מייגן מרקל, הדוכסית מסאסקס, נכנסה שוב לנעלי השחקנית. במסגרת הופעתה בתכנית האירוח של אלן דג'נרס, היא השתתפה במתיחה מול המצלמות. מרקל הפתיעה בעלי דוכנים שפעלו ברחוב ובלבלה אותם בשלל מעשים ומשפטים מוזרים - שאת כולם הכתיבה לה בזמן אמת המנחה דג'נרס בעצמה באוזנייה.

במהלך המתיחה דג'נרס אמרה למרקל באוזנייה: "אימא צריכה את החלב, תוציאי את החלב מהתיק, עכשיו תשתי את זה" - ומרקל שתתה מבקבוק המיועד לתינוקות לעיני הרוכלים. לאחר מכן חזרה על דברי דג'נרס וסיפרה על מזמור שהיא שרה לילדים: "אני שרה שיר קטן, 'אני עושה מיאו מיאו, מיאו מיאו מיאו'". היא עוררה עניין וצחוקים - עד שלפתע דג'נרס הבליחה והשתיים התחבקו, ואז העוברים והשבים קלטו את הסצינה.

לאחר מכן מרקל גם התראיינה ודיברה על המעבר לארצות הברית "גם הארי אוהב את זה. עברנו לפה בזמן הסגר, ממש כשהכול נסגר, אז יכולנו להיות הרבה זמן בבית וליצור את הבית שלנו, אבל אני חושבת שזה אורח החיים. ומזג האוויר מצוין למדי, אנחנו פשוט שמחים".

מייגן מרקל
מייגן מרקל בריאיון

זה היה הריאיון הראשון שלה לאחר אותה שיחה מפורסמת אצל אופרה ווינפרי לפני יותר מחצי שנה, שבה סיפרה על הסיבות לעזיבת משפחת המלוכה. בניגוד לריאיון הקודם, השיחה עם דג'נרס לא הפיקה כותרות שערורייתיות לגבי גזענות בארמון באקינגהאם, אלא עסקה יותר בחיים החדשים שלה ושל בעלה מאז שפרשו מתפקידיהם במשפחת המלוכה, עזבו את בריטניה ועברו להתגורר בארצות הברית.

"אחד ביום": הארי ומייגן - הריאיון שטלטל את הממלכה