@niyaesperanza @jakeolson61 is the perfect boyfriend and here’s why… #Blind #BlindBoyfriend #InterabledRelationships #InterabledCouple #BlindHack #DisabilityTikTok #Accessibility #LearnOnTikTok #TodayILearned #Blindness #Comedy #BoyfriendCheck #BoyfriendGoals #PINKHolidayRemix #TheHarderTheyFall #ChristmasPresents #Cheating #CaughtCheating ♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

כוכבת הטיק טוק ניה אספרנסה טוענת כי היא "חיה את החלום כל יום". הסיבה, שימו לב, היא כי בן הזוג שלה עיוור. בסרטון שהעלתה לחשבון הטיק טוק שלה היא פירטה חמש סיבות לכך שהמוגבלות של בן זוגה היא למעשה יתרון.

"סיבה מספר אחת - הוא לעולם לא יכול להסתכל על בנות אחרת. אז אם זה משהו שחשוב לך במערכת היחסים שלך, פשוט תחפשי מישהו שלא יכול לראות", היא ציינה. "הסיבה השנייה - זה לא משנה איך אני נראית - אני לא חייבת לסדר את השיער שלי, הוא נראה מבולגן רוב הזמן. בנוסף, אני לא חייבת להחביא מתנות שקניתי בשבילו". שתי הסיבות הנוספות לדבריה הן כי היא יכולה לצלם אותו כל הזמן בלי שהוא בכלל ידע מזה, והסיבה החמישית היא "שהוא לא יכול לנהוג, לכן אני אף פעם לא יושבת במושב האחורי".  

@niyaesperanza Reply to @bubbleguppy30001 I’m level 10 passionate about this… thx in advance for listening #Blind #BlindBoyfriend #InterabledRelationships #InterabledCouple #DisabilityTikTok #Accessibility #LearnOnTikTok #Blindness #Blessing #ChristianTikTok #abelism ♬ original sound - Niya Esperanza

אלפי אנשים צפו בסרטון והביעו את תמיכתם בגישה שלה: "אני אוהב את ההומור שלך", הגיב גולש אחד ואחר הוסיף: "אני חושב שעלית על משהו". בחורה נוספת התחברה למסר וכתבה: "אני עיוורת ובעלי תמיד שם מתנות מתחת לאף שלי. הוא מצליח לעבוד עליי כל פעם". עם זאת, היו גם כאלה ששפטו אותה: "את חושבת שלהיות עיוור זו ברכה? זה מעניין", הגיב אחד מהם ואחר הסכים: "אני מקווה שזאת בדיחה".

אספרנסה נוהגת להעלות סרטונים המתארים בהומור את חייה עם בן זוגה, ודרכם היא מנסה להעביר מסר חשוב: "מוגבלות יכולה להיות קשה, אבל בעיקר בגלל הדרך שבה החברה מסתכלת על האנשים האלו. ברגע שאנחנו מתייחסים אליהם ברחמים או כאילו הם פחות שווים אנחנו משאירים אותם בחוץ ודוחקים אותם הצידה", היא אומרת, "ממוגבלות יכולים לצמוח דברים טובים".