משולש רווחי: עסקת ענק לחג'ג' שתרכוש את מתחם לודוויפול | צילום: גיא מדור.

עסקת ענק: חג'ג' רוכשת את "משולש לודוויפול"

יזמית הנדל"ן תרכוש קרקע של כ-18 דונם בסמוך למחלף קיבוץ גלויות • בקרקע תב"ע מאושרת למסחר ותעסוקה בהיקף של כ-73 אלף מ"ר ופוטנציאל הכפלה של זכויות הבנייה

עסקת ענק לקבוצת חג'ג': חברת הנדל"ן, בבעלות צחי ועידו חג'ג', רכשה את "משולש לודוויפול" - קרקע בגודל של כ-18 דונם בכניסה הדרומית לתל-אביב, בסמוך למחלף קיבוץ גלויות. בקרקע תב"ע מאושרת למסחר ותעסוקה בהיקף של כ-73 אלף מ"ר. תכנית המתאר תא/5000 מאפשרת להגדיל את זכויות הבניה לכדי 160 אלף מ"ר.

מדובר על הסכם שותפות עם חברה בבעלות רונן חצור ורונן בן מוחה, שרכשה ומחזיקה אופציות לרכישת מתחם לודוויפול.

מתחם לודוויפול נמצא בכניסה לתל אביב מדרום, בגודל של כ-18 דונם, במשולש שבין כביש 1 לבין כביש 20 ומחלף קיבוץ גלויות תוחם את חלקו הדרומי. על חלק משטח המתחם בשיעור של 13 דונם, חלה תב"ע מאושרת, המייעדת את המתחם לתעסוקה ומסחר. הזכויות בקרקע מאפשרות לבנות כ-15,000 מ"ר מסחר על קרקעי וכן כ- 60,000 מ"ר תעסוקה, בגובה של עד 24 קומות מעל קומות הכניסה וכן שטחים תת קרקעיים (בתוכם קומת מרתף עליונה למסחר, לפי תכנית ע/1).

האחים צחי ועידו חג'ג', צילום: טל צ'יקורל

בנוסף, חלה על המתחם תכנית המתאר תא/5000 התקפה, שמייעדת את המתחם לתעסוקה ואשר יש בה פוטנציאל של להכפיל את הזכויות על אותו שטח קרקע.

החברה חתמה על הסכם שותפות עם חברות שבבעלות רונן חצור ורונן בן מוחה, לפיו ייבנו את הפרויקט בשותפות, בשליטת ובניהול חג'ג' (חג'ג' 50.1 אחוז). השותפים מלווים את הפרויקט מזה מספר שנים והחתימו 93% מבעלי הזכויות בקרקע על פי התב"ע המאושרת, תוך תהליך מתקדם לרכישת יתרת בעלי הזכויות במקרקעין.

בתמורה למימוש האופציה ולרכישת המקרקעין, תשלם חג'ג' 250 מיליון שקל. החברה תקדם את הפרויקט ותוביל להשבחת המתחם ולהגדלת זכויות הבניה בכדי להקים פרויקט בעירוב שימושים הכולל מגורים, דיור להשכרה, מסחר, תעסוקה ומלונאות באחד האזורים המבוקשים ביותר בישראל.

את קבוצת חג'ג' ייצגו בעסקה עוה"ד נדב אברמוביץ' וליאור פונקלשטיין, ממשרד חג'ג', בוכניק, ויינשטיין ושות'.

מקבוצת חג'ג' נמסר: "מדובר בקרקע באחד האזורים המבוקשים ביותר בתל אביב, עם נגישות גבוהה מאוד מתוך תל אביב ומחוצה לה. העסקה מביאה לידי ביטוי את התמחותה של החברה ברכישת והשבחת נדל"ן בפריים לוקיישנים בתל-אביב ופיתוח דרום העיר."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו