניר להיפגש בארבע עיניים. לקראת השעה 22:00 פרץ ויכוח בין המנוח לנאשם על רקע סכסוך כספי, ובמהלכו בוזגלו שלף סכין ודקר את קושניר דקירות שגרמו למותו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן