הבעל שנעלם נמצא בחיים? קרול בסקין מ"טייגר קינג" שוברת שתיקה

אחרי שנעלם בשנת 1997, נפוצו שמועות כי בסקין רצחה את בעלה והאכילה את הטיגריסים שלהם בבשרו • כעת עדויות חדשות מצביעות על כך שייתכן והוא חי

קרול בסקין, צילום: מתוך הסדרה ב"נטפליקס"

למות עליו: יותר משני עשורים לאחר שנעלם והוכרז כמת, האם בעלה של כוכבת "טייגר קינג" חי ומתגורר בקסטה ריקה? קרול בסקין (60), שזכתה לתהילת עולם מפוקפקת למדי כאחת הכוכבות הראשיות בסדרת הדוקו של רשת הסטרימינג נטפליקס, שברה אתמול (חמישי) שתיקה והגיבה לדיווחים כי בעלה למעשה חי ושלם ומתגורר מאז נעלם בקוסטה ריקה. 

כזכור, בשנת 1997 נעלם המיליונר דון לואיס, מי ששמו מוכר למיליוני צופים בעולם בגלל הקשר המשפחתי שלו לקרול בסקין, כוכבת הסדרה המצליחה של נטפליקס "טייגר קינג".

לואיס נישא לפעילת זכויות החיות השערורייתית ב-1991 ושש שנים לאחר מכן נעלם והוכרז כמת בשנת 2002, כשבסדרה נרמז כי בסקין הייתה מעורבת ברציחתו ואף האכילה בבשרו את הטיגריסים שבבעלותה.

ג'ו אקזוטיק כוכב סדרת הלהיט של נטפליקס, "טייגר קינג", צילום: מתוך הסדרה

כעת כאמור עם הדיווחים על כך שלואיס למעשה חי, בסקין הגיבה לראשונה על השמועות בראיון לרשת ITV: "אחד הדברים המרגשים שיצאו מהעונה החדשה של הסדרה היא העובדה שהצליחו להביא מכתב מהמחלקה לביטחון המולדת בארה"ב שבו מוצהר שסוכן מיוחד של ה- FBI יצא קשר עם משרד השריף מה שאומר שזה בוודאות קרה אחרי 2002 כי המחלקה לביטחון המולדת בכלל לא היה בסביבה עד 2002", אמרה. "ולמרות זאת, הם סובבו את זה עליי  כאילו לי היה קשר להיעלמות שלו, כשהמשרד לביטחון המולדת ידע איפה הוא לפחות מאז".

למרות המידע החדש, בסקין הוסיפה שאינה מאמינה כי לואיס היה מסוגל לתמוך בעצמו כל השנים. "הוא לקח מיליון דולר לקוסטה ריקה, ואני הייתי חייבת להסכים לזה כדי שהוא יוכל  להוכיח לעצמו שיהיה מסוגל להתקיים. שנים אחרי זה כשהצלנו את מה שנשאר מזה נותר רק סכום של 80 אלף דולר כי ההשקעות שלו היו כ"כ גרועות, אז אני לא יודעת איך המשרד לביטחון המולדת טוען שהוא חי ובריא, אבל אני שמחה לשמוע את זה".

בתחילת החודש תבעו בסקין ובעלה הנוכחי את נטפליקס בבקשה להוצאת צו מניעה לשידור העונה השנייה של סדרת הלהיט, בטענה להפרת החוזים  שחתמו עליהם לפיהם אין לרשת הסטרימינג אישור לעשות שימוש בחומרים מהעונה הקודמת. התביעה נדחתה.

למרות הצלחת העונה הראשונה, בסקין הכריזה כי לא תיקח חלק בעונה השנייה או תשתף פעולה, זאת בשל האופן שבו הוכפשה לדבריה, כשבין היתר כאמור נרמז כי הייתה שותפה להיעלמותו של בעלה הראשון ואף לרציחתו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר