עם אריה מזהב, כיסא מלכותי ושתי שמלות: כך עינב בובליל חגגה חלאקה לבנה

אושיית האינסטגרם וכוכבת "האח הגדול" הראשונה היא שם נרדף למילה - מוגזמת • היא חגגה לבנה יום הולדת שלוש באולם אירועים בנתיבות • כך זה נראה

עינב בובליל, צילום: קובי בנישו

ברוב הוד והדר, עינב בובליל חגגה ביום חמישי האחרון לבנה יוסף נחמן חלאקה, אירוע שבו למעשה נוהגים לגזור לראשונה את השיער לילדים בני שלוש.

אם חשבתם שבובליל תציין את המאורע בשקט בחיק המשפחה המצומצמת, כנראה שלא הספקתם להכיר אותה לעומק.

    

View this post on Instagram

           

A post shared by Einav_Booblil (@einavbooblil_benisti)

האירוע התקיים באולם בנתיבות, ומה לא היה שם? עמדת פיצוחים, מארזי חלות לשבת ומארזי הכנת חלות, עמדת בלונים שבמרכזה כיסא מלכותי, מזכרות של כיפות ומטפחות ממותגות, עמדת גרפיטי ועוד. מי שאחראית על עיצוב האירוע היא ריקי'ס קייקס, שהעמידה גם תפאורה שמדמה טירה.

משפחת בניסטי, צילום: אינסטגרם

כלת האירוע, הלוא היא אם החתן הקטן, לבשה שני לוקים, שניהם של שותפתה וחברתה מורן טובול. הראשון היה שמלה לבנה שקופה צמודה ששילבה תחרה עם נצנוצים עדינים ופרנז'ים. את הלוק השלימו נעליים של מעצב העל ג'ימי צ'ו, ומחירן 850 יורו. השמלה השנייה הייתה לבנה עם נגיעות של שחור וחיתוכים א-סימטריים, ואת הלוק הזה השלימה בובליל עם מגפיים מפקטורי 54.

הלוק השני, צילום: מתוך האינסטגרם, מורן טובול

נציין שהשמלה השנייה מוצעת להשכרה, ואת הנעליים של ג'ימי צ'ו בובליל מוכרת ב-700 יורו. על האיפור והשיער היו מופקדים מעצב השיער דביר טוויק והמאפרת ליאת אשד כהן, שבובליל למדה אצלה איפור כלות.

כיסא מלכותי, צילום: אינסטגרם

לסטוריז שפרסמה בובליל באינסטגרם הגיבו נשים רבות, בהן אחת ששאלה אותה אם היא לא חושבת שהיא הגזימה. לכך היא השיבה כי "אם הייתי חושבת שזה מוגזם לא הייתי עושה. אני בחורה מוגזת וככה אני אוהבת".

עינב ואלי בניסטי, צילום: מתוך האינסטגרם

מאוחר יותר בובליל נשאלה מה יהיה בחגיגת בת המצווה לבנות, ועל כך ענתה תשובה מפתיעה: "אני לא עושה בת מצווה, גם בר מצווה באולם לא, תהיה רק עלייה לתורה מוגזמת". ובכן, מעניין מה הבנות שלה חושבות על כך, והאם נאמרה המילה האחרונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר