האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
המגיפה כבר לא מגיפה |
לאנורמלי |
19.11.21 10:17 |
1 |
הפקרות נתבג |
News_Max |
19.11.21 10:47 |
39 |
לא מבין למה לא מפסיקים להפחיד אותנו |
האופטימי |
19.11.21 11:08 |
49 |
עדיין הוא צופה מגמה |
שרירותי |
19.11.21 11:16 |
58 |
במספרים כאלה הוא לא צופה כלום, בפרט לא כשהעליה בו נובעת מאזורים מאוד מסויימים |
erz |
19.11.21 11:17 |
61 |
עצם היותנו מחוסנים לא משנה מאומה |
שרירותי |
19.11.21 11:21 |
74 |
אל תשכח שגם מוזרקים משולשים כבר מפסיקים להחשב ''מחוסנים'' |
תהילה לדוד |
19.11.21 11:30 |
77 |
+1000 |
NightKnight |
19.11.21 13:18 |
120 |
על פרשת ילדי תמ''ב הטילו 90 שנה ואל תדאג מידיעה אומר שגם יאריכו בהמשך |
זעקת-אמת |
19.11.21 18:11 |
140 |
בדיוק קראתי שפייזר דורשים ממדינה שלא זוכר את שמה להגדיל ל50 או 70 שנים את החיסיון |
NightKnight |
19.11.21 18:14 |
141 |
מחוסנים מדביקים הרבה הרבה פחות מאשר לא מחוסנים. יש נתונים ויש מחקרים, לא יעזור אם תתכחש |
erz |
19.11.21 15:02 |
130 |
לא רק שהוא לא רלוונטי במספרים נמוכים, גם העליה שלו נובעת רק מאזורים מסויימים |
erz |
19.11.21 11:17 |
60 |
אמת |
מדמחיסט |
19.11.21 12:12 |
94 |
שום קשר לנתבג |
האקונה מטטה |
19.11.21 13:18 |
119 |
נתבג מונה פחות מ4% מהתחלואה |
Cat Catul |
19.11.21 22:36 |
152 |
לזאת יקרא הנדסת תודעה |
מגע אש |
19.11.21 10:20 |
2 |
לזה יקרא: עובדות. עובדות הן דבר שלמכחישי קורונה ומתנגדי חיסונים והגבלות קשה להתמודד איתו |
אלפקה-מן |
19.11.21 10:23 |
5 |
על אילו עובדות כבודו מדבר? |
מגע אש |
19.11.21 10:30 |
17 |
ההקלות החלו לפני מספר חודשים ולא לפני שבועיים. דרך אגב שבועיים זה בדיוק הזמן שתראה שינוי |
אלפקה-מן |
19.11.21 10:33 |
21 |
בציטוט שלי מופיע ״בשבוע שעבר״ |
מגע אש |
19.11.21 11:08 |
50 |
ההקלות החלו מזה חודשים. היו הקלות גם לפני חודשיים וגם לפני חודש. |
אלפקה-מן |
19.11.21 11:09 |
52 |
״טענו בחיטים והודה לו בשעורים״ |
מגע אש |
19.11.21 11:10 |
53 |
זה בדיוק מה שאתה עשית בתגובה 50 כשהתעלמת מהרישא והתייחסת רק לסיפא בתגובה שלי (21) |
אלפקה-מן |
19.11.21 11:12 |
54 |
לפי דירוג הגזרות של אוקספורד, בין 15 ביוני ל-11 בנובמבר הגזרות בישראל רק הלכו והחמירו מדירוג של 22 עד 56: |
זבנג וגמרנו |
19.11.21 12:34 |
98 |
הויכוח שלכם חסר ערך, אתם מדברים על דברים שונים |
erz |
19.11.21 11:20 |
68 |
תגזור תשמור... עוד חודש עליה במבוסטרים... |
lior1_1 |
19.11.21 11:17 |
62 |
תודה על המחקר המעמיק שלך. נ.ב. - אם יהיה צורך אתחסן גם 10 פעמים |
אלפקה-מן |
19.11.21 11:19 |
65 |
תעשה לנו טובה תוודא שלא מזריקים לך פלצבו |
תהילה לדוד |
19.11.21 11:20 |
70 |
מצידי תתחסן 3 פעמים ביום |
לומי |
19.11.21 12:54 |
111 |
תציין שזו הערכה שמבוססת על משאלת לב שלך ולא על נתונים כלשהם |
erz |
19.11.21 11:21 |
72 |
תביא הוכחות לדבר כזה במקום לשלוף מהמותן |
אפולו |
19.11.21 14:28 |
128 |
האם החלו החפירות להנדס את התודעה לקראת החיסונים של הילדים |
golikoto |
19.11.21 10:21 |
3 |
כמתנגד גדול לחיסוני ילדים, רק אומר שלדעתי זה לא קשור. אנחנו פשוט לקראת גל החורף הצפוי... |
איש חברון |
19.11.21 10:23 |
6 |
לא צפוי שום גל חורף, בהנחה שהחיסוניות תשאר גבוהה |
erz |
19.11.21 11:21 |
73 |
לא צריך להנדס כלום. רוב הנדבקים הם ילדים ולא מחוסנים. רוב המתים והקשים הם לא מחוסנים. |
אלפקה-מן |
19.11.21 10:26 |
11 |
לא מחוסנים ברביעי ? |
LiorA |
19.11.21 10:38 |
27 |
לא מחוסנים בכלל (אפס - בשביל שתבין) - כלומר רובם טיפשים או מופחדים שמתו מקורונה לשוא |
אלפקה-מן |
19.11.21 10:39 |
29 |
או מתו ובמקרה יצאו חיוביים לקורונה גם |
LiorA |
19.11.21 10:40 |
30 |
כלומר רק הלא מחוסנים תופסים קורונה לפני המוות שלהם. ורק במקרה המחוסנים עם קורונה לא מתים. |
אלפקה-מן |
19.11.21 10:45 |
36 |
מתים יחביבי מתים |
LiorA |
19.11.21 10:46 |
37 |
אכן קונספירציה. את המחוסנים קוברים בלב ים באמצע הלילה. בדוק. קראתי בווטסאפ. |
אלפקה-מן |
19.11.21 10:47 |
40 |
איזה שטויות |
LiorA |
19.11.21 10:48 |
42 |
אה… נכון. אצלך קראתי שאת המחוסנים לא מכניסים לסטטיסטיקה. אכן דיברי חוכמה, אבל זה סותר. |
אלפקה-מן |
19.11.21 10:49 |
43 |
לא לסטטיסטיקה של הקורונה |
LiorA |
19.11.21 10:50 |
44 |
ברור וברור. את המחוסנים לא מכניסים לסטטיסטיקה של הקורונה. מעלימים אותם. ברור לחלוטין. |
אלפקה-מן |
19.11.21 10:51 |
45 |
חבל על האנרגיות ידידי. הכל רוחש סביב בבוגרי הפקולטות העממיות להנדסה תודעתית. |
CADAM |
19.11.21 14:21 |
126 |
המוזרקים המסכנים לא מספיקים לתפוס קורונה כי הם מתים מדום לב |
תהילה לדוד |
19.11.21 11:33 |
79 |
גם לנפטרים לא מחוסנים משפעת כל שנה אתה קורא ''טיפשים או מופחדים''? |
זבנג וגמרנו |
19.11.21 12:36 |
99 |
תפסיק לטחון בראש. נדבקים ומאומתים ושאר המצאות זה לא חולים |
תהילה לדוד |
19.11.21 11:09 |
51 |
מאומת זה לא חולה...... |
lior1_1 |
19.11.21 11:19 |
64 |
גם מתים הם סבבה. וגם חולים קשה הם לא חולים קשה. וגם מתאשפזים בבית חולים - זה כנראה ספא: |
אלפקה-מן |
19.11.21 11:21 |
71 |
בדיוק. |
אמא אווזה |
19.11.21 10:33 |
22 |
בדיוק. מחסנים בגלל שיש עליה בהדבקה. אם לא הייתה קורונה בכלל כנראה שגם לא היו מחסנים כנגדה. |
אלפקה-מן |
19.11.21 10:46 |
38 |
ההמלצה על חיסון ילדים דווקא התקבלה לפני 9 ימים כשעוד הייתה ירידה בהדבקה |
זבנג וגמרנו |
19.11.21 12:39 |
100 |
טעות בכותרת, בישראל אין קורונה. בישראל הייתה מיני מגיפת דלתא וגם היא נעלמה. |
ירון מהשרון |
19.11.21 10:22 |
4 |
מתי זה מיני ומתי מקסי ? יש לך איזה קנה מידה מוסכם ? |
אימרא |
19.11.21 10:25 |
7 |
לקראת איזה גל אנחנו? קשה לעקוב |
סקורפי |
19.11.21 10:26 |
8 |
זה לא גל זה גלגל עד לדיקטטורה המוחלטת של הסדר העולמי החדש : ''לא יהיה לך כלום ותיהיה מאושר'' |
תהילה לדוד |
19.11.21 11:15 |
57 |
הרחקת לכת, בסהכ התבלבלתי בספירה |
סקורפי |
19.11.21 11:33 |
78 |
מכינים את הרקע לקראת הגעת החיסונים לילדים.. |
donnie |
19.11.21 10:26 |
9 |
כמה מחוסנים נדבקו? |
SomeOne2 |
19.11.21 10:26 |
10 |
בבקשה |
הכל_דבש |
19.11.21 11:43 |
83 |
דווקא על השאלה הפשוטה שהוא שאל לא ענית |
זבנג וגמרנו |
19.11.21 12:40 |
101 |
הבאתי את הנתון מאתמול |
הכל_דבש |
19.11.21 14:07 |
123 |
אני נדהמת מהתגובות כאן. איזה חוסר אחריות.נמאסתם. יש מגיפה, והיא שוב מרימה ראש. בגלל הלא מחוסנים. באמת תודה לכם |
מיכל |
19.11.21 10:28 |
12 |
בלי האשמות, פשוט מרימה ראש |
AvniY |
19.11.21 10:30 |
15 |
מיכל, חבל לך על האנרגיה. אני נסיתי אבל אין בזה תוחלת. |
Kayser Soze |
19.11.21 10:30 |
16 |
תודה חמוד |
מיכל |
19.11.21 15:26 |
132 |
לא עלמתי, היא לא מרימה את הראש בגלל אף אחד, אלא פשוט נעה בגלים, כמקובל במגפות |
איש חברון |
19.11.21 10:33 |
19 |
לא, מכחישני, היא *לא* נעה בגלים |
wwwuser |
19.11.21 10:41 |
31 |
אז בריטניה לא מתנהגת כך. עשרות מדינות אחרות, דווקא כן... |
איש חברון |
19.11.21 10:52 |
47 |
+1 אתה לא צריך לענות למי שמסלף את דבריך ומגדף אותך |
זבנג וגמרנו |
19.11.21 12:45 |
103 |
נכון. צודק. אבל היא מגיעה לראש. |
CADAM |
19.11.21 14:24 |
127 |
חוסר אחריות זה לגלגל את האשמה על לא מחוסנים במקום להודות ביעילות הלוקה בחסר של החיסון |
the_coon |
19.11.21 10:42 |
32 |
''בגלל הלא מחוסנים'' |
Salvinorin |
19.11.21 10:52 |
46 |
בדיוק עכשיו קראתי שבגיברלטר. 100% מחוסנים והגל עולה. נראה לי שאולי שווה לחשוב על קונספציה נוספת |
מלמ |
19.11.21 11:14 |
55 |
הנתונים מגיברלטר לא אמינים, יש להם כבר 120% מחוסנים, כנראה שהם חיסנו הרבה ספרדים ואי אפשר לדעת |
זבנג וגמרנו |
19.11.21 12:46 |
104 |
אתה רומז שיש להם שם לא מחוסן אחד שאפשר להאשים? |
מלמ |
19.11.21 12:54 |
110 |
מגפה זה 5% תמותה לפחות. הקקרונה זה בדיחה. רק הדיקטטורה מרימה כאן ראש. |
תהילה לדוד |
19.11.21 11:18 |
63 |
חשוב להציב רף מספרי ברור. הרף שהצעתי הוא גידול של 10% בתמותה הכוללת לנפש לפי גיל בהשוואה לשנה הגרועה בעשור |
זבנג וגמרנו |
19.11.21 12:49 |
107 |
+++ |
חושבת לעומק |
19.11.21 12:47 |
105 |
+ |
טרמפ |
19.11.21 15:27 |
133 |
יש איזה מקדם לגבי החולים הקשים? כי הייתה תפיסה שהבוסטר מנתק את הקשר בין הR לבין הקשים. |
פרה אדומה |
19.11.21 10:29 |
13 |
תגובות ה antivax מזכירות את האלה שלא קנו דירה ופיללו ''שאירן תפציץ את ת''א ותוריד את הנדלן''.ניפסדות במיטבה |
Kayser Soze |
19.11.21 10:29 |
14 |
חח גדול |
AvniY |
19.11.21 10:31 |
18 |
אכן . ++ |
FBD |
19.11.21 10:36 |
24 |
אתה טועה |
ראנץ |
19.11.21 10:37 |
26 |
אתה בטח מכיר את ''ייבגני מחולון'' שדפק דור של מכחישי נדל''ן בטענה שעוד שניה הנדלן קורס. זה היה ב2011. הוא התאד |
Kayser Soze |
19.11.21 11:42 |
82 |
האמת,לא מכיר |
ראנץ |
19.11.21 12:01 |
91 |
צחקתי בקול. מכיר את נושא הנדל''ן מקרוב. מכיר כאלה שמחכים כבר שנים שהמחירים ירדו. |
איל השרון |
19.11.21 10:43 |
34 |
מכינים את הקרקע למבצע החיסונים הבא |
Eztion |
19.11.21 10:33 |
20 |
++ הכי נכון שאפשר |
אמא אווזה |
19.11.21 10:35 |
23 |
''אין מגיפה'' כמו ששבדיה נצחה את הקורונה אחרי הגל הראשון? |
Flyby |
19.11.21 11:22 |
75 |
לפי האקונומיסט, התמותה העודפת בגל השני בשוודיה הייתה נמוכה יותר מהגל הראשון: |
זבנג וגמרנו |
19.11.21 12:59 |
112 |
לפי רשות הבריאות של שבדיה עצמה, הגל השני היה קטלני פי 2.5, אז מי עדיף גורם 3 או המקור? |
Flyby |
19.11.21 19:34 |
144 |
נזכרתי בדיוק שרוצים לחסן את הילדים… |
אלון_2407 |
19.11.21 10:36 |
25 |
אתה מתכוון ל ''ההורים האחראיים שמחסנים את ילדיהם ולא מקשיבים לאורלי וילאני/ ליצן רופא לס/שמאן מפרדס חנה'' |
Kayser Soze |
19.11.21 11:43 |
84 |
ניכר שאינך יורד לסוף דעתי ידידי |
אלון_2407 |
19.11.21 15:30 |
134 |
יש בית ספר בירושלים שכל יום מתווספים 3-4 חיוביים |
Dover |
19.11.21 10:38 |
28 |
כנ״ל |
במבית |
19.11.21 10:43 |
33 |
מקדם ההדבקה הוא לא חזות הכל ובוודאי ככל שהמספרים קטנים יותר ויותר |
Bold eagle |
19.11.21 10:44 |
35 |
עלית ה R זה סימן אזהרה שיש להבין ממה הוא נגרם ולטפל בו. לדעתי הכי חשוב זה להגביר חיסונים באוכ' הערבית. |
איל השרון |
19.11.21 10:54 |
48 |
אם זה היה 2 היית צודק, ובעל זאת מדובר כאן במספר של עשרות + ולכן זה לא אותו דבר כמו 1 |
פרה אדומה |
19.11.21 11:19 |
66 |
קיימת בעיית חיסונים באוכלוסייה הערבית. כול עוד לא תיפתר יהיו שם התפרצויות. |
איל השרון |
19.11.21 10:47 |
41 |
כם אם תחבן שם 70 אחוז....החיסון לא יעיל בהדבקה |
lior1_1 |
19.11.21 11:20 |
69 |
חיסון יביא לחסינות עדר באוכ' הערבית כפי שהיא באוכ' הכללית. אם לא, כל פעם הם יהיו ראש החץ של הגל הבא. |
איל השרון |
19.11.21 11:44 |
86 |
החיסון יעיל מאוד בצמצום הדבקה |
הכל_דבש |
19.11.21 11:51 |
87 |
אין כמו כתבות פאניקה על הבוקר. בפועל חייבים לבטל מיידית את כל ההגבלות והגזירות והמסיכות |
erz |
19.11.21 11:15 |
56 |
בטח שיש השפעה, החיסון אינו מספק 100%, מסיכה זה אמצעי זול לצמצם ואף למנוע הדבקה |
Flyby |
19.11.21 11:20 |
67 |
ישראל היא לא המעבדה של העולם, אני לא חתמתי על טופס הסכמה להשתתף בניסוי ולא הסכמתי שייאספו עלי נתונים |
זבנג וגמרנו |
19.11.21 13:04 |
113 |
ישראל אינה המעבדה של העולם, אבל ברגע שאזרחי ישראל זילזלו וגרמו לכך שלמרות שבהתחלה לא היינו בין המדינות |
Flyby |
19.11.21 19:37 |
145 |
מסיכה לא מגינה מכלום היא רק נותנת תחושת בטחון |
erz |
19.11.21 15:05 |
131 |
איזה מצחיק אתה, מולקולות החמצן והפחמן הדו חמצי קטנות בהרבה מהסיבים והמעברים של המסיכה, אז איך אתה נושם עודף |
Flyby |
19.11.21 20:00 |
147 |
כחצי מכמות המאומתים ילדים מתחת לגיל 18 |
Flyby |
19.11.21 11:16 |
59 |
מה הבעיה עם מאומתים ? אין להם תסמינים = הם לא מדבקים ןמקבלים חיסון טבעי מעולה לכל החיים מהקישקוש הזה |
תהילה לדוד |
19.11.21 11:28 |
76 |
מאיפה הגעת לשטות הזו שלמאומתים אין תסמינים? |
Flyby |
19.11.21 11:34 |
80 |
ואתה מוכן להשתתף בניסוי של חברת פייזר הפושעת עם הזריקה שעושה שינויים גנטיים ולא מביאה כל תועלת |
תהילה לדוד |
19.11.21 11:59 |
89 |
אם את עונה בשאלה לשאלה, כנראה שאין לך יכולת לספק תשובה טובה או לספק איזו תשובה בכלל. |
Flyby |
19.11.21 19:02 |
142 |
למה מי שאין לו תסמינים לא מדבק? |
ראנץ |
19.11.21 11:35 |
81 |
ככה זה היה תמיד וככה זה גם עכשיו.יש על זה מחקרים עם הקקרונה חפש ברשת. גם גופי בריאות הודו בזה. |
תהילה לדוד |
19.11.21 12:01 |
90 |
הממ-לא |
ראנץ |
19.11.21 12:03 |
93 |
וואלה? רק שתוחלת החיים בהרבה מדינות (אנגליה, רוסיה, שבדיה) חזרה להיות כמו ב 1953. כיף שכזה |
Kayser Soze |
19.11.21 12:49 |
108 |
ממש לא, החישוב הזה של תוחלת החיים שגוי ומניח שמספר הפטירות הנוכחי מקורונה יימשך עשרות שנים. בבריטניה כבר |
זבנג וגמרנו |
19.11.21 13:07 |
114 |
נסביר בדיוק מה הבעיה |
הכל_דבש |
19.11.21 12:44 |
102 |
''עלייה'' זה לא מספר, אם מדובר בעלייה קטנה אז זה חסר משמעות. ואם מדברים על מספרים, אז העלייה בגל האחרון כבר |
זבנג וגמרנו |
19.11.21 13:09 |
116 |
נא להסתכל לא המגמות בגרפים |
הכל_דבש |
19.11.21 14:44 |
129 |
מה עכשיו יעשו? |
עמבה חריפה |
19.11.21 11:44 |
85 |
ב ''יעשו'' אתה מתכוון ללא מחוסנים /ללא בוסטר. וזו שאלה טובה.כי עד ש**הם** לא יתחסנו *כולם* ידפקו.בעיה.. |
Kayser Soze |
19.11.21 11:52 |
88 |
אם אתה מוגן מהזריקה מה איכפת לך מלא מחוסנים ? |
תהילה לדוד |
19.11.21 12:03 |
92 |
אכפת.כי בגללם אני תקוע עם מסיכה על הפרצוף והמדינה **כולה** נמצאת בהגבלות. ולא דיברנו על מתים בכלל. |
Kayser Soze |
19.11.21 12:47 |
106 |
ממש לא |
עמבה חריפה |
19.11.21 12:20 |
97 |
הצלחה פנומלית של הסוכנים האיראנים. .. |
חד כתער |
19.11.21 12:18 |
95 |
לפנק לפנק לפנק ....מי רוצה להתפנק בעוד חיסון? |
elbustani |
19.11.21 12:19 |
96 |
נראה שבימים האחרונים YNET החלו לצאת בקמפיין חזיתי כנגד התנהלות הממשלה בעניין ''המגפה'' |
רשימו |
19.11.21 12:51 |
109 |
צריך ללמוד לחיות עם זה ועל קבוצות הסיכון לשמור |
הנבון |
19.11.21 13:09 |
115 |
פגשתי היום מישהי שאמרה שהיא חלתה בקורונה במצב קל |
ערן26 |
19.11.21 13:11 |
117 |
השאלה היחידה שמעניינת היא האם מדובר בהדבקה של מחוסנים או לא |
BoomBoX |
19.11.21 13:11 |
118 |
אם מדובר בהדבקה של מחוסנים שהורידו את המסכה ולא שמרו על ריחוק בניגוד להנחיות? |
זבנג וגמרנו |
19.11.21 13:28 |
121 |
אז גם כן. אבל איך תדע את זה? |
BoomBoX |
19.11.21 13:35 |
122 |
זה לא חיסון |
סתם אחת |
19.11.21 18:07 |
139 |
שטויות, מקסימום ניקח עוד חיסון |
SpinozaB |
19.11.21 14:11 |
124 |
רוצו להתחסן חיסון רביעי למה אתם מחכים |
Talumalu |
19.11.21 14:16 |
125 |
50% מהנדבקים ילדים. שימו מסיכות והישמרו, זה לא יכול להזיק. |
קשתות |
19.11.21 15:53 |
135 |
במקרה |
dark knight |
19.11.21 17:34 |
136 |
יש כאן מסקנה מעוותת מהנתונים. ברור שככל שהמגיפה דועכת, מקדם ההדבקה יעלה (בהנחה שלא הגענו לאפס) |
Prodigy |
19.11.21 17:35 |
137 |
מה זה משנה |
סתם אחת |
19.11.21 18:06 |
138 |
בוסטר 4 למכורים |
shlomo ezer |
19.11.21 19:27 |
143 |
החיסון לא מונע הדבקה רק סימפטומים קשים במקרה של מחלה. |
Isaac |
19.11.21 19:47 |
146 |
ואי ואי המצב קשה |
לנצח אחי |
19.11.21 20:02 |
148 |
חיסון רגיל נגד שפעת מתחיל לדעוך אחרי חצי שנה, בדיוק כמו החיסונים נגד קורונה |
AbstractClass |
19.11.21 20:13 |
149 |
הכל בגלל גל קורונת הילדים הנוראי! |
מגן ציון |
19.11.21 20:17 |
150 |
מתי כבר נסיים עם החרא הזה? |
Dalev |
19.11.21 20:56 |
151 |
החיסונים נגד הקורונה הם נפלאים |
כחול |
20.11.21 07:16 |
153 |
בנט חוגג שניצח את הקורונה והתשקורת שופר של ממשלת חמאס עבאס לפיד ליברמן סער בנט מחרישה |
המכסחת |
20.11.21 09:26 |
154 |
נורא מאוד |
PaPaPanda |
20.11.21 15:41 |
155 |
חבר מתאריך 13.4.18
10933 הודעות, 62 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מדינת ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
15785 הודעות, 55 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.20
10621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
מקדם ההדבקה שווה לת**(סליחה על הביטוי) בכמויות כאלה קטנות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.11
1079 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
7408 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
שבוחרים שלא להתחסן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.11
1079 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
על עצם העובדה שאנו מדבקים בדיוק כמו הלא מחוסנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
1053 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
עובדים עליכם בעיניים, יש תרופות לקורונה !! https://did.li/RWTfT
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.4.15
5986 הודעות, 29 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
30 שנות חיסיון ואנחנו אמורים להזריק בלי לשאול מה מסתירים מאיתנו? על פרשת ילדי תימן הטילו חיסיון כזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.06
4087 הודעות, 178 מדרגים, 354 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 120
למען הסרת חילול שם ה' אני לא מחלל שבת, אצלי עדיין לא נכנסה
"מי שיש לו אופי יודע לעמוד גם בניסיונות לרצח אופי"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.4.15
5986 הודעות, 29 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 140
אנסה למצוא את זה שוב בכדיי לדייק
30 שנות חיסיון ואנחנו אמורים להזריק בלי לשאול מה מסתירים מאיתנו? על פרשת ילדי תימן הטילו חיסיון כזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
7408 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
למציאות ולעובדוצ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
7408 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
שבוחרים שלא להתחסן, ואין לו שום משמעות לגבי האוכלוסיה הכללית שברובה מחוסנת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
9121 הודעות, 45 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.15
9332 הודעות, 118 מדרגים, 229 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
כל פעם שמגיעים חיסונים או שאושר לחסן גיל מסויים המקדם עולה
מקרי? ואם לא?
אני לא מתנגד חיסונים או מכחיש קורונה אבל המדינה לפעמים עושה מזה יותר ממה שזה באמת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.20
2773 הודעות, 10 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אז מה הפקרות בדיוק?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
3705 הודעות, 65 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
3705 הודעות, 65 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
הרי ברור לכל בר דעת שעליה בתחלואה לא מתרחשת מספר ימים לאחר שינוי התנהגות ציבורית. וכמו כן ברור שה״הקלות״ לא באמת שינו את התפיסה או דפוס הפעולה הציבורי.
זה נקרא הנדסת תודעה.
ולמה הקישור שלי אל מכחישי קורונה? איבדתי מספיק חברים וקרובים מהוירוס הזה. ההקשר בין התגובה שלי להכחשת קורונה מלמד אם כבר על אובר קורונפוביה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
במקדם ה-R המחושב לפי 10 ימים האחרונים.
ולגבי עובדות נוספות אתה מוזמן לראות בתגובה 11 שלי -
הטענה שלי שלא צריך להנדס כלום, כי כל העובדות מצביעות על כך שעיקר התחלואה היא בקרב לא מחוסנים.
נ.ב. אם אתה משתמש במינוחים כמו ״הנדסת תודעה״ - אתה מקשר את עצמך לז׳רגון המקצועי של מכחישי הקורונה. אל תבוא אלי בטענות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
3705 הודעות, 65 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
לא לפני שבועיים ולא לפני מספר חודשים
ואם אתה חושב שהתקשורת עסוקה בהנדסת תודעה רק בהקשר פוליטי או בריאותי, טעות בידך. זו פרנסתה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
3705 הודעות, 65 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
שבת שלום ומבורך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
שבת שלום ומבורכת לך ולכל עם ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 54
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
7408 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
יש הקלות שהחלו לפני תקופה. יכול להיות שיש להם השפעה ויכול להיות שלא. על זה אתה מדבר.
הוא מדבר על הכתבה הספציפית, שמקשרת בין הקלות שהיו לפני שבוע (כדברי הכתבה) לבין העליה בתחלואה. אם היו הקלות בדיוק לפני שבוע, אתה לא תראה עליה כבר כעת. אבל זה מה שכתוב בכתבה, וזו הנדסת תודעה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
10996 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
הדעיכה מהירה יותר מהשני...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
1053 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
עובדים עליכם בעיניים, יש תרופות לקורונה !! https://did.li/RWTfT
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.10.18
4747 הודעות, 29 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
אבל עזוב את שאר העולם בשקט .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
7408 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.14
3347 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
אני גם יכול לכתוב שהנוגדנים נשארים ל10 שנים אבל חובת ההוכחה עליי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.11
11947 הודעות, 132 מדרגים, 247 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בע"ה להכין את בגדי השבת הרגע הגדול מגיע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11279 הודעות, 107 מדרגים, 187 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
7408 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.16
4576 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
וזאת למרות שכמעט כל האוכלוסיה המבוגרת בכלל והקשישה בפרט מחוסנת - ובכל זאת רוב המתים הם מקרב אלו שאינם מחוסנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.16
4576 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
כמו מקרים שנספרו כבר מתאונת דרכים או מחלות מתקדמות אחרות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
🤦🏻♂️
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.16
4576 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
פשוט לא זוכים לכותרות ונכנסים לסטטיסטיקה כי הם מחוסנים
אז זה מדברים אחרים כמובן שלא מחיסון כי זה חיסון אלוהי וכמובן שלא מקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.16
4576 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
עזוב אותך איש יקר לך תתחסן ברביעי עוד חודשיים כדאי לשמור על כל אלה שהתחסנו רק בשלישי והפכו למסוכנים
שבת שלום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.16
4576 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
ממך זה נשמע שאם התחסנת אז אתה זוכה לחיי נצח ולא מת כלל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.9.20
991 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
כפי שקבע דקארט השמרן, ככל שאני מפיץ קביעות מופרכות כך אני נחשב לקיים (יותר או מיותר).
בשבוע שעבר שמעתי במו אזני מאדם הנחשב בעיני לחכם ונבון וימני ועוד תארים פרטיים פתטיים, שהעולם שטוח, שאילן רמון חי וקיים, שלא הייתה נחיתה על הירח, שלא היו ספוטניקים וגאגרין, שאדמונד האלי זה מה זה, איך מאייתים האלי? קפלר???? וכך הלאה.
אחד מבני שכנע אותי לא להתרגז. אלה השטוחים, כך מכנים אותם. לא יעזור, אבא. אל תתרגז.
מעולם לא חשבתי שישראלים הינם חכמים. במגיפות נלחמים רק ברפואה וחיסונים, לא בכללי צדק וזכויות פרט. לא יעזור, ידידי. לא תצליח לשכנע את השטוחים. באמת מסיטים סיבות פטירה מסעיף לסעיף, ואת מתי הקורונה המחוסנים משליכים בלילות בלב הים. זאת האמת לאמיתה וכל השאר קונספירציה. עכשיו נבצע הפסקה קצרה לשירת אינטרנציונל השוטים, או השטוחים, או הפרוגרסיביים, או המהונדסיבים, וואטאבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
1053 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
עובדים עליכם בעיניים, יש תרופות לקורונה !! https://did.li/RWTfT
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
1053 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מי שאין לו תסמינים לא מדביק אף אחד.הכל שקר וכזב כדי להזריק לילדים שהקקרונה לא מגרדת להם את קצה האצבע.
כל המטרה של הרשעים זה להזריק לקורבנות הקטנים את הזריקה הגנטית הניסויית המסוכנת של פייזר הפושעת שכבר הורשעה 76 פעמים בשערוריות רפואיות
עובדים עליכם בעיניים, יש תרופות לקורונה !! https://did.li/RWTfT
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
10996 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מתחילת המגיפה הילדים היו רוב במאומתים והמחלה עולה ויורדת.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
14318 הודעות, 59 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
לקראת חיסוני הילדים יש עלייה בהדבקה.
התרגלנו לפני כל חיסון ישנה עלייה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
8653 הודעות, 82 מדרגים, 152 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
1800 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 19.11.21 בשעה 10:28 בברכה, ירון מהשרון
נמתין *שערוצי התעמולה* יעדכנו אותנו בהחלטות הממשלה לגבי המשך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.20
3113 הודעות, 22 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.1.15
2732 הודעות, 106 מדרגים, 212 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
1053 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
עובדים עליכם בעיניים, יש תרופות לקורונה !! https://did.li/RWTfT
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.1.15
2732 הודעות, 106 מדרגים, 212 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.04
14042 הודעות, 58 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.14
820 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1349 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
נתונים ל-18.11
מקור: דשבורד של משרד הבריאות, גרף מאומתים - התחסנות
מעל גיל 60, מנורמל ל-100000 תושבים:
לא מחוסנים: 8.3
מחוסנים: 0.5
עד גיל 60 מונרמל ל-100000 תושבים:
לא מחוסנים: 11.7
מחוסנים: 1.1
כלומר על פי מספר המאומתים של אתמול
1. הסיכון של לא מחוסן מעל גיל 60 להידבק בקורונה גבוה פי 16 לעומת מחוסן מעל גיל 60
2. הסיכון של לא מחוסן עד גיל 60 להידבק בקורונה גבוה פי 10 לעומת מחוסן עד גיל 60
חסר לך עוד נתון?
אשמח לעזור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 83
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1349 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
0.5 ל-100000 מחוסנים בגילאי 60+
1.1 ל-100000 מחוסנים עד גיל 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
2812 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.14
10360 הודעות, 57 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
זה שאנשים בוכים, התרגלנו, לא לכולם זה טוב בלו"ז, אבל אף אחד לא שואל אותם.
Become a Football Club Manager - https://total.football
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18876 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
2812 הודעות, 28 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11279 הודעות, 107 מדרגים, 187 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
366 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
תתמודד עם זה.
https://twitter.com/feldman_gil/status/1461398011398037509?t=bpXMywTQDT2kP3VeoG-6MQ&s=19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
11279 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.9.20
991 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
איך זה?
שאלה רטורית. חבל"ז.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
2909 הודעות, 28 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.20
1857 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
כנראה שחייב להאשים מישהו כדי להרגיש בשליטה.
אוי האירוניה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.21
1275 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
מה האחוז האמיתי של תושבי גיברלטר שהתחסן.
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.21
1275 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
הטענה היא שהם סופרים ככה את הבוסטר ולכן זה יותר מ- 100%
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
1053 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
עובדים עליכם בעיניים, יש תרופות לקורונה !! https://did.li/RWTfT
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 63
אם רואים קצב גידול כזה שנמשך למעלה מחודש וכל האמצעים האחרים לא מצליחים לעצור אותו, רק אז אפשר לשקול פגיעה מינימלית בחירויות הפרט.
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.5.14
15201 הודעות, 121 מדרגים, 229 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.3.20
1611 הודעות, 16 מדרגים, 31 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
לשעבר - אנסידמוס - Aenesidemus
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
49256 הודעות, 338 מדרגים, 667 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אז נכון שהR מקדים את העלייה בקשים, אבל השאלה מה קורה שם?
יש לחייב בחוק בכפייה את כל אזרחי ישראל ללא יוצא מן הכלל בקורס בסיסי בסטטיסטיקה וניתוח נתונים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18876 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תודה לאל ולמדע שיש חיסונים ואפשר להגן על עצמנו ומשפחתנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.14
10360 הודעות, 57 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מדוייק
Become a Football Club Manager - https://total.football
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
16909 הודעות, 151 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
10726 הודעות, 75 מדרגים, 137 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
אפילו אלו שפיללו שאירן תפציץ את תל אביב דיברו ביותר היגיון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18876 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
ממליץ לכל ה antivax לחפש בגוגל "ייבגני מחולון" ולראות איך אדם חסר השכלה רלוונטית הושיב כמה מסכנים "על הגדר".. שנשארו עד היום על הגדר, שחקו את החסכונות ומחכים שההורים שלהם ימותו כדי לקחת להם את הדירה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
10726 הודעות, 75 מדרגים, 137 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
משום מה קצת פחות מעניין אותי לקרוא דברים שאומר יבבני מחולון או יששכר מכפר סבא..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
8338 הודעות, 56 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.18
502 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אין פה מגיפה, יש רצון לחסן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.15
14318 הודעות, 59 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
התחסנתי 3 חיסונים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7087 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
בטח פספסת את הגל השני שהיה בשבדיה וכמה קטלני הוא היה ביחס לראשון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 75
https://www.economist.com/graphic-detail/coronavirus-excess-deaths-tracker
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7087 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 112
הטענה אי אז הייתה שבגלל ששבדיה לא הטילה מגבלות, הוירוס עבר במדינה ולא יהיה גל נוסף, וגם אם יהיה הוא יהיה קטן ביחס לראשון.
https://experience.arcgis.com/experience/09f821667ce64bf7be6f9f87457ed9aa
מוות עודף הוא יעיל לגילוי מתים במדינות פחות מתקדמות, מדינות שבדקו מעט מידי, מדינות שפיספסו חיוביים, ומתים שלא הגיעו לטיפולים שהם צריכים, וכל זה ביחס לשנים קודמות, זה כתוב בפיסקה הראשונה.
הממוצע של תמותה עודפת בשבדיה הוא ביחס לשנים קודמות, שייתכן והתמותה באותו תאריך בשנים קודמות הייתה גדולה יותר, אבל מדברים על מתים מכל המחלות יחד, ובגרף שהבאת רואים שגורם בודד(קורונה) גרמה ליותר מתים מאשר כל המחלות יחד.
בנוסף, בסיכום הכללי רואים שיש תמותה עודפת בשבדיה של 11,200 בני אדם.
בגל השני שבדיה התחילה לבדוק הרבה יותר, מכ-100,000 בשבוע שלם עד ל-40,000 ביום בחורף (בחישוב גס).
יותר מזה, רק ביולי הם התחילו להיות שקופים ולפרסם את כמות הבדיקות היומית. מה היה להם להסתיר?
אשמח אם תסביר למה ניסית לומר, לא לגמרי הבנתי את ההנחה שלך מול הנתונים ומה שכתבתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
11988 הודעות, 82 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18876 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
11988 הודעות, 82 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
החיסון הוא הפיתרון.
הדרך לגרום לציבור להתחסן היא באמצעות חינוך והסברה נכונה ולא באמצעות הפחדה וסנקציות.
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1257 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הכיתה הירוקה לא הצליחה כל כך וילדים המשיכו להידבק.
משרד הבריאות צריך לנהל מערכת וחיסונים זו הדרך הכי עדיפה.
אין עומס במחלקות, בבדיקות, בחקירות, במעבדות.
ב''ה שהורים עדיין יכולים להחליט מה הם חושבים שטוב בעבור ילדיהם (לרוב הם טועים).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.18
8344 הודעות, 153 מדרגים, 306 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
אולי אנחנו באותו בית ספר.
"חינוך הוא הנשק החזק ביותר שניתן להשתמש בו כדי לשנות את העולם"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.6.17
10298 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
נניח שיש מאומת אחד בארץ שהדביק שני אנשים, המשמעות היא שהמקדם הוא 2 תעשו חשיבה אם טוב או רע יותר כאשר המקדם הוא 0.5 עם 1000 איש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
8338 הודעות, 56 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
49256 הודעות, 338 מדרגים, 667 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
זה כמו שמדגם רנדומלי של 30 יכול לתת אומדן מצויין של אוכלוסיה ענקית, יותר מאשר מדגם לא רנדומלי של מאות.
השאלה כאן כמובן על מה הR מבוסס כאן
יש לחייב בחוק בכפייה את כל אזרחי ישראל ללא יוצא מן הכלל בקורס בסיסי בסטטיסטיקה וניתוח נתונים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
8338 הודעות, 56 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.08
10996 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
לעומת זאת מחלים נהנה בהגנה יותר חזקה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
8338 הודעות, 56 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1349 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
ראה 83.
אף אחד לא מבטיח מניעת הדבקה של 100%.
יעילות הדבקה (VACCINE EFFICACY) נמדדת בסיכון להדבקה של מחוסן לעומת הסיכון בהדבקה של לא מחוסן.
https://en.wikipedia.org/wiki/Vaccine_efficacy
עך פי מדד זה, יעילות החיסון מעל 90% בצמצום הדבקות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
7408 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולהפסיק כבר להכניס אנשים לפאניקה. שיפסיקו לדבר על הקורונה לחלוטין.
צריכים לעקוב אחר רמת החסינות, וזה הכל. כל עוד היא גבוהה, לשחרר את הציבור לחלוטין מעיסוק בקורונה.
ה R הזה לא רלוונטי לחלוטין. הוא בעיקר נובע מאזורים מסויימים שבוחרים לא להתחסן, ואין לו כל השפעה על האוכלוסיה הכללית שברובה מחוסנת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7087 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
כרגע המספרים נמוכים, אבל כבר למדנו ב-4 גלים שתוך 4-6 שבועות היקפי המאומתים משתנים דרמטית.
מדינת ישראל נמצאת בקו ראשון בבוסטר, אם קורה משהו זה קורה קודם כל כאן ואז בשאר העולם, לכן יש חשיבות עליונה לאסוף כמה שיותר מידע ונתונים על המתרחש בישראל.
עשרות אלפי מתים באירופה יכלו לשרוד אם היו לומדים ועוקבים אחרי הגל הרביעי בישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 67
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7087 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
הראשונות לחטוף גלים, הגענו למצב שכעת אנחנו בקו הראשון.
בנוסף, החיסונים הגיעו לכאן מאוד מוקדם והאופי הישראלי של קירבה פיזית מזרזרות את התפרצות המגיפה, לכן אנחנו כרגע נמצאים בקו הראשון, בין אם נרצה או לא. אזרחי ישראל יצרו את המצב הזה, לא אף אחד אחר.
כמוני כמוך, הייתי מעדיף שמדינה אחרת תיהיה בקו הראשון אבל ההתעקשות שלנו לא להאמין במסיכות, לשים פס על הכללים כנראה מבטיח שנמשיך להיות בקו הראשון.
*יש גם את איראן שמקדימה את רוב העולם (ואולי גם אותנו), אבל אין להם חיסוניים מערביים והמידע משם לא אמין בגלל אופי השילטון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.09
7408 הודעות, 30 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
יש בה הרבה יותר סיכונים מיעילות (ושלא יקשקשו לי אחרת, היא מדגרת חיידקים וגרוע מכך היא גורמת לך לנשום עודף של פחמן דו חמצני).
ומי שרוצה, שישים גם מסיכת אב״כ. זו לא צריכה להיות חובה על כל האזרחים.
לא אמרתי לא לנטר שום דבר. אמרתי לעזוב את האזרחים בשקט. המומחים, שיבדקו את החיסוניות. זה הפרט היחיד שבאמת חשוב, וכדי לבדוק אותו לא צריך לערב את הציבור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7087 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 131
פחמן דו חמצני אם כולו בורח דרך המעברים במסיכה?
גודל וירוס הקורונה הוא 100-200 ננמור מטר,
גודל אטום חמצן הוא 120-300 פיקומטר/פחמן דו חמצני כ-200 פיקומטר, כאשר פיקומטר קטן פי 1,000 מננומטר.
אתה בכלל סותר את עצמך, המסיכה לא עוצרת וירוס קורונה אבל כן עוצרת חמצן ופחמן דו חמצני? גודלו של וירוס הקורונה(100-200 ננמוטר) הוא גדול יותר ממולקולת חמצן(120-300 פיקמוטר*) ופחמן דו חמצני(200-300 פיקומטר*), אז אם אתה אומר שבוודאות המסיכה לא עוצרת קורונה, איך הוא עוצרת משהו קטן יותר?
*פיקומטר קטן פי 1,000 מננומטר.
שמע חביבי, תבדוק את המידע שלך, הוא מלא בחורים.
בנימה יותר רצינית, איך האנגלית שלך? אצרף סרטון שמסביר על מסיכות, יש לך רבע שעה להשקיע בזה?
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7087 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
1053 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
גם כל מי שנדבק מגן על "המחוסנים" שפייזר הרסה להם את המערכת החיסונית
אז מה הבעיה בדיוק ?
עובדים עליכם בעיניים, יש תרופות לקורונה !! https://did.li/RWTfT
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7087 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
זה קצת מוזר להקל ראש בוירוס שכנראה עבר דרך מעבדה צבאית סינית קומוניסטית, בטח בתור אדם מערבי.
את מוכנה לתת לילדים שלך להשתתף בניסוי של הצבא הסיני הקומוניסטי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
1053 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
ויש לה ים של תופעות לוואי נוראיות ?
עובדים עליכם בעיניים, יש תרופות לקורונה !! https://did.li/RWTfT
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
7087 הודעות, 37 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
כתבת הנחה, ושאלתי אותך מהיכן הנתונים? דבר ראשון הוא לשלוף אותם. מהיכן ההנחה שאנשים ללא תסמינים לא מדבקים?
דבר שני, אם את לא מאמינה במגיפה, למה את מפחדת להודות שאת מעדיפה להדביק את הילדים שלך ואת עצמך בוירוס שעבר דרך מעבדה צבאית סינית קומוניסטית במקום חיסון שעבר דרך מעבדה מערבית אזרחית?
אולי פתאום זה מפחיד אותך להידבק בוירוס שעבר דרך מעבדה צבאית סינית קומוניסטית ומי יודע מה עשו שם ולמה שהוא נועד?
אולי בהמשך הסינים יפעילו תוכנית המשך, שתתאים לנדבקי השלב הראשון, מי יודע? כדי שתלמדי סינית וקומוניזם ותתחילי להיות בצד הטוב שלהם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
10726 הודעות, 75 מדרגים, 137 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
1053 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
עובדים עליכם בעיניים, יש תרופות לקורונה !! https://did.li/RWTfT
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
10726 הודעות, 75 מדרגים, 137 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
https://davidson.weizmann.ac.il/online/reasonabledoubt/%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%97%D7%A1%D7%A8%D7%99-%D7%AA%D7%A1%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18876 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 108
רואים שזה לא נכון בגל האחרון, בשוודיה כבר 9 חודשים שאין עלייה משמעותית בתמותה עודפת. זה היה נכון רק אם לא היו חיסונים ותרופות חדשות ושום שיפור בטיפול בקורונה בהשוואה לגלים הראשונים, וגם לא חסינות טבעית של צעירים לטווח ארוך.
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1349 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
בגל הרביעי, עליית המאומתים (החל מ-10.7) הקדימה את העליה בחולים קשים בכשבועיים ( החל מ-22-24.07). עליית החולים הקשים הקדימה את העליה בנפטרים בכעשרה ימים (החל מ-5.8)
זהו מהלך המחלה מאז הגל הראשון.
מי שמזלזל במספר המאומתים המקבל כעבור חודשים עלייה בנפטרים.
הטענה של לגבי החיסון שהורס את מערכת החסינות הוא פשוט שקר מוחלט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 102
הייתה נמוכה משמעותית ביחס למאומתים בהשוואה לגלים הקודמים, ובבריטניה היא הייתה עוד יותר נמוכה ולכן החליטו שם להסיר את כל המגבלות גם עם מספר מאומתים יומי גבוה יחסית.
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.21
1349 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
המגמות שציינתי בתגובה הקודמת ניכרות היטב:
1. גידול מעריכי במספר המאומתים
2. כשבועיים אחרי תיחלת הגידול תבמאומתים, התחיל גידול מעריכי במספר החולים הקשים
3. כ-10 ימים אחרי תחילת הגידול בחולים הקשים, התחיל גידול בנפטרים
מהלך המחלה שתארתי (שחוזר על עצמו בכל גל) מהווה את אחד מהיסודות של התפיסה שלי: ניהול המגיפה לפי מספר מאומתים (לא לחכות לחולים קשים ונפטרים).
דוגמה: ב13.7.21 ממצוצע 7 ימים של מאומתים חדשים היה 503 מאומתים, הממלשה לא הגיבה. כעבור 14 יום של גידול מעריכי במאומתים, ממוצע 7 ימים טיפס ל-1431. החל מה-24.7 החתיל הגידול המעריכי בחולים הקשים. נניח שמתחילים להגיב בשלב הזה (במקום ב-13.7). המחיר הוא שבין ה-13.7 ל-27.07 התווספו 17,736 מאומתים נוספים- שמהם יצאו עוד 140 (0.8% מהמאומתים) חולים קשים ו-70 נפטרים (0.35% מהמאומתים).
הערה: האחוזים של חולים קשים ונפטרים מסה"כ המאומתים נלקחו מהגל הרביעי.
המסקנה (כפי שכתבתי בתוגה הקודמת): למספרי המאומתים יש משמעות רבה מאוד.
הטמנת הראש בחול והתעלמות ממספר המאומתים פשוט מסכנת חיי אדם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.19
996 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יחסנו עוברים במעי אמם?
השתגענו לגמרו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18876 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.21
1053 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
עובדים עליכם בעיניים, יש תרופות לקורונה !! https://did.li/RWTfT
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18876 הודעות, 101 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.19
996 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
ערכתי לאחרונה בתאריך 19.11.21 בשעה 12:32 בברכה, עמבה חריפה
אני אחרי חיסון שלישי אבל מתנגד נחרצות שילדים יתחסנו מאחר והסיכוי שימותו מהקורונה הוא קלוש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
11605 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.9.15
2034 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.20
2599 הודעות, 31 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 19.11.21 בשעה 13:04 בברכה, רשימו
בדגש על ההתנהלות של ראש הממשלה בנט ושר הבריאות בכל מה הנוגע להקלות שונות וביחוד ההקלות בנתב"ג
אבל אם נחדד את זה יותר - מדובר בעליית מדרגה במסגרת חילופי האשמות וזריקת האחריות האחד כנגד השני בנוגע להתדרדרות "לכאורה" במצב - וזאת בין קבינט המומחים של וועדת הקורונה לבין צמרת הממשלה.
כל צד מאשים את הצד השני באחריות למצב, כאשר ההרגשה שלי שהכול יגיע ומהר מאוד לכל עניין הלחץ על ההורים לקראת תחילת חיסוני הילדים ביום רביעי הקרוב (וכמובן המשך ההשתלחות חסרת הרסן כנגד כל מי שלא "מחוסן על מלא" - אבל זה כבר עניין נדוש)
בכתבה הנוכחית שבאשכול הזה - יש האשמה ברורה שמקדם ההדבקה עולה בעקבות הסרת כמה מהמגבלות על התקהלות במסגרת "התו הירוק" ובמיוחד על ההקלות בכל מה שקורה בנתב"ג
אתמול - בשעה 10:28 - ב YNET הכתבת שרית רוזנבלום מפרסמת כתבה במדור בריאות עם הכותרת
"שאננות מטרידה בנתב"ג: האם עוד נצטער על כך?"
הכתבה כוללת ראיון עם פרופ' יהודה אדלר - ובו הן הפרופסור המכובד והן והמראיינים זורקים האשמות חמורות ביותר כנגד התנהלות הממשלה "והפוליטיקאים"..
להלן הכתבה עצמה יחד עם הראיון עם פרופ' אדלר:
https://www.ynet.co.il/health/article/hkdf1fmoy
בשעה: 12:01 - הכתבה הזאת משנה קצת את פנייה ומקבלת קישור חדש.. הכתבת היא אותה כתבת "שרית רוזנבלום" והכותרת משתנה ל:
"מחכים לווריאנט הבא בזרועות פתוחות"
כאשר הסטטוס של הכתבה משתנה ל"כתבת דעה"
התוכן הוא זהה למדי עם הכתבה שפורסמה כשעתיים לפני כן כנ"ל - אך עם התנסחות והאשמות נוספות - ובין היתר היא כותבת: "הסיבה כלכלית, וכולנו עוד נשלם על זה" - והראיון עם פרופ' אדלר משום מה הושמט ממנה.
https://www.ynet.co.il/news/article/rkpmiuxot
שוב, הרגשה שלי - כולם בלחץ אטומי לקראת התחלת חיסוני הילדים, ברקע ישנה לכאורה עליה בממדי "מקדם ההדבקה" וישנם ידיעות מטרידות על כך שהבוסטר מאכזב ומתחיל להראות ירידה ביעילות שלו בדומה ללוח הזמנים שהיה עם המנה השנייה, והרגשה הכללית היא שאנו בפתחו של גל חדש - וכנראה שכל צד מנסה להפיל על הצד השני את האחריות לכל מה שקורה, כי הם יודעים שיש זעם ולחץ עצום בקרב הציבור וזה עלול ליפול עליהם - כאשר בכל מקרה מה שייצא מכל העניין הזה שהכתפיים של ילדי ישראל בגילאי 5-11 עומדות לקבל מיום רביעי הקרוב הרבה מאוד זריקות.. וכן כל העניין של אפשרות להתחלת מבצע "מנה רביעית" בקרוב, עומדת בהחלט על הפרק..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.2.13
5064 הודעות, 36 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
33275 הודעות, 243 מדרגים, 465 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל עד היום יש לה לונג קוביד,
תופעות כמו עייפות מטורפת.
היא אומרת זה סיוט, עדיף להתחסן.
אז אם חיסון כל חצי שנה או סיוט אני מעדיף חיסון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.15
21168 הודעות, 115 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם מדובר בעיקר בלא מחוסנים, שיהיה להם בהצלחה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
59628 הודעות
בתגובה להודעה מספר 118
טופס דיווח על תופעות לוואי ואירועים חריגים של חיסון הקורונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.15
21168 הודעות, 115 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 121
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
12728 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.14
46945 הודעות, 168 מדרגים, 303 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ונהי בעינינו כחגבים, וכן היינו בעיניהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.9.20
484 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.02
44157 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.21
199 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ממש במקרה כמה ימים לפני שמגיעים החיסונים לילדים אז מישהו החליט להכניס שוב לפאניקה מיותרת..לא יעזור לכם זהו נגמר עבר אנשים רוצים לחזור לחיות..ואני לא מתנגד חיסונים עשיתי 3..אבל באמת די..אנשים לא טמבלים ורואים שכל פעם לפני שמגיע חיסון אז במקרה פתאום יש עליה בהדבקה ובחולים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
49374 הודעות, 201 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
סתם דרמה מיותרת, אלא אם כן יש עלייה עקבית במספר הנדבקים. ולא נראה שזה המצב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
12728 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אנשים מסתובבים ללא מסכות,4 מיליון מחוסנים,תו ירוק...עד לואריינט הבא,בשילוב שפעת...יהיה צריך לחפש מתחת לפנס,את ההבדל ביניהם..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.18
2574 הודעות, 15 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.12
9630 הודעות, 56 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.20
8331 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.20
1572 הודעות, 5 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
והנה, לא לוקחים בוסטר נגד שפעת כל חצי שנה ולמרות זאת העולם לא קורס, אז אין באמת סיבה שגם חיסון נגד קורונה, שכבר מזמן צריכה להיות מוכרזת כמחלה אנדמית, ייקחו פעם אחת בשנה כשמתחיל החורף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.15
3497 הודעות, 31 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא לתת לילד בן 5 שלא מתחסן מרצונו לצאת מהבית.
אתה בוחר לא להתחסן? אין גן!
אתה בוחר לא להתחסן? אין ארגז חול!
אתה בוחר לא להתחסן? תשלם על האשפוז של עצמך!
רק ככה בני ה-5 הסוציומאטים האלה ילמדו שאם הם בוחרים לקחת מיטות בבית חולים למחוסנים אז יש תשלום!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.08
19971 הודעות, 71 מדרגים, 71 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
סליחה על הביטוי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.03
19525 הודעות, 92 מדרגים, 181 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ועובדים ביעילות גבוהה.
יש רק עניין קטן, נדרש בוסטר מספר פעמים בשנה.
חברת פייזר למשל, תשמח לשלוח את החיסונים ככול שנדרש, כמובן עבור הסכום המתאים.
ואנחנו נמשיך להתחסן, ולהתחסן, ולהתחסן, ומי שלא יהיה מוכן להפקיר את גופו לניסוי המדעי הזה יוקע מהחברה, ויקראו לו רוצח.
מה יהיו תופעות הלוואי בבוסטר העשירי? בבוסטר מספר 20 ? מניח שבשנים הקרובות נגלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.10.12
2360 הודעות, 31 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.15
3910 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד