ליאון רוזנברג התארח לא מזמן אצל "אופירה וברקוביץ" במסגרת פאנל שמדבר על הגבר הממוצע בעיצומו של משבר הקורונה. בסיומו, הוא יצא מהאולפן כעוס, העלה פוסט זועם ברשתות החברתיות נגד מגישי התוכנית שלאחר מכן הוסר, אך נוצרו משקעים בין שני הצדדים. היום (שישי) הוא הגיע שוב לאולפן כדי להשאיר את הכל מאחור ולהתפייס.

"יצאתי מפה מאוד נסער. לא נתנו לי לדבר ואחרי הפוסט חשבתי שזה קצת פזיז והורדתי את זה", סיפר ליאון על התחושות שחווה לאחר שיצא מהאולפן. מנגד, ברקוביץ' פתח את דבריו בווידוי וסיפק התנצלות. "אתם הזוג שאני הכי אוהב בטלוויזיה, אם נפגעת אני מתנצל. אני אוהב אנשים והכל בצחוק, אי אפשר להיות רובוטים. נשבע שלא ניסיתי לפגוע בך במילימטר". רוזנברג מצידו, קיבל את ההתנצלות. "אני מאמין לך".

בהמשך, רביעיית מגישי הטלוויזיה שוחחה על אותו נושא שממנו ליאון יצא כועס, ועל המהפכה שעוברים הגברים של ימינו. "יש גברים שמנסים לדבר על רגשות ואז הנשים נבהלות שיש מולם גבר רגיש והם מחזירות אותו לקונכייה שלו", סיפרה פאולה ושיתפה חוויה אישית בנושא. "גדלתי בבית שאבא זה אבא ואף אחד לא יודע מה הוא מרגיש. הגבר של היום אומר: "מותר לי להיות חלש, מותר לי לתמוך בך" , אמרה פאולה ובעלה הוסיף. "גבר יכול להיות הרבה יותר ממפרנס, חזק, דעתן, מנוסה והרפתקן. הוא בן אדם שיודע לדבר עם הבן שלו שכואב לו".

בנוסף לכך, ליאון שיתף עד כמה חשובה הייתה לו התקופה בבית עם הילדות בזמן שפאולה החלה להצליח, ועד כמה הוא מוקיר לה תודה. "כשפאולה התחילה להצליח, נשארתי בבית מילאתי את המקום והייתי מתוסכל. הבנתי שאני צריך לשנות גישה. התחלתי לתמוך ולהגיד לה שאני פה. השנים שהייתי בבית עם הבנות זאת המתנה הכי גדולה שיש לי".

"בוא תראה לציבור את הצד השני של ברקו – האבא הקרוב, האיש הרגיש, הציבור לא מכיר אותך", ניסה ליאון לשכנע את ברקוביץ' שענה לו. "אני לא בן אדם שעושה דברים בשביל שהציבור יאהב אותי". אופירה מצידה, חיזקה את דבריו. "אל תשתנה, אני מתה עלייך איך שאתה".