צילום "גדרות טל"

גדרות טל פורצי דרך בתחום הייבוא וההתקנה

אם פעם נהוג היה לחשוב כי גדר לגינה או לבית הם רק לצרכי הגנה הרי שהיום לצד אין ספור יתרונות תוכלו גם אתם להפוך מחסום בנאלי למשהו שהוא הרבה יותר מגדר

בשיתוף גדרות טל

מחפשים גדר לגינה? גדרות טל חתומים על השקט, השלווה והנראות המושלמת שתוכלו להשיג לעצמכם במסגרת חיפושים אחר הגדר בעלת אין ספור היכולות.

אז מי אמר שתפקידה של הגדר לשמש מחסום ותו לא? במאמר שלפניכם נרחיב ונדבר על גדר לגינה, בחירת גדרות לגינה ומה השתנה מאז ועד היום.

גדר מעוצבת לצד שמירה על הרתעה הרצויה – כך עושים את זה נכון

כפי שהבנתם, גדר מזמן שחיזקה את הנראות ואת רמת העיצוב ואם פעם הייתה גדר רק מקור להרתעה מפני גורמים מאיימים או זרים, שהרי היום בזכות חומרי הגלם הטובים ביותר, מתווסף לזה גם עניין העיצוב המושלם.

לא מבינים במה מדובר? הכירו את גדרות טל שמביאים גישה מובילה לגדר שהיא הרבה יותר מסתם גדר, היום היא אפילו יפה יותר!

לצד מוניטין וניסיון של עשור בגדרות טל פועלים ביתר תשומת לב ובמסגרת ייבוא ובלעדיות מארצות הברית מתקינים גם עבורכם גדרות מחומרי הגלם הטובים ביותר ( ויניל סינטטי, חומרי גלם בדמוי עצים, גדרות לבנים, עץ סינטטי ועוד) ובמגוון גדול של צבעים המותאמים לעיצוב המבוקש.

בנוסף, עומדים גדרות טל בכל דרישות התקן עם זאת מחמירים בכל הדרישות, תקני הבטיחות והתאמה של הגדר לסביבה ולמזג האוויר- הכול כדי לשמור על תקינות הגדר למשך שנים ארוכות.

צריכים גדר לגינה? בואו לשמוע על בקרת האיכות של גדרות טל

כמו כל דבר, כך גם גדרות לגינה או גדר לגינה , חשיבות בקרת האיכות היא מעל לכל וזה גם מה שמבטיחים לכם בגדרות טל.

אם הגעתם עד כאן ואתם מחפשים גדר חדשה לגינה, הדבר הראשון שתקבלו זו גדר סינטטית עשוית ויניל שנבחרה ועוצבה על ידי טובי האדריכלים ומהנדסים בעלי שם תחום הבנייה בארה”ב.

בזכות בקרת האיכות ובחירת האנשים המתאימים, גדרות טל מאפשרים לכם גדר חזקה, חסינה ובעיקר בעלת חזות שאי אפשר לפספס.

כמו כן מבין כל חומרי הגלם, ויניל קשיח הוא “הכוכב הראשי” והוא מקנה לגדר שלכם את השינוי המבוקש, את העמידות מפני קרני השמש ומכל פגיעה אחרת והתוצאה? עמידות לטווח הארוך ביותר וכן התמודדות עם כל נזקי מזג האוויר.

כשגדר חזקה ויציבה פוגשת עיצוב – גדרות טל תכנון וביצוע ללא פשרות

הרבה מעבר לאיכות של המוצרים, הדבר שמבדל את גדרות טל מכל השאר זה התוצר שאינו מצריך מכם תחזוקה שוטפת רב פעמית ובעוד מרבית הגדרות דורשות צביעה, שינוי או חידוש העמידות החזקה מבית היוצר של גדרות טל תפתיע אפילו אתכם.

בנוסף לכך, גדרות טל מבינה בדיוק מה אתם צריכים ולא פוסחת על הנוסחה שמשלבת ביטחון ועיצוב גם יחד והתוצאה? נראות יוקרתית לבית שלכם.

מתקינים גדר חדשה? אחריות ואתם מסודרים לכל החיים

בניית גדר לגינה או גדרות לגינה הוא מבין השירותים הדורשים את מרבית תשומת הלב ומכאן שאי אפשר  להתעלם מנושא האחריות שהיא חלק בלתי נפרד מכל רכישה ובפרט כשמדברים על גדרות לגינה או לבית.

זה יכול להיות עיוות בגדר, סדק או כל בעיה אחרת, אם התקנתם בעבר גדרות, שילמתם ממיטב כספכם ולא קיבלתם את השירות המתאים, אולי הפעם כדאי לכם לחשב את מסלול הבחירות שלכם מחדש.

גדרות טל מאפשרים לכם בחירת והתקנת גדרות ללא קיצורי דרך, הפעם הכול מחושב מראש וכך גם האחריות שתקבלו לכל החיים (כן יש דבר כזה!) ותאפשר לכם את רמת ההגנה הגבוהה ביותר ואת המראה הבלתי מתפשר – אחרי ככלות הכול ,גם לכם מגיע הטוב ביותר!

מחפשים לשדרג את נראות הגינה או הבית? גדרות טל – המלצה על תודעת שירות ואיכות באחריות מלאה!

בשיתוף גדרות טל