"נשארנו בלי כלום": אבי ואוראל ג'אן מחולון, שהתחתנו לפני כמה חודשים, לא העלו בדעתם שסוף השבוע הסוער יהיה עבורם נורא ביותר - ולא בגלל מזג האוויר החורפי. אתמול הם התעוררו בבהלה לבית מוצף, שבו המים חדרו לכל עבר והבינו שהם נותרו חסרי כל. "הכול הלך, לא תיארתי לעצמי שככה נתחיל את החיים המשותפים שלנו", סיפר היום (ראשון) אבי בריאיון ל-N12.

"המים הגיעו עד לברכיים, הכול הלך"

"אשתי העירה אותי בבהלה ואמרה: 'אבי, תקום - כל הבית מים. נבהלנו, המים הגיעו עד לברכיים וכל מה שהיה בבית הלך - רהיטים, מוצרי חשמל, בגדים ואפילו 4000 שקלים שהנחתי על הספה בסלון נשטפו עם מי הגשמים", הוא שחזר בכאב. 

הצפות בחולון (צילום: חדשות מזג האוויר בטלגרם)
הצפות בחולון | צילום: חדשות מזג האוויר בטלגרם

רק לפני ארבעה חודשים השניים נישאו. אוראל התייתמה מאביה וגדלה בבת ים, ואבי גדל בכפר יונה ועבר להתגורר במרכז. "אילולא השכנה הנחמדה שלנו לא היה לנו איפה להעביר את הלילה. היא דאגה לאוכל, למיטה חמה ולאנשי מקצוע שהגיעו לדירה כבר בצאת השבת בניסיון להציל אותה", הוא הוסיף.

"כל הבית הוצף, לא יודעים מאיפה נפלה עלינו המכה הזאת"

מוקדם יותר רעייתו פרסמה ברשתות החברתיות סרטון ופוסט קורע לב, שבו הם מבקשים עזרה מהציבור לאחר האירוע הקשה שעברו במהלך הסערה בסוף השבוע. "אנחנו זוג טרי שהתחתן לפני כמה חודשים, אנחנו קמים בשעה 09:00 ורואים את השחור של חיינו. כל הבית הוצף כמו בסרט אימה. אנחנו גרים בחולון והכול הלך לנו, כל מוצרי החשמל, כל הבית וכל המזון. ממש מאפס אנחנו, לא יודעים מאיפה נפלה עלינו המכה הזאת - אנחנו מבקשים עזרה", כתבה אוראל.