אתמול (חמישי) סיפורה של מעיין אדם מול גל טננבאום, נחשף בתוכנית "חשיפה" עם חיים אתגר במסגרתה היא הגישה נגדו תלונה במשטרה. מגישת הטלוויזיה חשפה את הסיפור לראשונה ב"חדשות הבוקר" בה היא חברת פאנל ומאז נכנסה לרשימת הנשים שהוטרדו ממנו - דבר שקורה גם בימים אלה.

היום (שישי), אדם הגיעה ל"גלית ואילנית", וסיפרה על התחושות שעוברות עליה בעקבות פרסום הסיפור. "הרגשתי שעברתי שיעור בתקשורת, אני חייבת לומר שזה מביך אותי. לא חשבתי שאני אוכל להישבר כך", אמרה בכאב והוסיפה. "חשבתי שאחרי שלקחתי אותו למשפט והוא הורשע כעבריין, שילם פיצויים ועושה עבודות שירות, אני מבחינתי סיימתי. אבל אני מגיעה עם סימני שאלה כי נדמה ששום דבר לא ירתיע אותו".

בנוסף לכך, שיתפה בסיבה שבגללה החליטה לערב את חיים אתגר במה שעבר עליה. "אני לא יודעת אם הוא לא נהנה מהשידור ותשומת הלב הזאת. הסיבה שהתקשרתי לחיים כי אמרתי שאני לא מצליחה לישון בלילה. יש פה פצצה מתקתקת שלא הצלחתי לעצור. אני יושבת פה וזה עדיין קורה".

בהמשך, מעיין סיפרה על ההשלכות של הסיפור בהתנהלות היומיומית שלה. "אני עדיין פוחדת. אני נוהגת להזמין מהאינטרנט לא מעט. היום אני כבר לא עושה את זה כי אני מתה מפחד. עברתי עכשיו דירה בגלל הסיפור הזה כי הוא חיפש לא פעם ולא פעמיים את הכתובת. זה עבר לי בראש שאולי אין לו מה להפסיד".

בסיום, אדם שיתפה שהיא עדיין סופגת הטרדות מטננבאום על אף שהיא מנהלת נגדו מאבק משפטי. "הוא מתקשר אליי פעם בשבוע וממשיך בשלו. יש תלונה שלי שעדיין תלויה ואוספים חומרים. יש תמונה עם איבר המין שלו עם אזהרה: "מעיין אדם את לא תנצחי אותי". זה איום. יש מישהי שקיבלה סכין גילוח משומשת, החברים שלו מתקשרים לאיים עליי. זה עוד חי, אני בעיצומו של הדבר".