במקום להתקדם בדגמים, אפל הפעם החליטו לעשות מעין שנמוך משודרג ובמקום לשדרג את האיירפודס פרו, השיקו דגם ביניים שמתכתב עם האיירפודס 2. כאן בארץ הן נמכרות באותו מחיר של האיירפודס פרו, אבל מה בדיוק השתנה בהן? קיבלנו אותן ובדקנו.

הנוחות – עקב האכילס של האוזניות

אחד הפיצ'רים הכי חשובים ומשמעותיים באיירפודס פרו הוא התוספת של אוזניות הסיליקון באוזניים. רק כשאין לך כאלה חסרונן מורגש, ואכן כשישנה תוספת סיליקון האוזניות נאחזות הרבה יותר טוב באוזן והאטימה שלהן טובה הרבה יותר, מה שמביא גם לסאונד טוב יותר.

באיירפודס 3 אפל החליטה לוותר על הסיליקון (ועל סינון הרעשים האקטיבי), כך שאנחנו חוזרים לאוזניית הפלסטיק שנכנסת לאוזן שלנו. לא רק שראש האוזניה גדל, ובכך הפך את המשימה להכנסה לאוזן לקשה יותר, אלא שלאחר שמתרגלים לאיירפודס פרו – קשה הרבה יותר לחזור אחורה. האיירפודס 3 נפלו לי כמה וכמה פעמים, דבר שמזמן שכחתי שקורה לעיתים.

איירפודס 3 (צילום: אור אליעז)
איירפודס 3 | צילום: אור אליעז

קייס הטעינה – הפיצ'ר הטוב באוזניות

קופסאות הטעינה של האיירפודס הקודמים היו בעייתיים וגדולים מדי לטעמי. כשמוסיפים להן קייס (וחייבים, כי הם עדינים מאוד ורגישים לשריטות), מקבלים קופסה גדולה ובולטת מדי, לא משנה איפה שמים אותה.

האיירפודס 3 מגיעים עם הקייס הקטן ביותר שאני זוכר (וזאת למרות תוספת של סוללה גדולה יותר, שאמורה להספיק לכ-30 שעות נגינה), והוא כמעט ולא מורגש כשמכניסים אותו לכיס המכנסיים.

גם תוספת ה-MAGSAFE שקיבלנו הפעם, המאפשרת לנו להטעין די בקלות את האוזניות, עושה עבודה מצוינת וחשובה מאוד.

איירפודס 3 (צילום: אור אליעז)
איירפודס 3 | צילום: אור אליעז

השמע – נפלא

השמע בהחלט שודרג באוזניות האלה. האיירפודס 3 מצליחות להתגבר על החוסר באטימה ומספקות סאונד מעולה ועשיר, מלא בכל התדרים, כולל בבאסים – בצורה פשוט מעולה. בדקתי את האיירפודס במגוון סגנונות ובכולם הסאונד היה פשוט מעולה.

בשורה התחתונה

האיירפודס 3 הן ייצור כלאיים מוזר – מצד אחד, קייס טעינה קטן ונוח, MAGSAFE ושמע מצוין, ומהצד השני החוסר באטימה ובסינון רעשים אקטיבי.

במחיר בו הן נמכרות בארץ, הזהה לאיירפודס פרו, אני עדיין הייתי בוחר בפרו – סינון הרעשים האקטיבי והאטימה הן תכונות סופר חשובות עבורי, שלעתי הופכות את הפרו לרכישה טובה יותר, ואיכות הסאונד בשתיהן זהה פחות או יותר.

 עם זאת, אם אתם מעדיפים קייס טעינה קטן ותמיכה ב-MAGSAFE, ומוכנים להתפשר על סינון הרעשים – ה-3 היא הבחירה בשבילכם.

מחיר: 789 שקלים.

*המכשיר התקבל לסקירה באדיבות iStore, המשווקת הרשמית למוצרי Apple בארץ